Tartu teelollusega tegelikult ka ametlik arvamus Tartu postimehes, et tuleks seda lollehitust koomale tõmmata.
Isegi reformikas Kapp ütles, et kulusäästu saab sealt kui ehitaks vähem seda tilu-lilu...uuendatud Puiestee on ka täisväärakas.
Mis seal väärakat? Võrreldes varasemaga on kõvasti parem tõuksi/rattaga sõita. Varem oli selline kuumaastik, et jube _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Tartu teelollusega tegelikult ka ametlik arvamus Tartu postimehes, et tuleks seda lollehitust koomale tõmmata.
Isegi reformikas Kapp ütles, et kulusäästu saab sealt kui ehitaks vähem seda tilu-lilu...uuendatud Puiestee on ka täisväärakas.
Täpsusta või viita - mida pead tilulilu all silmas? Ja kui palju see lepingu kogumahtu suuremaks teeb protsentuaalselt, on mingi arvestatav number?
Rattatee tuled mis lumehangesid valgustavad, sinnasamma ehitatakse bussi"tasku" keset teed ja otse selle taga on sebra. Bussi ja pulgastatud rattaraja vahel suht kitsas et kes astub siis sisuliselt bussi varjust vastassuunavööndisse. Ohutus ruulib
Enne oli lihtne tühi lai tänav kus kõigile oli ruumi ja jäi ülegi. _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Rattatee tuled mis lumehangesid valgustavad, sinnasamma ehitatakse bussi"tasku" keset teed ja otse selle taga on sebra. Bussi ja pulgastatud rattaraja vahel suht kitsas et kes astub siis sisuliselt bussi varjust vastassuunavööndisse. Ohutus ruulib
Enne oli lihtne tühi lai tänav kus kõigile oli ruumi ja jäi ülegi.
Need uhuud seal ei arvesta kui palju nad vaateala vähendavad. Betooni tehti jõnks, Ravilast Betooni minev rekka laseb nüüd üle serva
Minul vaateala zebra suunas vähenes, sest see sõidetakse täis ja kui varem nägin nurgast kas keegi tuleb, siis nüüd selle suure aeglustuse peale pean hoo teinekord nulli pidurdama.
Paklju õnne neile, kes täna veel arvavad, et endise opeli esinduse juurest lõigata betooni on mõistlik(arukam on ringiga üle maxima ringi sõita).
Debiilsete kulude osas on ehe näide see Sõpruse sild ja sinna juurde kuuluv rattateede lahendus...võin peast eksida aga see oli 2+ miljonit. Kohas kus pole liikumisel midagi häda ja ruumi küllaga. Täielik idiootsus....
Seal betoonis ju lasti koguaeg hooga üle risti ja pauke omajagu. Seepärast see jõnks sinna ka tehti, et pooled ei suuda muidu anna teed märki näha.
Ja noh sõpruse sild... Varem oli seal rattaga sõites sedasi, et pmst enne sillale minekut palveta, et eluga üle jõuad. Üks asi oli seal mingi 70km/h liiklusvool ja teine teema nii perses tee, et võisid ka jalgrattaga kuhugi auku kinni sõita, rääkimata tõuksist. Tore on kiruda kui tagumik auto istmesse kinni kasvanud.
Tulge nüüd rääkige ka juba siis kuidas vanemuise tänaval päevas 2 ratturit sõidab ja täitsa perses seis _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Debiilsete kulude osas on ehe näide see Sõpruse sild ja sinna juurde kuuluv rattateede lahendus...võin peast eksida aga see oli 2+ miljonit. Kohas kus pole liikumisel midagi häda ja ruumi küllaga. Täielik idiootsus....
Vähemalt jääb pea terveks kui surma saab _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Debiilsete kulude osas on ehe näide see Sõpruse sild ja sinna juurde kuuluv rattateede lahendus...võin peast eksida aga see oli 2+ miljonit. Kohas kus pole liikumisel midagi häda ja ruumi küllaga. Täielik idiootsus....
See on ikka valus jura seal. Edasi läheb see jura õnnetänavale.
Tegelikult enamus töid seal on siiski silla konstruktsioonide remont. Käis ju aastaid uudistest läbi teema, et konstruktsioonid on üsna halvas seisus, kohati on sarrus väljas ja kui lasta edasi mädaneda, siis ükskord mõni tala sealt kukub. Poleks seda jama, siis oleks vist lihtne - teede servad korda ja rattateed kahesuunaliseks. Seal nimelt oli jant, et mõnes suunas tulnud rattur pidi sillal õigele suunale pääsemiseks tegema 200-meetrise ringi ja kahjuks tänapäeva ratturid on laisad.
Praegu on Ihaste sillal kah huvitav sõita. Teetöölised on freesitud alade servad jätnud nii teravaks, et juba 20 km/h sellisest servast ülesõidul tekib tahtmine sealt otse sillastendi kimada, lihtsalt nii räige laks käib auto kerest läbi Ja nii roomavad kõik seal mõni kilt tunnis. Ükspäev oli seal keegi teeservas, tagaratas alt läinud. Muidugi läks tee siis eriti kitsaks ja liikluse tempo aeglustus veelgi.
Kommentaariumites leidub "ässasid", kes praalivad, et kimavad neist servadest igas suunas 80-ga üle.
Sõpruse silla remont on hea näide sellest, et 1+1 on täiesti piisav. Oleks saanud ühe sillapoole jalakäijatele jätta ja operatiivsõidukitele samuti võimaluse mõlemat silla poolt vajadusel kasutada. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Mis sa nüüd ajad. 1+1 jääb selgelt väheseks, liikluskoormus on liialt suur. Hommikune komejant seal on selge tõestus. Ratturite ja jalakäijate osakaal seal sillal on pea olematu ,et vääriks sellist luksust. Marsuudi poolest jääb Turu sild parimale kohale kergliiklejatele. Tartu rattateede suurim mure on bussi peatamise mittelubamine rattateedele. Ratturid võivad vajadusel oodata bussi lahkumist ja tee vabastamist . Kord üle 2 talve ratturit nägev tee on põhjendamatu ruumiga ülbitsemine. RIiia tänava õhendamine ratturite tarbeks oleks olnud suurim lollus läbi eesti ajaloo .
See on, et ratturid surusid end vastasuunda liiklema sillal tuleneb nende peas olevast mõrast, kui sadulasse istuvad. Maantepervel jooksev rebane ja silkav kits on ka ohutum kui rattur linnapildis.
..hakatakse ringiga sõitma. see kaader, kes enne üle sõpruse silla sõitis, sealt kalevisse keeras ja siis laiali hargnes läheb nüüd ihaste kaudu. ihaste sild on umbes 8 ajal korraks autosid nii täis, et lammi vms ring on kaa autosid täis. küsimus pole selles, et autosid on liiga palju, küsimus on selles, et need, kellel pole muud võimalust tööle / koju saada kui ainult autoga sõita, ei saa sinna kuhu vaja mingil muul viisil. hetkel tegeletakse sellega, et tehakse lihtsalt harjumuspäraseid liiklussõlmi kitsaks ja ebamugavaks. _________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Päike ja rahvas sõita ei oska? Nagu vihmaga. Ja lumega? Laagna teel sõidetakse nüüd 60ga juba... Sattusin sellise bemmi järgi, ees tuli punane see jääb 10m enne foori seisma. Wtf. Ja siis vaatab peeglisse kas tulen tagant sisse? Tagaluuk oli küll roostes jah tal... Pärast pani stoppjoone ja märgi alt läbi ja jäi keset teed seisma foori taga... Srry ma pean pildi ka panema teab eemale hoida igaksjuhuks. Ära liiga lähedale sõitke...
Spoiler
Ja Männiku tee. 90 ala sõidame hea on kui 70ga. Lõpuks saab hoo veidi üles ja siis minu ees oleva auto ees olev Jaguar(?) hakkab vahelduva eduga suitsema. Samal ajal tekivad parempoolsesse rööpasse suured märjad loigud, igakord kui kaasitab viskab pilve ja õli välja. Ilus kuiv asfalt ja märjad jupid maas. Ei tahaks küll vihmaga tsikliga seal sõita... _________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Sõpruse silla remont on hea näide sellest, et 1+1 on täiesti piisav. Oleks saanud ühe sillapoole jalakäijatele jätta ja operatiivsõidukitele samuti võimaluse mõlemat silla poolt vajadusel kasutada.
kas muud linna persekeeratud kohad sulle ka kõik meeldivad? Auto sul on või oled kastirattavend?
Ei ole loogiline, et autojuht kilkab, kui kuskil jälle rohkem nussima peab _________________ Hapud viinamarjad
Sõpruse silla remont on hea näide sellest, et 1+1 on täiesti piisav. Oleks saanud ühe sillapoole jalakäijatele jätta ja operatiivsõidukitele samuti võimaluse mõlemat silla poolt vajadusel kasutada.
kas muud linna persekeeratud kohad sulle ka kõik meeldivad? Auto sul on või oled kastirattavend?
Ei ole loogiline, et autojuht kilkab, kui kuskil jälle rohkem nussima peab
On auto, on mootorratas, ära muretse
Hetkel on seal ju ajutine liikluskorraldus ja isegi siis saadakse hakkama. Kui oleks püsiv liikluskorraldus, siis saaks asja veel paremini lahendada. Miks mitte ka 2+1 lahendus, kus hommikul on ühes suunas 2 rada ning õhtul teises suunas.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.