Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 4 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 39 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 38 ] |
7-10 |
|
18% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
4% |
[ 6 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
3% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 129 |
|
autor |
|
commer
HV Guru

liitunud: 03.10.2002
|
|
Kommentaarid: 894 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
690 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
05.06.2025 10:30:04
|
|
|
SSD kirjutas: |
Kas BMW 520 2015a. F10 140kW on talutavate pidamiskuludega, või suht jama masin? |
Pigem ok, roostemuresid sisuliselt pole. Küll aga mootori (B47) puhul jah tasuks kett kohe ära vahetada ja seejuures ka väntvõlli liuglaagrid (isegi kui väidetavalt juba on vahetatud). Lisaks on nendel väga head ZF käigukastid, mis oskavad sujuvad ja seejuures ka sportlikud olla. Üldjoontes on tegu tugeva ja ökonoomse kooslusega, mis Eesti tingimustes suht ideaalne, 30d potentsiaal jääb meie teedel kahjuks kasutamata. 30d rohkem kõvatamiseks või kui oled nõus natuke suuremat ülalpidamiskulu kandma, et mootor teeks mõnusamat häält ja auto liiguks sujuvamalt.
EDIT: Kuna tegu on BMW'ga, siis tasub arvestada, et kui õlivahetuse käigus selgub, et midagi veel vaja, siit-sealt putitada (andureid vahetada vms), siis neljakohaline summa on kerge tulema.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
05.06.2025 13:31:27
|
|
|
laurx kirjutas: |
.. see oskab kenasti raha küsida.. |
Seda ma kardangi. Vana E34 oli vinske tükk ja odav pidada. Mida uuem, seda hullem.
Kaalungi kas bmw, mb, passat või maeita. BOLT-i sõitmiseks, ehk taga peab ruumi olema ja juhiiste mugav.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
05.06.2025 13:48:14
|
|
|
F10 tagaistmel nüüd küll palju ruumi pole.
|
|
Kommentaarid: 127 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
maty
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2009
|
05.06.2025 13:53:41
|
|
|
Või Honda...
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
05.06.2025 13:56:39
|
|
|
SSD kirjutas: |
laurx kirjutas: |
.. see oskab kenasti raha küsida.. |
Seda ma kardangi. Vana E34 oli vinske tükk ja odav pidada. Mida uuem, seda hullem.
Kaalungi kas bmw, mb, passat või maeita. BOLT-i sõitmiseks, ehk taga peab ruumi olema ja juhiiste mugav. |
Kui tahad taksot sõita, siis toyota hübriid, corolla või camry.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
05.06.2025 14:03:17
|
|
|
F10 kohe kindlasti taga ruumi pole vb gramm rohkem kui samal ajal toodetud kolmesel ehk F30'l.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
05.06.2025 14:54:20
|
|
|
Miks E34 ei sobi? Korraliku Touringu saab 5000€-10 000€ hinnavahemikus (üldiselt odavam kui F10) ja toob ilmselt rohkem kliente kui F10, mida on kõik kohad täis, Corollast rääkimata.
Kütusekulu on iseasi. Eestist on kahjuks raske leida ka.
Kui tahad ruumi ja mugavust, siis Lancia Voyager. Soovitavalt 3,6 Pentastar bensiinimootoriga ja vajadusel LPG seade lisada. Diisli kütusekulu olevat enam-vähem sama, aga igas muus mõttes kehvem.
Või siis 1000 - 1500€ eest Chrysler Grand Voyager (2,8 CRD või 3,3 bensiin). Läheb pekki, viid Kuusakoskisse ja võtad järgmise.
Põhilised tüüpvead on diisli käigukastiaju (kasutatud varuosa ~100€) ja ABS-i andurid ning juurdekuuluv.
Mõlema puhul Stow and Go versioon (istmed põrandasse klapitavad). Mõne minutiga saab konvertida 7-kohalisest väikebussist 4 m3 kaubaruumiga masinaks.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
05.06.2025 14:57:19
|
|
|
tsitaat: |
Soovitavalt 3,6 Pentastar bensiinimootoriga ja vajadusel LPG seade lisada. Diisli kütusekulu olevat enam-vähem sama, aga igas muus mõttes kehvem.
|
3.6 Pentastar - linnas 15-17, maanteel 9-10, diisel on ehk ökom siiski. Tõsi, töökindlus on küll sellel 3.6 mootoril tipp-topp ja jõudu rohkemgi kui sellisel esiveolisel tankil vaja läheks.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
05.06.2025 15:07:11
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Miks E34 ei sobi? Korraliku Touringu saab 5000€-10 000€ hinnavahemikus (üldiselt odavam kui F10) ja toob ilmselt rohkem kliente kui F10, mida on kõik kohad täis, Corollast rääkimata.
Kütusekulu on iseasi. Eestist on kahjuks raske leida ka. |
Vanemaid kui 2006.a autosid Bolt ei aktsepteeri.
Ja mismoodi see rohkem kliente peaks tooma, klient ju tellides ei tea mis auto tuleb.
|
|
Kommentaarid: 127 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
05.06.2025 15:23:37
|
|
|
E34 oleks mingi unelmate asi, milles viibida ? Jube roigas.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
05.06.2025 15:25:32
|
|
|
Ma küll õnnelik poleks kui taksot tellides mingi sara ette sõidab
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
05.06.2025 15:33:46
|
|
|
Ära ei ütleks kui uue kia ceedi asemel ilmub ette hoopis 2010 F150 crewcab. Igati mugav sõidukogemus
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
05.06.2025 16:32:13
|
|
|
Kiire vahearvutus automaksu registreerimismaksu osas.
Prognoositav registreerumismaksu laekumine aastas: 137 miljonit. Ehk siis keskmiselt 11,42 miljonit kalendrikuus.
Tegelik registreerumismaksu laekumine viimase nelja kuu jooksul: 18 miljonit. Keskmiselt 4,5 miljonit kalendrikuus.
Hetkeandmetel tekkiv prognoositav puudujääk: 83 miljonit
Lisaks sellele on vähesest automüügist tulenev käibemaksu puudujääk esimese nelja kuu jooksul 90 miljonit.
Prognoositav kogupuudujääk ca 250 miljonit.
Ehk siis kokkuvõte. Tahtsime 137 miljonit juurde. Kaotasime 350 miljonit. Tundub, nagu hea äriplaan
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
05.06.2025 16:35:28
|
|
|
Tartus on täna alates 2011a nõutav. Ette mõeldes, siis pigem uuem. Superbe olen ka vaadanud, aga harva kui neil nahkistmed.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
05.06.2025 16:49:43
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
Kiire vahearvutus automaksu registreerimismaksu osas.
Prognoositav registreerumismaksu laekumine aastas: 137 miljonit. Ehk siis keskmiselt 11,42 miljonit kalendrikuus.
Tegelik registreerumismaksu laekumine viimase nelja kuu jooksul: 18 miljonit. Keskmiselt 4,5 miljonit kalendrikuus.
Hetkeandmetel tekkiv prognoositav puudujääk: 83 miljonit
Lisaks sellele on vähesest automüügist tulenev käibemaksu puudujääk esimese nelja kuu jooksul 90 miljonit.
Prognoositav kogupuudujääk ca 250 miljonit.
Ehk siis kokkuvõte. Tahtsime 137 miljonit juurde. Kaotasime 350 miljonit. Tundub, nagu hea äriplaan  |
https://www.taskutark.ee/ruutfunktsioon/
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
05.06.2025 16:57:18
|
|
|
Tegelikult peaks arvesse võtma ka seda, palju oli müüki ja käivet eelmise aasta lõpus varasemate perioodidega võrreldes rohkem ja see siis käesolevasse aastasse interpoleerida. Praegust on hea irvitada, aga tulevikus võivad prognoosid ikkagi vaikselt täituma hakata, sest maks on jääv. See trikk, mis läbi liisingute võimalik, on muidugi hea pirn ja võimaldab vähemalt 10a jooksul regamistasu mõnusasti edasi lükata, kui masin soetati eelmisel aastal. Kõik sõltub sellest, kui vanadele autodele pangad kasutusrenti pakuvad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
05.06.2025 16:59:01
|
|
|
Rasmus, see olevat iselahenev probleem, kus eestlaste autousk olevat sügav ja kui täna veel kergelt põetakse automaksu šokki, olevat juba sõidukite registreeimisel pisukesed järjekorrad. Mis näitab, et varsti läheb ka autoäri vandesse rööbastesse ja Eesti transpordisektor ei jää pigem 2024 aasta sõidukitesse igavesti kinni.
Optimistlikumad ennustavad, kuidas juba täna poliitikute poolt pistetakses 2027 aasta valimisteks sõnumeid, kus Michael ja reformarid propagandas süsteemselt taandavad end automaksu vastutusest. Väidetavalt reformarid kartvat Isamaad, kes paistab automaksu tühistamise võtnud valimisvankrit vedama ja see võib ka reformi viia ettepanekuteni, mis automaksu osas miskeid leevendusi toob, olgu registreemismaksu langetamine või muud manipulatsioonid, mida saab valijale kingitusena presenteerida.
Realistid siiski automaksu tühistamist ei usu, isegi Isamaa poolt mitte, aga maksu suuruse osas olevat võimalik ümber mängida küll.
Ei imestaks kui järgmiste valimiste järel lajatatakse miski uue šokiga, nt kinnisvaramaks on ka hakanud aegajalt läbi käima. Saab rahvale vastu tulla automaksu leevendada ja seejärel tõdeda keerulist julgeolekuolukorda ja Eesti eesrindlik kaitseeelarve vajab kiirtempos endiselt tõstmist - on vaja leida lisaraha ja parem kinnisvaramaks kui kodu Putinile ju, kes vaidleks vastu
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
commer
HV Guru

liitunud: 03.10.2002
|
05.06.2025 17:54:45
|
|
|
SSD kirjutas: |
Tartus on täna alates 2011a nõutav. Ette mõeldes, siis pigem uuem. Superbe olen ka vaadanud, aga harva kui neil nahkistmed. |
See vähe mõistlikum mõte
_________________ Arvutite hooldus ja komplekteerimine Tartumaal
Tasuta dropboxi konto + lisa 500mb ruumi
|
|
Kommentaarid: 894 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
690 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
05.06.2025 18:15:16
|
|
|
Lõunaka jazzis igaljuhul midagi muudetud. Varem sai 3.5€ eest kiirelt tehes suht puhtaks, enam mitte
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
commer
HV Guru

liitunud: 03.10.2002
|
|
Kommentaarid: 894 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
690 |
|
tagasi üles |
|
 |
|