Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  F1, F2, F3 ja muud autospordisarjad 2025 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Milline sõitja võiks võita 2025 aasta individuaalse MM tiitli?
Max Verstappen - Red Bull
27%
 27%  [ 9 ]
Lando Norris - McLaren
36%
 36%  [ 12 ]
Lewis Hamilton - Ferrari
0%
 0%  [ 0 ]
Charles Leclerc - Ferrari
12%
 12%  [ 4 ]
Oscar Piastri - McLaren
9%
 9%  [ 3 ]
George Russell - Mercedes
6%
 6%  [ 2 ]
Andrea Kimi Antonelli - Mercedes
0%
 0%  [ 0 ]
Fernando Alonso - Aston Martin
3%
 3%  [ 1 ]
Pierre Gasly - Alpine
3%
 3%  [ 1 ]
Liam Lawson - Red Bull
0%
 0%  [ 0 ]
Gabriel Bortoleto - Sauber
0%
 0%  [ 0 ]
Carlos Sainz Jr - Williams
0%
 0%  [ 0 ]
Alexander Albon - Williams
0%
 0%  [ 0 ]
Yuki Tsunoda - Racing Bulls
0%
 0%  [ 0 ]
Isack Hadjar - Racing Bulls
3%
 3%  [ 1 ]
Jack Doohan - Alpine
0%
 0%  [ 0 ]
Lance Stroll - Aston Martin
0%
 0%  [ 0 ]
Esteban Ocon - Haas
0%
 0%  [ 0 ]
Oliver Bearman - Haas
0%
 0%  [ 0 ]
Nico Hulkenberg - Sauber
0%
 0%  [ 0 ]
hääli kokku : 33

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 01.06.2025 17:43:04 vasta tsitaadiga

-Kaivo- Verstappen ise sõitis Russelile otsa, puhas Verstappeni viga. Mees kaotas täielikult enesevalitsemise sõidu lõpus.
_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 01.06.2025 17:50:05 vasta tsitaadiga

Kui Max pääsebki 10s karistusega, siis tal küll vedas. Hamilton pole oma parimatel päevadel ka nii palju raadius vingunud kui Max täna paari ringiga.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 01.06.2025 17:51:31 vasta tsitaadiga

NO kõvad rehvid alla, Lec andis müksu siis pani russell müksu. Ega ajab närvi küll
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011




sõnum 01.06.2025 17:53:15 vasta tsitaadiga

Ferrari tõusis nüüd vist redbullist ja mersust mööda teiseks.
_________________
pWn
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Online

sõnum 01.06.2025 17:55:58 vasta tsitaadiga

Ta oli juba siis täiega närvis kui nägi mis talle alla kruviti.. Oleks võinud parem need 5 ringi vanad pehmed alla jätta, nagunii sõideti jälle mõttetult kaua turvaka taga nagu nüüd kombeks on saanud.

pwn13 kirjutas:
Ferrari tõusis nüüd vist redbullist ja mersust mööda teiseks.

RB-l Alonsot vaja, ta sama sõidustiiliga nagu Max.. pakun, et saaks selle künaga tunduvalt paremini hakkama kui teised seniproovinud.
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 01.06.2025 17:59:08 vasta tsitaadiga

Lando Norris Maxi vaatamas: "I have done that too, in Mario Kart"

-Kaivo- kirjutas:
NO kõvad rehvid alla, Lec andis müksu siis pani russell müksu. Ega ajab närvi küll
Sõitiski katus ära tüübil jah. Iseenda vastu ta siis küll sõita ei saa kui see nii närvi ajas, et teisi rammima kukkus icon_lol.gif
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2025 18:14:39 vasta tsitaadiga

Täitsa põnev sõit ikkagi, Barcelona kohta veel eriti, siin tavaliselt ütlemata igavad sõidud (mäletamistmööda isegi igavamad kui Monacos). Maxi närvi minemist alati pull vaadata, sest tead et miskit on kohe juhtumas. icon_lol.gif Ehk sai karistuse täitsa asja eest, aga põhimõtteliselt rehvide vahetusega ja leili minemisega andis 14 punkti tagasi ning nüüd vahe esimesega kerkinud juba 49 punktini. Seesugune oli Maxi vahe esimesega 2022 alguses, kui Charles oli 46 punktiga ees.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011




sõnum 01.06.2025 18:31:23 vasta tsitaadiga

Tahab Maxi võimalikult äärde lükata
_________________
pWn
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2025 18:32:47 vasta tsitaadiga

Red Bullilt hea taktika. McLaren juba higistas. Turvakas muidugi keeras mäkra sest Verstappenil ainult kõvad rehvid olidki alles jäänud. Pluss veel olematu pidamine peasirgele minnes, kui turvaauto lahkus ja uuesti sõiduks läks.
Poodiumikoha kaotus Leclercile oli ilmselt vältimatu nende rehvidega aga see Russelli draama oli täiesti ebavajalik.

Ei olnud vaja kohta tagasi anda Russellile. Ma saan aru miks tiim seda palus, sest nad kartsid penaltit, aga Russell selgelt surus välja esimeses kurvis ja selles olukorras ta ei saanud kaevelda, et miks Verstappen escape road kasutades koha säilitas.
Ja RB tiimi korraldus maksis neile lõpuks rohkem kätte kui Russellile koha mitte andmine oleks teoreetiliselt maksnud.

Hulkenbergilt ja Hadjarilt hea sõit. Hamilton kukkus omadega läbi ja Albonile täiesti must nädalavahetus.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 01.06.2025 19:38:27 vasta tsitaadiga

Tomorrow kus see RB hea taktika oli? See viimane rehvi vahetus oli täiesti ebavajalik, need punased rehvid oleks paremini töötanud (nede kõvadega seal uisutas korrlikult ja siis ka veel oli Lecrec süüdi icon_lol.gif ), sest lõpuni enam polnud jäänud palju ja SC oli ka suht pikalt rajal. RB käkkis ära ja siis kaotas Verstappen oma korda ja veel enesevalitsemise ja nii see läks. Verstappen üldse kogu sõidu aeg visrises palju.
_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 01.06.2025 19:41:59 vasta tsitaadiga

Taktika oligi hea. Lõpus ei jäänud muud üle lihtalt. Vanade rehvidega oleks poiss veel hullemini kukkunud taha.
Lec sõitis Verstappenile otsa sirgel . Ära aja segamini ,kui tal taguots vibama läks.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 01.06.2025 19:49:45 vasta tsitaadiga

Aga kui Verstappen ei oleks Safety car ajal sisse tulnud? Kas oleks vähemalt safety car restart ajal esimene olnud?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2025 20:06:35 vasta tsitaadiga

bugbrake kirjutas:
Tomorrow kus see RB hea taktika oli? See viimane rehvi vahetus oli täiesti ebavajalik, need punased rehvid oleks paremini töötanud (nede kõvadega seal uisutas korrlikult ja siis ka veel oli Lecrec süüdi icon_lol.gif ), sest lõpuni enam polnud jäänud palju ja SC oli ka suht pikalt rajal. RB käkkis ära ja siis kaotas Verstappen oma korda ja veel enesevalitsemise ja nii see läks. Verstappen üldse kogu sõidu aeg visrises palju.

-Kaivo- kirjutas:
Taktika oligi hea. Lõpus ei jäänud muud üle lihtalt. Vanade rehvidega oleks poiss veel hullemini kukkunud taha.
Lec sõitis Verstappenile otsa sirgel . Ära aja segamini ,kui tal taguots vibama läks.

-Koppel- kirjutas:
Aga kui Verstappen ei oleks Safety car ajal sisse tulnud? Kas oleks vähemalt safety car restart ajal esimene olnud?

Kui Verstappen poleks sisse tulnud, siis teistel ümberringi oleks olnud värskemad pehmed rehvid all. Lõpptulemus oleks olnud enamvähem sarnane. RB taktika oligi hea kuni turvaauto tulekuni.
Verstappen pani 48 ringil pehmed all. Pärast turvaauto väljakuulutamist vahetasid kõik rehvid ära 56 ringil. Sõit jätkus 60 ringil. Selleks hetkel oleks Verstappenil all olnud 12 ringi vanad pehmed ja sõita oleks jäänud 6 ringi. Kokku siis 18 ringi nende rehvidega alates peatusest kuni lõpuni. Näiteks sõidu alguses olnud pehmed kestsid tal 14 ringi ja isegi siis tekkis juba probleem pidamisega. Norris oli ring varem juba mööda läinud. Olgu, siin võib vaielda, et auto oli kütust täis ja seetõttu oli rehvikulu suurem. Isegi kergema autoga ja 4 ringi turvaauto taga lõpus ratas-rattas sõites ma ei usus, et need oleks lõpuni vastu pidanud.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 01.06.2025 20:20:34 vasta tsitaadiga

Tomorrow, oota aga kas need rehvid, mis ennem SC tulekut all olid, oleks siis lõpuni vastupidanud kui SC poleks tulnud? Need pidid tal ju tal sellise arvestusega vastu pidama eusa_think.gif
Tundub, et need kõvad rehvid läksid sellepärast alla, et kõik muud olid ära kasutatud ja RB tekis korraks peata olek (vaadati et McLaren tuli rehve vahetama) ja nii see läks.

_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.


viimati muutis bugbrake 01.06.2025 20:27:59, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Online

sõnum 01.06.2025 20:22:55 vasta tsitaadiga

Pehmed oleks igatahes paremad olnud kui need kõvad, auto tunduvalt kergem ja rehvid kestavad paremini, eriti kui pmst pool ajast turvaauto taga aeglaselt tiksuti.
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2025 21:24:22 vasta tsitaadiga

bugbrake kirjutas:
Tomorrow, oota aga kas need rehvid, mis ennem SC tulekut all olid, oleks siis lõpuni vastupidanud kui SC poleks tulnud? Need pidid tal ju tal sellise arvestusega vastu pidama eusa_think.gif
Tundub, et need kõvad rehvid läksid sellepärast alla, et kõik muud olid ära kasutatud ja RB tekis korraks peata olek (vaadati et McLaren tuli rehve vahetama) ja nii see läks.

Jah Verstappen oli oma viimase plaanilise peatuse teinud ja ilmselt oli plaan nendega lõpuni tulla AGA see on suur vahe kas tiksuda kolmandal kohal mugavate vahedega või sõita võidu ratas-rattas peale seda kui turvaauto vahed kokku tõmbas. Esimesel juhul oleks rehvid ilmselt kestnud. Isegi kui lõpuks oleks hakanud ära kukkuma, siis vahe oli piisav, et Leclerc poleks järgi jõudnud. Teisel juhul oleksid need tolleks hetkeks juba 12 ringi all olnud rehvid liiga kulunud, et sõida võidu teistega kellel olid all uued või vähekasutatud pehmed rehvid.
Winterwind kirjutas:
Pehmed oleks igatahes paremad olnud kui need kõvad, auto tunduvalt kergem ja rehvid kestavad paremini, eriti kui pmst pool ajast turvaauto taga aeglaselt tiksuti.

Turvaauto taga oldi ainult 4 ringi. Ekraanil see tundus pikem aga need olid ainult ringid 56-60. Turvaauto taga poleks need rehvid olnud isegi veerandit oma ettenähtud 18 ringist.

RB'l ei olnud häid valikuid. Verstappen oleks uisutanud rajal mõlemal juhul. See pole ka Monaco kus välja jäädes vähemalt on võimalus isegi kulunud rehvida teisi enda selja taga hoida. Kuigi Monaco näitel me nägime kuidas Mercedes otsustas võtta boksist läbisõidu karistuse rajavälise möödumise eest selle asemel, et kaotada veel rohkem aega aeglase auto taga tiksudes. Siin rajal poleks ka see toiminud niikuinii.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 01.06.2025 22:17:25 vasta tsitaadiga

Tomorrow ma jään siiski arvamusele, et nende softidega oleks ta rajal vähem nö uisutanud ja nende softidega oleks küll suutnud enda taga konkurente hoida.
Parema koha oleks säilitanud kindlasti, no ja muidugi see et ta külma närvi ei suutnud hoida maksis talle veel kohti.

_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 01.06.2025 23:44:18 vasta tsitaadiga

RB-l on kindlasti tarkvara, mis aitab selliseid "split-second" otsuseid teha ja siis ilmselt strateegia juht otsustab, et kas teeme nii nagu arvuti ütleb või mitte. "Hannah Schmitz is the principal strategy engineer at Red Bull Racing"
Kainelt kalkuleerides oli nende hardide alla panemine ainuõige otsus. Ilma intsidentideta oleks Max kaotanud vaid koha Leclercile. Kui oleks osanud tulevikku ette näha koos kõigi laekunud karistustega, siis huvitav oleks olnud näha, mis juhtunuks kui Max ei oleks rehve vahetama läinud. Oleks peale SC restarti esimene olnud oma kulunud punaste rehvidega, kaotanud samamoodi kaks-kolm kohta ja neljandana lõpetanud... või kukkunud viimasel ringil nagu kivi, sest rehvid ei kestnuks. See rehvi pidamise lõpp tuleb järsult.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 02.06.2025 01:34:47 vasta tsitaadiga

See on küll julge väide, et kainelt kalkuleerides just hardid õige valik oli. Vs 8 vms ringi vanad softid, mis tal juba all olid ja millega ta oleks alustanud sõitjaterivi eesotsast.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2025 06:57:22 vasta tsitaadiga

sakinaga, Nagu siin eelnevalt arutletud, siis ega RB'l häid valikuid polnudki. Oleks võinud välja jätta rehvidega mis turvaauto lahkudes oleks olnud 12 ringi kasutatud. 8 täiskiirusel ja 4 turvaauto taga.
Või siis panna alla uued kõvad rehvid. Rajapositsioon ei ole nii oluline rajal, kus möödumine on võimalik ja pealegi säilitati isegi boksipeatusega kolmas koht. Isegi kui teda poleks boksi võetud, siis McLarenite möödumine oli üsna kindel, sest 13 ringil tegi Norris seda sõidu alguses kui Verstappeni 13 ringi vanad pehmed ära kulusid. Leclercil oleks kah hea võimalus olnud. Teisi on juba raskem hinnata. Lõpptulemus oleks ilmselt üsna sama olnud.

Ühtlasi väidetavalt oli otsus boksi tulla vähemalt osaliselt Verstappeni enda soov aga seda lugedes tundub, et tiim ei informeerinud teda, et neil on talle anda ainult kõvad rehvid. Ka Verstappen ise tunnistab, et pehmetega väljajäämine "on alati lihtsam öelda, kui teha".

Verstappen told Red Bull he wanted to pit for "fresh tyres" under Safety Car
https://www.racefans.net/2025/06/02/verstappen-told-red-bull-he-wanted-to-pit-for-fresh-tyres-under-safety-car/

Ühtlasi on Verstappen nüüd ainult ühe punkti kaugusel automaatsest race ban'st mille tõttu peaks ühe sõidu vahele jätma.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 02.06.2025 09:09:53 vasta tsitaadiga

Tomorrow, absoluutselt, lihtsalt öelda, et uued hardid oli ainuõige valik, on vale.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 02.06.2025 09:27:54 vasta tsitaadiga

Veel paariks korraks Verstappen pinge alla panna ning kui ta külma närvi ei suuda säilitada siis see üks karistus punkt ka ära tuleb see aasta.
_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 02.06.2025 09:40:59 vasta tsitaadiga

sakinaga, aga kui sul on kaks varianti:
- Rehvid, millega sa võib-olla suudad lõpuni sõita ja igal juhul viimastel ringidel kukud nagu kivi
- Rehvid, millega sa kindlasti suudad lõpuni sõita ja viimastel ringidel ei kuku nagu kivi. Aga need rehvid on aeglasemad.

Mida valid?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 02.06.2025 10:33:43 vasta tsitaadiga

-Koppel-, ikkagi kui SC poleks tulnud siis tal oli sellise arvestusega rajal, et võidusõidu olukorras oleks need rehvid lõpuni pidanud. Kuidas siis nüüd nii, et SC olukorras enam need rehvid vastu ei oleks pidanud? Või oleks siis ka Verstappen neljandat korda rehve vahetama tulnud?
Tuleb nii välja, et Verstappen oleks nii või naa neljandat korda sisse läinud eusa_think.gif Kui nii siis ikkagi pani RB taktikaga mööda.

_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2025 10:48:55 vasta tsitaadiga

-Koppel- kirjutas:
sakinaga, aga kui sul on kaks varianti:
- Rehvid, millega sa võib-olla suudad lõpuni sõita ja igal juhul viimastel ringidel kukud nagu kivi
- Rehvid, millega sa kindlasti suudad lõpuni sõita ja viimastel ringidel ei kuku nagu kivi. Aga need rehvid on aeglasemad.

Mida valid?

See sõltub sellest mis rajal sõidetakse, palju lõpuni on jäänud jms teguritest.
Kui tegu oleks Monaco sõiduga kuivas, siis kindlasti esimene variant.
Kui klassikaline rada kuivas, siis pigem teine.

bugbrake kirjutas:
-Koppel-, ikkagi kui SC poleks tulnud siis tal oli sellise arvestusega rajal, et võidusõidu olukorras oleks need rehvid lõpuni pidanud. Kuidas siis nüüd nii, et SC olukorras enam need rehvid vastu ei oleks pidanud? Või oleks siis ka Verstappen neljandat korda rehve vahetama tulnud?
Tuleb nii välja, et Verstappen oleks nii või naa neljandat korda sisse läinud eusa_think.gif Kui nii siis ikkagi pani RB taktikaga mööda.

Sa ikkagi ignoreerid seda, et viimased 6 ringi oli täiskiirusel ratas-rattas sõit.

Jah arvestus oligi, et pehmed kestavad 18 ringi lõpuni...kolmandal kohal tiksudes. Mitte ratas-rattas koha peale võideldes.
Turvaauto ei ole sõber. Üleeelmine etapp Verstappenil vedas sellega tohutult. Seekord oli tohutult ebaõnne selle tõttu.
Red Bulli taktika oli pädev pidades silmas nende kõrgemat rehvikulu. Nad oleksid standard 2 peatusega veel aeglasemad olnud.

See oli lihtsalt ebaõnn, et turvaauto tuli nii lõpus veel rajale. Tegelikult ma arvan, et VSC'st oleks piisanud. Antonelli auto oli piisavalt kaugel turvaalal juba ja VSC kiirustel sinna kurvi minnes ei oleks olnud võimalik, et keegi oleks rajatöötajatele üle kruusavälja selga sõitnud. Ilmselt otsustati turvalisema valiku kasuks. Red Bull ei plaaninudki seda kõvemat rehvi kasutada.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  F1, F2, F3 ja muud autospordisarjad 2025 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.