Keegi ei eeldagi, et mängutootja peaks servereid igavesti üleval hoidma. Point on selles, et peale ametlike serverite sulgemist jääks mängu ostnutel võimalus, kas ise servereid hostida ja/või single player contenti edasi mängida. Üldjuhul mängutootjad seda võimaldavad, aga Ubisoft tegi Ubisofti. Antud mängu puhul tõmmati lihtsalt juhe seinast ja näidati klientidele keskmist sõrme. See ei ole nö free to play mäng. Tegemist on siiski puhtalt single player mänguga, millel on multi player tugi. Pakun, et valdavenamus mängu soetanuid mängis mängu üksi, mitte meeskonnana.
napoleon kirjutas:
Mäletate veel 90ndaid? Palju te mänge ostsite? Ilmselt mitte väga või siis "ostsite", aga kadaka turult või raua tänava saunast. Piramise vältimine on ilmselt üks põhjus, miks kõik mängud kangesti "koju helistada" tahavad.
Press X to doubt.
Koju helistamisel on ikka teised eesmärgid ja see on eelkõige kasutajainfo kogumine. Piraatuluse vastu võitlemise võib ju põhjuseks öelda, aga sellel puudub tõepõhi. Piraatlus oli langustrendis tunduvalt varem, kui mängud koju helistama hakkasid. Piraatluse "tappis" Steam oma müügimudeliga - mänge oli lihtne, kiire ja suhteliselt odav hankida. Paralleele võiks tõmmata muusika- ja filmitööstusega. Muidugi pole piraatlus täielikult kadunud, sest vähemrikastes regioonides elab see edasi ja minu arvates igati õigustatult. Miks õigustatult? Üheksakümnendad ja uue sajandi alguses olime meie samuti vähemrikas riik (võrreldes praegusega), kus üks mäng võis maksta pool inimese kuupalgast (mäletan, et terve suve jooksul teenitud palga eest sain sügisel 2-3 mängu osta) ning lisaks oli valik kesine ning kohati suhteliselt keeruline hankida (kui sa ei elanud Tallinnas või Tartus). Piravennad pakkusid odavamat, kiiremat ja mugavamat teenust (vahel ka ainsat viisi mänge hankida). Sellest piisas, et mängupisik eluks ajaks külge saada. Nüüd ostujõu ja üldise elukeskkonna paranedes on nendel samadel inimestel, kes 20+ aastat tagasi pira panid, sadu või tuhandeid mänge sisaldavad kogumid erinevatel platvormidel (kaasa arvatud mängud, mida kunagi kõrvetatud plaadilt mängitud sai). See raha, mis kunagi mängutööstusel saamata jäi, on nüüd kuhjaga tagasi teenitud.
Selleks tuleks iga mängu sourcekood väljastada nagu ID tegi vanasti. Et huvilistel oleks kergem neid töötama panna uutele süsteemidele. _________________ zero
Selleks tuleks iga mängu sourcekood väljastada nagu ID tegi vanasti. Et huvilistel oleks kergem neid töötama panna uutele süsteemidele.
See oleks parim variant. Aga seda ei juhtu source siiski autori õigustega kaitsud. See eelnõu üritab siiski sundida mängu tootjat ennem kui mängu hülgavad: Parandama mängu selliselt et see töötaks ilma serverita või avaldama dokumentisooni kuidas serveri värk töötab.
Ootame Crew 2 saatust.
tsitaat:
As with the previous title, The Crew 2 requires a constant internet connection to play. However, in 2024, Ubisoft announced that the game will be able to be played offline.
Selleks tuleks iga mängu sourcekood väljastada nagu ID tegi vanasti. Et huvilistel oleks kergem neid töötama panna uutele süsteemidele.
See oleks iseenesest ju tore ja lahendaks probleemi aga kahjuks võimatu. Ainult väga suurte tootjate mängud on täies mahus nende enda toodetud (kui siiski) ja nemad oma koodi, mida kasutavad ka teised nende toodetud mängud, välja ikka ei anna. Enamik muid mänge sisaldavad kolmanda osapoole koodi (mootor jne) mille litsentsitingimused juba takistavad lähtekoodi avaldamast, isegi kui mängutootja seda tahaks! _________________ Mess with the best, die like the rest!
Kuidas nad siis üldse kavatsevad neid käima saada 10. aasta pärast jne.? Siis mitu uut Windosid ja vb uus pc arhitektuur ka juba. _________________ zero
10 aastat vanade mängudega pole praegu mingit probleemi. 20-aastased vajavad kohati patche ja 30-aastaste ning vanematega tekib virtuaalmasina või vana arvuti vajadus. _________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju
Kuidas nad siis üldse kavatsevad neid käima saada 10. aasta pärast jne.? Siis mitu uut Windosid ja vb uus pc arhitektuur ka juba.
Seda petitsioon üldse ei nõua.
Probleem on selles, et sul on sinu vana Windows XP'ga arvuti alles ja sul on alles ka füüsiliselt ostetud mäng sellele, ent nüüd, täna, 2024 sa seda enam mängida ei saa.
486 kirjutas:
Selleks tuleks iga mängu sourcekood väljastada nagu ID tegi vanasti. Et huvilistel oleks kergem neid töötama panna uutele süsteemidele.
Link _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Mina olen muidugi veidi vale seda kommenteerima, sest minu mängimine piirdub vahel enne magamajäämist Freecelli ladumisega või kui und üldse ei tundu olema, jõukohases sätingus malega. Aga minnu tagasihoidliku arvamuse kohaselt aetakse asja väga valest otsast. Kui mängude ostmisel on tootja võtnud endale kohustuse m'ngimisvõimalus igavesti avatuna hoida, tuleks neid sundida kohtu kaudu seda kohustust täita. Kohtuasja käigus saab nõida kahjutasu, millest võtaks asjaga tegelvad advokaadid oma osa - näiteks poole - ja asi oleks mängijate jaoks laheendatud. Kui aga müügitingimustes sellist kohustust ei ole, ei ole ka mingisugusel Euroopa Liidu tädil õigust seda tagantjärele kohustada. Kohustada saab muidugi tulevikus ning siis muudetakse müügilepinguid vastavalt uuele korrale. Mängude loojad, lisaks sellele, et nad ei saa igavesti servereid üleval pidada, omavad ka huvi turu jätkumiseks. Ehk siis, kui mäng ei ole rendil ja kuutasu ei laeku, tuleb rraha kätte saada uue mängu müümisega - ja selleks on vaja vanast lahti saada.
Soovitan nende ettevõtete nuumamise asemel parem mängida selliseid mänge, mis hoopis raha taskusse võiad tuua. Palju põnevam. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Mängude loojad, lisaks sellele, et nad ei saa igavesti servereid üleval pidada...
Oeh, jälle see argument. Võiks teemasse süveneda. Keegi ju seda ei eeldagi, et arendaja või väljaandja peaks oma servereid lõpmatuseni töös hoidma.
SKG kirjutas:
Piisaks sellest kui arendajad väljastaks mängu toe lõpetamisel offline patchi või integreeriks juba eos peer hosted multiplayeri, siis ei sõltu mängu toimimine ainult keskserverist.
Mitmed ~20-25 aastat vanad konsoolimängud on siiani võrgus mängitavad. Miks? Sest multiplayer oli juba algselt peer-hosted ehk ei sõltunud keskserverist. Kõik saavad nii teha kui tahaksid. Või antud võimalus lisada ametliku toe lõppedes. Või kasvõi offline patch, et vähemalt osaline funktsionaalsus (single player) säiliks.
tsitaat:
Publisher: We don't want to support this anymore, costs too much.
Fans: Ok, we'll do it.
Publisher: No. We decided that's illegal, you can't.
What they mean is "We don't want you to enjoy the thing you bought and paid for, we want to force you to buy this new more expensive inferior product.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
viimati muutis SKG 25.05.2025 18:37:49, muudetud 1 kord
jnt, +1 või +1000, ma ju tõin samamoodi välja müügiargumendi. Ja muidugi - ettevõtted tahavad müüa uusi mänge. Võibolla võtaks kontekstist paar sidesõna välja ja hindaks siis seda? Asi on kompleksne: peamine on müüa uusi mänge ning peale selle ei saa ka servereid lõputult üleval pidada. Kui mängu looja pole algusest peale müügilepingut läbi mõelnud võib teda kohustama seda tegema kuni pankrotini. Eeldatavasti siiski on - ning siis pole muud, kui sellest mängust loobuda. Tuuleveskitega võitlemisel pole mingit mõtet. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
perenoel, "ning peale selle ei saa ka servereid lõputult üleval pidada." Kas sa oled (vabandust väga) loll või mängid lolli? Või oled mingi mängutootja palgal inimeste mõjutustegevuseks palgatud? Mis sul viga on? _________________ Progemisest: https://byteaether.github.io/
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda.
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Mulle näiteks ka ei meeldinud, et Skype ära lõpetati. Aga kui seda omav ettevõte - mis omaaegsetele loojatele maksis väga suure raha - otsustas nii, siis see on tema õigus. Nagu on minu õigus nende asendusprogrammi mitte proovidagi hakata kasutama ja selleks õppimiseks aega raiskama. Aga mul ei tule siiski pähegi hakata nõudma, et kasutajad võiksid ju toodet oma serveris üleval pidada. Nemad ostsid selle, nemad hukkasid ja olgu nüüd õnnelikud (ilma minuta). Niii lihtne see ongi. Veelkord: kui on üigusi riivatud, tuleb pöörduda kambakesi kohtusse, kui kõik on korrektne, ei aita eurotädide juures virisemaskäik ka midagi. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
jnt, Lollid on pigem ikkagi need, kes sellest absurdest kampaaniast midagi loodavad. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Pigem paneb imestama, et kellegi saab midagi sellise kampaania vastu olla. Või miks üldse olla mängude preservatsiooni vastu? Miks kaitsta sellist arendajate/väljaandjate käitumist ja ärimudeleid?
Asjaolu, et arendaja või väljaandja saab täishinnaga välja ostetud mängu (mitte Game as a Service) kasutuks muuta, peaks olema illegaalne. _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
SKG, Ega ei olegi otseselt kampaania vastu midagi. Lihtsalt mineviku mõttes on see mõttetu ning tulevikutehingute jaoks tähendab lihtlabaselt seda, et serverimängude päriseksmüümine kaob ära. Minul on endal ükskõik, sest ei osta ega müü mitte mingeid mänge. Macile suurt polegi midagi. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Euroopa kodanikualgatuste puhul minu arust ei ole kahjuks näha kas on juba allkirjastatud. Ma tean et ma ise allkirja andnud, aga pea aasta aega kestnud ja mõnelt tuttavalt küsin siis tihtipeale saan vastuse "ei mäleta".
Alguses kui see algatus tuli, siis sellest veidi räägiti ja promoti. Lubati teha veel aja peale mingeid kampaaniaid sellele aga tundub pigem vaikus, ei saa kahjuks see allkirju kokku.
Perenoel on lihtsalt bot, kui ajab sama joru edasi mis korduvalt teemas mainitud, et ei ole mingi argument. _________________
Mulle näiteks ka ei meeldinud, et Skype ära lõpetati.
Skaipi ei müüdud sulle ka kui toodet, mille sarnased traditsiooniliselt peale ühekordset makset igaveseks sinu omaks sai!
Minu jaoks kõige suurem probleeem on just omandi mõiste hägustumises tänapäeval! Kui selle petitsiooni tulemus on see, et enamus mänge hakatakse rentima müügi asemel, siis olen ka rahul. Sedasi saan vähemalt kaugelt vaadates juba aru, millist toodet on mul lootus 10a pärast tarbida ja millist mitte. See probleem pole ainult mängudega muidugi aga kuskilt peab alustama!
OT aga hea näide: Just nädalavahetusel suhtlesin ühe müügimehega, kes minujaoks täiesti tundmatu nimega GPS toega mururoboteid müüs. Demomasin oli üleval ja tundus nagu päris asi olevat täiesti normaalse hinnaga. Peale seda kui nägin, et masina tööks on vajalik see ühendada tootja serveritega siis uurisin kohe, et kas peale 1500€ masina ostmist mul mingi garantii ka on, et saan seda edasi kasutada peale tootja huvi kadumist servereid üleval hoida? Müügimees igatahes jäi päris vaikseks peale seda (ega ta ka ei tea ju!) Siin ju ka eeldada ei saagi, et igavesti serverid üleval hoitakse aga mingit indikatsiooni piiratud elueast enne ostmist mulle ei paista. See on päris hull teema siiski!
Konkreetne algatus on kahjuks muidugi hukule määratud. Tundub, et liiga ebaselgelt on seda kirjeldatud või tõesti ei viitsi keegi enam tänapäeval süveneda millessegi. Esiteks on sellise algatuse probleem juba see, et asjast on huvitatud ainult mänguhuvilised ja neid ei ole suures pildis palju. Teine suur probleem on see, et ei ole suudetud ka mänguhuvilisi ühele meelele saada ja tekkisid grupid, kes omavahel vaieldes lihtsalt energia ära kulutasid (siin ju ka näha seda) selle asemel, et ühel meelel laiemale avalikkusele seda tutvustada. _________________ Mess with the best, die like the rest!
Ärgu ostke online mänge! Sest need ei kesta. Vaja ju servereid üleval hoidja jne. Ma loodan, et Blizzard enne oma l6ppliku hävingut teeb SC1/2 ja D2 serveri n6udmisest vabaks! _________________ zero
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.