Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  F1, F2, F3 ja muud autospordisarjad 2025 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 29, 30, 31  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Milline sõitja võiks võita 2025 aasta individuaalse MM tiitli?
Max Verstappen - Red Bull
27%
 27%  [ 9 ]
Lando Norris - McLaren
36%
 36%  [ 12 ]
Lewis Hamilton - Ferrari
0%
 0%  [ 0 ]
Charles Leclerc - Ferrari
12%
 12%  [ 4 ]
Oscar Piastri - McLaren
9%
 9%  [ 3 ]
George Russell - Mercedes
6%
 6%  [ 2 ]
Andrea Kimi Antonelli - Mercedes
0%
 0%  [ 0 ]
Fernando Alonso - Aston Martin
3%
 3%  [ 1 ]
Pierre Gasly - Alpine
3%
 3%  [ 1 ]
Liam Lawson - Red Bull
0%
 0%  [ 0 ]
Gabriel Bortoleto - Sauber
0%
 0%  [ 0 ]
Carlos Sainz Jr - Williams
0%
 0%  [ 0 ]
Alexander Albon - Williams
0%
 0%  [ 0 ]
Yuki Tsunoda - Racing Bulls
0%
 0%  [ 0 ]
Isack Hadjar - Racing Bulls
3%
 3%  [ 1 ]
Jack Doohan - Alpine
0%
 0%  [ 0 ]
Lance Stroll - Aston Martin
0%
 0%  [ 0 ]
Esteban Ocon - Haas
0%
 0%  [ 0 ]
Oliver Bearman - Haas
0%
 0%  [ 0 ]
Nico Hulkenberg - Sauber
0%
 0%  [ 0 ]
hääli kokku : 33

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 23.05.2025 13:46:33 vasta tsitaadiga

Ma arvan, et kaost tekitavad need sada njuuparit kes kõrberadadelgi seinast ei pääse.
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 23.05.2025 14:40:18 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Hakkab jälle igaaastane virin pihta. Miskipärast samad inimesed ei virise kõrbes asuvate asfalteeritud lennuväljade osas. Nagu ma varem olen öelnud ei ole sõidu põnevuse alus möödasõitude arv.
Muidugi see aitab kaasa, aga see pole a ja o. Monaco ei ole mees vs mees. See on mees vs ise, et püsida barjääride vahel 78 ringi vigu tegemata.

Iga aasta see sama õigsust, et Monacos ei peagi võidu sõitma ja ikkagi ajalugu, eriline rada jne. icon_lol.gif
Monacos võikski olla siis ainult ajasõit icon_wink.gif

_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 23.05.2025 15:21:35 vasta tsitaadiga

Pole see Monaco ju võidusõidus mees vs tema ise. Kvalifikatsioonis on.
Kui kvalifikatsioonis tuled etteotsa, siis sõidus võid rahulikult madala pulsiga rongi sõita, tagant keegi mõõda ei trügi.
Ja kui kvalifikatsioonis ebaõnnestusid, siis sõidad kellegi taga rongis ja mõõda ei mahu.

Mis valikud siis jäävad sellisele rongis sõitvale piloodile?
- Proovin tulla konkurendist varem rehve vahetama, et selliselt "undercut" tehes äkki ettepoole saada. AGA sul ei pruugi olla sobivat "auku" kuhu peale boksist väljumist sattuda, et sa saaksid oma kiire ringi sõita. Võid hoopis aeglaste taha kinni jääda ja rohkem kaotada.

- Proovi konkurentidest olulilselt kauem samade rehvidega ringe teha, et seeläbi suurendada võimalust SC või VSC ajal oma peatus teha ja seeläbi saada kiire pitstop. Aga see SC või VSC ei pruugi tulla.

Kas on veel mingeid valikuid?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 23.05.2025 16:30:49 vasta tsitaadiga

Stroll sai särada taas.
https://www.youtube.com/shorts/nylqwjR1beQ
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 23.05.2025 18:06:34 vasta tsitaadiga

Stroll on kõigi njuuparite vanaisa.
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 23.05.2025 18:52:10 vasta tsitaadiga

Päris palju lõhkumisi olnud fp2-s
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007




sõnum 23.05.2025 18:52:38 vasta tsitaadiga

Hadjar juba teist korda seinas icon_lol.gif
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2025 19:11:30 vasta tsitaadiga

bugbrake kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
Hakkab jälle igaaastane virin pihta. Miskipärast samad inimesed ei virise kõrbes asuvate asfalteeritud lennuväljade osas. Nagu ma varem olen öelnud ei ole sõidu põnevuse alus möödasõitude arv.
Muidugi see aitab kaasa, aga see pole a ja o. Monaco ei ole mees vs mees. See on mees vs ise, et püsida barjääride vahel 78 ringi vigu tegemata.

Iga aasta see sama õigsust, et Monacos ei peagi võidu sõitma ja ikkagi ajalugu, eriline rada jne. icon_lol.gif
Monacos võikski olla siis ainult ajasõit icon_wink.gif

Ma ei öelnud, et ei pealgi võidu sõitma. Ma ütlesin, et millimeetrite kaugusel asuvad barjäärid lisavad põnevust.
Ma pole ka mingi eriformaadi vastu ainult selle raja jaoks.

-Koppel- kirjutas:
Pole see Monaco ju võidusõidus mees vs tema ise. Kvalifikatsioonis on.
Kui kvalifikatsioonis tuled etteotsa, siis sõidus võid rahulikult madala pulsiga rongi sõita, tagant keegi mõõda ei trügi.
Ja kui kvalifikatsioonis ebaõnnestusid, siis sõidad kellegi taga rongis ja mõõda ei mahu.

Mis valikud siis jäävad sellisele rongis sõitvale piloodile?
- Proovin tulla konkurendist varem rehve vahetama, et selliselt "undercut" tehes äkki ettepoole saada. AGA sul ei pruugi olla sobivat "auku" kuhu peale boksist väljumist sattuda, et sa saaksid oma kiire ringi sõita. Võid hoopis aeglaste taha kinni jääda ja rohkem kaotada.

- Proovi konkurentidest olulilselt kauem samade rehvidega ringe teha, et seeläbi suurendada võimalust SC või VSC ajal oma peatus teha ja seeläbi saada kiire pitstop. Aga see SC või VSC ei pruugi tulla.

Kas on veel mingeid valikuid?

Jah see on tõsi, et sõidus nii viimase piiri peal ei sõideta (ühelgi rajal). Juba täislast kütust välistab selle alguses. Lisaks kõvema seguga rehvid.
Samas selle kriitika võib välja tuua iga raja kohta ja Monaco pole siin erand.

DRS rongid lennuväljadel pole suurt erinevad. Seal on vahe see, et viga tähendab tavaliselt ainult asfalteeritud turvaala külastust.
Monacos tähendab viga potentsiaalset punast lippu või külakuhja.

Ebaõnnestunud kvalifikatsioon on siin mõistagi väga halb sõidu jaoks aga jutt, et siin keegi mööda ei saa sõita on ülepingutatud.
Mõtle korraks, kas möödasõitude vähesus tuleneb sellel rajal võimaluse puudumisest või on seotud hoopis suure riskiga?
Mina arvan, et siin on asi rohkem riskis. Monacos on vägagi võimalik mööda sõita, aga see on seotud suurte riskidega mida enamus ei taha võtta ja enamus ei võtagi.
Eriti kui taganttulija ei istu märgatavalt kiiremas autos ja võitlus ei käi poodimukohale.

Ma ütleks, et Monaco on kõige tõenäolisem rada kus SC või VSC võib tulla (kuivades oludes vs teised rajad).
Viimase kümne aasta jooksul ainult 1! kord on sõit läbitud ilma SC või VSC'ta.
Ainult kaks neist olid stardid märjal rajal.

Seega jutt, et Monacos "Aga see SC või VSC ei pruugi tulla" kõlab nagu hea viis kihlveokontoris igaaastaselt raha kaotada...
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 23.05.2025 19:22:46 vasta tsitaadiga

Arvestades kui palju on see aasta n-ö rookie'sid sõitmas siis SC tuleb kindlasti ühekorra ära, vähemalt tänu ühele nendest.

Monaco võiks vabalt välja jätta F1 kalendrist aga seda pühaduseteotus vaevalt, et tehakse.
Igavate radade nimekirjasnon ta auga oma koha ära teeninud.

_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 23.05.2025 19:24:19 vasta tsitaadiga

lecLerci kvali võidu peale võib vabalt panustada.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 23.05.2025 19:43:48 vasta tsitaadiga

Kvali jah aga eks kvali näitab kuidas tegelikult lood on. Sõidus tal kodurajal edu väga pole olnud.
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011




sõnum 23.05.2025 19:50:54 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
Kvali jah aga eks kvali näitab kuidas tegelikult lood on. Sõidus tal kodurajal edu väga pole olnud.

alles võitis ju

_________________
pWn
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2025 19:52:20 vasta tsitaadiga

bugbrake kirjutas:
Arvestades kui palju on see aasta n-ö rookie'sid sõitmas siis SC tuleb kindlasti ühekorra ära, vähemalt tänu ühele nendest.

Monaco võiks vabalt välja jätta F1 kalendrist aga seda pühaduseteotus vaevalt, et tehakse.
Igavate radade nimekirjasnon ta auga oma koha ära teeninud.

Ma oleks nõus Monaco väljajätmisega, kui enne seda jäetakse välja järgmised: Hiina, Bahrein, Saudi-Araabia, Mehhiko, Katar ja Abu-Dhabi.
Tuletaks meelde, et ka Aserbaidžaan, Singapur ja Las Vegas on tänavarajad, aga seni pole näinud, et keegi nende ärajätmist sooviks.
Ainult Monaco on pinnuks silmas. Kõik eelpool mainitud rajad+Monaco ära võtta on pea pooled rajad läinud.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011




sõnum 23.05.2025 19:53:21 vasta tsitaadiga

no aseris on möödumine vast kõige lihtsam
_________________
pWn
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 23.05.2025 19:57:05 vasta tsitaadiga

pwn13 kirjutas:
Winterwind kirjutas:
Kvali jah aga eks kvali näitab kuidas tegelikult lood on. Sõidus tal kodurajal edu väga pole olnud.

alles võitis ju

Jah aga muidu pole väga vedanud.

Tomorrow kirjutas:
Ma oleks nõus Monaco väljajätmisega, kui enne seda jäetakse välja järgmised: Hiina, Bahrein, Saudi-Araabia, Mehhiko, Katar ja Abu-Dhabi.

Neid ei saa ära jätta sest nad plekivad peale.. võibolla mitte Mehhiko väga aga muud on selget rahalehmad.


viimati muutis Winterwind 23.05.2025 20:00:18, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2025 19:57:49 vasta tsitaadiga

pwn13 kirjutas:
no aseris on möödumine vast kõige lihtsam

Paljuski tänu pikale peasirgele. Kui see ära võtta on ülejäänud rada üsna kitsas ja käänuline.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011




sõnum 23.05.2025 20:42:56 vasta tsitaadiga

bearman sai valusalt
https://www.facebook.com/Formula1/posts/pfbid0g8Qb9YQ8qm8J1mvssZrdcgEGSbfbvD14su8f4psSYd1SRxAEicGnG3w53nKGJYFkl?rdid=lScSWmZ3Itye3sQs#

_________________
pWn
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lenc
HV vaatleja

liitunud: 11.11.2006




sõnum 23.05.2025 20:58:00 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Tuletaks meelde, et ka Aserbaidžaan, Singapur ja Las Vegas on tänavarajad, aga seni pole näinud, et keegi nende ärajätmist sooviks.
Ainult Monaco on pinnuks silmas. Kõik eelpool mainitud rajad+Monaco ära võtta on pea pooled rajad läinud.

Ei ole ainult Monaco, ka Suzuka ja Singapuri rajad on igavad. Aga Aserbaidžaan ja Las Vegas on vastupidi väga eredalt näidanud kui rõve see Monaco on. Aserbaidžaani rajal on 3icon_exclaim.gif väga head möödasõidukohta, Las Vegases samuti mitu, nagu ka Miamis ja teistel uutel tänavaradadel. Ning piisab isegi ühest väga heast kohast ja rada on koheselt 10000000% parem kui Monaco. Ma ei saa aru nendest Monaco apologeetidest. Mis peaks küll toimuma, et teie silmad lõpuks avaneksid?

Tomorrow kirjutas:
pwn13 kirjutas:
no aseris on möödumine vast kõige lihtsam

Paljuski tänu pikale peasirgele. Kui see ära võtta on ülejäänud rada üsna kitsas ja käänuline.

See on esiteks vale, nagu eespool mainitud, on sel rajal 3 head möödasõidukohta. Ning teiseks, mis kuradi väide see on? Et kui absoluutselt igas kurvis ei saa mööda sõita, siis pole Monacoga erilist vahet? Täitsa sooda argument...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 23.05.2025 20:58:07 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
HV veteran
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 23.05.2025 21:40:43 vasta tsitaadiga

te ei pea ju pühapäeval sõitu vaatama, kui see nii mõttetu on
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2025 21:45:40 vasta tsitaadiga

mis kell see üldse algab?
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011




sõnum 23.05.2025 21:49:05 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
mis kell see üldse algab?


_________________
pWn
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 23.05.2025 21:51:50 vasta tsitaadiga

Kvali on normaalsel ajal aga sõitu peab vist kerima jah, nagunii seal korralik lammutamine.
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2025 22:15:25 vasta tsitaadiga

lenc kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
Tuletaks meelde, et ka Aserbaidžaan, Singapur ja Las Vegas on tänavarajad, aga seni pole näinud, et keegi nende ärajätmist sooviks.
Ainult Monaco on pinnuks silmas. Kõik eelpool mainitud rajad+Monaco ära võtta on pea pooled rajad läinud.

Ei ole ainult Monaco, ka Suzuka ja Singapuri rajad on igavad. Aga Aserbaidžaan ja Las Vegas on vastupidi väga eredalt näidanud kui rõve see Monaco on. Aserbaidžaani rajal on 3icon_exclaim.gif väga head möödasõidukohta, Las Vegases samuti mitu, nagu ka Miamis ja teistel uutel tänavaradadel. Ning piisab isegi ühest väga heast kohast ja rada on koheselt 10000000% parem kui Monaco. Ma ei saa aru nendest Monaco apologeetidest. Mis peaks küll toimuma, et teie silmad lõpuks avaneksid?

Tomorrow kirjutas:
pwn13 kirjutas:
no aseris on möödumine vast kõige lihtsam

Paljuski tänu pikale peasirgele. Kui see ära võtta on ülejäänud rada üsna kitsas ja käänuline.

See on esiteks vale, nagu eespool mainitud, on sel rajal 3 head möödasõidukohta. Ning teiseks, mis kuradi väide see on? Et kui absoluutselt igas kurvis ei saa mööda sõita, siis pole Monacoga erilist vahet? Täitsa sooda argument...

Koguni kolm "head möödasõidukohta". Wow. See tähendab siis 3x parem rada kui Monaco? Sinu arvutusi kasutades koguni 10000000% parem siis? Ja sa nimetad minu argumenti soodaks. Nunuh...

Võibolla osutad mulle kaardil kus need kolm "head möödasõidukohta" täpselt asuvad? https://www.formula1.com/en/racing/2025/azerbaijan/circuit
Üks ja ainus on peasirgel. Tavaliselt peasirge lõpus pidurdusmaal. Teise kurvi 90 kraadise kurvi juures pole lihtne mööduda, kui eessõitja viga ei tee.
Kolmas kurv DRS ala lõpus võibolla, aga ma ei mäleta ka seal palju möödumisi. Sellele järgneb kitsas vanalinna osa ja siis kiire voolavate kurvidega S2 lõpp kus on tegu, et isegi tuules püsida, möödumisest rääkimata.
Tinglikult võib eeldada möödumise kohaks 16 kurv mis viib peasirgele aga ei mäleta ka sealt palju möödasõite.
Kokkuvõttes üks hea möödumiskoht ja paar üsna kehva möödumiskohta kvalifitseerub sinu jaoks 10000000% paremaks rajaks kui Monaco.

Viha Monaco vastu on ikka nii suur, et on lausa pimestav. Ma ei arva, et Monaco on parim rada ever, sest see pole ju püsirada.
Tegu on reaalsete linnatänavatega, mis ajutiselt rajaks muudetakse. Samas ma suudan objektiivseks jääda ja mitte hakata välja käima miljoneid protsente paremat argumenti vms.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lenc
HV vaatleja

liitunud: 11.11.2006




sõnum 23.05.2025 22:38:13 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Koguni kolm "head möödasõidukohta". Wow. See tähendab siis 3x parem rada kui Monaco?

Kuivõrd Monacos on 0 möödasõidukohta, siis on tegemist lõpmatult paremaga, kui põhikooli matemaatikat meenutaksid....

Tomorrow kirjutas:
Võibolla osutad mulle kaardil kus need kolm "head möödasõidukohta" täpselt asuvad? https://www.formula1.com/en/racing/2025/azerbaijan/circuit
Üks ja ainus on peasirgel. Tavaliselt peasirge lõpus pidurdusmaal. Teise kurvi 90 kraadise kurvi juures pole lihtne mööduda, kui eessõitja viga ei tee.
Kolmas kurv DRS ala lõpus võibolla, aga ma ei mäleta ka seal palju möödumisi. Sellele järgneb kitsas vanalinna osa ja siis kiire voolavate kurvidega S2 lõpp kus on tegu, et isegi tuules püsida, möödumisest rääkimata.
Tinglikult võib eeldada möödumise kohaks 16 kurv mis viib peasirgele aga ei mäleta ka sealt palju möödasõite.

Minu mäletamist mööda pole olnud meil ühtegi Aseri GP-d, kus poleks toimunud möödasõite kõigis esimeses kolmes kurvis. Versus Monaco GP, kus viimastel aastatel pole praktiliselt ühesgi kurvis ühtegi möödasõitu toimunud.

Tomorrow kirjutas:
Kokkuvõttes üks hea möödumiskoht ja paar üsna kehva möödumiskohta kvalifitseerub sinu jaoks 10000000% paremaks rajaks kui Monaco.

Just, sest Monacos on täpselt 0 möödasõidukohta (head või halba).

Tomorrow kirjutas:
Viha Monaco vastu on ikka nii suur, et on lausa pimestav. Ma ei arva, et Monaco on parim rada ever, sest see pole ju püsirada.
Tegu on reaalsete linnatänavatega, mis ajutiselt rajaks muudetakse. Samas ma suudan objektiivseks jääda ja mitte hakata välja käima miljoneid protsente paremat argumenti vms.

Kus kohas see objektiivsus on? Tegemist on täiesti mõttetu rajaga, kus võidusõidus ei toimu mitte midagi peale üksteise taga tiirutamise. Mõned aastat tagasi näitas Alonso 5 sekki ringi peale aeglasemalt sõites ja teisi rahulikult enda selja taga hoides, et sellel rajal pole lihtsalt võimalik võidu sõita.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  F1, F2, F3 ja muud autospordisarjad 2025 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 29, 30, 31  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.