Hakkab jälle igaaastane virin pihta. Miskipärast samad inimesed ei virise kõrbes asuvate asfalteeritud lennuväljade osas. Nagu ma varem olen öelnud ei ole sõidu põnevuse alus möödasõitude arv.
Muidugi see aitab kaasa, aga see pole a ja o. Monaco ei ole mees vs mees. See on mees vs ise, et püsida barjääride vahel 78 ringi vigu tegemata.
Iga aasta see sama õigsust, et Monacos ei peagi võidu sõitma ja ikkagi ajalugu, eriline rada jne.
Monacos võikski olla siis ainult ajasõit _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Pole see Monaco ju võidusõidus mees vs tema ise. Kvalifikatsioonis on.
Kui kvalifikatsioonis tuled etteotsa, siis sõidus võid rahulikult madala pulsiga rongi sõita, tagant keegi mõõda ei trügi.
Ja kui kvalifikatsioonis ebaõnnestusid, siis sõidad kellegi taga rongis ja mõõda ei mahu.
Mis valikud siis jäävad sellisele rongis sõitvale piloodile?
- Proovin tulla konkurendist varem rehve vahetama, et selliselt "undercut" tehes äkki ettepoole saada. AGA sul ei pruugi olla sobivat "auku" kuhu peale boksist väljumist sattuda, et sa saaksid oma kiire ringi sõita. Võid hoopis aeglaste taha kinni jääda ja rohkem kaotada.
- Proovi konkurentidest olulilselt kauem samade rehvidega ringe teha, et seeläbi suurendada võimalust SC või VSC ajal oma peatus teha ja seeläbi saada kiire pitstop. Aga see SC või VSC ei pruugi tulla.
Hadjar juba teist korda seinas _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Hakkab jälle igaaastane virin pihta. Miskipärast samad inimesed ei virise kõrbes asuvate asfalteeritud lennuväljade osas. Nagu ma varem olen öelnud ei ole sõidu põnevuse alus möödasõitude arv.
Muidugi see aitab kaasa, aga see pole a ja o. Monaco ei ole mees vs mees. See on mees vs ise, et püsida barjääride vahel 78 ringi vigu tegemata.
Iga aasta see sama õigsust, et Monacos ei peagi võidu sõitma ja ikkagi ajalugu, eriline rada jne.
Monacos võikski olla siis ainult ajasõit
Ma ei öelnud, et ei pealgi võidu sõitma. Ma ütlesin, et millimeetrite kaugusel asuvad barjäärid lisavad põnevust.
Ma pole ka mingi eriformaadi vastu ainult selle raja jaoks.
-Koppel- kirjutas:
Pole see Monaco ju võidusõidus mees vs tema ise. Kvalifikatsioonis on.
Kui kvalifikatsioonis tuled etteotsa, siis sõidus võid rahulikult madala pulsiga rongi sõita, tagant keegi mõõda ei trügi.
Ja kui kvalifikatsioonis ebaõnnestusid, siis sõidad kellegi taga rongis ja mõõda ei mahu.
Mis valikud siis jäävad sellisele rongis sõitvale piloodile?
- Proovin tulla konkurendist varem rehve vahetama, et selliselt "undercut" tehes äkki ettepoole saada. AGA sul ei pruugi olla sobivat "auku" kuhu peale boksist väljumist sattuda, et sa saaksid oma kiire ringi sõita. Võid hoopis aeglaste taha kinni jääda ja rohkem kaotada.
- Proovi konkurentidest olulilselt kauem samade rehvidega ringe teha, et seeläbi suurendada võimalust SC või VSC ajal oma peatus teha ja seeläbi saada kiire pitstop. Aga see SC või VSC ei pruugi tulla.
Kas on veel mingeid valikuid?
Jah see on tõsi, et sõidus nii viimase piiri peal ei sõideta (ühelgi rajal). Juba täislast kütust välistab selle alguses. Lisaks kõvema seguga rehvid.
Samas selle kriitika võib välja tuua iga raja kohta ja Monaco pole siin erand.
DRS rongid lennuväljadel pole suurt erinevad. Seal on vahe see, et viga tähendab tavaliselt ainult asfalteeritud turvaala külastust.
Monacos tähendab viga potentsiaalset punast lippu või külakuhja.
Ebaõnnestunud kvalifikatsioon on siin mõistagi väga halb sõidu jaoks aga jutt, et siin keegi mööda ei saa sõita on ülepingutatud.
Mõtle korraks, kas möödasõitude vähesus tuleneb sellel rajal võimaluse puudumisest või on seotud hoopis suure riskiga?
Mina arvan, et siin on asi rohkem riskis. Monacos on vägagi võimalik mööda sõita, aga see on seotud suurte riskidega mida enamus ei taha võtta ja enamus ei võtagi.
Eriti kui taganttulija ei istu märgatavalt kiiremas autos ja võitlus ei käi poodimukohale.
Ma ütleks, et Monaco on kõige tõenäolisem rada kus SC või VSC võib tulla (kuivades oludes vs teised rajad).
Viimase kümne aasta jooksul ainult 1! kord on sõit läbitud ilma SC või VSC'ta.
Ainult kaks neist olid stardid märjal rajal.
Seega jutt, et Monacos "Aga see SC või VSC ei pruugi tulla" kõlab nagu hea viis kihlveokontoris igaaastaselt raha kaotada...
Arvestades kui palju on see aasta n-ö rookie'sid sõitmas siis SC tuleb kindlasti ühekorra ära, vähemalt tänu ühele nendest.
Monaco võiks vabalt välja jätta F1 kalendrist aga seda pühaduseteotus vaevalt, et tehakse.
Igavate radade nimekirjasnon ta auga oma koha ära teeninud. _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Arvestades kui palju on see aasta n-ö rookie'sid sõitmas siis SC tuleb kindlasti ühekorra ära, vähemalt tänu ühele nendest.
Monaco võiks vabalt välja jätta F1 kalendrist aga seda pühaduseteotus vaevalt, et tehakse.
Igavate radade nimekirjasnon ta auga oma koha ära teeninud.
Ma oleks nõus Monaco väljajätmisega, kui enne seda jäetakse välja järgmised: Hiina, Bahrein, Saudi-Araabia, Mehhiko, Katar ja Abu-Dhabi.
Tuletaks meelde, et ka Aserbaidžaan, Singapur ja Las Vegas on tänavarajad, aga seni pole näinud, et keegi nende ärajätmist sooviks.
Ainult Monaco on pinnuks silmas. Kõik eelpool mainitud rajad+Monaco ära võtta on pea pooled rajad läinud.
Tuletaks meelde, et ka Aserbaidžaan, Singapur ja Las Vegas on tänavarajad, aga seni pole näinud, et keegi nende ärajätmist sooviks.
Ainult Monaco on pinnuks silmas. Kõik eelpool mainitud rajad+Monaco ära võtta on pea pooled rajad läinud.
Ei ole ainult Monaco, ka Suzuka ja Singapuri rajad on igavad. Aga Aserbaidžaan ja Las Vegas on vastupidi väga eredalt näidanud kui rõve see Monaco on. Aserbaidžaani rajal on 3 väga head möödasõidukohta, Las Vegases samuti mitu, nagu ka Miamis ja teistel uutel tänavaradadel. Ning piisab isegi ühest väga heast kohast ja rada on koheselt 10000000% parem kui Monaco. Ma ei saa aru nendest Monaco apologeetidest. Mis peaks küll toimuma, et teie silmad lõpuks avaneksid?
Tomorrow kirjutas:
pwn13 kirjutas:
no aseris on möödumine vast kõige lihtsam
Paljuski tänu pikale peasirgele. Kui see ära võtta on ülejäänud rada üsna kitsas ja käänuline.
See on esiteks vale, nagu eespool mainitud, on sel rajal 3 head möödasõidukohta. Ning teiseks, mis kuradi väide see on? Et kui absoluutselt igas kurvis ei saa mööda sõita, siis pole Monacoga erilist vahet? Täitsa sooda argument...
mis kell see üldse algab? _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Tuletaks meelde, et ka Aserbaidžaan, Singapur ja Las Vegas on tänavarajad, aga seni pole näinud, et keegi nende ärajätmist sooviks.
Ainult Monaco on pinnuks silmas. Kõik eelpool mainitud rajad+Monaco ära võtta on pea pooled rajad läinud.
Ei ole ainult Monaco, ka Suzuka ja Singapuri rajad on igavad. Aga Aserbaidžaan ja Las Vegas on vastupidi väga eredalt näidanud kui rõve see Monaco on. Aserbaidžaani rajal on 3 väga head möödasõidukohta, Las Vegases samuti mitu, nagu ka Miamis ja teistel uutel tänavaradadel. Ning piisab isegi ühest väga heast kohast ja rada on koheselt 10000000% parem kui Monaco. Ma ei saa aru nendest Monaco apologeetidest. Mis peaks küll toimuma, et teie silmad lõpuks avaneksid?
Tomorrow kirjutas:
pwn13 kirjutas:
no aseris on möödumine vast kõige lihtsam
Paljuski tänu pikale peasirgele. Kui see ära võtta on ülejäänud rada üsna kitsas ja käänuline.
See on esiteks vale, nagu eespool mainitud, on sel rajal 3 head möödasõidukohta. Ning teiseks, mis kuradi väide see on? Et kui absoluutselt igas kurvis ei saa mööda sõita, siis pole Monacoga erilist vahet? Täitsa sooda argument...
Koguni kolm "head möödasõidukohta". Wow. See tähendab siis 3x parem rada kui Monaco? Sinu arvutusi kasutades koguni 10000000% parem siis? Ja sa nimetad minu argumenti soodaks. Nunuh...
Võibolla osutad mulle kaardil kus need kolm "head möödasõidukohta" täpselt asuvad? https://www.formula1.com/en/racing/2025/azerbaijan/circuit
Üks ja ainus on peasirgel. Tavaliselt peasirge lõpus pidurdusmaal. Teise kurvi 90 kraadise kurvi juures pole lihtne mööduda, kui eessõitja viga ei tee.
Kolmas kurv DRS ala lõpus võibolla, aga ma ei mäleta ka seal palju möödumisi. Sellele järgneb kitsas vanalinna osa ja siis kiire voolavate kurvidega S2 lõpp kus on tegu, et isegi tuules püsida, möödumisest rääkimata.
Tinglikult võib eeldada möödumise kohaks 16 kurv mis viib peasirgele aga ei mäleta ka sealt palju möödasõite.
Kokkuvõttes üks hea möödumiskoht ja paar üsna kehva möödumiskohta kvalifitseerub sinu jaoks 10000000% paremaks rajaks kui Monaco.
Viha Monaco vastu on ikka nii suur, et on lausa pimestav. Ma ei arva, et Monaco on parim rada ever, sest see pole ju püsirada.
Tegu on reaalsete linnatänavatega, mis ajutiselt rajaks muudetakse. Samas ma suudan objektiivseks jääda ja mitte hakata välja käima miljoneid protsente paremat argumenti vms.
Koguni kolm "head möödasõidukohta". Wow. See tähendab siis 3x parem rada kui Monaco?
Kuivõrd Monacos on 0 möödasõidukohta, siis on tegemist lõpmatult paremaga, kui põhikooli matemaatikat meenutaksid....
Tomorrow kirjutas:
Võibolla osutad mulle kaardil kus need kolm "head möödasõidukohta" täpselt asuvad? https://www.formula1.com/en/racing/2025/azerbaijan/circuit
Üks ja ainus on peasirgel. Tavaliselt peasirge lõpus pidurdusmaal. Teise kurvi 90 kraadise kurvi juures pole lihtne mööduda, kui eessõitja viga ei tee.
Kolmas kurv DRS ala lõpus võibolla, aga ma ei mäleta ka seal palju möödumisi. Sellele järgneb kitsas vanalinna osa ja siis kiire voolavate kurvidega S2 lõpp kus on tegu, et isegi tuules püsida, möödumisest rääkimata.
Tinglikult võib eeldada möödumise kohaks 16 kurv mis viib peasirgele aga ei mäleta ka sealt palju möödasõite.
Minu mäletamist mööda pole olnud meil ühtegi Aseri GP-d, kus poleks toimunud möödasõite kõigis esimeses kolmes kurvis. Versus Monaco GP, kus viimastel aastatel pole praktiliselt ühesgi kurvis ühtegi möödasõitu toimunud.
Tomorrow kirjutas:
Kokkuvõttes üks hea möödumiskoht ja paar üsna kehva möödumiskohta kvalifitseerub sinu jaoks 10000000% paremaks rajaks kui Monaco.
Just, sest Monacos on täpselt 0 möödasõidukohta (head või halba).
Tomorrow kirjutas:
Viha Monaco vastu on ikka nii suur, et on lausa pimestav. Ma ei arva, et Monaco on parim rada ever, sest see pole ju püsirada.
Tegu on reaalsete linnatänavatega, mis ajutiselt rajaks muudetakse. Samas ma suudan objektiivseks jääda ja mitte hakata välja käima miljoneid protsente paremat argumenti vms.
Kus kohas see objektiivsus on? Tegemist on täiesti mõttetu rajaga, kus võidusõidus ei toimu mitte midagi peale üksteise taga tiirutamise. Mõned aastat tagasi näitas Alonso 5 sekki ringi peale aeglasemalt sõites ja teisi rahulikult enda selja taga hoides, et sellel rajal pole lihtsalt võimalik võidu sõita.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.