Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Rail Balticu, Eesti raudteede ja Soome-Eesti tunneli teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
BrutaH
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2025 12:19:05 vasta tsitaadiga

Selle Pärnu raudtee lõigu sulgemisega ei ole mingit tagantjärgi tarkust. Oli kohe teada, et see on debiilsus kuubis, mida tehakse.
Kui selle 17 milli eest oleks raudteed käigus hoida saanud, oleks see olnud kommiraha võrreldes praeguste raiskamistega. Olgugi, et mõnel ärikal näpud rasvaseks saavad.

Sotsiaalmajanduslik kahju sellest, et praeguseks 6 aastat ja lõpuks kokku 12 aastat pole rongiühendust Pärnuga, on ilmselt suurem. Küll oleks tore ja roheline olnud, kui inimesed sõidaks auto asemel rongiga onju. Praeguseks on summad sellised, et alla miljardi pole mõtet rääkida ja 100 milli on kommiraha. 17 milli raudtee eest oleks nohu olnud.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 13.05.2025 12:59:27 vasta tsitaadiga

BrutaH kirjutas:
Selle Pärnu raudtee lõigu sulgemisega ei ole mingit tagantjärgi tarkust. Oli kohe teada, et see on debiilsus kuubis, mida tehakse.
Kui selle 17 milli eest oleks raudteed käigus hoida saanud, oleks see olnud kommiraha võrreldes praeguste raiskamistega. Olgugi, et mõnel ärikal näpud rasvaseks saavad.

Sotsiaalmajanduslik kahju sellest, et praeguseks 6 aastat ja lõpuks kokku 12 aastat pole rongiühendust Pärnuga, on ilmselt suurem. Küll oleks tore ja roheline olnud, kui inimesed sõidaks auto asemel rongiga onju. Praeguseks on summad sellised, et alla miljardi pole mõtet rääkida ja 100 milli on kommiraha. 17 milli raudtee eest oleks nohu olnud.

Selleks hetkeks kui see 17M otsus tehti oli reisijate arv suht olematuks kuivanud. Tee olukord oli niivõrd kehv, et rong tiksus kohati 30-40km/h selmet, et 120km/h sõita nagu mujal. Bussiga sai kiiremini ja kel just kuhugi vahepealsesse teivasjaama asja polnud see eriti ei sõitnud. See allakäik algas ~10a varem ning oli selleks hetkeks suuresti pidurdamatu.

Ka see, et Pärnu peatus veidi ebamugavas kohas oli (võrreldes bussidega) ei aidanud reisijate arvule kaasa... Tõe huvides - peamine põhjus miks seda raha taheti olid kaubaveod (mida Go ise suuresti opereeris), mitte reisijad. Ja kaup (kild, liiv, metall jms) liikus veel paar aastat peale reisijaid Lelle-Pärnu suunal.

Raudteetransport (sh. rööpad üldiselt) pole meil tegelikult kunagi eriti fookuses olnud - reaalselt uut raudteed polegi varem meil ehitatud. Haapsalu liin läks suht samadel põhjustel kinni mis ka hiljem Pärnu ning Haapsalu otsa taastamine (kuigi huvi oleks meeletult) löödi siin suure käraga käima, lükati 8 miljonit projekti ja saadi... üks peatusevahe Riisiperest Turbasse ning tänaseks projekt suuresti soikub (OK, RB rahastuse tõttu).

Poliitilisel tasemel istutakse oma bussides ja autodes liialt kinni. Oma osa sellel on ka naljakad andmed mida Edelaraudtee pikalt raha juurdesaamiseks ette näitas - Elronile tuli tõesti reisijate arv üllatusena aga vanad juhid/piletimüüjad kommenteerisid, et inimesi oli vb alul tsipa rohkem, tuldi uudistama, et mis need uued rongid on. Reaalselt polnud sellist märkimisväärset hüpet nagu statistika näitas. Võib vaid oletada, et miks Edelaraudtee väga pikalt viivitas kaarditerminalide juurutamisega rongides... aga see läheb rohkem poliitilise sapi loopimise alla juba icon_smile.gif

Edit: hetkel oleks tegelikult Lelle - Pärnu lõik kasutatav kiirustel kuni 40km/h, piiriti ka 60km/h. RB jaoks teed remonditi ~7 miljoni eest 2021a. Aga kes tahaks 2025a loksuda 70 kilomeetrit Lellest Pärnu kiirusel 30km/h (st. mingi 2h loksumist).
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 13.05.2025 13:38:15 vasta tsitaadiga

Mida vähem seda tiblarööbast siin seda parem.
RB ehitamisele/majandamisele teeb kahju pigem see räige üleplaneerimine, eelkõige need keskonnaload. Ehitada suudetakse täiesti ok hinnaga, suuresti tänu sellele, et teedeehitus nõnda alarahastatud.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 15.05.2025 21:57:14 vasta tsitaadiga

"Tiblarööbast" (Ma küll ei tea, miks seda niii nimetatakse) risti ja põiki saab palju olema
https://www.postimees.ee/8249933/riigi-linna-ja-erasektori-koostoos-valmib-ulemiste-tunnel
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2025 06:52:11 vasta tsitaadiga

https://arileht.delfi.ee/artikkel/120378509/rail-baltica-rahakraanid-keerati-kinni-enne-kui-pohja-latis-sai-kopp-maasse
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 29.05.2025 13:52:17 vasta tsitaadiga

Miks ma peaks alustama oma reisi planeerimist Warszawast icon_eek.gif
https://www.err.ee/1609707939/otse-kell-9-40-eksperdid-rongiliikluse-tulevikust
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Rail Balticu, Eesti raudteede ja Soome-Eesti tunneli teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.