Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 4 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 39 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 38 ] |
7-10 |
|
18% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
4% |
[ 6 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
3% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 129 |
|
autor |
|
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
28.04.2025 17:02:01
|
|
|
Mu ducatol pole
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
28.04.2025 17:21:30
|
|
|
Mul pole kunagi diiselautot olnud, aga kõige uuemate VW diiselite manuaalid ütlevad, et regulaarse põletamise korral DPF tuli ei põle (aga aimu annavad pöörded). Tuli läheb põlema siis, kui DPF juba auto arvates umbes on.
Bensukatel on nüüd GPF, aga GPF probleemid on palju lihtsamini lahendatavad.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
28.04.2025 17:24:50
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
Mul pole kunagi diiselautot olnud, aga kõige uuemate VW diiselite manuaalid ütlevad, et regulaarse põletamise korral DPF tuli ei põle (aga aimu annavad pöörded). Tuli läheb põlema siis, kui DPF juba auto arvates umbes on.
Bensukatel on nüüd GPF, aga GPF probleemid on palju lihtsamini lahendatavad. |
GPF? Gay Porn Filter?
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
28.04.2025 17:57:47
|
|
|
udumees kirjutas: |
Winterwind kirjutas: |
Berlingod ja analoogsed peldikud jätavad ka vendi lõugama kuigi neil pole turbot ega mootoritki mitte. |
Minu teada on kõigil (või vähemalt paljudel) PSA diislitel, ka kuutide omadel, turbod.
Mul ka kaks turbodiislit majas - mõlemad undavad mõnikord pärast auto seiskamist.
Lisaks: Mõlemaga enamus sõite alla 15km ja ühega pole 5 kuud maanteel käinud. Teisega vast juhtub korra kuus. DPF tuld pole kordagi elus näinud. |
Bensiinikad millel pole mingeid turboid.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004

|
28.04.2025 18:05:27
|
|
|
terve rida EB puretech mootoreid turboga
I3 1.2 turbobensukad
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
28.04.2025 18:10:16
|
|
|
Neil mis eelmises töökohas kasutusel olid polnud turboid, kõik olid vabalthingavad bensukad mis lõugasid aga ei liikunud.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
28.04.2025 18:29:46
|
|
|
Etz kirjutas: |
Bssldr kirjutas: |
Mul pole kunagi diiselautot olnud, aga kõige uuemate VW diiselite manuaalid ütlevad, et regulaarse põletamise korral DPF tuli ei põle (aga aimu annavad pöörded). Tuli läheb põlema siis, kui DPF juba auto arvates umbes on.
Bensukatel on nüüd GPF, aga GPF probleemid on palju lihtsamini lahendatavad. |
GPF? Gay Porn Filter?  |
Gasoline Particilate Filter
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
28.04.2025 20:23:06
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
Mul pole kunagi diiselautot olnud, aga kõige uuemate VW diiselite manuaalid ütlevad, et regulaarse põletamise korral DPF tuli ei põle (aga aimu annavad pöörded). Tuli läheb põlema siis, kui DPF juba auto arvates umbes on.
Bensukatel on nüüd GPF, aga GPF probleemid on palju lihtsamini lahendatavad. |
mitte umbes, aga kui oled põletust mingi x kord pooleli jätnud läheb põlema.
Jõudu maha ei tõmba. Samas tuli paneb manuaali otsima küll
seni meeles...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
28.04.2025 20:53:15
|
|
|
laurx kirjutas: |
Etz kirjutas: |
Bssldr kirjutas: |
Mul pole kunagi diiselautot olnud, aga kõige uuemate VW diiselite manuaalid ütlevad, et regulaarse põletamise korral DPF tuli ei põle (aga aimu annavad pöörded). Tuli läheb põlema siis, kui DPF juba auto arvates umbes on.
Bensukatel on nüüd GPF, aga GPF probleemid on palju lihtsamini lahendatavad. |
GPF? Gay Porn Filter?  |
Gasoline Particilate Filter |
Mis keelel, see meelel.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
28.04.2025 22:11:22
|
|
|
ranel kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
Ma pakun, et skodal polegi sellist tuld enam. Ma teen ka lühikesi otsi...poodi-tagasi. Siis vahel on auto vent vms tööle jäänud peale masina seisma jätmist. Ju põletab edasi kohapeal.
Nii palju kui silma hakanud kütusekulu suurenemine, siis ca kord paagi kohta toimub põletus ehk siis 1200km jooksul kord
Ma ausalt sellega pead ei vaeva....2 auto peale 4aasta jooksul pole vajadust olnud.
Kui linnas vaid kärutada, siis polegi dizla vaja |
See vent on turbo õli jahutus. Kõik ei sõida M kategooria sõiduautodega. Tarbesõiduk bensiiniga on defka kaup. Ainuüksi talvel läheb ~10km jagu aega, et mootor töösoojaks saada. Mis DPF põletamisest me siin rääkida saame? |
Vent on suure radika jahutus kus pole õli, et jahutusest kasu oleks käib ka veepump et jahutatud vesi mootorisse jõuaks. Elektrilist õlipumpa pole kohanud, aga turbost võib ka vesi läbi käia.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
29.04.2025 10:47:46
|
|
|
Hea, et meelde tuletate. Siksiga peale ostmist aasta jooksul ja 10000 km läbimist ikka õli vahetamata
Pooleteise paagitäiega Poolas käidud nagu lipsti
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
29.04.2025 11:05:07
|
|
|
Ülevaatusel võiks ka rohkemat kontrollida, kui ainult seda, et pidurid võtavad ühtlaselt.
Põhimõtteliselt mõõdab masin efektiivsust ka, aga seda infot näeb ainult siis kui juba pea üldse ei pidurda või muu kordusülevaatuse vääriline viga on.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju
viimati muutis von Wu 29.04.2025 11:10:16, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
29.04.2025 11:16:36
|
|
|
Ütleks omanikule igal juhul pidurite efektiivsusprotsendi (mida nagunii mõõdetakse), vaataks võimalusel piduriklotside jääki.
Piduri peale jäämist peaks ka saama kontrollida. Kas vedeliku niiskusesisalduse mõõtmine oleks liigne n******ne?
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
29.04.2025 12:01:57
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Ütleks omanikule igal juhul pidurite efektiivsusprotsendi (mida nagunii mõõdetakse), vaataks võimalusel piduriklotside jääki.
Piduri peale jäämist peaks ka saama kontrollida. Kas vedeliku niiskusesisalduse mõõtmine oleks liigne n******ne? |
Norras seda kõike tehakse
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
29.04.2025 13:17:27
|
|
|
Ilmad juba suht normaalsed, olete kastiratta ostu ka plaaninud?
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
29.04.2025 13:22:36
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Ütleks omanikule igal juhul pidurite efektiivsusprotsendi (mida nagunii mõõdetakse), vaataks võimalusel piduriklotside jääki.
Piduri peale jäämist peaks ka saama kontrollida. Kas vedeliku niiskusesisalduse mõõtmine oleks liigne n******ne? |
Eks iga õnnetus on enamasti mingite ebasoodsate asjaolude kokkusattumus, aga huvitav palju õnnetusi selle tõttu üldse juhtub, et pidurid alt veavad.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
29.04.2025 13:23:14
|
|
|
Lihtsalt EV jalgratast olen vaaginud juba teist kevadet. Tööl käimiseks.
200 + korda aastas, a,la 30 km päevas.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
udumees
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
29.04.2025 14:43:52
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Lihtsalt EV jalgratast olen vaaginud juba teist kevadet. Tööl käimiseks.
200 + korda aastas, a,la 30 km päevas. |
Mul u selle jaoks on elektrikas. Eelmine aasta käisin ca 100x tööl sellega.
Nüüd mõtlen, et järsku oleks tavalisega rattaga ka hakkama saanud, kuigi jah elektrikas mugavam.
Elektrika jama on see, et kuna ratas kallis on kogu aega mure, et järsku panevad pihta. Tööl on küll kus hoida aga kui koju sõites tahad peost läbi minna ja paki piima võtta või midagi....
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
29.04.2025 17:19:47
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Ilmad juba suht normaalsed, olete kastiratta ostu ka plaaninud? |
ei, mul elektritõuks
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003

|
29.04.2025 18:03:12
|
|
|
udumees kirjutas: |
Mul u selle jaoks on elektrikas. Eelmine aasta käisin ca 100x tööl sellega.
Nüüd mõtlen, et järsku oleks tavalisega rattaga ka hakkama saanud, kuigi jah elektrikas mugavam. |
Oleneb tööst ka. Kui oled näiteks klienditeenindaja vms. kus lähed tööle viisaka riidega siis sügades a'la 8-10 kiltsa tavarattaga suvehommikul +25 läpatisega tööle pead minema kõigepealt pessu ja panema uued riided. Muidugi kui minna kraavi kaevama või kuhugi tehasesse kus roobad selga tõmbad siis pole niiväga lugu.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
|