Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 871, 872, 873 ... 898, 899, 900  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
3%
 3%  [ 4 ]
2-3
30%
 30%  [ 39 ]
4-6
29%
 29%  [ 38 ]
7-10
18%
 18%  [ 24 ]
11-15
4%
 4%  [ 6 ]
16-20
5%
 5%  [ 7 ]
21-30
1%
 1%  [ 2 ]
31-40
3%
 3%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 0 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 5 ]
hääli kokku : 129

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009




sõnum 27.04.2025 15:09:04 vasta tsitaadiga

Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.

Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2025 15:22:50 vasta tsitaadiga

Passatit konkretselt ei oska kommenterida, aga mina diislit ei võtaks kui peamine kasutus on lühemad linnasõidud.
Läheb aeglaselt soojaks või kaotad võidu kütusekulus kui eelsoojendust kasutad, samuti need DPF ja EGR mured.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 27.04.2025 15:24:27 vasta tsitaadiga

TSI on pm sama asi mis diisel
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2025 15:25:17 vasta tsitaadiga

Mõni ütleks, et sulle sobiks elekteriga sõitev automobiil antud kirjelduse järgi.
Kommentaarid: 729 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 550
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 27.04.2025 15:47:33 vasta tsitaadiga

1.5 bensukas on parem valik
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 27.04.2025 15:49:33 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Mõni ütleks, et sulle sobiks elekteriga sõitev automobiil antud kirjelduse järgi.
pigem tasuks hübriid võtta
soodsam hind jms.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2025 16:28:53 vasta tsitaadiga

kui plaan omale kauemaks jätta, kui paar aastat, siis ma neid mikromootoreid ei kaaluks. icon_idea.gif
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 655 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 508
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2025 16:29:39 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
kui plaan omale kauemaks jätta, kui paar aastat, siis ma neid mikromootoreid ei kaaluks. icon_idea.gif


Jah, vähemalt V8 peaks olema.

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2025 16:32:40 vasta tsitaadiga

V6 lööb ka nurru. Janune on, aga mis teha.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009




sõnum 27.04.2025 16:47:00 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
kui plaan omale kauemaks jätta, kui paar aastat, siis ma neid mikromootoreid ei kaaluks. icon_idea.gif


Eks seda on kohe tunda, et 110 kW mingi võimas mootor pole. Aga mis siis pikemal kasutamisel juhtub, et seda kartma peab?
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2025 16:48:58 vasta tsitaadiga

kotti jookseb doh.gif
2l 110kw oleks juba enamvähem riist, aga tänapäeval vist enam ei saagi selliseid

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 655 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 508
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 27.04.2025 17:00:08 vasta tsitaadiga

seal ei tule ju mingit erilist läbisõitu.

2025 on ilmselt ikka uus või siis viimased laoautod?
miks octavia ei sobi?
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009




sõnum 27.04.2025 17:17:34 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
seal ei tule ju mingit erilist läbisõitu.

2025 on ilmselt ikka uus või siis viimased laoautod?
miks octavia ei sobi?


Passat meeldib rohkem. Kui Skodat vaadata, siis pigem Superb, sest sama mootoriga Superb pole väga palju Octaviast kallim. Octavia ainus eelis ongi see, et tema kaal on 110 kW mootorile sobivam.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2025 17:56:33 vasta tsitaadiga

Võta bensukas. Lõpuks kui hakkad mingeid spetisaalseid põletussõite tegema jne kulutad lõpuks kütusele (ja ka ajale) rohkem kui benaga sõites.
Diislil näeks pointi vaid kui reaalselt uhaks päevast päeva mingeid 200+km otsi või pidevalt mingi käru järgi.

Selline 200km nädalas muidugi sobiks ideaalselt elektrikas nagu betamax juba ütles. Linnas ka veel siis ilmselt laeks vaid paar x kuus.

Hiid kirjutas:
kotti jookseb doh.gif
2l 110kw oleks juba enamvähem riist, aga tänapäeval vist enam ei saagi selliseid
tuginedes ei tea millele? Jälle mingi onu kuskil internetis kirjutas?
Mu mikromootor pidi ka esimese 40k km peale kotti jooksma. 165k km ja 6a hiljem endiselt toimib ja välba jooksul õli juurde valama ei pea.
Millegipärast kipuvad just need suuremad mootorid parajad roikad olema...

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 27.04.2025 19:55:05 vasta tsitaadiga

Mis mikromootor sul on?
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2025 19:57:07 vasta tsitaadiga

kui õlis kulgevad hammasrihmad ära jätta, peavad ka väiksed mootorid piisavalt tiheda õlivahetuste juures.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2025 20:50:13 vasta tsitaadiga

LHV premiuum kasko vaid 24€ icon_cool.gif Tuleb vahetada beer_yum.gif
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 27.04.2025 21:44:51 vasta tsitaadiga

icon_eek.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 27.04.2025 22:21:17 vasta tsitaadiga

Mul näitab 90 euri kuus, hell nah seda võtma hakkan icon_lol.gif
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 28.04.2025 00:07:17 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.

Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?


Mul on ühe teise tootja salongiuus masin. Kui korra nädalas maanteed vähemalt ei saa, siis hakkab juba tunda andma. Lihtsalt tunned, kuidas jõud hakkab kaduma. Hetkel 22k km ees. Muidu enamus otsad sellised 1-10km vahemikus. Kõige tüütum on, et pole nuppu ka nagu hiluxitel, et saad ise öelda, et tee oma tahmapõletus ära. Isegi armatuuris pole märget tahmapõletusest, saad vaid haisu järgi aru.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 11:31:23 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.

Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?


Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009




sõnum 28.04.2025 11:51:43 vasta tsitaadiga

rocky-b kirjutas:
Bssldr kirjutas:
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.

Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?


Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole?


Uusi laoautosid vaatan ja nende seas pole sellist (kui Superbi kaaluda, siis oleks). Ja ei viitsi oodata ka, et tehasest mulle just selline tellitakse.

2.0 TSI 150 kW oleks ikkagi ainult esiveoga (miks?), nelikvedu algab alles 195 kW-st.

Arvan, et saab ka 110 kW-ga hakkama. Eelmine auto oli 270 kW nelikveoline ehk siis niikuinii tundub kõik alla 180-200 kW lahja - aga eks harjub ära.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 28.04.2025 12:05:58 vasta tsitaadiga

Nelikveolise puhul tundus 180 kw ka lahja. Või siis ei oska Subaru automaatkäigukasti arvutada (sel oli veel päris automaat, mitte variaator).
Muudatus, 154 kw oli hoopis. icon_smile.gif 3-liitrine bensiinimootor.

_________________
Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju
Kommentaarid: 888 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 668
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 12:53:33 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:
rocky-b kirjutas:
Bssldr kirjutas:
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.

Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?


Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole?


Uusi laoautosid vaatan ja nende seas pole sellist (kui Superbi kaaluda, siis oleks). Ja ei viitsi oodata ka, et tehasest mulle just selline tellitakse.

2.0 TSI 150 kW oleks ikkagi ainult esiveoga (miks?), nelikvedu algab alles 195 kW-st.

Arvan, et saab ka 110 kW-ga hakkama. Eelmine auto oli 270 kW nelikveoline ehk siis niikuinii tundub kõik alla 180-200 kW lahja - aga eks harjub ära.

Arvasin ka alguses, et äkki 110kw /diisel) jääb väheks superbil, aga lisa 5k€ puhul tuli juba ammu piir ette. (lisaks poleks eelsoojendust saanud, ei tea küll miks)
Samas pöördemoment on 90kmh juures väga korralik, et mödasõit käib väga kiiresti.
Muuks ma nagu neid kw anyway ei vaja. Maal pole valgusfoore, kus peaks oma peenist pikendama teistega võrreldes.
Ja dpf jne põletusest annab märku vaid suurenev kütusekulu, ei ole pidanud mingeid eraldi ringe kunagi tegema, ei praeguse superbiga ega eelmise sidruniga

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 13:01:34 vasta tsitaadiga

jeesus188, järelikult su sõidetavad marsruudid piisavalt pikad.Mul tööautol pole ka kordagi selle teemalist tuld põlema visanud,kuna sõidan piisavalt pikki vahemaid.Sama autoga töökaaslane kes umbes nädal töötas oma kodu lähedal, mõni km üks ots,sellel lõi nädalaga filtri tule põlema ja pidi maanteele minema põletama.Peale seda jälle ok.
_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 871, 872, 873 ... 898, 899, 900  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.