Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 4 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 39 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 38 ] |
7-10 |
|
18% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
4% |
[ 6 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
3% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 129 |
|
autor |
|
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
27.04.2025 15:09:04
|
|
|
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.
Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
27.04.2025 15:22:50
|
|
|
Passatit konkretselt ei oska kommenterida, aga mina diislit ei võtaks kui peamine kasutus on lühemad linnasõidud.
Läheb aeglaselt soojaks või kaotad võidu kütusekulus kui eelsoojendust kasutad, samuti need DPF ja EGR mured.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
27.04.2025 15:24:27
|
|
|
TSI on pm sama asi mis diisel
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
27.04.2025 15:25:17
|
|
|
Mõni ütleks, et sulle sobiks elekteriga sõitev automobiil antud kirjelduse järgi.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
27.04.2025 15:47:33
|
|
|
1.5 bensukas on parem valik
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
27.04.2025 15:49:33
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Mõni ütleks, et sulle sobiks elekteriga sõitev automobiil antud kirjelduse järgi. |
pigem tasuks hübriid võtta
soodsam hind jms.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
27.04.2025 16:28:53
|
|
|
kui plaan omale kauemaks jätta, kui paar aastat, siis ma neid mikromootoreid ei kaaluks.
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
27.04.2025 16:29:39
|
|
|
Hiid kirjutas: |
kui plaan omale kauemaks jätta, kui paar aastat, siis ma neid mikromootoreid ei kaaluks.  |
Jah, vähemalt V8 peaks olema.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
27.04.2025 16:32:40
|
|
|
V6 lööb ka nurru. Janune on, aga mis teha.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
27.04.2025 16:47:00
|
|
|
Hiid kirjutas: |
kui plaan omale kauemaks jätta, kui paar aastat, siis ma neid mikromootoreid ei kaaluks.  |
Eks seda on kohe tunda, et 110 kW mingi võimas mootor pole. Aga mis siis pikemal kasutamisel juhtub, et seda kartma peab?
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
27.04.2025 16:48:58
|
|
|
kotti jookseb
2l 110kw oleks juba enamvähem riist, aga tänapäeval vist enam ei saagi selliseid
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
27.04.2025 17:00:08
|
|
|
seal ei tule ju mingit erilist läbisõitu.
2025 on ilmselt ikka uus või siis viimased laoautod?
miks octavia ei sobi?
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
27.04.2025 17:17:34
|
|
|
Magic kirjutas: |
seal ei tule ju mingit erilist läbisõitu.
2025 on ilmselt ikka uus või siis viimased laoautod?
miks octavia ei sobi? |
Passat meeldib rohkem. Kui Skodat vaadata, siis pigem Superb, sest sama mootoriga Superb pole väga palju Octaviast kallim. Octavia ainus eelis ongi see, et tema kaal on 110 kW mootorile sobivam.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
27.04.2025 17:56:33
|
|
|
Võta bensukas. Lõpuks kui hakkad mingeid spetisaalseid põletussõite tegema jne kulutad lõpuks kütusele (ja ka ajale) rohkem kui benaga sõites.
Diislil näeks pointi vaid kui reaalselt uhaks päevast päeva mingeid 200+km otsi või pidevalt mingi käru järgi.
Selline 200km nädalas muidugi sobiks ideaalselt elektrikas nagu betamax juba ütles. Linnas ka veel siis ilmselt laeks vaid paar x kuus.
Hiid kirjutas: |
kotti jookseb
2l 110kw oleks juba enamvähem riist, aga tänapäeval vist enam ei saagi selliseid |
tuginedes ei tea millele? Jälle mingi onu kuskil internetis kirjutas?
Mu mikromootor pidi ka esimese 40k km peale kotti jooksma. 165k km ja 6a hiljem endiselt toimib ja välba jooksul õli juurde valama ei pea.
Millegipärast kipuvad just need suuremad mootorid parajad roikad olema...
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
27.04.2025 19:55:05
|
|
|
Mis mikromootor sul on?
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
27.04.2025 20:50:13
|
|
|
LHV premiuum kasko vaid 24€ Tuleb vahetada
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
27.04.2025 22:21:17
|
|
|
Mul näitab 90 euri kuus, hell nah seda võtma hakkan
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
28.04.2025 00:07:17
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.
Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav? |
Mul on ühe teise tootja salongiuus masin. Kui korra nädalas maanteed vähemalt ei saa, siis hakkab juba tunda andma. Lihtsalt tunned, kuidas jõud hakkab kaduma. Hetkel 22k km ees. Muidu enamus otsad sellised 1-10km vahemikus. Kõige tüütum on, et pole nuppu ka nagu hiluxitel, et saad ise öelda, et tee oma tahmapõletus ära. Isegi armatuuris pole märget tahmapõletusest, saad vaid haisu järgi aru.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
28.04.2025 11:31:23
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.
Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav? |
Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
28.04.2025 11:51:43
|
|
|
rocky-b kirjutas: |
Bssldr kirjutas: |
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.
Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav? |
Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole? |
Uusi laoautosid vaatan ja nende seas pole sellist (kui Superbi kaaluda, siis oleks). Ja ei viitsi oodata ka, et tehasest mulle just selline tellitakse.
2.0 TSI 150 kW oleks ikkagi ainult esiveoga (miks?), nelikvedu algab alles 195 kW-st.
Arvan, et saab ka 110 kW-ga hakkama. Eelmine auto oli 270 kW nelikveoline ehk siis niikuinii tundub kõik alla 180-200 kW lahja - aga eks harjub ära.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
28.04.2025 12:05:58
|
|
|
Nelikveolise puhul tundus 180 kw ka lahja. Või siis ei oska Subaru automaatkäigukasti arvutada (sel oli veel päris automaat, mitte variaator).
Muudatus, 154 kw oli hoopis. 3-liitrine bensiinimootor.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
28.04.2025 12:53:33
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
rocky-b kirjutas: |
Bssldr kirjutas: |
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.
Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav? |
Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole? |
Uusi laoautosid vaatan ja nende seas pole sellist (kui Superbi kaaluda, siis oleks). Ja ei viitsi oodata ka, et tehasest mulle just selline tellitakse.
2.0 TSI 150 kW oleks ikkagi ainult esiveoga (miks?), nelikvedu algab alles 195 kW-st.
Arvan, et saab ka 110 kW-ga hakkama. Eelmine auto oli 270 kW nelikveoline ehk siis niikuinii tundub kõik alla 180-200 kW lahja - aga eks harjub ära. |
Arvasin ka alguses, et äkki 110kw /diisel) jääb väheks superbil, aga lisa 5k€ puhul tuli juba ammu piir ette. (lisaks poleks eelsoojendust saanud, ei tea küll miks)
Samas pöördemoment on 90kmh juures väga korralik, et mödasõit käib väga kiiresti.
Muuks ma nagu neid kw anyway ei vaja. Maal pole valgusfoore, kus peaks oma peenist pikendama teistega võrreldes.
Ja dpf jne põletusest annab märku vaid suurenev kütusekulu, ei ole pidanud mingeid eraldi ringe kunagi tegema, ei praeguse superbiga ega eelmise sidruniga
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
28.04.2025 13:01:34
|
|
|
jeesus188, järelikult su sõidetavad marsruudid piisavalt pikad.Mul tööautol pole ka kordagi selle teemalist tuld põlema visanud,kuna sõidan piisavalt pikki vahemaid.Sama autoga töökaaslane kes umbes nädal töötas oma kodu lähedal, mõni km üks ots,sellel lõi nädalaga filtri tule põlema ja pidi maanteele minema põletama.Peale seda jälle ok.
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
|