Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
23.04.2025 13:11:19
|
|
|
Paistab, et remastered on segu UE5 ja Creation Engine'st kus esimene jooksutab graafikat ning teine kogu muud mängu loogikat ning nende vahele on ehitatud mingi tõlkekiht. Väidetavalt töötavad samad mod toolid remasteriga, mis ka vana Obliovioniga.
Nexusmods ka juba mode täis
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sn4itek
HV kasutaja

liitunud: 21.09.2008
|
23.04.2025 14:29:23
|
|
|
Keegi mängib ka juba? Sama jank nagu og Oblivion?
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
23.04.2025 14:38:18
|
|
|
Eile paar tundi mängisin. Esimesest sewerist sain välja. Maailm näeb ikka päris ilus välja küll.
DLSS Swapperiga muutsin 3.7.2.0 > 310.2.1.0 (DLSS4) ja Special K'ga vahetasin Profile K peale (transformer model) ning lisasin HDR (kuna mäng seda ise ei toeta).
Senimaani pole suuremaid buge kohanud, jookseb väga hästi.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
23.04.2025 15:46:36
|
|
|
Vajab ikka väga haigelt tugevat GPU'd, et üle mediumi keerata. Ja ei ütleks, et midagi väga ilusat seal on vs paar aastat tagasi välja tulnud CP2077. Või mõned uuemad mängud. Seega ei tea kuhu see perf kaob. Tõenäoliselt optimeeritakse draiveritega perfi paremaks lähiajal.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
23.04.2025 18:31:18
|
|
|
Olen kah umbes 4 tundi mänginud. Oodatult on siseruumides perf parem. Väljas madalam.
1440p. RTX 2080 Ti. 5800X3D. Shader compilation võttis aega umbes 4 minutit.
Sätted on hetkel segu erinevatest asjadest. Varjud keerasin high peale. Motion bluir off.
Lumen Hardware on liiga karm ja selle panin Soft-Low peale.
SSR On. DLSS Balanced. DLSS Sharpness: 100. Reflex+Boost: On
Ülejäänu on Ultra peal, aga Daniel Owen videost oli näha, et Ultra on pigem tulevikuks mõeldud.
Pean proovima panna High ja selle arvelt tõsta DLSS Quality peale.
DLSS swapperiga vahetasin DLSS 3.7 välja DLSS 4 vastu ja FSR tõstsin 3.1.0 pealt 3.1.3 peale.
Kahju, et mäng ei luba koos DLSS upscale ja FSR framegen kasutada nagu mitmed teised FSR 3.1 mängud.
9070 kasutajad peaksid saama vähemalt käsitsi FSR4 peale swappida.
Proovisin ka FSR 3 ja frame gen, aga see nägi kehvem välja, kui DLSS ja framegen jaoks oli baas framerate liiga madal, mis muutis inputi liiga ujuvaks.
Üldiselt on graafikasätted väga head. Eriti mulle meeldib, et 1st ja 3rd person FOV ja DLSS/FSR teravust saab kohe menüüst muuta.
Plusspunktid ka selle eest, et iga kord mängu käivitades ei pea viis minutit skippimatuid stuudio jms logosid vahtima vaid saab enterit tallates kohe menüüsse ja mängima.
Laadimisajad on kiired PCIe 4.0 SSD peal.
Teatud "jank" on alles hoitud nagu nt see, et kellegagi rääkides zoomib kaamera sisse ja ülejäänu pannakse taustal pausile. NPC idle chat on kah sama mis ma mäletan.
Tegin sneak/speed buildi. Kajiit klass. Seni on nauditav, kuigi arusaamatu on limitatsioon, et nt siseruumi minnes on seal eraldi ruumid mis vajavad laadimist. Näiteks hotellides ja "inn"'des.
See on ebavajalik, sest tänapäeval peaks saama ühe korraga kuhugi sisenedes kõik siseruumid ära laadida, et seal sees ilma laadimisekraanideta liikuda. Need on küll kiired laadimised, aga muutuvad pikapeale tüütuks.
Mode pole veel vaadanud, sest ei teagi mida ma täpselt tahaks muuta. Rohkem mängida, siis saan öelda mis häirima hakkab.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
aap14
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
IceUul
Sinu Ema

liitunud: 14.11.2001
|
25.04.2025 09:30:13
|
|
|
Proovisin ka mängu ära, olen ise kunagi Oblivioni läbi teinud, otsast lõpuni. Liiga värskelt meeles ja ei näe hetkel eriti vajadust uuesti läbi mängima hakata.
Mul jookseb mäng kenasti, kui DLSS peale lükata (quality + frame gen). Saab kõik muud seaded ka põhja keerata, 4k + Utra + Ray Tracing. Kaart ise on 4090 ja usage on selle juures
95-100%. CPU ilmselt takistuseks ei jää, vaatassin, et suudab kõik cored võrdselt ära kasutada, usage kuskil 50%.
Samas ilma DLSS-ta jookseb väga kehvasti, fps kohati langeb väga madalale. Graafika on kena, kui kõik põhja keerata, täitsa hea ütleks, võrreldes
teiste kaasaegsete mängudega. Panin viimased driverid ka peale, ilma nendeta oli DLSS-ga mingid artifaktid ja vilkumine.
Aga mäng ise on 99% sama, mis vana mäng... koos oma hea ja halvaga. Et siis heli pool on super hea, gameplay täitsa ok, aga muud imelikud asjad on ikka
alles ja midagi uut nagu silma ei hakanud selles osas. Joosta saab ja mingi uus skill tree süsteem vist on.
Kellele see mäng on? Ilmselt Elder Scrollsi fännidele ja neile, kellel Oblivion jäi mängimata või pooleli mingil põhjusel. Ja pooleli mingil põhjusel, siis tuleks arvestada, et see põhjus ei pruugi olla kadunud,
sest mäng on sama ja riistvara osas nõudlik.
|
|
Kommentaarid: 213 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
184 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
26.04.2025 21:10:56
|
|
|
Hea töö Bethesda. Viimane gamepassi versiooni patch resettis kõik seaded ja kaotas Settings menüüst upscale tehnoloogiad (ei saa enam DLSS, FSR, XeSS ega FG valida). TAA näeb suht käkk välja ja mäng jookseb ilma DLSSta suht kehvasti.
Lisaks paistab, et gamepassi versioonis on nüüd kõik savegamed ja vähemalt osad seaded liigutatud C:\Users\user\AppData\Local\Packages\BethesdaSoftworks.ProjectAltar_3275kfvn8vcwc\SystemAppData\wgs\ kataloogi binaarblobide kujul, seega kellegi teise save kasutamise või manuaalse seadete muutmise confifaili kaudu võib suht ära unustada.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
26.04.2025 23:16:13
|
|
|
Lõpuks sõjaväeõppus läbi ja saab ka seda mängima hakata
Kooliajastu nostalgia remake, no mida veel tahta.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
27.04.2025 13:33:03
|
|
|
Lasin ka lõpuks peale ja tegin sellise esimese tunnikese ära.
Kõik igati timm, 4090-ga perfi üle kurta ei saa, lihtsalt DLSS qualy ja Frame Gen sisse ning FPS tõuseb mingi 4-5x
Ilgelt hästi välja tulnud remaster imo, millegi üle väga viriseda ei saa.
Lihtsalt kõige veidram asi, mis silma jäänud on inimeste näod.. osad on JÕHKRAD.. nagu enamik on transid ebanormaalsed silmad või suu jne..
Mõneti on nagu arusaadav, et nohh see on ju ELF.. pole inimene.. aga lihtsalt nagu kerge downi sündroomiga (mõned retsi), ja nii on enamik NPC-si.
Spoiler 
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
28.04.2025 13:51:03
|
|
|
Spoiler 
|
|
tagasi üles |
|
 |
aap14
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
28.04.2025 17:41:52
|
|
|
rastaman kirjutas: |
Spoiler 
|
"Must have been the wind"
Ei aga väga hea nüüd siis ometi teada miks sprindi animatsioon selline on
_________________ Slow is smooth and smooth is fast |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
29.04.2025 07:37:58
|
|
|
HDTanel kirjutas: |
Lasin ka lõpuks peale ja tegin sellise esimese tunnikese ära.
Kõik igati timm, 4090-ga perfi üle kurta ei saa, lihtsalt DLSS qualy ja Frame Gen sisse ning FPS tõuseb mingi 4-5x
Ilgelt hästi välja tulnud remaster imo, millegi üle väga viriseda ei saa.
Lihtsalt kõige veidram asi, mis silma jäänud on inimeste näod.. osad on JÕHKRAD.. nagu enamik on transid ebanormaalsed silmad või suu jne..
Mõneti on nagu arusaadav, et nohh see on ju ELF.. pole inimene.. aga lihtsalt nagu kerge downi sündroomiga (mõned retsi), ja nii on enamik NPC-si.
Spoiler 
|
Nägude osas on kõige kummastavam see, kui mängus on ilmselgelt tegu noore inimesega, aga nägu on krimpsus nagu oleks 99 aastane.
Seda esineb paljudel NPC'del. Mulle paistab justkui AI upscale artifakt, kus AI on võtnud vana low res tekstuuri ja sellele blunt upscale teinud konteksti mõistmata.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
30.04.2025 13:13:40
|
|
|
Tahaks, et sellest saab remasterite tavaline standard.
Keegi võiks nüüd ,kuskilt , kellelegi tähsale kodanikule memo saata ja meenutada , et selliselt, UE5-l uuendatud Fallout 4, oleks tõeline rahapuu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
30.04.2025 17:50:34
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Keegi võiks nüüd ,kuskilt , kellelegi tähsale kodanikule memo saata ja meenutada , et selliselt, UE5-l uuendatud Fallout 4, oleks tõeline rahapuu. |
F4 sai ju päris tummise update packi alles nö. hiljuti. Samalaadne remaster oleks eht 3'le ja loomulikult NV'le.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
30.04.2025 20:26:15
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Tahaks, et sellest saab remasterite tavaline standard.
Keegi võiks nüüd ,kuskilt , kellelegi tähsale kodanikule memo saata ja meenutada , et selliselt, UE5-l uuendatud Fallout 4, oleks tõeline rahapuu. |
Fallout 3 võiks küll järgmine olla.
Samas aga peale KCD2 ei taha UE5 kusagil näha. Cryengine oleks MASSIIIVSELT kaunim ja parem elamus olnud!!!
UE5 pidavat särama koridori shooterite stiilis mängudes. Avatud maailma mängudes on Cryengine kõige parem.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
aff
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.03.2005
|
01.05.2025 01:16:27
|
|
|
Proovisin läbi game passi , tundus nagu 2025 aasta mäng, lehevarju taga ei ajanud ja ligi 200 fps jooksis frame genniga.
Wtf. tehke siis kõik mängud uuesti , Second siht, commandos 1, jne
Müstika , et Bhestedia suudab toota sellise hea remasteri aga uut ip ei suuda toota va doom
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
01.05.2025 12:59:36
|
|
|
HDTanel kirjutas: |
UE5 pidavat särama koridori shooterite stiilis mängudes. Avatud maailma mängudes on Cryengine kõige parem. |
Nii see on. Ka ühes hiljutises Star Citizeni dev videos rääkisid, et UE5 ei ole suuteline avatud maailmaga midagi teha, mistõttu nad olid sunnitud CryEngine't forkima
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
01.05.2025 14:29:56
|
|
|
SC devid on küll viimased kelle arvamust ma kuulaks. Nad pole kümne aasta jooksul suutnud valmis mängu shippida (ei, avalikud alpha testid ei ole sama).
Pealegi otsus CE kasutada langetati nende poolt siis kui mängud kasutasid UE3/4 ja keegi veel ei teadnudki milline UE5 välja hakkab nägema, või mis probleemid sellel saavad olema.
Minu jaoks on hüpokriitiline tulla lagedale sellise avaldusega nüüd hiljem targem olles ja viidata justkui nad nägid tulevikku ette ja seetõttu valisid CE, mitte UE. Bullshit
Pealegi on arendajaid kes on näidanud, et UE5 avatud maailma stutterid saab praktiliselt elimineerida, kui arendaja piisavalt ressurssi sellesse panustab. Vajalikud tööriistad on UE5's selleks olemas.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
01.05.2025 16:47:57
|
|
|
Sellega olen nõus, et eks see paras scam moneypot ole Kui ühel hetkel selgub, et inimesed ei viitsi niisama plekki pritsida, siis oleks ammu "final product" (SP included) väljas. Nagu Eesti joodiktiktokkeritele kantakse päevast päevasse dona, nii nad muudkui jätkavad oma pasa tootmist.
Tehniliselt on nad aga selle mootoriga vägevaid asju teinud. Kogu see n-ö seamless maailm on vinge asi ja viimaste uuendustega juba päris korralikult tööle saadud
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
04.05.2025 01:49:05
|
|
|
Tomorrow, Path of Exile tuli 2013 välja aga iga kvartal lisatakse korralik update mängule ning praegu ei anna võrreldagi 10+ aastat tagasi välja tulnud mänguga. Sama imo SC-ga, see mäng ei peagi nn "valmis" saama.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
04.05.2025 06:31:11
|
|
|
HDTanel kirjutas: |
Tomorrow, Path of Exile tuli 2013 välja aga iga kvartal lisatakse korralik update mängule ning praegu ei anna võrreldagi 10+ aastat tagasi välja tulnud mänguga. Sama imo SC-ga, see mäng ei peagi nn "valmis" saama. |
Ei saa nõustuda. Sinu toodud näited ei ole ka võrreldavad.
PoE on valmis mäng mis saab valmis uuendusi (DLC, Expansion vms).
SC on alpha staadiumis väljastamata mäng mis pole ise veel valmiski, rääkimata mingitest mängu lisadest.
Parim näide on tegelikult No Man's Sky. Mäng launchis 2016 aastal halvas seisus ja taoti maapõhja. Sellest saadik on mäng saanud 35 tasuta expansionit ja 214 uuendust.
Ja seda 69 inimesega kahes asukohas ühes riigis.
Võrdluseks SC arendajal on viies erinevas riigis stuudiod ja 1100+ inimest palgal, aga pole suutnud isegi ühte mängu väljastada 14 aastat pärast arenduse algust.
Ma pole nõus sellega, et mäng ei peagi kunagi valmis saama. Mäng on siiski tarkvara ja tarkvara peab mõistliku aja jooksul jõudma stabiilse versioonini.
Siis sealt edasi võib juba rääkida selle kui nn vundamendi peale ehitamisest või parralleelse arendusversiooni ülalpidamisest mis pidevalt areneb.
Millalgi tehakse sellest arendusversioonist nn snapshot ja poleeritakse see stabiilseks väljalaskeks.
SC arendajad pole seda teinud ja paistab, et ei plaanigi teha.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
04.05.2025 19:35:22
|
|
|
Oh jah, seda need YT-erid oskavad: UE5 siunata.
1)UE5 pole valmiski
2) 5a tagadi arendusse lükatud mängud kasutavad ebastabiilset vanemat versiooni
3) Can it run Crysis? Omab isegi tänapäeval kõlapinda, CryEngine mootorist ütleb kõik.
4) CryEngine on pea 25a arenduses olnud, võikski nagu töötada paeguseks.
5) stalker 2 jookseb mul hästi- mingeid laadimisi pole ülisuures maailmas.
Wu Kong jooksis sujuvalt, ilusaim mäng.
Embarkil on 2 mängu UE5 peal väljas, kuuldavasti on Arc Raiders ka sujuv seejuures.
Ühesõnaga pole UE5 nii hull midagi kui kilikimagnetid üritavad näidata
Second Sight võiks remasteri saada jah, just teen üle mitme aja uuesti.
Doom ei ole Bethesda vaid iDSoftware mäng;) ülesostetud IP...
Oblivionit tahaks ka proovida, sai Skyrimit ainult tehtud omal ajal, varem polnud kuulnud sellest...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
04.05.2025 22:43:20
|
|
|
Hetkel 40 tundi mänginud. Dark Brotherhoiod ja Thieves Quild questlined olen lõpuni teinud pluss kamaluga väiksemaid queste. Main questi pole veel puutunud.
Tahan veel Fighters Guild, Arena ja Mages Guild lõpuni teha enne kui Main Questi peale lähen.
Hetkel Level 16. peale Level 10 hakkas märgatavalt paremaid asju tekkima. Rahast puudu ei ole. Hetkel 4k käes ja 20k+ varus.
Hetkel leveldan enda Merchantile ülesse vähemalt 50 peale enne kui müüma hakkan. Hetkel 46.
Mõningaid buge olen kah kohanud. Näiteks Thieves Guildi viimases questis oli surematu Dread Zombie. Pidin temast mööda jooksma, sest muud võimalust polnud.
Ühes varesemas questis seisis magama pidanud NPC tuimalt voodi peal. Mõnes questis on NPC lihtsalt ühel kohal ja ei liigu, kui teda ei ründa või liiga lähedale ei satu. Kui uuesti laadida, siis ärkab ellu.
Siin seal on audio buge, kus heli või muusika ei mängi.
Kõige naljakam oli see kui Gray Fox'ga (Thieves Guild liider) rääkides kogemata laua pealt midagi tasku panin ja ta selle peale hakkas karjuma, et varas, varas. Mõistagi Imperial sõduri tõttas mind kohe arreteerima.
Ajuvaba, sest varaste kuningas ei hakkaks iial valvureid appi kutsima, kui näeb mingi väikse asja vargust. Seda enam, et avalikus kohas Nocturnals Cowl ette panek tähendab kohest arreteerimist.
Muide Gray Fox tegeliku identiteedi tabasin kohe ära kui teda teise nimega kohtasin varem.
Dark Brotherhoodi antud relvad olid vägagi kasulikud low levli juures. Thieves guildi autasud jms nii erilised polnud v.a Nocturnals Cowl siis mille saab lõpus.
Skeleton key tegin kah kohe ära kui level 10 sain ja Security oli esimene minor skill mis level 100 max out sai tehtud.
Mingi probleem on Luck ja Personality statidega. Need on punases, kuigi mingit haigust vms pole. Kahtlustan, et see on seetõttu, et Infamy on mul 60, aga Fame ainult 3.
Loodetatavsti eelmainitud questide tegemine tõstab Fame kõrgemale ja saan need statid jälle plussi.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
|