Et kõik europargid ja snabbid ja vanalinna/kesklinna parkimiskohad (avalikud, mis ei kuulu elamuhoonetele) üles sonkida ja torud alla vedada ? _________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
et sa parem maksaks oma osa ühe korraga ja alles siis kui endale kunagi elektrika ostad?
Ei, ma ei maksaks üldse ja sarnaselt Clarksonile ei kavatse EV-d osta. Kogu see elektriautondusega seonduv läheb kokkuvõttes ühiskonnale ülikalliks _________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind! HV valuutakalkulaator
et sa parem maksaks oma osa ühe korraga ja alles siis kui endale kunagi elektrika ostad?
Ei, ma ei maksaks üldse ja sarnaselt Clarksonile ei kavatse EV-d osta. Kogu see elektriautondusega seonduv läheb kokkuvõttes ühiskonnale ülikalliks
Tegelikult ega see tanklate võrgustik ICE jaoks ka odav pole. Ainuke erinevus, et seda ei maksnud maksumaksja kinni vaid need kes ICE autot omavad/omasid.
Nende laadijatega võetakse raha ka tädi Maali taskust, kes pole kunagi autot omanud.
Liikmesriigid võivad otsustada mitte kohaldada käesoleva artikli lõikeid 1, 2 ja 4 teatavat liiki hoonete suhtes, kui see tooks kaasa tõsiseid kohaliku energiasüsteemi toimimist takistavaid probleeme ning ohustaks kohaliku võrgu stabiilsust, või laadimispunktide ja juhtmetaristu paigaldamise maksumus ületab 10 % hoone olulise rekonstrueerimise kogukuludest.
Asi see siis rekonstrueerimise käigus küsida paar "krõbedat" hinnapakkumist. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Sai siis ka oma autoga esimene tartu tiir tegutud. Läks hullemini, kui oleks oodata osanud, ilm oli s*tt, räige tuul, õnneks mitte päris vastu, aga kerge nurga alt, tuisk ja muu s*tt. Tee õnneks oli puhas aga sellest piisas, et energiakulu oleks alustuseks 30kw100 ja ega ma seda kogu reisi vältel alla 28 saanudki. Tulemuseks see, et jõudsin tartusse 20% akuga (70km jääk), igaks juhuks läksin lõunakeskusesse volti otsa rippuma pooleks tunniks, sain aku 40% peale ja siis panin lennuakadeemia poole ajama. Üllatuseks avastasin akadeemia eest täiesti kasutatavad Alexela 22kw laadijad, mida kaardil ei ole, ilmselt seetõttu, et on nn suletud territooriumil, mis sellest, et vähemalt nv olid tõkkepuud lahti, ehk hea teadmine, kust võib vahel särtsu saada. Kogu akadeemias viibitud ajaga sai auto õnneks täis, muigasin veel seal, et elektriautol ja lennumasinal pole suurt vahet, mõlemaga tuleb lennu(sõidu) plaan koostada, ja ka tuult arvutada. Tegelt oli laadija selles asukohas ikka taevane õnnistus, ei oleks küll pärast viitsinud kusagil laadija otsas rippuda. Ehk siis laadijate asukohad on väga määravad ja mõjutavad kasutamise mugavust aja säästu ikka väga olulisel määral. Mingist "ksepeatusest" me sellise energiakuluga rääkida ei saa, auto tuleb tagasisõiduks TÄIS laadida. Olgu öeldud, et auto on ikka suht jäiga suhtumisega rangesse, sellest sõidust on isegi praegust peale uuesti täislaadimist üsna masendav number saadaval, mis nüüd pika hambagaa suurenema hakkab. Eile linnas sain kulu juba 22 peale ja siin läinud nädalal õnnestus ka alla 20 saada keskmine. Niiet ilm, ilm ja veelkord ilm. Antud juhul oli asi kõvas tuules, aga kui ming padaoru laadne asi peaks tabama, siis ma tõesti ei taha ev'ga kusagil middle of nowhere olla, külmud surnuks.
Et juba müüki?
30kW tarve tundub juba päris kole, eriti kui elektri hind laes. Järjest rohkem kuulda, et EL lolluste tõttu tuleb varsti eriaktsiis või automaksu lisa
Et juba müüki?
30kW tarve tundub juba päris kole, eriti kui elektri hind laes. Järjest rohkem kuulda, et EL lolluste tõttu tuleb varsti eriaktsiis või automaksu lisa
Ei lähe ja ei saa ka, kik toetus kiideti heaks ja 2a on nüüd "lukus", kui just ei taha toetust tagasi maksta. Mul hetkel laeb auto mingi 9s hinnaga kodus, ei ole probleem, aga jah pikkadel otstel, kus sa oled sunnitud avalikke kasutama, seal saad vaid ühte otsa soodsalt, edasi on hind juba kolmekordne. Kokku läks avalikes laadimistes mingi 17,5€ selle reisi peale. Tagasi sõitsin juba 25kwh keskmisega sest ilm paranes ja tuul oli veidike suunda muutnud, oleks tagant tõuganud, oleks äkki 18kwh'ga ka saanud. Keskmine kiirus oli muidugi ka üsna kõrge, 87kmh, ehk siis tegelikkuses lasin pidevalt mingi 105-115kmh kellal, ka see andis oma osa.
tsitaat:
hakkad hübriidi tagasi tahtma
Pole vajadust, korralik hübriid on alles ja jääb ka, mingit kahe elektrika teemat ei tule, vähemasti lähitulevikus mitte. Aga jah, pikemad reisid tuleb ilmselt vähemalt talviti ikka sellega teha, kui aega napib, või, kui laadjate asukohad on ebasuupärased.
PS, jätkuvalt on tegu väga hea autoga, millega sõita on lihtsalt ulmeliselt mõnus ja kõik need EV "riskid" ja ebamugavused, mis olid ju ette teada, leiavad järjest kinnitust, ning põhulõuad ei saa nüüd enam jaurata, et "sul ei ole kogemust".
auto vanasti tähendas, et annab vabaduse ja mugavuse.....
Hetkel lugesin ex lexuse mehe üllitist EI vabadust, ega mugavust
Elu käib laadija järgi _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
auto vanasti tähendas, et annab vabaduse ja mugavuse.....
Hetkel lugesin ex lexuse mehe üllitist EI vabadust, ega mugavust
Elu käib laadija järgi
Sõltub kasutusmustrist, mul on need pikemad sõidud ikka väga harvad ja testipäevadel enne ostmist käisin need tavamustrid läbi, sobib ideaalselt. Tavakasutuses on vaja korra nädalas laadida. Aga EV'd soetades peadki selle kõigega arvestama, nii on, rääkigu entusiastid mida tahavad. Isegi, kui sul on hüpermegasuperkiirlaaetav auto, siis kui laadijat ei ole, siis seda ei ole. Ilmselt oleks lõunakeskuses saanud ka kiiremini laetud, aga üks etronn rippus ka sama posti otsas ja võttis poole omale. Koduse laadijaga, mis mul on mingi 10A peale maha ratetud per faas, saab 20% pealt 100% peale laetud mingi 6 tunniga, piisav, et kasvõi iga päev aku tühjaks sõita. Probleem on siis, kui sul kodulaadijat ei ole, aga sellest on juba piisavalt jahutud, et siis pole ka ev jooksev pidamine millegi poolest odavam hübriidist.
Btw, mitte ex lexuse mees vaid jätkuvalt, lihtsalt nüüd on elektrilexus.
Nagu kumminaine pole päris naine, ei ole ka elektriline lexus päris lexus
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Nagu kumminaine pole päris naine, ei ole ka elektriline lexus päris lexus
On ikka küll. Mingi RX500h turbo, mida ma siin põgusalt sõidutasin on väljast ja seest praktiliselt identne, vahe on selles, et RZ sõidab mõnusamalt ja kiirendab paremini. RX sõidab kaugemale, jah.
Sõitsin eile leafiga kogemata nii, et kliima oli off, avastasin selle vea kui aknad läksid foori all uduseks, edasine sõit sujus muredeta. _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
auto vanasti tähendas, et annab vabaduse ja mugavuse.....
Hetkel lugesin ex lexuse mehe üllitist EI vabadust, ega mugavust
Elu käib laadija järgi
Sõltub kasutusmustrist, mul on need pikemad sõidud ikka väga harvad ja testipäevadel enne ostmist käisin need tavamustrid läbi, sobib ideaalselt. Tavakasutuses on vaja korra nädalas laadida. Aga EV'd soetades peadki selle kõigega arvestama, nii on, rääkigu entusiastid mida tahavad. Isegi, kui sul on hüpermegasuperkiirlaaetav auto, siis kui laadijat ei ole, siis seda ei ole. Ilmselt oleks lõunakeskuses saanud ka kiiremini laetud, aga üks etronn rippus ka sama posti otsas ja võttis poole omale. Koduse laadijaga, mis mul on mingi 10A peale maha ratetud per faas, saab 20% pealt 100% peale laetud mingi 6 tunniga, piisav, et kasvõi iga päev aku tühjaks sõita. Probleem on siis, kui sul kodulaadijat ei ole, aga sellest on juba piisavalt jahutud, et siis pole ka ev jooksev pidamine millegi poolest odavam hübriidist.
Btw, mitte ex lexuse mees vaid jätkuvalt, lihtsalt nüüd on elektrilexus.
Aga ma küsiks, et kui sul hübriid ka hoovi peal on, miks selle EV-ga siis Tartusse läksid?
No ok, seda ei osanud ette näha, et olud nii ebasoodsaks kujunevad, aga isegi kui Tartus oleks 40% jääk olnud, oleks ikka pidanud otsima hakkama kus kiiresti laadida.
Eks tahtis proovida kuidas läheb.
Mis see elektrika "normaalne" kulu siis on? Alla 20? _________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Mul veel küs, et kuidas neil elektrikatel üldse linn vs. maantee kulu erineb?
ICE on maanteel ökom. Aga EV-l on regen+foori taga seistes mootor ei käi, seega vöib isegi linnakiirustel ökom olla.
Mul veel küs, et kuidas neil elektrikatel üldse linn vs. maantee kulu erineb?
ICE on maanteel ökom. Aga EV-l on regen+foori taga seistes mootor ei käi, seega vöib isegi linnakiirustel ökom olla.
Ma arvan, et sarnane lugu mis hübriididega, maanteel on vahe marginaalne (1-2l tuuri, hübriidi kasuks, samal kerel), linnas aga rohkem kui 2-3x.
Ehkki EV vs. ICE kulu erinevust, tuleks vist kulutatud energiaühikute kaudu arvutada, dzaulides. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
viimati muutis Etz 07.04.2025 13:53:15, muudetud 1 kord
Ongi linnas ökom, tuuletakistus ja kiirus on põhiline röövel _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.