praegune kellaaeg 15.03.2025 09:00:00
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum  |
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
22.02.2025 14:35:49
|
|
|
70 eurise mängu kohta,mida võrrelda tipuga (BG3,CP2077 jne), saab Avowed minult 6 punkti 10-st.
Mäng on igast servast keskpärane. Ausalt öeldes nii keskpärane, et ei ole väärt isegi pikemat muljetamist.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
26.02.2025 09:07:32
|
|
|
Milles probleem? Liiga vähe lillat ja transpedesid?
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
26.02.2025 11:25:46
|
|
|
sa vist näed neid unes ka
|
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
26.02.2025 12:20:50
|
|
|
See ju su teema.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
26.02.2025 21:39:53
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
Milles probleem? Liiga vähe lillat ja transpedesid? |
See võtab muigele.
Tegijad läksid isegi nii kaugele, et enamus NPC-de paare oli tehtud erinevate sugude esindajatega. Oli ka samasoolisi, aga kui sa mängus, põllul või metsas, kahte NPC-d kohtasid ja nendega rääkida sai, siis oli need enamasti erineva soo esindajad.
Selleks , et täna mängust mingit Woke teemat põhjendada, peab tõesti nii kaugele minema, et hakkad voice actorite minuteid lugema.
Muidu oli maailm suht praeguse elu peegeldus. Sellest võist kõike leida. Eraldi midagi ei rõhutatud.
Seega kui kellelgi sellise teemaga mängus probleeme oli tuleks algatuseks enda sisse vaadata. Probleemid on ilmselt sinu maailma vaadetes , mitte mängus.
Kõige suurem probleem oli ilmselt mängu sisu. Enamuse mängust olid sa õnnetu psühhiater kes tegeles kaaslaste ja maailma lapsepõlve traumade kuulamise ja parandamisega. See oli minu jaoks masendav. Oleks mängu lõpus olnud valik "vajuta punasele nupule", oleks ma kogu selle idioodi kamba, koos maailmaga, õhku lasknud.
Mängu füüsika oli üks sitemaid, mida ma viimasel ajal näinud olen. Kas keegi mäletab kuna ta mängis AAA mängu kus vabalangevat tegelase sai õhus klahvidega liigutada ?
Mäng oli tehtud UE5-ga. UE5 animatsioonide tipp on praegu ilmselt BM:Wukong. Avowed jääb pigem sinna indie mängude tasemele.Ülemise otsa graafika oleks ka parema teha saanud, aga see on kahe teraga mõõk. Perf vs. kvaliteet oli tegelikult häsi tehtud. Tekstuurid ja tegelased oleks võinud kindlasti paremad olla.
Maailm oli huvitav ainul mängu esimene pool. Teiseks pooleks ei jätkunud minu maitsele enam midagi.
Enchanting. Ma kasutasin seda süsteemi kaks korda, kahe relva enchantimiseks. Milleks sellele üldse aega raisati ?
Oleks mängul sama hea sisu olnud nagu W3-l oleks ma ilmselt 8/10-st andnud. Uue indie tegijaga puhul oleks ma ka 8/10-st andnud.
Antud juhul. Vilets sisu, keskpärane mängitavus, keskpärane tegelase arendus , keskpärane maailm. 6/10st.
Sobib RPG fännidele. Ülejäänud peaks mängu vältima. Mängu hinnasilt peaks 50 eurot olema. Soovitan alet oodata või xboxi passi kasutada.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Dj-E
Aeg maha 60

liitunud: 19.01.2004
|
26.02.2025 23:38:27
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Seega kui kellelgi sellise teemaga mängus probleeme oli tuleks algatuseks enda sisse vaadata. Probleemid on ilmselt sinu maailma vaadetes , mitte mängus. |
See soovitus sobiks siis enamusele siinsele rahvale, kes halab mingi WOKE ja DEI teemadel mängude puhul. MOTT.
_________________ Eesti suurim Ubisofti fänn!!! |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
27.02.2025 08:43:31
|
|
|
SirAskAlot, ainukene osa, millega nõustuks on see animatsioonide lugu. nii npc kui enda animatsioonid on ikka puised.
kaaslaste ja maailma lapsepõlvetraumad on ju standardlähenemine sellise mängu juures? ma ei mäletagi mingit happy-go-lucky mängu sellest žanrist, kas sul tuleb mõni ette?
vabalangeva tegelase õhus liigutada saamine on mängudisaini otsus. seal on platvormimist omajagu, kus sellest on abi. kindlasti on seda ka aaa mängudes olnud, näidet praegu peast ei too.
maailm on piisavalt suur ja explorationirõõmu jagub.
pildiilu on päris ilusasti olemas (v.a. need animatsioonid siis).
omajagu sidequeste, main storyl pole häda midagi, companionitel mingil kujul questlined olemas ja ei ole eriti ebaloogilised. tihti-enamasti lahendatav mitte kaikaga, kas see on hea lahendus (või kas üldse on seal head lahendust) on omaette küsimus. moraalselt halli palju.
skillsüsteem seondub suuremas osas combatiga aga ülevaadetes enamasti negatiivsena välja toodud asjaolu, et skilliauke kuhu punkte jagada on mingi 4x rohkem kui skillpunkte praktikas ei sega - niikuinii tahad võtta ühe suuna. pealegi saab ingame raha eest seda kõike resettida.
soositud on lähenemisviiside vabadus asjadele - kuskile ligi saamiseks on tihti 2-3 erinevat teed - lockpickid/võti, lõhutav sein, auk katuses, mõni mehanism vms. sama kehtib ka combati kohta - singleplayer mäng, nii et skillid ja lähenemised ei ole piiratud isegi kui mõne op lahenduse leiad.
combat on skyrim-ish aga sedapuhku oluliselt paremini tehtud, erinevad elemendid olemas, erinevaid relvi saab kasutada, mis siis eeldavad ka erinevaid lähenemisviise. combat-puristile jääb pigem liiga lihtsaks.
päris palju on disainis tehtud otsuseid, mis otsapidi lähevad mehaanika ja tehnilise lahenduse lihtsamaks hoidmise auku aga teisalt on lõpuks quality-of-life osas väga kasuks. igasuguseid chore on palju vähemaks tõmmatud.
lockpicking ei ole minigame vaid lihtsalt kasutad ettenähtud hulga lockpicke. varastamine ega pickpocket ei ole thing, saad olla keskaegne item magnet ja kõik mis laokil see ära. seesama õhus suuna muutmine ja ka äärtest kinni haaramised, mis teevad platvormimise elu mugavamaks.
laagrisse saab minna suvalisest kohast - kui just fast travel restricted pole - ja peale laagris asjatamist valida kas laagrist välja astuda või eelmisse kohta tagasi minna.
inventoryst saab kraami otse stashi saata või algosadeks lammutada, ei ole selle jaoks vaja laagrisse ronida.
vibude-püstolite-arkebuuside juures ammo management ei ole asi.
chestidel ja looditavatel laipadel on audio cue, mille järgi läheduses olles neid otsida saab. selle detailsusastme ja ronimisvabadusega maailma juures päris oluline.
loot paistab, et on fixed ja suuremalt jaolt vastaseid ei respawni. puhas singleplayer mäng. küll aga piirab see mingil määral relvade valikut ja upgrade variante. mõistlikum on võtta üks relvatüüp ja kas relvi mitte upgradeda või upgradeda paari eriti meeldivat. kõige jaoks materjale ei jätku.
mängu raskusastme osas on tehtud selline variant, et su tehtava damage osas on parem-upgradetud varustus olulisem kui skillid. samas relvade-armori järgmise rarity peale/peal edasi upgrademiseks on vaja materjale, mis kukuvad enamasti alles järgmises alas. selline soft-piirang relvade varakult lõpuni upgrademise vastu.
samas augus on vast ka see SirAskAlot kommentaar enchantimise kohta - ega seda väga teegi, unique relvade thing ja vajalikke materjale ei leidu palju. paar põhilist kasutatavat relva enchanted ära ja kõik. selles mõttes küll jah, et tundub veidi poolik mehaanika kuid see lisa-enchantment on päris kasulik.
ahjaa, käima pannes on shader compilation või selle kontroll, see välja arvatud siis saab mängu alla 10 sekundiga - skipitavad logovideod ja siis suvaline nupp ja continue.
tugevus on kindlasti dialoogide mõttes rpg osa ja exploration. combat ka aga see on juba rohkem maitseasi.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
27.02.2025 22:42:38
|
|
|
londiste kirjutas: |
kaaslaste ja maailma lapsepõlvetraumad on ju standardlähenemine sellise mängu juures? ma ei mäletagi mingit happy-go-lucky mängu sellest žanrist, kas sul tuleb mõni ette?
|
Ma pole muidugi mängudes erinevastele teemadele kirjutatud lauseid lugenud. Tavaliselt lasen NPC-de tekstist ainult kiirelt pilgu üle. Kuna seekord anti rääkimise eest ka atribute punkte , siis jälgisin teksti veits tähelepanelikumalt.
Minu jaoks oli "lapsepõlve trauma" teemat liiga palju. Ei mäleta, et mõnda mängu mängides oleks tekkinud tunne, et "poisid aitab, räägiks millestki muust."
Eks inimesed ole ka erinevad. Mõnele meeldib selline pidevalt kaaslasi julgustav ja toetav stiil ilmselt rohkem.
Muidugi oli ka teksti variant kaaslane pikalt saata. Samas paljud mängijad on nõus seda tegema? RPG-s kus saab kaaslaste tunnete eest bonuseid teeksid seda ilmselt ainult hardcore RPG mängijad. Need kes mängivad kindlat tegelase tüüpi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
12.03.2025 23:10:25
|
|
|
korralik ring peal. kõik, mis sai teha, sai tehtud (v.a. sidequest või paar, mis on ilmselt bugged). vähemalt suurem osa asjadest, mis korjata on, said korjatud. path of the damned difficulty oli kohati challenging aga mitte ülemäära. kokku läks 74h.
ilus, jookseb hästi, tehnilisi probleeme minimaalselt.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|