Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Final Fantasy VII Remake märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 10.12.2021 05:01:07 Final Fantasy VII Remake vasta tsitaadiga

link :: Final Fantasy 7 Remake is finally coming to PC

Järgmine nädal.


Link
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 10.12.2021 21:57:25 vasta tsitaadiga

Endal jääb see ilmselt mängimata.
FF seeria on mulle meeldinud, aga ahnust ma toitma ei hakka.

80 eurot
Üle aasta vana konsooli pordi eest mis on epic exclusive.
Parem oleks kui neil see PC port korralik tuleks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vutt
HV kasutaja

liitunud: 14.11.2003




sõnum 12.12.2021 14:07:39 vasta tsitaadiga

Tundub, et Square marketing department on sekkunud. Hind on Epicu store lehelt nüüdseks kadunud.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Laifstaile
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.05.2005




sõnum 12.12.2021 20:29:59 vasta tsitaadiga

konsool vs PC teemas oli sellest juttu
HPN, postitas
https://www.videogameschronicle.com/news/70-pricing-is-coming-to-pc-starting-with-square-enixs-next-games/

Konsoolid ees ja nüüd PC järgi.

edit: tundub, et kisa oli liiga suur ja nüüd on Epicu poes hind ära peidetud.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 16.12.2021 21:25:38 vasta tsitaadiga

Square Enix tõmbas Epicule vist vee peale.
Mäng on ilma denuvo kaitseta. Ma ei mäletagi millal Square ilma denuvota mängu viimati välja lasi.

90 Gb . Mul seekord küll südampiinu ei teki.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
HV veteran
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.12.2021 18:34:33 vasta tsitaadiga

https://twitter.com/dark1x/status/1471796810817626113

tsitaat:
Alert: Alex sent his clips over for us to check out and, yeah, the PC port of FFVIIR is terrible. He captured this using an RTX3090 + 10900k at just 1080p and it's a mess. The smooth presentation was central to its story telling and this version compromises it.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Aeg Maha 2n
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 14.01.2022 13:35:49 vasta tsitaadiga

Hea level disain. Mingi ruum ja palju kola nähtamatute seintega. Tüüp ei saa isegi põlve kõrgustest junnidest üle. Võitlus ka viskab kiiresti igavaks. Kus orikas muutus aina huvitavamaks mida edasi mängisid, see vastu pidi. Keegi peaks armulasu SquareSuxile andma, juba paar kümnendiku oigab agoonias oma pask mängudega.
_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 14.01.2022 17:25:47 vasta tsitaadiga

Square on suur firma ja neil leidub häid mänge ka. FF14 online on nii pop, et sinna nad ei saa seda isegi müüa. (ilmselt ei oska jumal ka vastata küsimusele , miks nad uusi servereid juurde ei tee)

Üldiselt nõustun eelneva postiga. Esimene tund on hea. Peale seda pole mängul suurt midagi pakkuda.
Muidugi mõjutab mu arvamust, et ma olen eanamust FF seeriat mänginud. Originaal FF VII oligi vist esimene kokkupuude seeriaga.
Ajajooksul on siis näha olnud kuidas projekt FF on tasapisi muutunud klassikalisest JRPG-st action RPG-ks. FF VII remake on asja lõpule viinud.
Enda edetabelis on FF VII remake kõige viletsam FF seeria mäng.

Kui mängu olemus lühidalt kokku võtta. FF VII remake on nagu lapsena emaga lõbustuspargis käimine. Kõnnid täpselt sinna kuhu ema tahab, vaatad täpselt sinna kuhu ema näitab ja teed seda mida ema käsib.
Mängu sihtgrupp tundub olevat 6-12 a lapsed.
Kui kellelegi on lapsele mängu vaja, siis see on ilmselt üks paremaid.

Mõnele vanemale FF VII fännile oskan ainult ütelda.
FF seeria on ametlikult surnud. Mängust on järele jäänud lapsik action RPG.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Aeg Maha 2n
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 14.01.2022 17:43:35 vasta tsitaadiga

Lapsed jäävad ka magama sellist jama mängides. Põhitegevus on hoia seda analoogi otse ja vahi seda jooksmis animatsiooni. Nagu see juba häiriv poleks, panid nad hästi palju kohti, kus peab aeglaselt kitsastest kohtadest läbi minema. Enamus nendest ei ole laadimise pärast vaid, et see mäng pikemaks venitada. Dialoogid ka kõik nii jaburad ja jürad nagu mingi tulnukas oleks neid kirjutanud.
Täiega tuletab FF13 meelde. Samad probleemid ka seal.

_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 14.01.2022 21:06:02 vasta tsitaadiga

Ma ausalt öeldes ei mäletagi kas 13-t sai mängitud. Mängijate kommentaare mäletan küll icon_smile.gif

Kui keegi tahab JRPG feelinguga uuemat mängu , siis võite Bravely Default II. proovida. Steamis on veel paar päeva 30% ale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2022 13:40:44 vasta tsitaadiga

Nonii muljetaks ka nüüd vähe kuna läbi nii normal kui hard peal ja mõned nipet näpet asjad aint teha.

Graafika ilus, tegelased ilusad, maailm piisavalt ilus, madistamine visuaalselt ilus. Muidugi võiks PC olla selline kus tekstuurid alati super teravad ja ilusad ja seda ei päästa ka see kui dünaamiline reso maha võtta.

AAAAAAGA...

Üldiselt on lahja - no kuna on FF VII siis ju tore aga on lahja.

Ehk siis milleüle vinguks:

Liiga palju mateeriat ja mingid imelikud mateeriad - samas olematute slottide hulgaga relvad ja armor. Ehk siis oleks võinud olla originaalile truum ja mitte niipalju ujutada erineva kraamiga kohe üle samas kui seda kraami eriti pole kuhugi panna. Orikas pmst oli igal tegelasel üks element ja siis üks tegelane hiiler + all mateeria ehk cure all. Mingihetk sai ka steal aga üldiselt sai väga vähe ja seetõttu polnud kraami jaotamisega probleemi + algne relv default oli kohe 2 ühendatud slotti. Summoneid poleks üldse vaja olnud või siis oleks võind aint need special order boonusjamad olla aga mitte teisi. Sellega seoses - sama kehtib ka levelite kohta - pmst on midgari lõpuks enamvähem see level millega vanilla läbi tegid kui otseselt ei grindind.

Mateeria saamine mingi BS android tati käest kus on VR missioonis - kamoon, lame.

See kuradi assess teema ehk siis kogu bättel ehitatud üles sellepeale, et teed mõtetult vähe dämmi kuni mingi stagger joone vastasel täis ajad ja siis on väike aken aega taguda kiiresti rohkem. (ehk pmst nagu tolles POS 13'es) Aga nipp selles, et igal vastasel oma nõrkus ja kui sellest saaks aru, et mingil autol lööd rata all katki ja siis ta nõrgem siis siin on mitmed ainuksed staggerdamise võimalused seotud konkreetse määdzikuga
ja kui kellelgi ei satu juhtumisi seda peal olema siis persekellad. Ehk siis nö. esimene kord blind mängides mis tihtipeale on uue mängu puhul nö. kõige ägedam osa on siin tüütu kuna sa ei tea ette mis ja kuidas tuleks loadout sättida, et poleks peavalu. Väga shett süsteem.

Nii edasi rsk...jura on see, et tegelaste arengut ei tunneta - kui nö. tavapärastes mängudes saad uue mõõga siis kohe uhke vaadata kus rsk nüüd teeb rohkem dämmi jne. Siin käib kogu levelite, armori ja relvade areng sellise teosammu haaval, et mingit sellist tunnet ei teki, et vohh nüüd sai kapima relva ja kohe kergem.

Sidequestid on täiega mõttetud ja osaliselt tüütu klassika (mine killi rotte, too kaugelt üks pirukas). Ehk siis räme tüütu filler.

Madinat rsk samahästi mis ei ole, küll aga on pidevalt cutscene cutscene otsa. Ehk replayabilty on nagu vääga väga olematu. Saan aru, et madina suhtes taheti teha, et mängid stoorit koguaeg edasi ja ei pea grindima aga äkki ma tahan? Ei viitsi ka mingi corneo colisseumi, shinra jne. sama madinat üha uuesti ja uuesti teha. Mitte ülearu madistamine oleks küll okei aga sellisel kujul on osade mateeriate ülesleveldamine võimatu - ärge siis andke üldse ülearu sellist kraami kätte nii alguses mis ei peaks nii alguse kraam olema.

Tegelased keda ise parajasti ei juhi on madinas idioodid - karglevad mõtetult ringi, skille asju kasutada mõistlikult ei oska jne. Samad on osade tegelaste puhul just spetiifilised asjad mida teha, et kõik paremini sujuks a'la Tifa'ga staggeri üles ajammine ja dämmi protsendi suurendamine jne. Jah mõte on selles, et nii kui kellelgi ATB bar täis siis kohe switchid ja annad manuaalselt käsu aga tegelt on see üheltmaalt tüütu. Hea näide on siinkohal FF XII kus oli terve prsetäis skripte mida menüüst valida peale ja need targalt kokku pannes polnud sisuliselt vaja ise teisi tegelasi üldse torkida - kui vaja siis hiilisid, kui vaja siis äratasid ellu, kui vaja siis kasutasid itemeid, et mingi paha staatus maha võtta, kui vaja siis panid kõigile protecti või shelli ja castisid kohe uuesti kui see maha läks ja mängijat ei sunnitud reaalse mängimise ajal tegelema mingi tõmblemisega. jne.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 23.01.2022 09:29:47 vasta tsitaadiga

Nõus, jättis kuidagi lahja ja eriti menüüde ülesehituselt natuke odava mulje, ei näe eriti mõtet sellises poolikul remake'il. 15 tunni jooksul tüüpiline lineaarne koridori action. Kas see muutub hiljem open-worldiks ka või ongi kogu mäng selline igav tuiamine? Side-questid on eriti mööda...
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
HV veteran
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.06.2022 17:51:03 vasta tsitaadiga

Tänasest siis lõpuks Steamis olemas.

Fuck Epic! icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 13.12.2024 13:14:28 vasta tsitaadiga

https://www.ign.com/articles/final-fantasy-7-rebirth-officially-coming-to-pc-in-january-2025-the-game-awards-2024


Link
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Aeg Maha 2n
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 13.12.2024 16:01:38 vasta tsitaadiga

Mäletan, et SquareSUX plaanis seda trilogid pisstation exlusivina. Ja poole aastaga juba PC-l. õnneks seal see saast ka ei müü. Milline okse.gif
_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
HV veteran
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.12.2024 10:33:52 vasta tsitaadiga

Square'i juhtoinastele jõudis lõpuks kohale, et hoides enda mänge mingil platvormil eksklusiivina ei ole pikas perspektiivis jätkusuutlik tegevus. Nende uued mängud peaks kõikidele platvormidele tulema. Ei ole PS ega Epic Shit Store eksklusiive. FF seerial muidugi võib vana Sony'ga siduv leping veel kehtida (Xboxil pole peale FF15 ühtegi uuemat FF mängu, FF14 tuli ka alles hiljuti).
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.12.2024 11:49:57 vasta tsitaadiga

Kahjuks aeti kogu remake oma olemuselt jüräks. Rebirthis on küll avatud maailmas sitaks fillerit aga kokkuvõtvalt võiks öelda, et "liiga kaua, liiga hilja". Nooremat generatsiooni FF VII ei kõneta, sest need kellel orikast helged mälestused on täna a'la 35-45 aastased ja kahjuks orikas mängu hinge asjal sees pole.

Saan aru, et remake on asi kus võib juhtuda, et muudetakse palju aga sellisel juhul peab see muutumine olema paremuse poole. Selle puhul aga võib öelda, et paremuse poole on ainult visuaal - mängumehhaanika on tüütu klaverimängimine ja nagu eelnevalt ütlesin siis oleks saand küll arvuti poolt juhitavate tegelaste käitumise paremaks teha. See andnuks võimaluse, et kõik oleks sujuvam ja ei peaks tõmblema - FF XV see ju toimib.

Stoorit on kõvasti muudetud aga samuti ei ütleks, et paremuse poole - liiga palju näidatake algul ära. Näiteks nende whisperitega oleks võind teha sedasi kus need sekkuvad hästi vähe ja ainult niipalju, et paneks mängjat mõistatama, et mis värk on. Kogu see kloonide ja arbiter of fate teema ülepakutud. Less is more. Samamoodi oleks mitte võind sephirothiga iga nurgapeale vehelda ja madistada. Ühesõnaga jürä. Ja noh, Rebirthiga läheb asi ikka mööda vana rada (wink) , ehk siis whats the point.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 16.12.2024 10:49:28 vasta tsitaadiga

Remake l6pus v6itlesid Sephirotti nagu end boss orikas. Selline over the top epic shit. Ja mida ma järgedes teen, uuesti seda sama vä?
"Rebirth" eriliselt jobu nimetus! On minigame täis topitud. Nii et see osa on veelgi kaugemal orikast!

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 16.12.2024 18:50:46 vasta tsitaadiga

Ma proovisin esimest remake. Tehniliselt oli tegelikult hästi tehtud, aga mäng oli suunatud uuemale põlvkonnale. Need kes originaali mängisid ja kellele see meeldis ei leia remakest ilmselt midagi.
Muidugi kui FF stiili vaadata, siis on see pidevalt muutunud. Ma olen aastate jooksul enamust neid mänginud. Nüüd on nad siis sinna punkti jõudnud kus mind see seeria enam absoluutselt ei huvita.

Ma pakun , et pool Nintendo edust tulebki ainult sellepärast, et na ei tee igast edukast mängust mingit kummalist Action segu mängu kus 80% ajast kulub kalapüügile ja muudele mänguga mitte seotud tegevustele, vaid jätkavad sama stiiliga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Aeg Maha 2n
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 06.02.2025 16:00:40 vasta tsitaadiga

Sai siis natuke proovitud, sest internetis nii palju positiivseid hinnanguid sellele. Ala "et pole üldsegi nii sitt nagu REmake oli".
Igatahes mul sai siis nüüd see nilbehaim tehtud ja minuarust isegi hullem kui remake. Nad nagu vaatasid RE6-lt palju maha. Samad rõvedad QTE-d. Pidev aeglane kõndimine suva hetkedel. Ühes kohas tüüp liigub aeglaselt nagu tigu ja ma pean seal edasi tagasi käima, ühest nähtamatust trigger punktist teise.

Võitlus on sama sitt nagu eelmises. Selline kiire pask millest m... aru ei saa mis toimub.

Graafika on ilus aga maailm on copy/pasta sitta täis. Iga paari kümmne meetritagant korduvad assetid ja ruumid.

Ja nagu eelmiseski, tehti sellised triviliaalsed eventid, mis orikas pool tundi max kestsid, siin pikaks lägaks. Kogu see nülbelheim kestis mul üle kolme tunni. Stoori ka liigub suvalt. Alguses Zack tirib koomas Aerithi kuskilt helikopterist. Siis järgmises tseenis kõik istuvad koos hotellis ja käivad seda flashbacki Shitirottiga läbi. Ja Aerith lihtsalt istub tugitoolis nagu midagi poleks olnud. On see teine Aerith??? On seal nüüd kaks Aerithid korrga mängus? Mis hui jutustus see veel on! Liiga palju lünkasid. Keegi, kes on orikad 5 korda läbiteinud tean, mis tseenid need on aga uued mängijad ei saa midagi aru, mis toimub. Isegi lühikokkuvõtte ei oska midagi seletada. Millega see Remake üldse lõppes?

_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.02.2025 22:10:07 vasta tsitaadiga

Nüüd ise asja mõnikend tundi toksand, sest üritan ikka FF mängudele võimaluse anda kuna kuni seal kümnenda osani olid hästi lemmarid RPG'd ja X ju ka tegelt päris äge + X2. Aa see selleks.

Enivei siis riibööfi juure. Nagu ka integrade puhul siis saab öelda, et välja näeb tore ja ilus. Cloud on muidugi kuidagi veidrama moluga ja Tifal silmad kuidagi veidrad vms. aga okei. Avatud maailm on ju nö. ilus selles mõttes, et võrreldes vana mänguga siis ilmselgelt ju pole tegelane samasuur kui õhulaev ja linnad pole sellised kus on 3 maja ja 5 inimest. Ehk siis see suuremasse mõõtmesse asjade ajamine on mõnes mõttes tore. Sellegipoolest võib ette aimata, et sellist klassikalist FF asja kus lõpus lendad vabalt kaardikohal kosmoselaevaga ringi ei ole ega tule. Parimal juhul ennustan mingit siukest bullshetti kus nagu oled laeva pardal ja valid sihtpunkti. Samas ikkagi on sedasi, et maailm on siuke tühi - ei ole seda tunnet, et äkki oli nurgataga midagi ägedat, äkki sellest majast saab kastist midagi toredat. Suvaliste inimestega rääkida ei saa kuigi noh kuna tavaliselt random NPC ajavad mingit idu suust välja siis siin lihtsalt asendab seda see dünaamiline mulin kui lähedal oled. Esmane linn Kalm kuhu jõuad on selles mõttes imelik, et kõik on kuradima rõõmsad seal kuigi orikas oli sedasi, et Kalm oli siuke pool morbiidne koht kus nagu oli toredam kui Midgaris Shinra otsese ikke all aga mitte piisavalt kaugel. Siin on kõik fine and dandy. Nagu ahvilõust, ütles siis igast sellised asjad mis prikas ja üldiselt olid hetkelised fillerid on siin suureks oluliseks ja aeganõudvaks sündmuseks venitatud. Pmst selleks, et oleks tunne, et mängus kuhugi jõuad tuleks kõik side content nahhui saata ja aint main stooris edasi joosta. Ehk siis kõik kõrvalsitt võtab niipalju aega, et main questi mõte kaob mingil hetkel ära ja pinge kerib maha. Jahh sellist asja juhtub ka mängudes nagu a'la Skyrim või Fallout seeriates aga seal sa lähed ja avastadki maailma ja sinna see sobib kuna se on üks mängu mõte.

Ehk siis jõuame igast debiilsete sidequestideni mida nüüd on hulgi koos igasugu QTE asjadega. Okjei, osad nendest on siuksed lebod, et võiks liigitada kõigest tüütuse alla ajalises mõttes. Samas teised on ikkagi rämekirved kus pead tükkaega pingsalt nuppudega klõbistama ja iga väike eksimus keerab kõik perse. Loomulikult mõned võiks öelda,et kõrvalasju ei pea ju üldse tegema aga kahjuks on palju nänni seotud nendekõrvalasjade tegemisega - liiatigi HÄSTI tegemisega. Klaverimäng on ikka rämetüütu kuna ka need thumbstickid ju panevad villast kus alla registreerib tihti alla ja nurka jne. Ehk pain in the ass.

Kaardimäng on ideeliselt okei aga piix on see, et vastase kaarte ei näe ehk siis väga suuresti on tegu õnnega kui käike teed, sest pmst võid juba olla võitmas ja siis vastane käib mingi spetsi kaardi mis sul olulistes kohtades kõik ära nussib. Üldjuhul pead mängima ka jõle kavalalt kuna üldiselt on vastastel alati paremad kaardid millel törts kõrgemad statid ehk mängides võrdselt siis sul on kaardid mingi 1-3 väärtustega aga noil siuke 2-5. Mõte on hea aga ise võiks saada erinevaid kaarte rohkem.

Mateeriatega on sama sitt mis integrades - esiteks on sittakanti igast uut möga juures mida orikas polnud - nohh arusaadav - on ju idiootne battle system ja siis vaja mateeriaid mis igat sadat asja mõjutada veits saab. Probleem jällegi selles, et anname 74 mateeriat aga tegelastel on aint 2-3 slotti kuhu midagi panna. Jällegi on see idiootsus kus selleks, vastane staggerisse ajada on vaja avaldada survet, et stagger kiiremini üles läheks ja selleks tuleb vastast rünnata millegagi millevastu on tal nõrkus. Seda aga sa ennek ei tea kui nö. kasutad spets mateeriaga skilli, et vastase andmeid teada saada. Jällegi nüüd satud olukorda kus madin hakkab pihta, sul pole kellelgi peal seda mateeriat millevastu vastane nõrk ja millega teda staggerisse ajada ja keset võitlust varustust ega mateeriat vahetada ei saa. Ehk siis mõne bossuga pead kõigepealt suhkamit saama, et siis uuesti tehes teaks kuidas temajaoks mida peale panna. Sitt mängudisain on selline asi.

Madistamine ise on mõneti hullem kui varem, sest teha saab igaühega kõvasti veel rohkem asju ehk siis igaühel skill treest unlockitavad spets skillid mis mana ei taha, siis on teglaste omavahelised synergi kombod jne.jne. Aga teostus on jällegi selline, et arvutipoolt juhitavad tegelased on idioodid kes niikaua vastast lihtsalt kinganinaga toksavad kui ise nende rolli üle võtad või nimme käsku annad. Aga ise oled ju ametis igast skillide, spellide ja asjadega tõmblemisel ja samal ajal pead ka niisama vastast nüpeldama, et ATB'd täis saada. Lisaks on veel nisuke geniaalne asi kus saad parryda vastase rünnakut ehk siis dämmi ei saa - aint paljudel juhtudel on vastase disain, rünnakud ja nende kiirus ja üldine madin selline kaos, et selle sees sa ei parry midagi - eriti ajal kui jällegist muudkui aga jaga teistele tegelastele käske. Ja suures plaanis ikkagi see kuradi stagger madinasüsteem kus kõik bättelid võtavad ikkagi mõtetult palju aega - no ei viitsi mingit jalgadel rohutuusti või porgandit pool tundi mõõgaga nüpeldada.

Nõme veel see, et osad asjad on mängust välja lõigatud või ära jäetud. Näiteks ei saa enam Cid'i kampa ja sellega seoses pole raketilinna ka üldse. Väga leim asi sedasi contenti välja lõigata - eriti selles võtmes, et perssetäis ebaolulisi kohti ajame pikaks a'la mithril cave aga samas olulised ägedad asjad lõikame üldse välja.

Ehk siis siiamaani on sedasi, et visuaalselt on ilus aga kõik muu on nõrk ja tohutult tüütu kus tunned, et jõuga raisatakse su aega igast kuradi nonsensiga.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Aeg Maha 2n
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 11.03.2025 15:56:13 vasta tsitaadiga

Modidega sai see kombat isegi natuke talutavaks tehtud. Mana regen ja ATB täitumine kiiremaks. Saab nüüd ka spelle kasutada. Kuigi mulle tundub, et devide jaoks on see maagia kolmanda järguline. Mu tegelastel on juba üle 2k HP ja aint 30 mp-d. Sitta sa nii spelle saad loopida. Ja tänu sellele, et iga tegevus vä. tava löögid kasutavad seda ATB sitta. Nii et valida kas võtab selle mp joogi või virutab abilitiga, et võitlus ükskkord läbi saaks. Visuaalselt on spellid väga low effort. Peab luubiga jälgima, et üldse midagi näeks. Lisaks spellide loopimine on liiga aeglane, kui vaenlane sind vahepeal hittib siis on kõik känseldatud ja ATB riba tühja lännu. Ja siin saab koguaeg hitte. Võitlus on liiga kaootiline ja vaenlasi on raske näha. Hit collisionid on ka väga kaugel charri kehast. Nii et õhku tabades saad dämmi. Väga häiriv eriti bossudega kellel 10 korda kõike rohkem, et võitlus ikka värd kaua kestaks. Nüüd on lausa 2 stagger bari mida vaja täita enne kui "tõelist" dämmi saad teha.

Selles openworldis ringi kolamine ja võitlemine on isegi fun. Saad kraami korjata, et käevõrusid teha ja jooke. Muud tegevused on sitema poolsed. Vahi animatsioone QTE-dega. Ja see Clownd on siuke aeglane piix rsk. Animtsioonid on liiga aeglased. Näiteks sildi üles tõstmine bussi peatuses on, et hoia nuppu all pikalt. Kus muud tegevused on, et vajuta nuppu korra. Nii et unustab ära. Ja kui sildi juures korra vajutad siis see munntard hakkab seda tõstma(hästi aeglaselt muidugi) ja siis laseb jälle maha kukkuda, sest ei hoidnud nuppu all. Ja nuppu all hoidmine pärast lahti laskmist ka ei päästa, pead ikka algusest peale all hoidma. Ja see mäng on täis sellist paska. Nagu mingid amatöörid oleks seda mängu teinud. Selline multimiljonbillion $$$ projekt ühelt suurfirmalt, mis juba pea pool sajandit tegutseb, nii palju pisi häirivaid asju täis.
Ja siis veel need raadio/video kõned koguaeg. Võitluse ajal mingi plika hakkab pikalt rääkima + veel teeb looma hääli. Ala oi kui naljakas icon_evil.gif

Ja nüüd see pärl siis. Stoori on siiani totaalne saast kuubis. Kõik need "fun" open world alad on siis stoori aladega ühendatud mida tuleb läbi kannatada. Tegelased ja nende jutt on värdsitt. Ükski nendest tegelastest ei räägi ega käitu nagu orikas. See neeger on eriliseks klouniks tehtud ja Tifa ja Aerith on bimbodeks muudetud, eriti Aerith! Ja tseenid on ka muudetud. Näiteks nüüd ta peab Yuffied elustama mitte Priscillad. Miks see Yuffie üldse seal on?!

Tiitlilee FF7 ei sobi üldse. See pole ff7 vaid mingi fanmade spinoff. Piisavalt halvasti tehtud kah.

_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 17:02:35 vasta tsitaadiga

Paar asja mis veel nagu marutüütud on. Esiteks see kuradi evade nagu mingis Dark soulsis - see on suures plaanis ikka jõle kasutu - no kargad eest ära aga ikka näitab, et said pihta. Sama asi oli ka Integrade's aga seal oli see veel hullem.

Ja teine elevant ruumis mis nagu viimset sitta keema ajab on see, et vastane virutab sulle obaduse ja su tegelane lendab läbi õhu aga enne kui maha kukkudes püsti kargab ja ise jälle liikuda saab virutab mingi teine töll uuesti ja jälle su tegelane lendab. Kurat see on RPG ja okei saan aru, et saad ise madinas tegelast kontrollida aga teinud selle dämmi sissesaamise siis ikkagi selliseks, et saad pihta küll aga lihtsalt siis läheb HP maha vms. mitte nagu mingis kaklusmängus, et lööd mingi tegelase hoobiga õhku ja siis õhus olles nüpeldamine käib.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Final Fantasy VII Remake
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.