praegune kellaaeg 14.06.2025 23:49:40
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
SixtenR
HV vaatleja
liitunud: 11.10.2020
|
17.02.2025 20:11:56
Zillo.ee |
|
|
Ostsin zillo.ee be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm pidi 03.02 kohal olema aga toodet pole siiani kohal 09.02 sain viimati info meili käest vastuse rohkem kuulnud pole. Telefoni vastu ei võta, ärge keegi tellige sealt kuna suure tõenäosusega on tegu pettusega.
Sain jahuti kätte! Teen viimase uuenduse, kuidas tellimus kulges.
24.01 Tegin tellimuse.
03.02 Eeldatav saabumisaeg.
03.02 Kirjutasin Zillosse esimese meili, kus küsisin, kus maal saadetis on ja kas oleks võimalik saada jälgimisnumbrit, kuna Zillo saidis ei olnud seda.
04.02 Sain vastuse, et pakk hilineb veidi, kuid kaup peaks jõudma 04.02 lattu ja siis pannakse teele. Tegid ka mulle jälgimisnumbri.
07.02 Kirjutasin neile uuesti, kuna jälgimisnumbri järgi polnud pakk veel pakiautomaati jõudnud.
09.02 Zillo vastas, et edastas info lao töötajatele ja teavitab mind peatselt.
12.02 Küsisin, kus maal tellimus on, kuid ei saanud mingit vastust.
13.02 Küsisin, kus maal tellimus on, kuid ei saanud mingit vastust.
13.02 Üritasin kaks korda helistada Zillole. Kuulasin ootemuusikat 8 minutit; pärast lõppes kõne iseenesest.
13.02 Andsin e-posti teel teada, et kui vastust ei saa, 14.02 vaidlustan makse, kuna pole Zillolt 6 päeva jooksul mingit infot saanud.
14.02 Üritasin panga kaudu makset vaidlustada.
17.02 Helistasin panka, kuna makse vaidlustamise teenustasu oli 10 € ja seda polnud konto pealt maha läinud, samuti polnud seda broneeritud. Pangalt sain vastuse, et tuleb Läti tarbijakaitsele kaebus esitada ning sellepärast nad ka raha maha ei võtnud.
17.02 Tegin postituse HinnaVaatluse foorumisse.
17.02 Proovisin kolmandat korda helistada Zillole. Zillo vastas ning seletas, et unisendiga saatmisel oli probleem, kus info ei liikunud koodiga kaasa ning ootasid unisendilt toote tagastamist, seetõttu hilines see veel. Kuid andis teada, et toode saadeti kas 14.02 või 17.02 DPD pakiautomaadiga. Küsisin jälgimisnumbrit; selle lubas saata e-posti ja lubas selle ka lisada Zillo lehe peale ning seda 1-2 tunni jooksul.
18.02 Helistasin uuesti Zillole, kuna polnud koodi kätte saanud. Zillo lubas DPD koodi saata 2-3 tunni pärast või päeva lõpuks.
18.02 Helistasin unisendi ja DPD-sse seoses pakiga. Mõlemad ütlesid, et mulle ei tule ühtegi saadetist.
18.02 Sain Zillolt meili, et kaup on välja saadetud unisendiga.
19.02 Korjati see kulleri poolt üles.
21.02 Helistati Zillost, kus vabandati viivituse pärast ja pakuti mulle järgmistelt ostudelt -15% ja praeguselt ostult 25% tagasi.
26.02 Sain paki kätte.
26.02 Hetkel pole seda 25% veel kätte saanud
12.03 Pole siiani 25% ostu summast tagasi saanud.
13.03 Sain raha kätte
Lõppude lõpuks kaup käes – kõik hea, isegi kui pakk jäi 23 päeva hiljaks. Pigem midagi kui mitte midagi. Unisendiga olen varem Eestist Eestisse kaupa tellinud ja see tuli väga kiiresti kohale. Kuigi siin peab tõdema, et ma ei kasuta Baltikumist tellimiseks või saatmiseks Unisendi teenuseid vast enam mitte kunagi. Zillolt järgmisel tellimisel ka kindlasti Unisendi enam ei valiks, kui see järgmine peaks üldse juhtuma. Zillo klienditeenindus oli muidu enam-vähem positiivne; vastasid suhteliselt kiiresti ja viisakalt (kui välja arvata see 10.02-17.02 periood, kus nad ise ei kontakteerunud ja ei vastanud mu meilidele ega kõnedele).
viimati muutis SixtenR 17.03.2025 11:49:02, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
Dreamlover
HV Guru

liitunud: 21.02.2013
|
|
Kommentaarid: 1814 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
1276 |
|
tagasi üles |
|
 |
SixtenR
HV vaatleja
liitunud: 11.10.2020
|
18.02.2025 01:12:21
|
|
|
Sain nad nüüd just läbi telefoni lõpuks kätte väitsid, et unisend oli saadetise ära kaoutanud ja juba saatisid uue läbi dpd. Lubasid järgneva tunni jooksul uue jälgimis numbri saata. Aga 8 päeva nad mu emailie ei vastanud kaks korda helistasin 8min kuulasin muusikat ja siis läks kõne ise kinni. Eks me siis näe kas ilmub see dpd jälgimis number või mitte.
Edit: Lehe peal on siiani unisendi jälgimis number ja emaili peale ei tulunud ka kirja. Täna helistab dpdsse kui sealt inffi ei saa siis peab läti tarbijakaitsega tegelema
Edit 2: Nad ei uuendanud jälgimis numbrit. Helistasin nii DPDsse kui ka Unisendi. DPD ütles, et mu nimele ega numbrile pole saadetist välja saadetud. Unisend ütles, et nad pole isegi pakki saanud niiet suht kahtlane, et see kaduma läks. Helistasin uuesti zillosse ja õnneks vastas aga ütles, et võibolla polnud lao osakonda tööl enam. Lubas, et täna õhtuks uuendavad ära selle.
Edit 3: Tundub, et panid toote pakiautomaati kuigi väidetava dpd asemel läks ta nüüd ikkagi unisendiga.
viimati muutis SixtenR 18.02.2025 19:02:08, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
18.02.2025 10:43:39
|
|
|
SixtenR kirjutas: |
Aga 8 päeva nad mu emailie ei vastanud |
Aga kui nad ise Unisendi käest vastust ei saanud, polegi ju sinule midagi vastata. See pole muidugi õigustus, oleksid võinud kirjutada näiteks, et otsivad pakki taga.
SixtenR kirjutas: |
Eks me siis näe kas ilmub see dpd jälgimis number või mitte. |
Aga DPD-sse peaks ju saama end ära registreerida, siis peaks ju kõik sinu pakid nähtavale ilmuma. Vähemalt nii nad ise väidavad.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver253
HV vaatleja

liitunud: 29.08.2002
|
18.02.2025 19:40:36
|
|
|
Olete varem nii võimsat sülearvutit näinud?
Keelevead keelevigadeks, aga kui poodi just eile ei avatud, siis aja jooksul võiks sellised vead, "Korvis" ja "Tule sisse" ära parandada.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
579
Uus kasutaja
liitunud: 09.10.2024
|
20.02.2025 16:58:51
|
|
|
Hello,
As Tanel requested, we're posting an explanation below.
Sixten's order was initially handed over to Unisend courier services on 06.02.2025. However, the tracking number did not show any progress on Unisend's website. When informing the courier company about this issue, they informed us that the package could not be located and that it would take time to track it down.
After receiving this information from Unisend, we dispatched the same item via Unisend once again - a second time. As we speak, the order is currently on the way to Sixten, and we've provided them with the new shipment details.
This is the first time we've encountered a problem of this nature, we're surprised about the situation ourselves, and we're also reconsidering our options with Unisend, and the possibility of no longer using Unisend for shipments outside of Latvia, and sticking with DPD & Omniva instead. As it seems right now, they are not able to keep up with the demand.
|
|
tagasi üles |
|
 |
friik1
HV Guru

liitunud: 18.06.2004
|
07.03.2025 15:12:38
|
|
|
Tellisin lapsele paar Lego 25.01, kätte sain 27.02 - veeb lubab siiani tarneajaks 03.02. Vahepeal vabandati, et tarneraskused (mida võib ka uskuda, neid komplekte pole Eestis ega baltikumis koha peal olemas), ja kohe-kohe jõuab lattu, aga ikka asi venis rohkem kui lubatud. Viimase naljana läks läks pakikoodi genereerimisest kuni paki Unisendile üleandmiseni üle nädala, vähemalt tracking nii väidab.
Praegu on mõned Eneloopid teel üle kahe nädala, veeb näitab lubatud tarneajaks 28.02 ning tracking koodi pole. Mul pole nende akudega kiiret kah, aga rohkem küll tellida sealt ei soovita, sest ei tundu üksikjuhtum.
|
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
166 |
|
tagasi üles |
|
 |
wyx66
HV vaatleja

liitunud: 28.08.2007
|
11.03.2025 11:24:15
|
|
|
Tellisin Kraken 360 RGB 360mm vesijahutuse 27.02 saadavust näitas 5-7 tööpäeva . Eeldatav saabumine nende lehelt näitas 07.03 .
Tellimust kätte pole saanud ja seda teemat nähes tuleb ilmselt mitu nädalat veel oodata kahjuks
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Keitik
Uus kasutaja
liitunud: 09.05.2025
|
09.05.2025 09:24:07
|
|
|
Leidsin Zillo e-poe HinnaVaatluse kaudu, nägin ka siinset teemat ja otsustasin siiski riskida. Vale otsus.
25.03 – Tegin tellimuse. E-poes tellimise hetkel kuvatavat tarneaega kahjuks ei mäleta, aga täna on sama toote juures kirjas „Kohaletoimetamine planeeritud 16 May 2025“
01.04 – Küsisin tarneaega. Vastati, et kaup peaks väljasaatmiseks valmis olema 03.04.
09.04 – Tegin uuesti päringu, ei vastatud.
13.04 – Küsisin uuesti tarneaega. Vastati, et kaup jõudis just täna õhtul lattu ja ootab kulleri poolt pealekorjamist. Samal hetkel vormistati ka Unisendi pakisilt ning anti jälgimiskood.
16.04 – Unisendi jälgimiskood mingit progressi ei näidanud, seega tegin uuesti päringu, ei vastatud.
18.04 – Tuli automaatteavitus „Changes To Your Delivery Dates” ja “Estimated order delivery date: 24.04.2025”
25.04 – Tegin uuesti päringu, ei vastatud.
28.04 – Soovisin tellimuse tühistada ja raha tagasi, ei vastatud.
06.05 – Tegin uuesti päringu, ei ole siiani midagi vastatud.
579 kirjutas: |
This is the first time we've encountered a problem of this nature, we're surprised about the situation ourselves, and we're also reconsidering our options with Unisend, and the possibility of no longer using Unisend for shipments outside of Latvia, and sticking with DPD & Omniva instead. As it seems right now, they are not able to keep up with the demand. |
viimati muutis Keitik 09.05.2025 09:29:06, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
08.06.2025 18:36:51
|
|
|
Mõtlesin ka korraks siit uurida, kui juba jamad majas olnud.
30.03 tegi tellimuse ning tarne aeg oli ca 7 tööpäeva.
18.04 sain emaili, et eeldatav tarne ca 24.04
03.05 kirjutasin tarne päringu kohta ja kaup pidavat lattu jõudma 7-8.05
16.05 kirjutasin, ei vastatud.
22.05 kirjutasin, et tahan raha tagasi, vastati, et väga kahju, teevad tagasikande ning teavitavad lisaks, kui kaup uuesti saadaval. Raha pidi tagasi olema 5-7 tööpäeva jooksul ehk hiljemalt mai lõpuks.
03.06 andsin teada, et raha pole siiani tagastatud.
04.06 vastati, et raha peaks tagasi olema, kuid kindluse mõttes võtavad raamatupidamisega ühendust, et toimingud üle kontrollida ning võtavad ühendust, kui info olemas..
08.06 ja siiani vaikus.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|