|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| Mis rehvid alla lähevad? |
| Uued lamellrehvid |
|
12% |
[ 7 ] |
| Vähekasutatud lamellid |
|
22% |
[ 12 ] |
| Viimase piiri peal lamellid |
|
3% |
[ 2 ] |
| Uued naastrehvid |
|
16% |
[ 9 ] |
| Vähekasutatud naastud |
|
40% |
[ 22 ] |
| Viimase piiri peal naastud |
|
3% |
[ 2 ] |
|
| hääli kokku : 54 |
|
| autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
04.02.2025 14:31:34
|
|
|
Ikka kasutatakse. Keskmise hmdga ei kiirenda piisavalt, enne saab rada otsa
_________________ Hapud viinamarjad |
|
| Kommentaarid: 659 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
510 |
|
| tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004

|
04.02.2025 14:34:28
|
|
|
| Pigem ei julgeta rida vahetada. Iga päev näen seda liikluses. Sõidab inimene, suund sees, on ilus vahe olemas, aga keerata ei julge. No olgu, kui ei taha, siis ei taha, mina seisma ka ei jää. Siis minnakse ja räägitakse, et liikluskultuur on hull, ei saa rida vahetada ja vahele ei lasta ja mida kõike.
|
|
| Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
04.02.2025 14:37:21
|
|
|
Seal on juhuseid, nagu igalpool. Parem karta, kui kahetseda. Iial ei tea, millal järsku betoonsein ette tuleb
_________________ Hapud viinamarjad |
|
| Kommentaarid: 659 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
510 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 29.07.2002
|
04.02.2025 14:44:34
|
|
|
| somnambuul kirjutas: |
| Pigem ei julgeta rida vahetada. Iga päev näen seda liikluses. Sõidab inimene, suund sees, on ilus vahe olemas, aga keerata ei julge. No olgu, kui ei taha, siis ei taha, mina seisma ka ei jää. Siis minnakse ja räägitakse, et liikluskultuur on hull, ei saa rida vahetada ja vahele ei lasta ja mida kõike. |
Kõige paremad on need gabariidivennad kes tahavad kuskile vasakpöörde või parempöörde ritta minna mis tekib juurde, ninaga on juba eesoleva auto ja teepiirde vahel ilusti ja siis kiiluvad kinni ja ei julge sentimeetritki edasi liikuda, vasak foor tiksub kenasti punaseks sellel ajal kui see tüüp julgust kogub, mis sest, et sealt võiks 4 autot selle ajaga läbi saada. Vahel on nad sellises vahes kust enne on just ühissõiduk läbi läinud aga ei nemad oma skodaga ei mahu.
_________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist.
Müüa korter |
|
| Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
| tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
04.02.2025 15:23:25
|
|
|
Seal lühike rada ja veits ülesmäge ka, suvalise pirukaga ei saa 70 kättegi, ammu veel valida kuhu vahele võtta. Aga õnneks liiklus suht hõre.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
| Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
| tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 24.03.2004
|
|
| Kommentaarid: 1146 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
722 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
04.02.2025 15:51:50
|
|
|
| Kuudiga küll kahtleks kas seal lõpus ikka 70 on...lisaks klassikaliselt vajutatakse seal hoogu juurde. Ehk hirm on mõneti õigustatud...sama jama postimaja poolt lõunaka suunas minnes...tegelased tulevad 90-ga
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
04.02.2025 15:51:50
|
|
|
Ringtee viaduktil
| degreal kirjutas: |
Spoiler 
|
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
| Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
| tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 24.03.2004
|
|
| Kommentaarid: 1146 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
722 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
06.02.2025 08:43:52
|
|
|
Täna mingi täiskuu vms liikluses, 3x peateele ettekeeramisi (ühel juhul sain hoo maha, teistel juhtudel pidi vastassuunda põikama) ja mingi tarkpea suutis bussitaskus tagurdades tee peale sõita
|
|
| Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
|
| Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
06.02.2025 10:12:05
|
|
|
Kas konks on sõnades lubab ja tohib?
Spoiler 
§ 7. Fooritulede tähendus
(1) Ümartuledega foor reguleerib sõidukite, jalakäijafoori puudumisel aga ka jalakäijate liiklust. Fooril on kolm ümmargust tuld: ülal punane, keskel kollane, all roheline. Erandina võidakse kasutada tulede rõhtasetusega foori, millel on vasakul punane, keskel kollane ja paremal roheline tuli.
Tuled tähendavad järgmist:
1) roheline lubab liikuda;
2) roheline vilkuv lubab liikuda, kuid teatab peatsest kollase tule süttimisest;
3) kollane keelab liikuda; peatumiseks ettenähtud kohast tohib edasi liikuda vaid juhul, kui seal peatumine on ilma liiklust ohustamata võimatu; kui tuli süttib hetkel, mil juht on ristmikul või ülekäigurajal, tuleb liikumist jätkata;
4) punane keelab liikuda;
5) punane ja kollane korraga keelavad liikuda ja teatavad peatsest rohelise tule süttimisest.
(2) Nooltuledega foor reguleerib sõidukite liiklust ristmikul. Foorituled on noolekujulised. Punane ja kollane tuli võivad olla ka ümmargused; sel juhul kantakse nendele noolte kontuurid. Tuled asuvad püstjalt. Tulede paigutus, põlemise järjekord ja tähendus on nii nagu ümartuledega fooril. Rohelise nooltule põledes tohib sõita noole suunas. Vasakule osutav roheline nooltuli lubab äärmiselt vasakpoolselt rajalt pöörata ka tagasi.
(3) Lisasektsioonidega foor reguleerib sõidukite liiklust ristmikul. Foori põhituled asuvad püstjalt nagu ümartuledega fooril. Rohelise tule kõrval on ühel või mõlemal pool lisasektsioon sõidusuunda näitava nooltulega, mis põleb roheliselt. Kui lisasektsioonis põleb roheline nooltuli, tohib sõita noole suunas mis tahes põhitule põledes. Vasakule osutav roheline nooltuli lubab äärmiselt vasakpoolselt rajalt pöörata ka tagasi. Lisasektsiooni kustunud nooltule ajal ei tohi sõita noole suunas. Foori rohelisele põhitulele võib olla kantud noolkujutis, mis näitab lubatud sõidusuundi selle tule põledes.
(4) Kollase vilkuva tulega foor osutab reguleerimata ristmikku, ülekäigurada või muud ohtlikku kohta.
(5) Ühissõidukifoor reguleerib ühissõidukirajal sõitva sõiduki sõitu. Fooris on kolm püstjalt asetsevat valget tuld. Ülemine tuli kujutab S-tähte, keskmine rõht- ja alumine püstkriipsu. Viimase ülaots võib osutada pöörde suunda. Sisselülitatud tuled tähendavad järgmist: ülemine keelab sõita, keskmine keelab sõita ja teatab tulede vahetumisest, alumine lubab sõita.
[RT I, 29.06.2024, 4 - jõust. 09.07.2024]
(6) Suunamuutefoor reguleerib sõitu radadel, kus sõidusuund võib muutuda vastupidiseks. Kui foori vasakpoolses sektsioonis põleb kaldristikujuline punane tuli, siis on keelatud sõita rajal, mille kohal foor asub. Kui foori parempoolses sektsioonis põleb allasuunatud noole kujuline roheline tuli, siis on lubatud sõita rajal, mille kohal foor asub. Võidakse kasutada ka vahesektsiooni, milles võib koos rohelisega vilkuda või pidevalt põleda ülalt kaldu alla suunatud kollane nool. Vahesektsiooni noole põlemine näitab, et see sõidusuund suletakse peatselt ja sellelt rajalt tuleb ümber reastuda noolega osutatavas suunas. Kui suunamuutefoor ei tööta ja asub kahekordsete katkendjoontega tähistatud raja kohal, on sellele rajale sõitmine keelatud.
(7) Ülesõidufoor reguleerib liiklust raudteeülesõidukoha, kai, eritalituse sõiduki väljasõidu koha ja lahtikäiva silla juures. Fooris on kaks vilkuvat punast tuld. Tulede vilkumine keelab edasi sõita. Raudteeülesõidukohal võidakse lisaks kahele punasele vilkuvale tulele kasutada aeglaselt vilkuvat valget tuld; valge tule vilkudes võib raudteed ületada, punaste tulede vilkudes aga mitte. Ülesõidufooris võidakse kasutada ka ainult punast ja rohelist tuld, mille tähendus on sama kui ümartuledega fooris.
(8) Jalgrattafoor reguleerib jalgratta, kergliikuri, pisimopeedi ja kaherattalise mopeedi liiklust. Jalakäija ja jalgratta kujutisega foor reguleerib jalakäija, kergliikurijuhi, pisimopeedijuhi, robotliikuri ja jalgratturi liiklust. Foori kuju, tulede asetus ja tähendus on sama, mis ümartuledega fooril. Foori tuledel on jalgratta kujutis või jalakäija ja jalgratta kujutis või ümartuledega fooriga kohakuti on lisateatetahvel jalgratta kujutisega.
[RT I, 13.11.2020, 1 - jõust. 01.01.2021]
(9) Jalakäijafoor reguleerib jalakäija, kergliikurijuhi ja robotliikuri liiklust. Jalakäijafoor reguleerib ka jalgratturi ja pisimopeedijuhi liiklust, kui jalgratta- ja jalgteel ei ole kasutatud jalgrattafoori. Foori ülemises osas on punane jalakäija kujutis, mis keelab jalakäijal, kergliikurijuhil ja robotliikuriga ületada sõiduteed, ja all roheline jalakäija kujutis, mis lubab jalakäijal, kergliikurijuhil ja robotliikuriga ületada sõiduteed. Foori punane jalakäija kujutis keelab ja roheline lubab ületada sõiduteed ka jalgratturil ja pisimopeedijuhil, kui jalgratta- ja jalgteel ei ole kasutatud jalgrattafoori. Foor võidakse varustada helisignaaliga, mille katkendlik heli teatab, et põleb punane tuli, pidev heli aga, et põleb roheline tuli. Jalakäijafoori ülemist punast jalakäija kujutisega tuld võib vajaduse korral dubleerida.
[RT I, 13.11.2020, 1 - jõust. 01.01.2021]
(10) Foori juures võidakse kasutada sekundinäidikut, mis näitab, mitu sekundit jääb aega tule vahetumiseni.
[RT I, 13.11.2020, 1 - jõust. 01.01.2021]
(11) Nõuded fooridele kehtestab valdkonna eest vastutav minister määrusega.
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
06.02.2025 10:33:48
|
|
|
Veider postitus sealt:
| tsitaat: |
Olav Karulin
Mina ei saa nüüd sellest rohelise noole pointist üldse aru, eriti vasakpöörde ajal. Kui on roheline põhituli, siis vähemalt Pärnus on mitu ristmikku, kus pead vastutulijad läbi laskma ja siis võid pöörde sooritada. Aga meil on ka bussijaama juures kesklinnas lisanoolega foor kus vasakpööret võid teha vaid siis, kui lisanool lubab, peafoor on sel ajal juba punane. Kui nüüd see mulle eesõigust ei anna, mille pagana pärast teda sinna üldse vaja on??? Las siis olla ka seal ristmikul nagu kogu ülejäänud linnapildis- peafoor lubab vasakpööret teha aga pead läbi laskma vastu tulevad autod!!! |
Lisasektsioon paigaldatakse ristmikutele nende läbilaskevõime parandamiseks lisasektsiooni poolt osutatavas suunas. Kui lisasektsiooni roheline nool põleb siis, kui põhifooris on keelav tuli, annab see võimaluse noole suunas liikuda keelava tule ajal, kui see on võimalik, st oled mis tahes muust suunast tulijatele teed andnud ja tee on vaba. Kui võimalust ei teki keelava põhitule ja lisasektsiooni põlemise ajal, siis ootad ära, kuni põhifooris süttiv roheline koos lisasektsiooniga annab õiguse liikuda kõigis lubatud suundades, seejuures endiselt vastassuunast tulevatele otse ja paremale(nende vaates) sõitjatele teed andes, kui vasak- või tagasipöördele lähed (Vastassuunast sõitjatele võib sel ajal otse ja paremale liikumine keelatud olla ja vist enamasti ongi, aga ei pruugi olla).
Point ongi selles, et on võimalus keelava põhitule ajal sõita, kui liiklustihedus seda võimaldab. Kui ei võimalda, siis on business as usual (e.k "nagu tavaliselt").
Nt kui on vasakpööret lubav lisasektsioon, siis selle põlemisel ei pea ootama rohelise põhitule süttimist, kui tee on vasakpöördeks vaba. Kui ei ole vaba, siis lihtsalt ei saa sel ajal - oota rohelist põhituld ja vasakpöörde võimalust nagu tavaliselt.
LS §7(3) ja §58 (4)
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
| Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
| tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
06.02.2025 11:06:52
|
|
|
| kui kastist (ehk kehtivast liiklusseadusest) korra väljapoole mõelda, siis nende lisasektsioonidega on tegelikult üks teema. Reeglid on iseenesest lihtsad, lisasektsiooniga saab anda sulle võimaluse punase põhitule ajal mingi pööre teha (kõikidele teisele teed andes), aga teistpidi, kui nool EI PÕLE, siis ei tohi sa pöördele minna, ka siis kui põhituli roheline on - aga see tähendab et sa pead igalt poolt seda foori nii hästi nägema, et kõigepealt selle (mittepõleva!) lisasektsiooni olemasolust aru saada. Päeval ja selge ilmaga pole probleem, aga nt hilissügisel, kui sajab mingit plöga, tänavavalgustus on olematu ja koht ise tundmatu, siis võib see juba keerulisem olla. Eraldi nooltuledega foor oleks igal juhul lollikindlam lahendus, on punane nool ja on roheline nool, jutul lõpp.
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 24.03.2004
|
06.02.2025 11:48:52
|
|
|
tartusse tekib järjest neid lisatulega foore ning need lisa tuled ei põle enam väga põhitulega koos. nt. kalda teelt kaunasesse vasakpööre, narva maanteelt puiesteese vasakpööre.. tallinnas oli toompuiestee vasakpööre tehnikasse ja pärast balti jaama vasakule, mis ta oli, alaskuul vms.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat. |
|
| Kommentaarid: 1146 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
722 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
06.02.2025 13:04:58
|
|
|
Toompuiesteelt korjati lisasektsioonid ära viimase ümberkorralduse käigus.
Need lisasektsioonid kipuvad pigem tekitama rohkem segadust kui neist reaalset kasu on.
Seal Pärnu maanteel võiks ka selle hoovi pealt välja pööramiselt üldse foori ära korjata ja jätta vaid "Anna teed" märgi.
|
|
| Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
113 |
|
| tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 24.03.2004
|
06.02.2025 13:07:40
|
|
|
| tsitaat: |
Need lisasektsioonid kipuvad pigem tekitama rohkem segadust kui neist reaalset kasu on.
|
kui laks käib ja see kuskil fikseeritud on, on sellest kasu külll kui süülisust selgitatakse. See, et tatikad ja ise endale reegleid välja mõtlejad neist aru ei saa on nende, mitte üldine probleem.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat. |
|
| Kommentaarid: 1146 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
722 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
06.02.2025 13:24:51
|
|
|
Kui liikluskorralduse lahendus tekitab niipalju segadust, et seda on vaja eraldi kuskil lõustaraamatus selgitada, siis on tegemist lihtsalt kehva lahendusega.
Seal Toompuiesteel kui sa just selle ristmiku igapäevane kasutaja polnud ja fooritsükleid peast ei teadnud, oli võimatu teada mis tuli vastassunast tuleval pöörajal põhifooris mingil hetkel on ja kellel sellest tulenevalt eesõigus on.
|
|
| Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
113 |
|
| tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 24.03.2004
|
06.02.2025 13:54:24
|
|
|
kui lisatuli põleb koos põhitulega, sõidad tuimalt. kui põleb ainult lisatuli, pead kõigile teed andma ja alles siis saad pööret teha. kalda teelt kaunasesse vasakpöörde ainult lisatule ajal seda, kellele ma teed pean andma, pole veel näinud. iga kord vahin. toompuiesteel on parem koht tegelikult: falgi teelt tuled alla ja teed parempöörde. parempöörde teed nii, et keerad sisemisse ritta sooviga ristmikul tehnikasse keerata. see võtab paldiski maanteelt tulijad tavaliselt vabisema. laksu pole sealt veel õnneks saanud, tallinna inimesed suudavad kiiremini reageerida. (kui mul oli vaja tööstusesse minna otse tartust tulles, ei viitsinud kaarli juures parempööret passida ja panin hooga toompea mäkke, sealt vasakule ja hooga alla :"mul on peateee!"
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat. |
|
| Kommentaarid: 1146 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
722 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
06.02.2025 14:08:24
|
|
|
| laurx kirjutas: |
| kui lisatuli põleb koos põhitulega, sõidad tuimalt. kui põleb ainult lisatuli, pead kõigile teed andma ja alles siis saad pööret teha. |
Sealsamas Toompuiestee ristil muutus Tehnikasse eri suundadest pöörajate eesõigus keset fooritsüklit kui Vabaduse väljaku poolt tulijatel põhifooris vahetus roheline tuli punase vastu.
Seni kuni põhifooris oli roheline, oli eesõigus neil, kui põhifoor läks punaseks tekkis eesõigus Balti jaama poolt Tehnikasse pöörajatel. Samas viimastel polnud mingit aimu vastutulijate põhifoori tuledest.
Ilmselgelt ajuvaba lahendus, mis tekitas pidevalt segadust ja ohtlikke olukordi.
|
|
| Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
113 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
|
| Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
| tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
06.02.2025 15:09:23
|
|
|
| oh muidugi, ehitage Tallinna ühele kõige tihedama liiklusega ristmikule ring (rõhutatult "ilma foorideta"), mis saaks küll valesti minna...
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|