Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
03.01.2025 19:25:19
|
|
|
Zalyssa mitte päästmine on 1 parimaid asju mis juhtuda saab, näeb ära kui palju maailm tglt muutub, vastupidiselt sellele mis kõik väidavad...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
03.01.2025 20:05:24
|
|
|
krt see oli timed event.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
03.01.2025 21:24:09
|
|
|
terric kirjutas: |
busta kirjutas: |
Kasutan seda mode, kus viskavad kostüümi maha, see loob rikkust ja papi probleemi ei ole. Olen ka kõvasti kolanud ja koguneb.
Kiiruga ei ole mõtet seda läbi mängida.... Võimas maailm välja mõeldud. |
Kui tüli ei tee kirjuta, mis mode nimi.
Endal lihtsalt 20% remondikulu mode peal ja sellest piisab ka (korjatud relvade remont ja müük teenib piisavalt, et majandada).
Ise nüüd vist kohanud 2 "tõrget" ühte alguses ei pannud tähele nt. Zalissya päästmine ebaõnnestus (see peaks viimaste uuendustega korras olema).
Ja teine tundub, et ei saa lõpetada "In the name of science" kuna ma juba ennem olen paar kaelarihma saanud
ja kas ära müünud või põhilooga kadusid ära (ei mäleta täpselt).
Seega kui teisele ringile kunagi saab mindud siis seda "pseudohiiglast" ei kõrvalda ennem kui missioon ette ei näe.
Hetkel 3 kaelarihma olemas aga "garbage" tsoonis näitab märki kuigi sealt korjasin surnult "snorkilt" selle kaelarihma (4 asemel pakkus 3 kohta, kass ja hiiglane puudu).
St. üks kaelarihm on puudu eks ootab paar emissiooni jne või jääb see kõrvalmissioon poolikuks samas jääb vist ühte varjendisse sisenemine tänu sellele ära (High-Capacity APSB Magazine).
(korra lähen vaatan kas uks on lahti, osad uksed avanevad põhiloo kulgemisega ka seda olen tähelepannud).
Internet pakub lahenduseks läbi mingi modi aga jätan selle hetkel vahele. |
Zalissyat ei saanud ma kõige uuema versiooniga päästetud kuna majja ei saanud sisse kus juttu pidi rääkima ja progress toimub. Jooksin mööda ilma ringi nagu youtubes soovitati aga need monolithi tegelased ei tulnud sealt hoonest välja lihstalt ja siis sinna see asi jäigi.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
05.01.2025 20:11:20
|
|
|
end889, sa ei saa Gafferi jutule kohe algul?
Ma tegin ka mitu korda seda nüüd kõik pätsud peal ja teist korda mäng käsil.
2x jäi mingi tüüp keset ust seisma, 3x hüppas oma ette 20m kauguselt kui ma 3.5x sihikust eesliinil tuld andsin.
Korra ei lõppenud missioon ära kuigi jutu kuulasin ära, tegin uuesti igaks juhuks;) tglt tuli joosta kusagile kaugemale kui koosolek peetud.
Esimest korda Gafferi jutule sain ilusti, vb siis puhas õnn seekord...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
OltsPoiss
HV kasutaja
liitunud: 12.08.2011
|
07.01.2025 21:31:54
|
|
|
Ümberringi Monolithid maha lasta ning ütleb, et "its safe" siis tuleb joosta northern checkpointi juurde ning alles siis annab, et mission done.
Ühel korral arvas, et kaks med kit'i on (üks anomaalia juures ja teine ühes vanas majas, kus tegelt peaks olema seif - mida polnud) aga korjates anomaalia juurest üles siis ilmus ka seif sinna majja.
Mingeid X bug'e väga pole esinenud aga kõige hullem on see käimaminek (disk cleanup ja shader delete aitab, ja sisuliselt igal korral pean tegema) ning fakt, et mingi 8 tundi mängu "kadus". Random kohast pidin jätkama. Game Pass versioon. Väidetavalt kui liiga palju save game'e on siis võib hakata jamama - who knows, aga mul oli neid palju. Memory leak vms asi, kus hakkab lambist hakkima, siis seal lihtsalt save ja load game - fixed. Mõned korrad ei saanud artifacte ka korjata, kuigi flashis, et tuli üles.
Esimene kokkupuude Stalkeriga ning alguses oli ikka neid vereimejaid kohates uusi truupareid vaja, aga praegu juba nice.
Aa muidugi fakt, et need Monolithi vennad suudavad võimatutest kohtadest ning läbi kivi sind tulistada - lahe.
Kes avastab mängu siis peale SIRCAA'd läheb asi tunduvalt raskemaks, ehk soovitatav enne lootida ja koguda kõikvõimalikke asju ligipääsetavatest kohtadest.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
08.01.2025 20:24:01
|
|
|
OltsPoiss, wallbang on teemaks igalpool tglt. Kui uut Warzone vaadata siis seal onisegi spets võimed selle ära kasutamiseks(enemy pinging läbi seinte jne).
Ise olen kükakil ära hiilides teise nurka alati vaenlaste eest varjule saand.
Ja see Duga võitmatu snaiper on ka tglt missiooniga seotud, oleneb mis poole valid...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
16.01.2025 20:30:13
|
|
|
Teglt kui veits vaeva näha siis UW1440'ga, Stalker 2's, 115-kuni monitori max fps näha ja see on piisavalt siidine, saab hästi nottida ja ilus. Kui resole up teha siis lendab kildudeks.
Mängust ka: Kuna järjepidevalt ei pela siis kipub tükke sisse viskama. Tihti on jäänud kusagil põneva koha peal pooleli ja siis kui jälle aega, on teema meelest läinud, mis teha tahtsin .Teine oht on kui läheb kondamiseks, mis on ka väga lahe...
See modide teema teeb mängu heaks.
Kas mingilt maalt ei saa enam tagasi minna? Või kui mäng läbi saab, kas siis jääb maailm lahti?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
16.01.2025 20:47:20
|
|
|
Nop lõpus tagasi minna ei saa kahjuks.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
17.01.2025 13:05:14
|
|
|
Palju huvotavat avastada veel.
Seekord sain Malachite juures selle ikoonilise F armori kätte, enne üritasin keerulisemaks asja ajada kui tglt oli hüpe seal;)
Spirit nimelise AK leidsin, lühem maa pealt paras laser, peab järgi vaatama kas suurema salve ja sihiku ka peale saab, siis põhrelvaks RPK asemel.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
23.01.2025 10:31:19
|
|
|
Kas selle AR automaadi raketikat saab ka kuidagi tulistada? Panin selle lisa jublaka külge ja rakette ka mingi 10 tükki aga kuidas neid tulistada saab? Firemode erinevaid proovitud aga ei tulista ühtegi raketti.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
23.01.2025 18:17:49
|
|
|
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
24.01.2025 10:32:20
|
|
|
Hoia B nuppu pikalt all. See ju nii aeglane. + Pluss veel see pikk animatisoon enne kui tulistada saad ja reload ka nii agelane.
Üks asi veel mida märkasin, et suuremad mutandid on jube piix tulistada. Vb relvad veel liiga nõrgad. Aga muu upgradediga Cracker ei tee neile mingit tagasilööki. Ja elusid on neil väga palju. Näiteks põdra peale läks üle kahe saja automaadi kuuli ja mitu kümmend haavlipüssi kuuli. Ja see põder jooksis mulle koguaeg sisse ja lõi mind persili maha. Super aeglane üles tõusmine ka muidugi. Sellist jama võitlust mäletan väga vanadest mängudest kus tookord ei teatud paremini teha. Aga praegusel ajal, see ei kõlba kuhugile Sellepärast ka nii palju medkite iga nurga taga. Ehk tugevamad relvad toimivad paremini.
Muidu mängul on keskmisest huvitavam stoori ja cutsened on ka hästi tehtud. Maailma avastamine ja relvade leidmine/upgrademine on suurim pluss sellel. Visuaalselt meenutab ka väga minu elukohta.
Väga soovitan modid peale panna, mis lasevad rohkem asju kanda ja nullistavad osade asjade kaalu nagu medkitid ja laskemoon. Ja see, mis stamiina kasutamist joostes vähendab. Sest siin tuleb väga palju joosta. Paljud missionid ~1 kilt sinna ja tagasi koguaeg. Ime ei ole, et sellel mängul nii madal hinnang on, ilma modideta on see ajukepp kuubis. Nii, et ei oska ka öelda kas see parem kui Stalker1, sest toda mängisin ilma moditeta läbi.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
24.01.2025 11:43:43
|
|
|
Gauss on suurte jaoks, muu on mõttetu Suurte elukate eest jookse minema, moona raiskamine.
Stamina jaoks oli mul Artifakt, mille lisamine andis tuntava vahe .
Esimesel läbitegemisel hoidsin igast moona omal kaasas, ehk läheb vaja. Mõttetu, kui maha ei müü. Sul ei pea olema kaasa 30 medi ja sidet, müü pooled.
Väga koguja oled siis taas artifaktid aitavad välja. Armori pealt saad kaalu kokku hoida üsna varakult, kui saad SSP-99, hiljem SEVA ürbi.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
24.01.2025 17:00:29
|
|
|
Mul kahtlane tunne et tormasid kuhigi väga sisse.
Põdra juurde jõudes peaks vähemalt SPAS+Kharod/Dnipro olema. Nendega lihtne, Rhino+ kollased kuulid poleks üldse vaeva.
Samuti pole ka Pseudogiant midagi hullu, paar magasiini Saigast ja pikali ta lamabki(ok vb siit ja sealt veel mõned valangud, aga need mitmesaja kuuli jutud on küll liiast)
Ehk ongi näha, et tõmbasid kusagilt poolt modidega liiga lihtsaks ja jooksid ajast ette.
Rahulikult ümbruskonda tuhnides leiaks head relvad, armori jne ja siis on mäng suht lihtne.
See on tglt kohe näha ka paljudes ülevaadetes ja kommides kui joostakse ringi nagu peata kanad ja pärast on mäng süüdi;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
terric
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2002
|
27.01.2025 03:11:08
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
Hoia B nuppu pikalt all. See ju nii aeglane. + Pluss veel see pikk animatisoon enne kui tulistada saad ja reload ka nii agelane.
Üks asi veel mida märkasin, et suuremad mutandid on jube <b>piix</b> tulistada. Vb relvad veel liiga nõrgad. Aga muu upgradediga Cracker ei tee neile mingit tagasilööki. Ja elusid on neil väga palju. Näiteks põdra peale läks üle kahe saja automaadi kuuli ja mitu kümmend haavlipüssi kuuli. Ja see põder jooksis mulle koguaeg sisse ja lõi mind persili maha. Super aeglane üles tõusmine ka muidugi. Sellist jama võitlust mäletan väga vanadest mängudest kus tookord ei teatud paremini teha. Aga praegusel ajal, see ei kõlba kuhugile Sellepärast ka nii palju medkite iga nurga taga. Ehk tugevamad relvad toimivad paremini.
Muidu mängul on keskmisest huvitavam stoori ja cutsened on ka hästi tehtud. Maailma avastamine ja relvade leidmine/upgrademine on suurim pluss sellel. Visuaalselt meenutab ka väga minu elukohta.
Väga soovitan modid peale panna, mis lasevad rohkem asju kanda ja nullistavad osade asjade kaalu nagu medkitid ja laskemoon. Ja see, mis stamiina kasutamist joostes vähendab. Sest siin tuleb väga palju joosta. Paljud missionid ~1 kilt sinna ja tagasi koguaeg. Ime ei ole, et sellel mängul nii madal hinnang on, ilma modideta on see ajukepp kuubis. Nii, et ei oska ka öelda kas see parem kui Stalker1, sest toda mängisin ilma moditeta läbi. |
Eks võiks ütelda, et ilu peitub detailides (Raudtee osas vähemalt asjad korras kui roosteaste välja jätta https://www.youtube.com/watch?v=awp-GzW6JNI).
Arendajad on üritanud natuke "arkaadi" stiilist jookse ja lase eristuda.
Põder on "soomustatud" st. tavamoonaga jääd uhmerdama.
ot: |
Samas kui kiiresti püsti tõuseks kui 500 kg elukas su pikali tõukab... |
Enda soovitus hangi esimesel võimalusel Saiga D-12 kui pole ja suurema mahutavusega salv (9 vs 13).
Ja niidad pea kõike mutante lähedalt kui just relva käest ära ei tõmmata....
Modifikatsioonid on mingil määral asjalikult, ise kasutan kasutaja Busta poolt soovitatuid + remont 20% (ei ole ühikutega ega moonaga probleeme).
Päris ilma modifikatsioonideta võtan ka millalgi ette, hetkel rohkem ringi lonkinud ja põhiloos kuskil 80% juures arvan.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
28.01.2025 14:48:01
|
|
|
Täpselt ei tea, mis mode see peale sai aga saab meeletu koguse asju kaasa vedada. Abs kõik saab kaasa vedada pmst. Väga hea ei olnud kui teemaks läks siis ei leidnud asju ülesse, liiga palju asju 🥲
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
30.01.2025 18:45:38
|
|
|
Üritan kokku lugeda Exod. Nimed on kahe läbitegemise peale umbkaudsed...
Spoiler 
Tavaline, Diamond, Bullwark, Brumm, Operator, Cuirass, Liberty
, peaks nagu veel 1-2tk olema mälu järgi. Kõiki pole ise leidnud, 1l ainult joonise(blueprint).
Läksin kotti peidetud pudi järgi, siis tuli meelde, et seal nriga seif, aga teepeal sinna avastasin pusle, mille taga tunnelid. Leidsin
Spoiler 
Operatori
, tükk aega tuhlamist, aga seda väärt...
Hetke seisuga 7...
viimati muutis Vael 15.02.2025 16:14:25, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
31.01.2025 12:32:39
|
|
|
Sai ka üle pika aja käima pandud ja natukene edasi tehtud. Nüüd 1.1.4 patchiga juba kannatab ikka mängida ka, enam ei tundu olevat tõesti Rostokis mem leaki ja asi jookseb ka kuidagi ludinal. FSR sees siis hoiab fpsi kuskil 130 tuuris, varasemalt oli 110 ringis kuskil. Eks näis mis see suurem patch teeb ja toob.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
31.01.2025 14:49:25
|
|
|
Wow sircaa mission wtf. 100 sõdurid ümber ringi kõik tulistavad. Iga sekundi tagant heali end üldse ei saa tulistada. Tõestab kui sitt see võitlus süsteem on. Üksikud väiksed grupid on ok aga horde mode küll mitte!
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
01.02.2025 14:38:03
|
|
|
See on jah rohke taktikaline laskmismäng, jooksed heale positsioonile ja siis annad tina.
Lõpus SIRCAA, seal ei tulegi sõdida vaid lihtsalt läbi tormata varju...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
6kantv6ti
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2013
|
01.02.2025 21:38:54
|
|
|
Side missioonid on siin mängus ikka üle prahi, mitu korda olen olnud külili maas ja naernud.
Mängin carry weight mod-ga, et saaks kohad ära lootida kollid ja siis kunagi sorteerida ja asjad maha loopida, seega mul võimekus veits rohkem kola (seega ka vorste) kaasas kanda.
Jalutan mööda metsa ringi ja seal kuskil lepapuu all istub jahimees, kes õudsasti tahab mu abi saada Chimera maha nottimisel, ainuke tingumus on tal see, et söögikraami ei tohi kaasas olla. Loopisin siis metsa all kõik vorstid samblasse ja läksin temaga all in chimerat jahtima. Kuda ei tulnud oli chimera.
Päris pull oli pärast oma vorste kokku korjata.
Sapaka ostmine mingite tontide käest oli ka selline teema, mis meenutas päris elu. Vaatad üle, ostad ära, ja siis kui sõitma tahad minna siis, "noo aga meil võtmeid pole, pane suvakas artifact kapoti peale, tunni aja pärast laeb aku ära ja pill liigub liigub nagu kulda".
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
02.02.2025 13:11:23
|
|
|
Muideks ühes garaažis vedeleb PDA kus kurdab et 3a ajas juppe taga auto kokkupanemiseks. Aga pole saadavust(umbes nagu rtx5090 väljalase spämm) ja kui leiab juppe siis need kiiritust täis(ehk pole võimalik käidelda).
Lõppkokkuvõttes ongi Zone täis sõidukite surnuaedasid.
Niipalju targemaks sain ka et osad pusled(eriti Ward poole peal tehes), ei olegi võimalin lahendada, kuna dokumente/PDAsid korjates ei teki vastavat märget enda PDAsse.
1 oli Wardi Armory ja 2ne Orbita suur seifiuks
Hea et rohkem tunde ringi ei tuhlanud ja YT abiks oli;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
08.02.2025 16:30:17
|
|
|
Mnjah. Peale teist rünnakut Dugale on memory leak Rostokis tagasi. Taaskord mängu progress takerdunud, uuesti patchi ootuses
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|