MRTO, nii on, pead lihtsalt leppima
Ma ikka aeg ajalt ka postitan siia EV uudiseid, aga usku veel pole
Sorry aga EV uudiseid sa ei postita. Sa postitad FUD-i, ainult ja ainult asju, mis sinu eelarvamustega ühtivad.
EV müük oli korraks madalam, oled kohal hõiskamas kuidas nüüd on EV-l lõpp peal. Kusagil oli õnnetus, tehniline rike, põleng, kohe platsis hõiskamas kuidas ikka kõnts on.
Kui tuleb välja järgmine uudisnupp, kuidas akud kestavad eeldatavast kauem, kauem kui autod ise, siis on vaikus, sest see ei ühti sinu maailmapildiga.
Kui on järgmine uudisnupp, et müük tõuseb, siis on vaikus, seda ju ei saa eksisteerida, see peab mingi desinfo olema, ei ühti sinu maailmavaatega.
jne jne jne
MRTO kirjutas:
Tegelikult ma ei saa selle teema mõttekusest üldse aru. Mingi kolm põhitüüpi jauravad kas valeinfot või oma oskamatuse/teadmatuse najal või meelega ühtesi ja samu jutte uuesti ja uuesti koos foorumi omanikuga
Noh, parem kui auto24 foorum, kus otseselt kõik vastulaused ära kustutatakse ja kasutajad blokitakse, kui need midagi positiivset kirjutavad või kohalike jumalate arvamust julgevad küsimärgi alla seada.
Markos kirjutas:
Ärme ikka päris ekstreemsustesse ka lange
Aga ole hea ja näita eeskuju, lõpeta ekstreemsustega lehvitamine.
Markos kirjutas:
Mitte nii, et öösel viskab -20 peale, hommikul on vaja sõita punkti n ja sa ei jõua sinna, sest sõiduulatus on vähenenud poole võrra.
Võiksid vast nüüdseks juba teada, et see on lauslollus ja vale. See väide saab tõene olla vaid säärasel kasutusjuhul nagu ise ennist ilmestasid, et su ökonoomne Lexus 5L asemel 11L võtab ehk siis lühikesed otsad piisavalt pikkade jahtumis pausidega. Ehk kasutus, kus on täiesti ükskõik, kas akut jagub 400km või 200km jaoks.
Ei. Sa kas lepid teiste seisukohtadega ilma isiklikuks minemata või postitad mujal
Teeme vastupidi ikka nagu asjad tegelikult käivad. Siinsed "teadjad" postitavad omaette kuskil iseendaga chatis ja siin saavad aru kuidas asjad päriselt töötavad ning õpivad. Kogu mõte kaob ju muidu?
Seisukoht on üks asi. Aga kui see põhineb valel ja teadmatusel siis selle peab ju sirgeks õpetama .
Sellega ammu leppinud, et mõned siinsed on trollid.
Sellega,et teadlikult ja tahtlikult avalikult loetavasse foorumisse valeinfot kirjutatakse ei pea leppima ja ei plaanigi leppida.
Võiksid vast nüüdseks juba teada, et see on lauslollus ja vale.
Saame näha. Tõenäoliselt ma selle EV ikka ostan ja siis hakkn ausalt ka kogemusi jagama Aga ma tean, mis siis tulema hakkab, sest ma ostsin VALE ev, ma ostsin selle nõmedaa Toyota ja sellega peabki kõik valesti olema. Oleks pidanud skoda või Tesla ostma, siis oleks kosher ja kui need ka ei kõlba, siis ma olen lihtsalt idioot. Nii need asjad käivad, tegelik idioot ja demagoog "võidab alati", üks kogemuse ja teine järjekindlusega. Aga päeva lõpuks on ev entukas rahul, sest ta sai järgmise jälle ära tinistatud, vahet pole, kas too pärast selle ev ikkagi maha müüb või põlema paneb, tegu on tehtud.
Kogemuse jagamine on tore asi aga jagades süüdistada toodet kui ise meelega/kogemata valesti kasutad, "ei viitsi mõelda" , "võtan nagu oleks diisel" jms on ju tõesti õpetust väärt.
Pm nagu ringvaate tegelased 0% akuga otsustasid laadijast mööda süita kuna ei tahtnud sinna minna aga pärast oli auto süüdi 😁
.. Tõenäoliselt ma selle EV ikka ostan ja siis hakkn ausalt ka kogemusi jagama Aga ma tean, mis siis tulema hakkab, sest ma ostsin VALE ev, ma ostsin selle nõmedaa Toyota ja sellega peabki kõik valesti olema. Oleks pidanud skoda või Tesla ostma, siis oleks kosher ja kui need ka ei kõlba, siis ma olen lihtsalt idioot.
elu on liiga lühike, et see yotaga sõitmiseks raisata.. võta BYD
Kogemuse jagamine on tore asi aga jagades süüdistada toodet kui ise meelega/kogemata valesti kasutad, "ei viitsi mõelda" , "võtan nagu oleks diisel" jms on ju tõesti õpetust väärt.
Pm nagu ringvaate tegelased 0% akuga otsustasid laadijast mööda süita kuna ei tahtnud sinna minna aga pärast oli auto süüdi 😁
Kas on palju soovida kallima hinna eest endale vähemasti samaväärset toodet ? Nagu ma juba ennist näite tõin telefonide evolutsiooni kohta. Kui mul on täna veel valikut, siis ma võtan selle, mis on mugavam ja soodsam, mitte kalim ja tülikam.
tsitaat:
elu on liiga lühike, et see yotaga sõitmiseks raisata.. võta BYD
Ma huviga vaatan seda, kuidas need hiinakad meie kliimas vastu peavad. Kas on 5a pärast roostepuru järel või mitte, pidurikettad, asjad kinni jne, saame näha, enne ei osta midagi, va PÄRIS autosi.
viimati muutis Markos 18.12.2024 16:51:40, muudetud 1 kord
Nagu ma juba ennist näite tõin telefonide evolutsiooni kohta. Kui mul on täna veel valikut, siis ma võtan selle, mis on mugavam ja soodsam, mitte kalim ja tülikam.
sul on jätkuvalt nuputelefon? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Võiksid vast nüüdseks juba teada, et see on lauslollus ja vale.
Saame näha. Tõenäoliselt ma selle EV ikka ostan ja siis hakkn ausalt ka kogemusi jagama Aga ma tean, mis siis tulema hakkab, sest ma ostsin VALE ev, ma ostsin selle nõmedaa Toyota ja sellega peabki kõik valesti olema. Oleks pidanud skoda või Tesla ostma, siis oleks kosher ja kui need ka ei kõlba, siis ma olen lihtsalt idioot. Nii need asjad käivad, tegelik idioot ja demagoog "võidab alati", üks kogemuse ja teine järjekindlusega. Aga päeva lõpuks on ev entukas rahul, sest ta sai järgmise jälle ära tinistatud, vahet pole, kas too pärast selle ev ikkagi maha müüb või põlema paneb, tegu on tehtud.
Sellest "ülestunnistusest" on ju selgelt näha et sul pole plaaniski osta enda vajadustele kõige sobivamat EV-d, vaid et sul on nii mudelivalik kui ka "meediaplaan" juba ette tehtud, et "tegelikele idiootidele ja demagoogidele" koht kätte näidata ja tõde jalule seada.
PS. Tanel, viitsid täpsemalt defineerida, mida see eelnevalt mainitud "isiklikuks minemine" tähendab ning kas sellest võiks kunagi ehk ka mingi üldisem reegel saada? Ühes teises foorumis oli kunagi seinal midagi sellist nagu "kommenteeri öeldut, mitte ütlejaid", kas millegi sellise siin jõustamine oleks väga keeruline?
Nagu ma juba ennist näite tõin telefonide evolutsiooni kohta. Kui mul on täna veel valikut, siis ma võtan selle, mis on mugavam ja soodsam, mitte kalim ja tülikam.
sul on jätkuvalt nuputelefon?
Ei, aga ma ei olnud ka nuti early adopter. Täna olen tubli kasutaja, kuna see on mugavam ja tegemist pole enam ammu lihtsalt tellefoniga, vaid miniatuurse arvutiga. Et seda korra ööpäevas laadima peab, okei, kannatan ära selle kõige muu benefiti kõrval, mida see pakkuda suudab. Üks sõber mul, olles ise tippprogrammeerija, võttis nutitelefoni kasutusse alles poolteist aastat tagasi. Olles samas neile ise pidevalt tarkvara kirjutanud. Ilmselt teab tema midagi, mida meie ei tea
pppd, mis asjad "sobivuse" alla lähevad? kW p*dedel on ühed soovid, teisi jätab kiirendus üldse külmaks, peaasi et fooritagant üldse minema liigub.
Mõnele on ka auto värv oluline, ehk soovitus "osta valge Tesla" ei pruugi kõigile sobida. Jne. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Tahaks teada palju BYD juppe lattu saadab. Esinese nädalaga kivi klaasi saad siia mis edasi jms.
Model3 puhul oli 3-4a tagasi UKs häda, et taga ülemised õõtsad väsisid aga neid polnud mitmesajale autole võtta ning ÜV siis läbi ei saand. Nüüd on sellised asjad juba isegi a'la Peetri remondikohtadel laos sees kuid mudel on 5-6a vana ka juba.
sest ma ostsin VALE ev, ma ostsin selle nõmedaa Toyota ja sellega peabki kõik valesti olema
Ei pea ilmtingimata aga senise põhjal viimati suutis Toyota viisaka EV ehitada siis kui see oli Tesla juppide põhine. Eks paistab kuidas nende BYD põhine mudel suudab toimetada. BYD endi põhjal hinnates võiks head loota.
Markos kirjutas:
Ma huviga vaatan seda, kuidas need hiinakad meie kliimas vastu peavad. Kas on 5a pärast roostepuru järel või mitte, pidurikettad, asjad kinni jne, saame näha, enne ei osta midagi, va PÄRIS autosi.
Hiinakad on nii Soome, Rootsi kui Norra kliimas toimetanud ju aastaid juba. Sealt peaks päris selgelt näha olema kuidas nad mädanevad (või ei mädane). Ei ole Eesti kliima midagi niiväga erilist võrreldes meie põhjanaabritega. (Rääkimata nendest sadadest hiinakatest, mis ka meie teedel juba aastaid ringi kimavad)
Nõustud mitte sisestama solvavaid, roppe, labaseid, halvustavaid, vihkavaid, ähvardavaid, seksuaalse-suunitlusega või muid seadustega või reeglitega vastuolevaid postitusi või hinnanguid. Vastasel juhul võidakse sind karistada Aeg Maha (AM) staatusega, korduva rikkumise korral sinu kasutajanimi sulgeda ja/või sinu ligipääs HV keskkonnale jäädavalt ära keelata.
sest ma ostsin VALE ev, ma ostsin selle nõmedaa Toyota ja sellega peabki kõik valesti olema
Ei pea ilmtingimata aga senise põhjal viimati suutis Toyota viisaka EV ehitada siis kui see oli Tesla juppide põhine. Eks paistab kuidas nende BYD põhine mudel suudab toimetada. BYD endi põhjal hinnates võiks head loota.
Markos kirjutas:
Ma huviga vaatan seda, kuidas need hiinakad meie kliimas vastu peavad. Kas on 5a pärast roostepuru järel või mitte, pidurikettad, asjad kinni jne, saame näha, enne ei osta midagi, va PÄRIS autosi.
Hiinakad on nii Soome, Rootsi kui Norra kliimas toimetanud ju aastaid juba. Sealt peaks päris selgelt näha olema kuidas nad mädanevad (või ei mädane). Ei ole Eesti kliima midagi niiväga erilist võrreldes meie põhjanaabritega.
Teehooldus ja vahendid on erinevad, meil hakkab millegipärast kõik väga kiiresti roostetama. Aastad on vähe, minu kriteerium on 10a. Ma nägin ükspäev oma ex IS'i sõitmas, tundus täitsa ponks veel, auto on 18a vana tänaseks! Ma kohe ootan huviga, kas mõni model S ka sinnani välja veab 5a vaja veel oodata.
pppd, mis asjad "sobivuse" alla lähevad? kW p*dedel on ühed soovid, teisi jätab kiirendus üldse külmaks, peaasi et fooritagant üldse minema liigub.
Mõnele on ka auto värv oluline, ehk soovitus "osta valge Tesla" ei pruugi kõigile sobida. Jne.
Täpselt nii ongi, kõigil meil on erinevad vajadused ja eelistused, tavaliselt vastavalt sellele omale võimalikult sobilik sõiduvahendi liik ja mark valitaksegi. Mida siin ka presenteeritud on. Aga siis tuleb meil siin ikka mõni "teadja" ja paneb asjad paika, see kõik ei kõlba tegelikult kuhugi, sest tema personaalsed eelistused ei klapi selle valikuga.
Tanel, ei pidanud enne konkreetselt sind silmas, vabandused kui sõnastus seda paista lubas. Aga nende suhtes, keda ma silmas pidasin, väike täpsustus
tsitaat:
... kas millegi sellise siin jõustamine oleks väga keeruline?
Milleks? SSG tehas lausa Elvas. Fuyao mis mersu originaali toodab saab tellida päevadega nii esi, taga kui katuse klaase. Isegi hiina kaupa kohapeal Eestis ladudes olemas. Vahetavad siin kõik asjalikumad kohad ära.
Milleks? SSG tehas lausa Elvas. Fuyao mis mersu originaali toodab saab tellida päevadega nii esi, taga kui katuse klaase. Isegi hiina kaupa kohapeal Eestis ladudes olemas. Vahetavad siin kõik asjalikumad kohad ära.
Tehas ei huvita mitte kedagi, oluline on kas tehakse, kas garantii kehtib, kas pärast kaamerad toimivad või hakkab üks krdi n'ss peale sellega. Seda, et need "asjalikud" kohad on võimelised asju p'se keerama, olen ma paraku elu jooksul korduvalt näinud, klaasivahetusega näiteks seda, et hakkas vett läbi laskma, sellest tekkis muu kahju ja loomulikult vahetaja ei tahtnud vastutusest midagi teada. Seepärast eelistan ma autol ka alati esinduse olemasolu, äpi abiga esiklaasi ei vaheta, ega muid asju. Klaas tuli meelde just seetõttu, et hetkel see case endal aktiivne. Piisas esindusse sõidust, 5 min asi vormistatud, pildid tehtud, ootan kutset, kõik. Kas Teslaga ka nii saab ?
Tean klaasivahetusest rohkem kui sina. Jah saab. Kõik töötab. Pole ningit häda. Kalibreerida saab service menüüst igaüks kes oskab OK nuppu vajutada. Garantii kehtib. Iga nädal vahetatakse üks kuni mitu tesla klaasi Eestis. Osad esindused ostavad tööd sisse muide. Auto läheb mujale.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.