Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
xpander
HV veteran
liitunud: 24.10.2005
|
28.11.2024 18:51:45
|
|
|
nüüd teevad QAd?
enne reliisi küll tehtud polnud seda. Või ma ei tea kuidas see QAst läbi läks sellisena.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
28.11.2024 19:54:50
|
|
|
Võib-olla, neinde jaoks QA tähendab, Questions Asked, mitte Quality Assurance?
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 226 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
-RaiTz-
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.06.2006
|
28.11.2024 22:05:26
|
|
|
Enamus ahvidest ei oska siin isegi kruvi seina keerata, aga mängu arendajaid on kõvad vennad kiruma
Vaata peeglisse mis sa ise oled suuteline tegema ja siis tule siia lehvitama oma lippu
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
28.11.2024 22:11:42
|
|
|
-RaiTz- kirjutas: |
Enamus ahvidest ei oska siin isegi kruvi seina keerata, aga mängu arendajaid on kõvad vennad kiruma
Vaata peeglisse mis sa ise oled suuteline tegema ja siis tule siia lehvitama oma lippu |
ot: |
Mina võin sinna peeglisse suht julgelt vaadata, aga kas ka sina? |
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 226 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
Muhekas
HV Guru
liitunud: 29.10.2011
|
29.11.2024 09:27:12
|
|
|
Ma jätan selle mängu veel küpsema ju saab siis kunagi uuesti nullist alustada
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
29.11.2024 11:15:23
|
|
|
Teades neid hindasid siis viskasin kola vahepeal liht vähemaks 😀
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
29.11.2024 15:56:12
|
|
|
Muhekas kirjutas: |
Ma jätan selle mängu veel küpsema ju saab siis kunagi uuesti nullist alustada |
Praegu jah püstol on parim relv - saab reaalselt sihtida, kasutada, kiire salve vahetus. Kuplilasuga kohe vaenlane maha
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
29.11.2024 16:02:00
|
|
|
Relvade käsitsemise ja tagasilöögi ning sihtimise saab korda väga lihtsalt- osta mehaaniku juurest täiendused- tagasilöök, tagasilöögist taastumine, täpsus, sihtimise kiirus võimalusi on mitmeid.
Mul pumpa pea aegu lõpuni moditud, ainuke keda nüüd süüdistada saab on mina ise kui paanikasse satun ja ehmatusega õhku hakkan paugutama:p
Või on rahvas cheatide ja aim assistidega nii ära harjunud, et ei oska lasta enam?
Relvadel on ka bullet drop ja bullet speed ehk pikema maa peale tuleb ka sellega arvestada.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
29.11.2024 16:45:21
|
|
|
Ei saa ju midagi osta kui economy mängus täiesti p*rses on
Ju tegelikult on nii mõeldud jah, et vaikselt kogud raha ja parendad/arendad oma relvasid jne...aga pole ka ime, et see tundub mängijatele ajuvaba kui kohe alguses hüppavad kaela igasugused kollid kelle maha võtmiseks kulub kastitäis moona. Inimvastased pidevalt respawnivad gruppide kaupa. Relvad degradivad nii kiiresti nagu need oleks seebist voolitud..aga parandamine maksab nii nagu selleks kasutataks puhast kulda jne.
See ongi see point, et BUGI ei tähenda lihtsalt ja ainult seda, et mingi quest jookseb errorisse või graafika/füüsika mängus glitchib. Bugisid on igast kategooriast, aga suurem osa inimesi kes praegu mängu mängib ilmselt ei saa arugi, et nad mängivad tegelikult bugisid täis ja täiesti poolikult välja lastud toodet. Mille eest siiski küsitakse täishinda, ja pole kuskil selgelt kirjas, et tegu on betaga ja sa maksad early accessi eest
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
29.11.2024 17:52:23
|
|
|
Sooviks framegen kasutada aga jookseb kokku... Peab siis järgmist ajurit ootama. Eelmisega jooksis hästi .
Ei ole veel proovinud sellega mängida aga tegin seda ka
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
Velociraptor
HV veteran
liitunud: 27.03.2004
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
xpander
HV veteran
liitunud: 24.10.2005
|
29.11.2024 19:06:53
|
|
|
njah seda bunkri ukse kala nad endiselt ei parandanud
Dr. Lodochka mission (A sign of Hope)
Kõik missiooni osad on tehtud aga tagasi minnes lihtsalt see uks ei avane.
Spoiler
muus osas tundub ok patch, kõik töötab nagu peab, repair cost on ka nüüd normaalsem.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
29.11.2024 19:33:56
|
|
|
peamine küsimus, kas AI käitumine mingilgi määral reaalselt ja NÄHTAVALT/TUNTAVALT paranes ka?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Velociraptor
HV veteran
liitunud: 27.03.2004
|
29.11.2024 20:22:05
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
peamine küsimus, kas AI käitumine mingilgi määral reaalselt ja NÄHTAVALT/TUNTAVALT paranes ka? |
kirjas oli ainult, et sellega tegeletakse vist.
_________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
29.11.2024 20:30:11
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
Ju tegelikult on nii mõeldud jah, et vaikselt kogud raha ja parendad/arendad oma relvasid jne...aga pole ka ime, et see tundub mängijatele ajuvaba kui kohe alguses hüppavad kaela igasugused kollid kelle maha võtmiseks kulub kastitäis moona. Inimvastased pidevalt respawnivad gruppide kaupa. Relvad degradivad nii kiiresti nagu need oleks seebist voolitud..aga parandamine maksab nii nagu selleks kasutataks puhast kulda jne. |
Dead Frequency osas 5-6 verejanulist deemonit (bloodsucker), ma peitsin end trellidega tuppa ja andsin sealt tuld - ja isegi siis olles ise paigal ning kaitstud, sihtides sai enamus moonast otsa, pooled lasud mööda. Tohutu kogus (120) kulus haavleid, lisaks püstoli moona .45 (60).
Muidu peaks koridoris tegelema nendega:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
tont23
HV veteran
liitunud: 13.06.2006
|
29.11.2024 21:10:14
|
|
|
see compiling shaders mängu alguses ajab jube närvi 5+minutit uimab, kuigi mäng ssd peal
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
|
xpander
HV veteran
liitunud: 24.10.2005
|
29.11.2024 21:25:00
|
|
|
tont23 kirjutas: |
see compiling shaders mängu alguses ajab jube närvi 5+minutit uimab, kuigi mäng ssd peal |
5 min on küll palju
esimese korra peale driveri vahetust vast on niipalju.
edasised käivitused on ~40 seci shaderitega...
sul äkki mingi shader cache limiit saab täis ja peab iga kord uuesti ehitama?
ma ei tea küll kuidas windowsis asjad aga linuxis on nvidia driveritel näiteks 1GB shader cache per game. seda peaks saama muuta.
edit:
kõvasti lihtsamaks on ikka patchiga mäng tehtud.. mängin STALKER raskusastmega. Mutandid surevad väga kiirelt nüüd ja muud vastased teevad ka pisut vähem dmg kui kaugelt lasevad. Oleks pidanud vist ikka raskema raskusastmega tegema. Kuidagi liiga lebo on. Medkite on ka juba suured hunnikud kogunenud.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Kevvare
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.06.2010
|
29.11.2024 21:51:35
|
|
|
Saad ju keset mängu ka raskustaset muuta. Algul olevat Rookie isegi maru raske nüüd stalkeri tase liiga kerge? ise jätkuvalt jälgin ja ootan millal parem on, ehk selle patchiga on seis juba suht hea.
viimati muutis Kevvare 30.11.2024 09:20:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
xpander
HV veteran
liitunud: 24.10.2005
|
29.11.2024 22:20:25
|
|
|
Kevvare kirjutas: |
Saad ju keset mängu ka raskustaset muuta. Algul olevat Rookie isegi maru raske nüüd stalkeri tase ka? ise jätkuvalt jälgin ja ootan millal parem on, ehk selle patchiga on seis juba suht hea. |
aa ma ei teadnud et saab poole pealt muuta...
tänud info eest
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Margo18
HV kasutaja
liitunud: 04.05.2005
|
29.11.2024 22:29:42
|
|
|
Kevvare kirjutas: |
Saad ju keset mängu ka raskustaset muuta. Algul olevat Rookie isegi maru raske nüüd stalkeri tase ka? ise jätkuvalt jälgin ja ootan millal parem on, ehk selle patchiga on seis juba suht hea. |
Sama siin, kuigi esmalt vist RAMi juurde sebima, 16GB vist ikka vähe 1440p jaoks?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
29.11.2024 23:17:34
|
|
|
see ei muuda küll mitte midagi...võibolla memory leak lihtsalt jõuab kiiremini lõpp-punkti ja tuleb restart teha:D kiirust mõjutavad cpu ja gpu ning settingud
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Draco
HV veteran
liitunud: 15.09.2005
|
30.11.2024 02:12:05
|
|
|
13 tundi nüüdseks tehtud ja hakkab vana Stalker meenuma .
Endiselt ei ole neid probleeme mis paljudel. Vaenlased ei teki kuhugi lähedale lambist, pähe lastes saab tüübid maha võtta ja kordagi pole mäng kokku jooksnud.
Netist lugesin et paljudel on probleeme ühe labori uksega mis ei avane (Prof Lodochka Quest Bug), ka sellega polnud probleemi.
Nüüd peale patchi tundub et vaenlased kukuvad kiiremini (Stalker raskusaste).
7900XT jookseb (Adrenalin enda andmetel) 2860-2870 Mhz kandis (2880 määratud) ja GPU power u. 330W kandis.
CPU on kohati 70% (5800X3D) ja mälu kasutus 20-22 GB kandis.
Framegen töötas enne ja peale patchi ja FPS endiselt 120-130 juures. Zalyssia linnas tõmbas muidugi 80-90 peale.
Väga kaugele pole jõudnud, tuian niisama ehitistes ringi ja death count on ka muidugi omajagu. Igale poole ei viitsi ka hiilida esimesel korral.
Korralik kraam
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
xpander
HV veteran
liitunud: 24.10.2005
|
30.11.2024 09:11:14
|
|
|
Draco kirjutas: |
7900XT jookseb (Adrenalin enda andmetel) 2860-2870 Mhz kandis (2880 määratud) ja GPU power u. 330W kandis.
CPU on kohati 70% (5800X3D) ja mälu kasutus 20-22 GB kandis.
Framegen töötas enne ja peale patchi ja FPS endiselt 120-130 juures. Zalyssia linnas tõmbas muidugi 80-90 peale.
|
Mis kuradi moodi sul see nii palju mälu sööb?
Eile sai nolifetud 7 tunnine sessioon peale patchi ja mängu protsess kasutab mingi 8GB ringis RAMi ja 7-8GB VRAM
Kokku nüüdkseks 45 tundi mängitud. Mida kaugemale jõuad seda rohkem buge tekib. paar korda vastased nina ette nüüd spawninud. Need "psi" vastased, mille laibad ära haihtuvad need spawnivad muidugi tihti lähedusse, kui kaua selles alas tuiad, aga see vist nii peabki olema.
Mul selle Dr. Lodochka ukse bug endiselt. See ilmselt juhtus sellega, et ma lasin mingi friendly NPC maha no questions asked. Kordagi crashinud ei ole mäng. Üldiselt väga rahul ostuga. Mõned kerged bugid siin seal, et midagi otseselt gamebreakingut pole olnud. Õnneks see lodochka mission ka side mission et main story asjad toppama jäänud pole. Swamp oli päris raske ala.
Surmasid on kogunenud 48 . Fall damage on suur osa sellest. sest ma alati hüppan kuskilt alla ilma et elusid täis oleks pannud ennem.
Endal ka 5800X3D mis kohati 70% lähedal kasutusega. RTX 3080.
2560x1440, high settings, epic textures, fov 110, reflex enabled, DLSS quality, FSR framegen sees, 80-140 fps. Avatud alades enamasti 130 ringis. Suuremates asulates enamasti 100 ringis kuid dropib 80 peale vahepeal.
Mängin muidugi Linuxi all. Steam ja proton-experimental.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
|