We asked Bethesda what it learned making Starfield and what it's carrying forward – the studio's design director said: "Fans really, really, really want Elder Scrolls 6" gamesradar _________________ O: Low-profile pci bracket
"I think we’re now coming to the point where Starfield is transcending its status as game and becoming something of a platform for science fiction and space content. I mean, I expected the mod community to put stuff out. But not at the rate they are. It’s awesome. Inspiring. It’s everything I’d hoped for."
"I think we’re now coming to the point where Starfield is transcending its status as game and becoming something of a platform for science fiction and space content. I mean, I expected the mod community to put stuff out. But not at the rate they are. It’s awesome. Inspiring. It’s everything I’d hoped for."
Mõned mehed on vist ära joonud ennast
Millal härra viimati Nexust vaatas Starfieldile muidu?
Kui Starfield pole mäng, mis see siis on? ennast õnnitlemast ei väsi
Vaatasin kah Nexusesse. Modde sai Starfield täna samapalju nagu Fallout 4.
Tähtis on ka downloadide arv ja võrdlus teiste Bethesda mängudega. _________________
"I think we’re now coming to the point where Starfield is transcending its status as game and becoming something of a platform for science fiction and space content. I mean, I expected the mod community to put stuff out. But not at the rate they are. It’s awesome. Inspiring. It’s everything I’d hoped for."
Mõned mehed on vist ära joonud ennast
Ei ole. Bethesda on teada arendaja, kes jätab päris parandustööd ja sisuloome modderite teha. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
starfieldi peksmine on omajagu üle võlli keeratud. bethesda mäng ja see paistab igalt poolt välja. nüüd, aasta peale reliisi, on tehniliselt asi üsna korras. jõudlusprobleemid küll, eriti dlc asukohtades siin-seal on, aga suures pildis pole väga hullu. puised animatsioonid ja dialoogid, laadimisekraanid ja pudipadi on ju kõik eelmistest bethesda mängudest tuttav. kirjutamise tase ja suund skoobile üle kvaliteedi ka. selle juures, osa questlinesid on ausalt öeldes ikkagi täitsa head. visuaalset ilusat on palju. nmii laeva- kui outpostide ehitamine võiks olla paremini lahendatud aga need on üsna töötavad.
siinkohal - ennekõike just animatsioonide ja muu sujuvuse osas (k.a. laadimiste peitmine) on sw outlawsist otse starfieldi tagasi tulles kontrast päris valus.
shattered space on selles mõttes ennekõike teistmoodi, et üks võrdlemisi tihedalt asustatud planeet sinna fokuseeritud tegevusega. irooniliselt võttes dlc, mille nimes on space, seda va kosmose vallutamist üldse ei ole. hinnale lisaks on shattered space nõrkus muidu ka seal, et see va'ruuni kultuuriline erinevus on välja mängimata jäetud. visuaalis jah aga jutu ja questide tasemel minimaalselt. põhimängu juurest ja eriti tolle saatkonna pealt oleks oodanud ikka midagi palju põnevamat. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
nmii laeva- kui outpostide ehitamine võiks olla paremini lahendatud aga need on üsna töötavad.
Sa oled siis vähemuses, sest vähemalt laevade ehitamist on pigem ikka kiidetud (või noh positiivsete külgede hulka liigitatud)
Ise pole veel SS-i proovinud, aga see tundub nagu mingi unlocked content, mitte eraldi DLC. Far Harbori tasemest on asi väidetavalt ikka kosmiliselt kaugel. _________________ O: Low-profile pci bracket
laeva ehitamine on töötav jah. aga seal on päris kole learning curve. ja enne esimesi patche oli iirc veel raskem aru saada, mis kuhu kokku käia võis. seal oleks parema kasutajakogemuse vaatest ikka palju-palju madalal rippuvaid vilju, mida korjata.
1dumbpcuser kirjutas:
Ise pole veel SS-i proovinud, aga see tundub nagu mingi unlocked content, mitte eraldi DLC. Far Harbori tasemest on asi väidetavalt ikka kosmiliselt kaugel.
va'ruun'kai peaks suuruse poolest far harbori või nuka-worldiga samasse kanti olema. iseasi, et starfieldi põhimängu mastaap on nii palju suurem, et see mõjub võõrkehana. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
1dumbpcuser, kaardi suurust ja/või poi hulka. dlc suurus megabaitides on üsna kõrvaline faktor ju. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Starfield tundub mulle üks sisutu ja hingetu käkk. Ajale jalgu jäänud tehnilised lahendused, lame dialoog ja igavad karakterid. Aga noh, mulle pole ükski Bethesda mäng meeldinud.
Steamis Shattered Space DLC skoor on vaid 30% - Mostly Negative , ikka päris valus ma ütleks _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Steamis Shattered Space DLC skoor on vaid 30% - Mostly Negative , ikka päris valus ma ütleks
nendega tuleks alati lugeda, kas seal on ka mingit olulist pointi või on niisama lämisemine. hetke meta on, et starfieldi tuleb peksta.
põhiline probleem on, et see on 30 raha hinnaga, mis on valid point. muus osas on kurtmine, et more starfield.
shattered space on selline 6h põhiquestline pluss sellest rohkem sidequeste - mille kvaliteet varieerub. mul läks koos explorationiga 25h kanti. päris kõike läbi ei käinud ja ära ei avastanud aga enamus on nähtud. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
londiste, Starfield ei ole mingi cult classic mis 10 aasta pärast avastatakse ja taevani kiidetakse.
Sinu pidev jutt, et seda "pekstakse" on naeruväärne. Tegu on lihtsalt väga igava ja keskpärase mänguga. Kamaluga otsa veel tehnilisi puudujääke.
londiste, Starfield ei ole mingi cult classic mis 10 aasta pärast avastatakse ja taevani kiidetakse.
Sinu pidev jutt, et seda "pekstakse" on naeruväärne. Tegu on lihtsalt väga igava ja keskpärase mänguga. Kamaluga otsa veel tehnilisi puudujääke.
Selle osaga olen nõus, maailm ja questide hulk on liiga suureks venitatud, mis tõttu mäng tundub igav ja tühi. Lisaks hunik tehnilisi puudujääke ja buge...
Selle osaga pole nõus, muud keskpärased mängud nii hullult peksa ei saa ja hinded on veidi kõrgemad. Minu meelest peksmine tuleb sellest, et inimesed
on nagu pettunud või ootasid rohkem ja siis nüüd tahavad kättemaksta.
Ma ise loodan, et tekib piisav fanbase sellelel mängule, kes modide abil suudavad sellest ükspäev hea mängu vorpida.
Praegu ma arvan, et ootab aastakese veel ja ühe DLC veel ära, siis vaatab, mis nexussesse selleks ajaks tekkinud on.
IceUul, võrdle Cyberpunk 2077-ga. Sellel oli veelgi kehvem launch - Sony korjas selle isegi oma poest müügilt ära mõneks ajaks - kuid 2.0 patch ja Phantom Liberty dlc järel on enamus kriitikat saanud positiivse lahenduse. SS-i puhul loodeti samasugust edulugu ja sellest rahva pettumus.
CP2077 võib olla aegade kalleim mäng 469 miljoni dollariga, aga ka Starfieldi lõplik maksumus olevat üle 400 miljoni küündinud, pealegi Microsoftil peaks ju raha olema, eriti vasfat
londiste, Starfield ei ole mingi cult classic mis 10 aasta pärast avastatakse ja taevani kiidetakse.
Sinu pidev jutt, et seda "pekstakse" on naeruväärne. Tegu on lihtsalt väga igava ja keskpärase mänguga. Kamaluga otsa veel tehnilisi puudujääke.
kas sa ei leidnud ühtegi questline, mis oleks sulle appelleerinud? milline questline oli sinu arust kõige vähem halb? olgu siis ainult sisu või ka mõne asukoha poolest. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Tea kuhu mõnede pelide puhul need kulud siin läinud? Nt Monopoly Go? Puha turunduse peale lappamine, kallid copyright litsentsid? CP2077 esimese reliisiga suht pooleks development + mareting nagu näha.
CP2077 võis launchi ajal vigane olla, aga tal oli sisu kohe alguses olemas. Sisu on hiljem palju raskem lisada kui tehnlisi probleeme parandada.
Ütleme nii. See on siis minu arvamus. Mis nurgast sa Starfieldi ei vaata, see on eelmise kümnendi mäng. Või eelmise põlvkonna mäng. Tegijad ei suutnud arusaada, et vahepeal on aeg edasi läinud ja inimesed ootavad AAA mängult natuke rohkem. Samuti ei saanud nad aru , et nad ei ole väike indi tegija kellele antakse paljud asjad andeks. Oleks see mäng 5 aastat varem välja tulnud oleks ta hästi vastu võetud. Isegi aasta enne BG3-e oleks enamvähem olnud. Peale cp2077 expansioni, BG3-e ja UE5-e graafikal tehtud mänge nagu Wukong ? Starfield jääb lihsalt nõrgaks.
Loodame , et nad võtavad ennast Elder Scrolli tegemisel kokku. Kui nad teevad seda sama suhtumisega nagu nad viimaseid mänge on teinud , siis võib vabalt juhtuda, et me näeme Fallouti ja Elders scrolli tulevikus ainult seriaalidena streaming platvormidel. Viimati kõlanud viletsa töö vabandus, "inimesed tahavad ES6-t" mulle erilist lootust ei sisenda. Kuni nad aru ei saa, probleemiks pole mängu nimi , vaid töö mida nad teevad, on ES6-e tulevik üsna tume.
Moddidest
9k+ modi aastaga ilmselt vastab väitele, et mäng võeti modijate poolt hästi vastu. Samas pole see arv mingi täpne näitaja. Paljud nendest modidest on mängule tehtud vigade parandused või viletsalt tehtud asjade täiendused ? Paljud nendest modidest annavad mängule midagi uut ?
Näiteks. Mul ei ole mingit probleemi teha päevas 10 TW:WH3 modi , mis muudavad paari adnmebaasi rida ja need siis kuhugi keskkonda üles laadida. See suurendab modide arvu , aga mängule need mingit lisaväärtust ei annaks.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.