Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007

|
26.09.2024 11:14:57
|
|
|
pane rõhk sõnale "vahepeal"
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
26.09.2024 12:13:45
|
|
|
Markos kirjutas: |
Indrek67 kirjutas: |
Ma sõidumugavusi ei tea, kunagi jäi lihtsalt silma, et Toyota max laadimisvõimsus kuskil 40% pealt laadima pannes 100kW, 80% jõudes on see juba alla 50kW kukkunud, kas neil ikka see piirang, et päevas max 2 DC laadimistsüklit pärast mida laadimisvõimsus korralikult ära kohitsetakse? Väiksema aku puhul suht nõme. Ehk jah 2022 välja tulnud mudeli puhul pigem below average. |
Seda, et nad annavad ka 10a või 1M km garantiid akule. Lähtudes EV meeste retoorikast, siis laadimiskiirus pole ju oluline, kodus laed ja kiirlaadimine on pigem harv erand  |
Näita mulle ka seda punkti kus nad 1M km ja 10a garantiid annavad EV veojõuakule. Praegu sa üritad lihtsalt tehnoloogiliselt kehva toodet kaitsta.
Ei hakka ära kustutama, leidsin üles:
Kuni 8-aastane elektrisõidukite veojõuaku tootjagarantii**
Elektrisõidukite veojõuaku garantii katab aku mahutavuse vähenemise alla 70% selle algsest mahust ja kestab kuni 8 aastat alates sõiduki esmaregistreerimise kuupäevast või kuni 160 000 km läbisõiduni (olenevalt sellest, kumb saabub varem; esimesel aastal piiramatu).
Toyota bZ4X-i veojõuakule pakume lisaks pikendatud garantiid kuni 10 aastat, mis hõlmab veojõuaku tootjagarantiid kuni 8 aastat või kuni 160 000 kilomeetrit, ning kui pärast selle lõppemist järgitakse Toyota hooldusprogrammi ja tehakse kõik nõutud hooldustööd Toyota Baltikumi volitatud töökodades, garanteerime kuni 10 aasta või kuni 1 miljoni läbitud kilomeetri järel 70% veojõuaku algsest mahutavusest.
Selline akugarantii enda jaoks motiveeriv pole, kuna maht on väike ja pikemaid sõite tehes tuleb tahes tahtmata rohkem laadida, teistel tootjatel ka 8 kuni 10 aastat ja 160-200tkm garanteerivad 70% mahu olemasolu.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
26.09.2024 14:46:11
|
|
|
londiste kirjutas: |
Janis, on sul mõned head näited aastaga 40% hinnas kukkunud elektriauto kohta?
auto24 piiludes on ainukesed aasta vanad alla 25k maksvad elektriautod need orad, mille saab 27k asemel 24k eest. |
Auto24 ei anna asjast õiget pilti. Eesti autoomanikud ei suuda tihtipeale aktsepteerida, et auto väärtus nii palju ja nii kiiresti langeb - siis müüvadki oma autosid pool aastat kuni lõpuks langetavad hinna õigeks ja siis on auto ka portaalist läinud.
mobile.de portaalist leiab küllaga kuni 10-20K sõitnud elektriautosid, mille hind on uue hinnaga võrreldes väga palju langenud.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
26.09.2024 21:47:26
|
|
|
Maailma parim rz450e on 6.6kw ac mis on üpris kole ja 50% puhul alla 80kw dc. Lisaks selle kolaka kere peal 64ne netoaku. Üks ühele sama sodi mis bz4x. Maksta saad aga ligi topelt.
Mingi optional mingis regioonis on 11kw lisana saadaval küll jah aga dc'd ja akut see ei päästa.
See ei ole mitte below average vaid sama halb kui gen2 leaf 😃
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
26.09.2024 22:02:39
|
|
|
ot: |
/me . o O (how dare you??? loe tähthaaval - l e x u s. Said aru?)
 |
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
26.09.2024 22:48:08
|
|
|
Markos kirjutas: |
Juhul, kui me soovime ignoreerida fakti, et Lexusel on ka kaks elektriautot ja RZ450e on kõike muud, kui below average. Tõenäoliselt parim elektrikas millega ma kunagi sõitnud olen. Küll mitte kiireim, aga selline kolakas 5.3s'ga 100'ni ei ole ka halb mitte. |
Toyota elektrimikrobuss on Stellantise oma lihtsalt Toyota märgia. bz4x ja selle subaru ning Lexuse märgiga sõsarad aga on Toyota toodang ning demonstreerib nende tahtmatust või oskamatust teha pädevat elektriautot. Ja ega see UX 300E ka parem pole, enne uuendust oli veel hullem.
Jah, muu auto osa, mis ei sõltu ajamist on kindlasti hea, Lexus ju ikkagi. Aga just see ajam ja aku on alla arvestust konkurentidega võrreldes.
Eks paistab kuidas järgmised mudelid, BYD tehnikaga, saavad olema.
-Koppel- kirjutas: |
Üli normaalne ja moodne oleks kui ka maksmiseks vajalik info käiks läbi selle kanali. Et isiklikus autos on juba sinu maksevahendi info olemas ning laadimisjaamas ei olekski muud trikki kui lihtsalt ots külge ja auto ekraanil ACCEPT vajutada. |
Kas sa ironiseerid või tõesti oled kahe silma vahele jätnud, et see mida kirjeldad on Teslal olemas olnud aastast 2014 vms ning teistel tootjatel ka juba 4+ aastat nendes laadijates, mis seda toetavad. Plug and Charge ning Autocharge ju täpselt selliselt töötavadki, et registreeritakse sõiduk ja sellega seonduv maksevahend ära ja edasi on vaid juhtme ühendamis vaev. Eestis seda kahjuks väga kogeda ei saa, meie operaatorid (Volt/Eleport/Terminal/Alexela) mingil põhjusel pole pidanud vajalikuks kumbagi implementeerida. CircleK pakub Autocharge, mida kõik autod ei toeta, sest Autocharge on vähemturvaline kui Plug and Charge, ning viimast toetav Ionity on meil olemas vaid paari üksiku laadijaga.
Indrek67 kirjutas: |
ning kui pärast selle lõppemist järgitakse Toyota hooldusprogrammi ja tehakse kõik nõutud hooldustööd Toyota Baltikumi volitatud töökodades, garanteerime kuni 10 aasta või kuni 1 miljoni läbitud kilomeetri järel 70% veojõuaku algsest mahutavusest. |
Ehk siis Toyota julgeb tegelikult 10a ja/või 1M km garantiid anda aga teeb seda vaid hoolduskülastuste tingimusel, et hoida mingitki põhjust, miks klient peaks käima nende esinduses hoolduses. Kurb, et sedasi oma kliente pettes püütakse rahavoogusid tagada.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
26.09.2024 23:35:22
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Maailma parim rz450e on 6.6kw ac mis on üpris kole ja 50% puhul alla 80kw dc. Lisaks selle kolaka kere peal 64ne netoaku. Üks ühele sama sodi mis bz4x. Maksta saad aga ligi topelt.
Mingi optional mingis regioonis on 11kw lisana saadaval küll jah aga dc'd ja akut see ei päästa.
See ei ole mitte below average vaid sama halb kui gen2 leaf 😃 |
Võrdleks ikka apelsine omavahel, ehk siis näiteks ix40. RZ aku väiksem, efektiivsus parem, suht samasse kategooriatesse masinad, lexus laeb DC'ga kiiremini. Kuidas selle kodulaadmisega nüüd oligi ? Ei pidavat probleemi olema, kuna saba on ju nagunii seinas koguaeg ja mõni tund siia sinna, kiirlaadijas saab alati juurde võtta eks.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
27.09.2024 09:05:50
|
|
|
etk, ei olnud kursis, et juba eksisteerib automaatne laadimine ja maksmine. Terminid Autocharge ja Plug & Charge olid tundmatud. Kahju, et eestis ei saa kasutada.
https://en.wikipedia.org/wiki/ISO_15118
tsitaat: |
The user-convenient and secure Plug & Charge feature envisioned with ISO 15118 enables an electric vehicle to automatically identify and authorize itself to a compatible charging station on behalf of the driver, to receive energy for recharging its battery. The only action required by the driver is to plug the charging cable into the EV and/or charging station, because the car and the charger identify themselves to each other by exchanging certificates which were provided beforehand via a certificate pool to facilitate payment.[14] An open test system was started[where?] in November 2021.[15] The proposed standard can be used for both wired (AC and DC charging) and wireless charging for electric vehicles. |
tsitaat: |
alternatives to Plug & Charge exist including "AutoCharge" based on DIN Spec 70121 (Combined Charging System - CCS) |
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
27.09.2024 09:16:11
|
|
|
Töötab ju eestis
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
27.09.2024 22:41:18
|
|
|
6.6kw ac peale öelda pm, et maailma parim ägül, sest lexus. No see on juba omaette tase. Milleks üldse lugeda seda jura. Ix40 on dc täpselt sama äbarik aga ac vähemalt 11kw.
Reaalsuses mõlemast peajagu üle nii aku suuruses, ranges, laadimiskiiruses , kiirenduses, lõppkiiruses, uuendustes, lisatavates funktsioonides (pm iga kuu tuleb midagi juurde mida auto enne ei teinud) ja pm kõiges vaata, et odavama raha ees - YP. Pagass ka tohutult suurem.
Autocharge töötab jah ilusti circlek's. Kaabel külge ja kõik.
Edit
Indrekule vastuseks. Rz450e 0-100% keskmine on 27kw. Y oma on 72kw. See ütleb nii mõndagi. 50% peal on 105kw. Mul 3'l sama.
800v vastu ei saa jah. Äkki järgmise aasta uus mudel on 800v
viimati muutis M8T0 27.09.2024 23:53:27, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
28.09.2024 00:50:43
|
|
|
tsitaat: |
6.6kw ac peale öelda pm, et maailma parim ägül, sest lexus. No see on juba omaette tase. |
Ma pole öelnud, et maailma parim, ütlesin, et parim, millega mina sõitnud olen EV'dest ja see on minu subjektiivne arvamus.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
29.09.2024 17:37:29
|
|
|
Käki eest 5 kohaline summa?
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
29.09.2024 18:06:55
|
|
|
Tutika Citroen Ami saab alla 10k eest ja on ikka tegelt liiga kallis. Sellised käkid peaks miski 5k maksma.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
30.09.2024 04:29:28
|
|
|
See aku näppu ja tuppa on ju päris nutikas lahendus vanemate kortermajade elanikele.
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
30.09.2024 08:52:05
|
|
|
Jep. Aku on hea kerge asi millega trepist üles lipata.
"Weight batteries 82 kg (2×41 kg)"
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
30.09.2024 09:13:43
|
|
|
Kahtlaselt kerge see aku sellise mahu kohta. Korraliku kastiga eemaldatav 5kwh moodul kaalub 50kg
viimati muutis Janis 30.09.2024 09:20:25, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
30.09.2024 10:07:59
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Jep. Aku on hea kerge asi millega trepist üles lipata.
"Weight batteries 82 kg (2×41 kg)" |
Kasirattameeste jaoks on see lebo. Rattaga väntamisest jalad nagu tõupullil ja tõstetakse ju jalgadega.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
30.09.2024 11:10:41
|
|
|
Arengut ei saa teha teiste arvelt ja veel vähem saab seda teha kui jätkuvalt käib sõda. Seda enam, et meil lähima 20 aasta vaates on varustuskindlus tagatud gaasijaamadega, mis on kaugel CO2 0 väärtusest.
Lisaks gaasi puhul on tiblade LNG oluline.
Ehk see rohejutt seal nunnu, aga suures pildis lendab vastu taevast nii või naa.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
30.09.2024 19:10:51
|
|
|
Betamax kirjutas: |
-Koppel- kirjutas: |
Jep. Aku on hea kerge asi millega trepist üles lipata.
"Weight batteries 82 kg (2×41 kg)" |
Kasirattameeste jaoks on see lebo. Rattaga väntamisest jalad nagu tõupullil ja tõstetakse ju jalgadega. |
See on Alfatest, kas jõuad oma elektriauto aku tuppa tassida
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
01.10.2024 00:37:23
|
|
|
Alfat pole vaja tuppa tassida
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
|