Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
siinus
HV Guru

liitunud: 20.01.2007
|
11.07.2024 12:45:50
|
|
|
laias reas liikuvad inimgrupid tavaliselt vestlevad omavahel ja ei topi kõrvu kinni. Siis on tilistamine kõige kindlam meetod neile meelde tuletada, et see on avalik tee. Sõnu ei hakkaks kasutama, paljud ei oska keelt.
_________________ suck less | ANNA MU SAI!
Ma arvasin, et see oli Priit, aga tegelikult oli Tõnu, |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.07.2024 12:46:03
|
|
|
See vist peeglisse vaatamise koht kui selline arvamus kella kasutamise kohta. Midagi ei pea õigustama, kella kasutad et endast märku anda, eelkõige et jalakäija viga ei saaks ette astudes
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
perenoel
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.05.2004
|
11.07.2024 13:14:57
|
|
|
Janis, Sa ilmselt ei ela Tallinnas. On täiesti tavaline, et sõidetakse peadpööritava kiirusega ja nõutakse tee vabastamist. OK, see on võibolla enam "pronounced" kusagil Bombays sündinud kullerite puhul, kes laiade rehvidega elektrirattal sõidavad nagu tankiga, et aga kiiremini oma pitsatellimusi täita, kuid piisavalt palju on ka skuutreid.
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.07.2024 13:16:29
|
|
|
Elanud piisavalt ja omajagu tõuksi ja rattaga kõnniteedel sõitnud. Kella kasutan väga palju ja pole kunagi mingeid probleeme ega arusaamatusi olnud
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Foxxx
HV veteran

liitunud: 22.10.2004
|
11.07.2024 13:32:17
|
|
|
Ma ütleks, et see kogu probleem on veits üle paisutatud. Liigun rattaga, jala, tõuksiga ja autoga. Ja igas liiklejate seltskonnas on omad mustad lambad aga üldiselt on ikkagi seis täitsa okei. Kui on suur hirm aeglustamise või kella kasutamise ees, et äkki keegi pahandab, siis vist ei tasu ei tõuksi ega rattaga sõita.
Lähtuge common sensest ja ei juhtu midagi, enamik tõukse kiirendab ikka suht kiirest 25ni tasasel maal, seega ei ole ka probleem korraks oma hoogu maha võtta, läheb samasse kategooriasse kaskadöör möödasõitudega maantee peal, et jõuda kohale 2 minutit varem.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
11.07.2024 20:36:43
|
|
|
Mikimaal on päris viisakas komme, et taganttulijast rattur või tõuksimees hüüab varakult, et ta möödub sinust vasakult või paremalt. Mulle meeldib see komme ja olen tänulik, et ei pea ümber pöörama ja oletama, millise poole kiirem tagantulija valib. Kas häbelikud Eestlased võiksid ka sama kommet praktiseerida?
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
11.07.2024 20:51:21
|
|
|
rauli, Ei tule välja. Juba esimene küsimus on, et mis keeles tuleks hüüda, et kõik õigesti aru saaks? Eriti Tallinna vanalinnas.
Mulle sobib paremini kella laskmine. Kui varakult laseb, küll siis näeb mis poole jalakäija valib. Enamasti parema, sest meil liiklus parempoolne.
Tiheda liiklusega linnades käib pidev tuututamine, sest nii on ohutum.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Foxxx
HV veteran

liitunud: 22.10.2004
|
12.07.2024 13:08:23
|
|
|
Vanalinnas muidugi tõuksiga loota saada täiskiirusel sõita on veidi optimistlik. Seal ei saa isegi jala väga kiirelt liikuda hooajal.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
perenoel
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.05.2004
|
12.07.2024 15:27:11
|
|
|
Tallinna vanalinn on õueala ja seal täiskiirusega sõidu eest - mis isegi Boltil peaks olema 25 km/h, saab kenasti trahvi teha. Iseasi muidugi, et keegi kõrge ametnik peaks politseid enne utsitama, kui nad viitsivad sellega jändama hakata. Aga riigikassa täitmiseks võivad kõik lahendused ära kuluda.
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
12.07.2024 15:35:40
|
|
|
perenoel kirjutas: |
Tallinna vanalinn on õueala ja seal täiskiirusega sõidu eest - mis isegi Boltil peaks olema 25 km/h, saab kenasti trahvi teha. Iseasi muidugi, et keegi kõrge ametnik peaks politseid enne utsitama, kui nad viitsivad sellega jändama hakata. Aga riigikassa täitmiseks võivad kõik lahendused ära kuluda. |
Vaata kõigepealt seadustest, et mis on mõõtemääramatus, teo liigid, kiiruseületamise määrad ja karistusmäärad, enne kui selliseid veksleid laduma hakkad.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
perenoel
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.05.2004
|
12.07.2024 15:50:00
|
|
|
piraat262, Riigi Teataja ei tunne sellist terminit nagu "mõõtemääramatus". Jah, 3-5 ühiku võrra kiirust ületades on võimalik hoiatustrahv üsna pisikene - ja ilmselt just seetõttu ei vääri asjaga tegelemist. Samas, kui ohutuse tagamiseks on vajalik liiklejate tähelepanu nõuetele siiski juhtida, oleks see mõistlik.
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
12.07.2024 15:54:07
|
|
|
Mõõteviga otsides leiad üles. "ilmselt" asemel spekuleerides on sul võimalik seadusest määrade kohta lugeda ja näha, et see on eos surnud üritus. Liiklusjärelvalve ei ole ammu enam su kirjeldatud eesmärgile üles ehitatud. Kaameraga rahategu ja trassil +30 ja üle toob reaalselt kupüüri.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Plin500
HV piljardihai

liitunud: 15.01.2002
|
12.07.2024 17:00:21
|
|
|
Xiaomi tõuksil väike auk tubeless rehvil sees, kas tavalised autorehvi paranduskomplektid on pädevad või on midagi paremat kellelgi soovitada?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
beastbeats
HV Guru

liitunud: 26.12.2006

|
14.07.2024 21:54:03
|
|
|
rauli kirjutas: |
Mikimaal on päris viisakas komme, et taganttulijast rattur või tõuksimees hüüab varakult, et ta möödub sinust vasakult või paremalt. Mulle meeldib see komme ja olen tänulik, et ei pea ümber pöörama ja oletama, millise poole kiirem tagantulija valib. Kas häbelikud Eestlased võiksid ka sama kommet praktiseerida?  |
Ratturid omavahel kasutavad seda.
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
280 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
15.07.2024 01:01:23
|
|
|
Plin500 kirjutas: |
Xiaomi tõuksil väike auk tubeless rehvil sees, kas tavalised autorehvi paranduskomplektid on pädevad või on midagi paremat kellelgi soovitada? |
Nöör (kui seda mõtled) on tegelikult ka autorehvi jaoks ajutine variant. Tõuksirehv on liiga õhuke, et see pidama jääks. Mõistlik maha võtta ja paik sisse liimida. Võibolla ka õhukumm lisaks.
beastbeats kirjutas: |
Ratturid omavahel kasutavad seda. |
Ratturil oleks eriti tobe teisest paremalt mööda sõitma hakata.
Hoiatus on hea, aga jah, mõni peab seda liigseks ülbitsemiseks. Umbes nagu autoga, kui keegi foori taha unistama jääb - heaks tooniks (sõbralik tähelepanu juhtimime) võiks lugeda lühikest törtsu, mingist pikkusest mõjub juba nõudliku pahandamisena. Tõuksi kell kõlab paraku alati ühtmoodi.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007
|
12.08.2024 23:17:49
|
|
|
Heameelega soetaks järgmise tõuksi selliste parameetritega: kaal kuni 15 kilo. Täisrehvid või siis võimalus neid paigaldada. Selline kergem pill lühemateks liikumisteks Tartus, seega sõiduulatus 20 km on kah piisav. Kiirus võib vabalt kuni 20 km/h olla, ega ma Velt Ecoga kah ei kihuta, 18-20 km/h on Tartus seni mugavaim vahemik olnud. Olen Mõisavahest Postimaja kanti sõitnud ka 15 km/h. Mis sorti kulgureid soovitate? Velt läheb müüki.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
12.08.2024 23:24:58
|
|
|
Kassmees, Mis Velt-iga siis juhtus? Mis mudel on muidu?
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
AllanK20
HV Guru

liitunud: 08.02.2009
|
12.08.2024 23:33:11
|
|
|
Ma soovitaks ducati pro 1 evo.
Baseerub vist xiaomil.
Endal oli kasutuses, kerge, toetas 0 kiiruselt starti ja ehituselt tundus tugevam ja stabiilsem kui samaväärsed xiaomid
_________________ joodan ja mõõdan |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007
|
14.08.2024 02:05:56
|
|
|
SSD kirjutas: |
Kassmees, Mis Velt-iga siis juhtus? Mis mudel on muidu? |
Veltiga ei juhtunud midagi. Lihtsalt müün 200 euroga maha. Ei näe vajadust korraga mitut tõuksi omada, piisab ühest. Kulleritöö jaoks sain elektrijalgratta.
Lihtsalt katsetaks, mis sorti tõuksidega on hea teha kergeid, kiireid linnatiire (poodi, sugulase juurde jne).
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.08.2024 04:27:29
|
|
|
kergete ja kiirete tõuksidega on hea neid sõite teha
aga no tegelikult on ju ikka nii, et ühte parimat ei ole olemas. kerge on hea siis kui on ülihea tee, raske on hea siis kui tee on kehv ja vedrustus, suuremad rattad jne värk tuleb kasuks. ent kui ütled et kaal võib juba kuni 15kg olla siis minumeelest oleks mõistlik kui asjal on vähemalt ühe otsa mingisugune vedrustus...ERITI kui täiskummist rattaid tahad. kas tõesti sõidad siis õhukumme nii tihti puruks? mul oli mingi aasta aega õhukatega tõuks, sõitsin küll mitte iga päev aga siiski päris palju. kordagi ei läinud katki. täiskumm on ikka jäik ja rõve mumeelest, samuti lõhub hullult raami
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Karr000
HV veteran
liitunud: 26.09.2003
|
14.08.2024 09:00:01
|
|
|
maxfox04 kirjutas: |
Karr000, viitsid äkki lingi jagada? Endal ootab esiamort paigaldamist, mõtlen tagaamordi peale ka... |
Kas oled esiamordi külge pannud? Kui jah, siis millise täpsemalt?
Sai siin vahepeal ühele identsele, kuid mitte enda M365 Pro'le, külge pandud nii eelmainitud tagaamort kui ka sisuliselt kõige odavam "hargiga" esiamort. Viimane tegi paraku tõuksi äärmiselt ebamugavalt sõidetavaks, julgeks kasutada isegi sõnu "ohtlik" ja "hirmus"
Aga mugav oli topeltamortidega küll, nii et midagi võiks endalegi võtta, aga midagi sellist millega sõita ka kannatab.
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
 |
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
14.08.2024 10:39:09
|
|
|
Kasutan e-twow Booster S2 plusi. 36V aku, 12kg, eriti väikeseks klapitav, 8" täisrehvid, mõlema ratta vedrustus, voltimine lauast, 500W mootor, erinevad settingud kiirusele, Samsungi 29E elemendid. Voltride ja Klick müüb. Mina sain vähekasutatud Klicki soodukast 400EUR eest.
Enne kasutasin ninebot E45, mis suri päevapealt. S2 on mul nüüd 2 tükki, kuna esimesel on 2K peal (oli esinduse rendipill) ja kasutan paralleelset mõlemat, kui "last mile" liiga pikaks kipub venima.
Ainus miinus ehk on 8" ratas, kuid see pole veel mul probleemi tekitanud kuigi ma üsna agressiivselt hüppan üle servade ja sõidan ka munakividel. Parim kompromiss kerguse, töökindluse ja kasutatavuse vahel.
Ja harjumatu on veojõukontroll, seda segway pealt ümber istudes. Samas esirehv säilib oluliselt paremini.
CC on ninebotiga võrreldes kuidagi viletsama käitumisega, kuid õnneks välja lülitatav.
https://voltride.com/et/elektriline-toukeratas-e-twow-s2-booster-plus/
Veel parem on e-twow V, suurema akuga, Samsung 35E. Muud vahet vist ei ole. Tõusunurk antakse suurem kui Boosteril - kas see tuleb akust või on võimsam mootor, ei tea.
Edit: väidetavalt on kontroller ka erinev, veidi rohkem "sporty" ehk antakse samale 500W mootorile rohkem särtsu.
Ei soovita S2 Eco, selle on 350W mootor. raamid on neil vist kõigil samad.
https://www.klick.ee/elektritoukeratas-e-twow-s2-eco-must-defektne-toode-2
Kassmees kirjutas: |
Heameelega soetaks järgmise tõuksi selliste parameetritega: kaal kuni 15 kilo. Täisrehvid või siis võimalus neid paigaldada. Selline kergem pill lühemateks liikumisteks Tartus, seega sõiduulatus 20 km on kah piisav. Kiirus võib vabalt kuni 20 km/h olla, ega ma Velt Ecoga kah ei kihuta, 18-20 km/h on Tartus seni mugavaim vahemik olnud. Olen Mõisavahest Postimaja kanti sõitnud ka 15 km/h. Mis sorti kulgureid soovitate? Velt läheb müüki. |
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
14.08.2024 12:29:08
|
|
|
Karr000 kirjutas: |
Sai siin vahepeal ühele identsele, kuid mitte enda M365 Pro'le, külge pandud nii eelmainitud tagaamort kui ka sisuliselt kõige odavam "hargiga" esiamort. Viimane tegi paraku tõuksi äärmiselt ebamugavalt sõidetavaks, julgeks kasutada isegi sõnu |
mis seql ebamugavaks muutus? Endal ka ees hargiga ja väga okei on
Ainuke teema pidi olema, et kui sõitja liiga raske on ja juba niisama peal olles pooleldi sisse surub, siis käib koguaeg "põhja". Endal see probleem puudub
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Karr000
HV veteran
liitunud: 26.09.2003
|
14.08.2024 13:23:59
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Karr000 kirjutas: |
Sai siin vahepeal ühele identsele, kuid mitte enda M365 Pro'le, külge pandud nii eelmainitud tagaamort kui ka sisuliselt kõige odavam "hargiga" esiamort. Viimane tegi paraku tõuksi äärmiselt ebamugavalt sõidetavaks, julgeks kasutada isegi sõnu |
mis seql ebamugavaks muutus? Endal ka ees hargiga ja väga okei on
Ainuke teema pidi olema, et kui sõitja liiga raske on ja juba niisama peal olles pooleldi sisse surub, siis käib koguaeg "põhja". Endal see probleem puudub |
Antud amort tõstis tõuksi esiosa omajagu kõrgemaks (selle tarbeks oli komplektis ka pikem küljejalg) ning ei tea kas sellest või millestki muust, aga väga ebakindlaks ja tõmblevaks muutus kogu see sõidukogemus. Omanik lootis, et ehk paari päevaga harjub ümber, aga viimati kui kuulsin, ei olnud asi paremaks läinud.
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
14.08.2024 16:50:30
|
|
|
Hmm okei, kõrgemaks muutub küll veidi jah kuid vähemalt ninebot-i puhul ei olnud küll vahet, pigem tänu amortile läks mugavamaks. Muidugi nineboti ja xiaomi puhul on juba niisama kena vahe sers, xiaomid nagu mänguasjad kõrval 😄(m365 pole näinud aga uuemad küll, niisama juba kena vahe)
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
|