|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
| Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
| 2-3 |
|
30% |
[ 45 ] |
| 4-6 |
|
30% |
[ 44 ] |
| 7-10 |
|
17% |
[ 25 ] |
| 11-15 |
|
4% |
[ 7 ] |
| 16-20 |
|
5% |
[ 8 ] |
| 21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
| 31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
| 41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
| Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
| hääli kokku : 146 |
|
| autor |
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
25.04.2024 09:49:59
|
|
|
| Prillpapa kirjutas: |
Vähemalt Skoda puhul alati kohustuslikult tahetakse müüa lisaks hooldusele autopesu, klaasipuhasteid ja autot kättesaades on nimekiri asjadest mida oleks mõistlik "ennetavalt" ära teha. Kolm aastat tagasi suruti veepumba vahetust peale, et pidada olema miski tüüpviga ja tark on ennetavalt ära vahetada, uurisin, et kas lekib, ei pidavat lekkima, aga jahutusvedelikku oli vaja natuke juurde valada ja see olla kindel sümptom. Siiani vahetamata, ei tilgu, temperatuurinäidik püsib kursi, jahutusvedeliku tase normi piires.
Viimati sain teada, et DSG mehhatroonikaploki tihend vajaks vahetust, jälle uurisin, et kas kiire ja pakiline teema, ei olevat, lihtsalt ennetav, midagi ei tilkuvat aga mehaanik olevat märganud tihend olevat ühest kohast märg. Olen hoidnud silma peal, kas auto alla õlitilka tekib, senini 0 tilka ja ei torma veel ennetavalt sadadest eurodest vabanema. |
Ja mis su pretensioon teenindusele on, toodi ju välja kõik probleemid, mida nemad auto küljes märkasid ja see ongi su enda otsustada, kas jätad nii, lased neil remontida või teed ise. Ma ütleks et 5+.
BTW, veepumba hoiatust võiksid tõsisemalt võtta. Üks octavia kunagi hakkas just sealt täiega jooksma, viga oli selles et ma olin tsivilisatsioonist suht kaugel, et remonti saada tulin tagasi nagu auruveduriga, iga 10km tagant valasin vett peale, teenindus naeratas ja vahetas koos pumbaga ka hammasrihma ja kõik rullikud, kuna need olid korralikult kuuma veega kupatatud ja puhtaks pestud.
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.04.2024 09:54:12
|
|
|
| Prillpapa kirjutas: |
Perearstid ju ka kurdavad, et pensionäridel aega vabalt käes, tervis kuskilt ikka jupsib ja võetakse tablette aga peamine mida vanainimene tahab, on doktoriga suhelda, kuigi retsepti pikendamiseks ei ole vaja doktori kabinetti 20 minutiks maha istuda, rääkida oma muredest laste ja lastelaste muredest.
Eks "autode arstid" kannatavad sama käes, kus vanematel inimestel aega lahedamalt ja tung heietada ka suurem
| Janis kirjutas: |
Pane igaks juhuks hoiatuseks siia oma auto nr kirja. Teatakse eemale hoida kui kunagi müüma hakkad  |
Hooldusajalugu on eeskujulik - alati õigeaegselt ja ainult margiesinduses  |
Mis asi siin eeskujulik on kui selliseid soovitusi eirad Tulevane ront
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
25.04.2024 09:57:02
|
|
|
| tsitaat: |
| Poltidelt tolmu pühkimine on see. |
Suitsutagu või viirukit ja piserdagu püha veega, mul kama, peaasi, et auto sõidaks ja garantii kehtiks.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.02.2007
|
25.04.2024 10:06:22
|
|
|
Kui on tüüpviga, tehku garantiikorras korda, mitte ärgu ronigu kliendi rahakoti kallale.
|
|
| Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
25.04.2024 10:36:34
|
|
|
| Prillpapa kirjutas: |
| Turunduslikel põhjustel klientide segmenteerimisele viitab ka äriklientide teisiti kohtlemine, nende jaoks on eraldi müügimehed jne. Ju ärilises vaatest on hoolduse ja elutsüklikulud mõõdetavalt vajalik ja kõiksugu "long life" paketid ja äriklienti oma margi alla võitmiseks sõidukite hulgalt sooduspakkumised, konkurents, tahavad eraldi lähenemist kui keskmine onu Marko, kes maksab rõõmuga kinni kõik soovituslikud&ennetavad remondid. |
ärikliendil on auto kasutusrendis ja kui see 2, 3 või 5 aastat ilma märgatavate probleemideta ära sõidab, on kõik hästi. siis võetakse niikuinii järgmine. need audi eluaegsed õlid (garantii 2a ja siis elu läbi) olidki umbes selle nurga lugu.
erakliendid va väärakad, tahavad sama autoga sõita mingi 10a...
veepump ja dsg-ga seotud kama peaks neil autodel olema muidu mõistlikud ennetavad sammud. mõlemaga on teada hädasid, mida on lihtsam ja odavam ennetada kui pärast tagajärgedega tegeleda.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
25.04.2024 10:50:07
|
|
|
| Prillpapa kirjutas: |
Vähemalt Skoda puhul alati kohustuslikult tahetakse müüa lisaks hooldusele autopesu, klaasipuhasteid ja autot kättesaades on nimekiri asjadest mida oleks mõistlik "ennetavalt" ära teha. Kolm aastat tagasi suruti veepumba vahetust peale, et pidada olema miski tüüpviga ja tark on ennetavalt ära vahetada, uurisin, et kas lekib, ei pidavat lekkima, aga jahutusvedelikku oli vaja natuke juurde valada ja see olla kindel sümptom. Siiani vahetamata, ei tilgu, temperatuurinäidik püsib kursi, jahutusvedeliku tase normi piires.
Viimati sain teada, et DSG mehhatroonikaploki tihend vajaks vahetust, jälle uurisin, et kas kiire ja pakiline teema, ei olevat, lihtsalt ennetav, midagi ei tilkuvat aga mehaanik olevat märganud tihend olevat ühest kohast märg. Olen hoidnud silma peal, kas auto alla õlitilka tekib, senini 0 tilka ja ei torma veel ennetavalt sadadest eurodest vabanema. |
Defineeri "kohustuslikult tahetakse" ja "suruti". Nagu väänati käsi või ei lastud enne minema kui tehtud?
Isiklikult olen enamasti hooldusesse minnes autopesu ka võtnud, sest hind pmst sama nagu Jazzi käsipesulas - lihtsalt vähem sõitmist ja ootamist. Lisaks olen juba arvestanud, et autot ei hakka enne hooldust pesema mitu nädalat. Hooldusesse aega pannes võtan selle kõige lahjema pesu. Tüübid näevad autot (mis tavaliselt maalt külavaheteedelt just enne läbi käinud) ja siis küsivad tavaliselt, et äkki ma tahaks seda lisaleotusega põhjalikumat pesu. Minu ebaleva "nomaitea" peale tuleb tavaliselt vastus, et teeme selle 50% soodsamalt. No miks ka mitte
Klaasipuhastaja olen lasknud kah välja vahetada, kuna need kas juba triibutasid või olid rõvedaks barankaks kuivanud ning kriuksusid. Lihtsalt kuiva ilmaga pole alati meeles ostma minna või siis hoolduses seda neile mainida ja siis, kui sajab kirun end jälle maapõhja. Viis pluss, et meelde tuletavad. Arvestades, et mul on vahetatavate kummiribadega raam, siis hind sama nagu poes ja töötunni hinda ei mõjuta - jällegi üks poeskäik vähem.
Kui midagi hoolduse ajal leitakse, siis ma just tahangi sellest teada. Ja kui küsitakse, kas parandada-vahetada, siis reeglina olen kohe ära lasknud teha, kuna ma tõesti ei viitsi kusagil maantee ääres puksiiri oodata. Mulle on oluline, et auto käivituks igast asendist ega jätaks mind tee peale. Mingeid jõulutulukesi kah sõidu ajal vilkumas ei taha näha.
|
|
| Kommentaarid: 746 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
561 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 29.07.2002
|
25.04.2024 11:05:45
|
|
|
Mul iga hommik 1-3 hoiatustuld. Fordicusi
Sooja mootoriga kustutan
_________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist. |
|
| Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
25.04.2024 11:08:10
|
|
|
| Mootori soojenedes kaob tahmalont kah tagant ära?
|
|
| Kommentaarid: 746 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
561 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 29.07.2002
|
25.04.2024 11:09:00
|
|
|
Ei, täna tegin läbi linna dpf põletust
_________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist. |
|
| Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
| tagasi üles |
|
 |
acl
HV vaatleja
liitunud: 02.12.2019
|
25.04.2024 11:12:51
|
|
|
| Kas keegi viimasel ajal on ostnud ka leedust auto? Saan aru, et kasutatud autode maailm leedus on nii, et tuuakse Saksamaalt ja ei hakata midagi ümber regama vaid jäävadki platsile Saksa numbrimärkidega, sest muidu inimesed ei osta.
|
|
| Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
25.04.2024 17:10:54
|
|
|
| rocky-b kirjutas: |
| Üle 5 aasta vana bmwe õlivahetus maxab 85€ ainult. |
Sul on järelikult liiga vähe silindreid. Osad üle 5a vanused õlivahetused on ka 120-140€ kandis
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
| Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 29.07.2002
|
25.04.2024 18:02:02
|
|
|
Mis teil kasvavad kaks vasakut kätt tagumendist välja, et õlivahetust ka omal garages teha ei suuda?
_________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist. |
|
| Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
| tagasi üles |
|
 |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.02.2007
|
25.04.2024 18:04:30
|
|
|
| Ja kumbki veel viie pöidlaga!
|
|
| Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 29.07.2002
|
25.04.2024 18:05:30
|
|
|
Oodake, kohe tuleb "a mu töötund on nii väärtuslik"
_________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist. |
|
| Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
| tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
25.04.2024 18:06:10
|
|
|
Tehnohooldus != õlivahetus
aga tegelikult garage't ka pole
kunagi nooruses sierral sai paar korda ise õli vahetatud, aga rohkem pole viitsinud. Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde, me ei ela enam NSVL ajas kui kõigega lihtsalt pidi ise hakkama saama.
|
|
| Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 29.07.2002
|
25.04.2024 18:07:59
|
|
|
Ei pea aga garaagesse hea lõõgastuma minna
_________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist. |
|
| Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 29.07.2002
|
25.04.2024 18:09:35
|
|
|
Ma olen see nädal kolmes seadmes õli vahetanud
_________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist. |
|
| Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
| tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
25.04.2024 18:12:03
|
|
|
| Tanel kirjutas: |
kas vihjad Sold OUT-ile? |
Ei mina tea mis ametit ta peab. Rääkisin pigem endast, et pigem kirjutaks 2 tundi koodi kui roomaks tund aega auto all
|
|
| Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
25.04.2024 18:13:44
|
|
|
elukaz tegi tänuväärse töö ära. Allolev direktiiv puudutab meie kõigi ronte ja hobiautosid lähitulevikus. Pikk jutt, sitt jutt - meie rondid tahetakse elektriautodeks sulatada
Spoiler 
| Artikkel 3 Mõisted kirjutas: |
(2)„romusõiduk“ – jäätmena käsitatav sõiduk, nagu on määratletud direktiivi 2008/98/EÜ artikli 3 punktis 1 või I lisa A osa punktide 1 ja 2 kriteeriumide kohaselt parandamatu sõiduk; |
| 2008/98/EÜ Artikkel 3 kirjutas: |
1)„jäätmed” – mis tahes ained või esemed, mille valdaja ära viskab, kavatseb ära visata või on kohustatud ära viskama;
|
| I LISA A OSA kirjutas: |
SÕIDUKI PARANDATAVUSE HINDAMISE KRITEERIUMID
1.Sõiduk on tehniliselt parandamatu, kui see vastab ühele või mitmele järgmistest kriteeriumidest:
(a)see on lõigatud tükkideks või monteeritud osadeks;
(b)see on kokkukeevitatud või suletud isolatsioonivahuga;
(c)see on täielikult põlenud sellisel määral, et mootoriruum või sõitjateruum on hävinud;
(d)see on olnud sukeldatud vette nii, et veetase on armatuurlauast kõrgemal;
(e)üht või mitut sõiduki järgmist osa ei saa parandada ega asendada:
i) maapinnaga haarduvad osad (nagu rehvid ja veljed), vedrustus-, rooli-, pidurisüsteem ja nende juhtseadised;
ii) istme kinnitusdetailid ja liigendid;
iii) turvapadjad, eelpingutid, turvavööd ja nende perifeersed tööosad;
iv) sõiduki kere või raam;
(f)selle konstruktsiooni- ja ohutusosadel on pöördumatud tehnilised defektid, mis muudavad nende asendamise võimatuks, näiteks metalli vananemine, mitu mõra kruntkihis või ulatuslik läbiv korrosioon;
(g)selle parandamine nõuab mootori, käigukasti, kere või raami väljavahetamist, mille tulemusena ei saa seda enam pidada originaalsõidukiks.
2.Sõiduk on majanduslikult parandamatu, kui selle turuväärtus on väiksem kui remonditööde maksumus liidus sõiduki sellise tehnilise seisukorra taastamiseks, mis on piisav tehnoülevaatuse kontrollkaardi saamiseks liikmesriigis, kus sõiduk on enne remonti registreeritud.
3.Sõiduki võib lugeda tehniliselt parandamatuks, kui:
(a)see on olnud sukeldatud vette nii, et veetase on armatuurlauast madalamal ja mootor või elektrisüsteem on kahjustunud;
(b)selle uksed ei ole sõiduki külge kinnitatud;
(c)selle lekkinud kütus või kütuseaur põhjustab tule- või plahvatusohu;
(d)selle vedelgaasisüsteemist lekkinud gaas põhjustab tule- või plahvatusohu;
(e)selle lekkinud töövedelik (kütus, piduriõli, külmumisvastane vedelik, akuhape, jahutusvedelik) põhjustab veereostuse ohu või
(f)selle piduri- või roolisüsteemi osad on ülemäära kulunud.
Kui üks neist tingimustest on täidetud, tehakse konkreetse sõiduki tehniline hindamine, et otsustada, kas on võimalik taastada sõiduki tehniline seisukord, mis on piisav tehnoülevaatuse kontrollkaardi saamiseks liikmesriigis, kus sõiduk on enne remonti registreeritud. |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
viimati muutis Tanel 25.04.2024 18:15:16, muudetud 2 korda |
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
25.04.2024 18:41:53
|
|
|
| Tanel kirjutas: |
elukaz tegi tänuväärse töö ära. Allolev direktiiv puudutab meie kõigi ronte ja hobiautosid lähitulevikus. Pikk jutt, sitt jutt - meie rondid tahetakse elektriautodeks sulatada
Spoiler 
| Artikkel 3 Mõisted kirjutas: |
(2)„romusõiduk“ – jäätmena käsitatav sõiduk, nagu on määratletud direktiivi 2008/98/EÜ artikli 3 punktis 1 või I lisa A osa punktide 1 ja 2 kriteeriumide kohaselt parandamatu sõiduk; |
| 2008/98/EÜ Artikkel 3 kirjutas: |
1)„jäätmed” – mis tahes ained või esemed, mille valdaja ära viskab, kavatseb ära visata või on kohustatud ära viskama;
|
| I LISA A OSA kirjutas: |
SÕIDUKI PARANDATAVUSE HINDAMISE KRITEERIUMID
1.Sõiduk on tehniliselt parandamatu, kui see vastab ühele või mitmele järgmistest kriteeriumidest:
(a)see on lõigatud tükkideks või monteeritud osadeks;
(b)see on kokkukeevitatud või suletud isolatsioonivahuga;
(c)see on täielikult põlenud sellisel määral, et mootoriruum või sõitjateruum on hävinud;
(d)see on olnud sukeldatud vette nii, et veetase on armatuurlauast kõrgemal;
(e)üht või mitut sõiduki järgmist osa ei saa parandada ega asendada:
i) maapinnaga haarduvad osad (nagu rehvid ja veljed), vedrustus-, rooli-, pidurisüsteem ja nende juhtseadised;
ii) istme kinnitusdetailid ja liigendid;
iii) turvapadjad, eelpingutid, turvavööd ja nende perifeersed tööosad;
iv) sõiduki kere või raam;
(f)selle konstruktsiooni- ja ohutusosadel on pöördumatud tehnilised defektid, mis muudavad nende asendamise võimatuks, näiteks metalli vananemine, mitu mõra kruntkihis või ulatuslik läbiv korrosioon;
(g)selle parandamine nõuab mootori, käigukasti, kere või raami väljavahetamist, mille tulemusena ei saa seda enam pidada originaalsõidukiks.
2.Sõiduk on majanduslikult parandamatu, kui selle turuväärtus on väiksem kui remonditööde maksumus liidus sõiduki sellise tehnilise seisukorra taastamiseks, mis on piisav tehnoülevaatuse kontrollkaardi saamiseks liikmesriigis, kus sõiduk on enne remonti registreeritud.
3.Sõiduki võib lugeda tehniliselt parandamatuks, kui:
(a)see on olnud sukeldatud vette nii, et veetase on armatuurlauast madalamal ja mootor või elektrisüsteem on kahjustunud;
(b)selle uksed ei ole sõiduki külge kinnitatud;
(c)selle lekkinud kütus või kütuseaur põhjustab tule- või plahvatusohu;
(d)selle vedelgaasisüsteemist lekkinud gaas põhjustab tule- või plahvatusohu;
(e)selle lekkinud töövedelik (kütus, piduriõli, külmumisvastane vedelik, akuhape, jahutusvedelik) põhjustab veereostuse ohu või
(f)selle piduri- või roolisüsteemi osad on ülemäära kulunud.
Kui üks neist tingimustest on täidetud, tehakse konkreetse sõiduki tehniline hindamine, et otsustada, kas on võimalik taastada sõiduki tehniline seisukord, mis on piisav tehnoülevaatuse kontrollkaardi saamiseks liikmesriigis, kus sõiduk on enne remonti registreeritud. |
|
Puudutab ronte ja hobiautosid, kui on soov neid EUst välja eksportida.
|
|
| Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
25.04.2024 18:54:15
|
|
|
| Tanel kirjutas: |
sakinaga, võtad mürki oma väite peale? :wink:
Enamusel pole soovi oma vanemaid töötavaid autosid kuhugi karuperse müüa. |
See on ebasportlik :D
Ma arvan, et meist kumbki ei võtaks mürki oma seisukoha peale, see oleks äärmiselt rumal. Lihtsalt pole näinud selgitust, kuidas nende punktide najal kelleltki autot ära võtma hakatakse. Kui see seal reeglites olemas on, siis jäi see märkamata ja olen valmis oma seisukohta muutma.
|
|
| Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
25.04.2024 19:01:27
|
|
|
| Tanel kirjutas: |
sakinaga, seda enam :idea:
Omandi kallale kippumine on sotsimine. |
Pole seda omandi kallale kippumist seal ettepanekus, kui on, siis palun välja tuua.
|
|
| Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|