Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
2% |
[ 2 ] |
2-3 |
|
27% |
[ 27 ] |
4-6 |
|
32% |
[ 32 ] |
7-10 |
|
21% |
[ 21 ] |
11-15 |
|
3% |
[ 3 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 5 ] |
21-30 |
|
2% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
4% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 3 ] |
|
hääli kokku : 99 |
|
autor |
sõnum |
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
12.04.2024 23:41:57
|
|
|
Küsitluse võiks muidugi teha. Küll aga ei tasuks lõpetada "rohkem kui 10" vaid ikka suurema numbriga.
Ma olen ka vanaduses hakanud autosid kauem pidama. Subaru Outback on juba üle 4 aasta olnud.
|
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
12.04.2024 23:43:03
|
|
|
Mul on nt 16a jooksul olnud 4 autot vaid , üks oli paar kuud, teisega sõitsin samas pea 10a.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Ardo
HV Guru
liitunud: 22.02.2004
|
12.04.2024 23:49:47
|
|
|
von Wu, eks see oleneb suuresti ka sellest, et kuidas vajadused/kulud/auto kokku sobivad. Mu kõige suuremat läbisõitu saanud autod olid S60 ja Saab 900, esimesega kärutasin maha 70k+ km, teisega samasse auku. Ajaliselt omasin mõlemat vähem kui 2 aastat.
Eelmine auto sai välja vahetatud puhtalt seetõttu, et jäi väikeseks ning kuna sõitmised on viimastel aastatel rohkem linnas, siis ei tundunud 3.0 diisli linna keskmine kulu 11l/100km eriti mõistlik. Nüüdsel autol on puhtalt linna keskmine 6.5 talvel, see tundub selline mõistlik number.
Kõige suurem mõistlikus tuli 3.0 bensiin 180kW pealt 2.4 136kW diisli peale kolides. Samas mõõdus paagiga jõudsin diisliga maanteel 700km kaugemale.
Hübriidmaastur jäi paar aastat tagasi ostmata, sest isegi tagasihoidliku läbisõidu juures oleks aasta lõikes tulnud kütuse maksumuse vahe 3000 euri maasturi kahjuks.
Kui mu aastane läbisõit oleks mingi kuni 15-20k, siis ostaks täiesti rõõmsa südamega M5 või AMG E-klassi.
viimati muutis Ardo 12.04.2024 23:51:39, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 271 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
12.04.2024 23:51:06
|
|
|
Ardo kirjutas: |
Kõige suurem mõistlikus tuli 3.0 bensiin 180kW pealt 2.4 136kW diisli peale kolides. Samas mõõdus paagiga jõudsin diisliga maanteel 700km kaugemale. |
Mitte et ma tahaks nokkida vms aga siiras küsimus - kas nõrgema mootoriga auto peale minek raske ei olnud?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
12.04.2024 23:54:21
|
|
|
Ma sõitsin Saab 900-ga natuke vähem kui aasta, 10 000 km ehk. Müües pani proovisõitja pärast auto seisma jätmist tagurpidikäigu sisse ja sisse see jäi.
Õnneks ostis ära, viis käru peal minema.
Oleks sellele 3.0 180 kw bensukale gaasiseadme paigaldanud, oleks olnud odavam kui diisliga. Tasuvusaeg ~10 000 - 15 000 km.
|
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
Ardo
HV Guru
liitunud: 22.02.2004
|
12.04.2024 23:59:45
|
|
|
Look Right kirjutas: |
Ardo kirjutas: |
Kõige suurem mõistlikus tuli 3.0 bensiin 180kW pealt 2.4 136kW diisli peale kolides. Samas mõõdus paagiga jõudsin diisliga maanteel 700km kaugemale. |
Mitte et ma tahaks nokkida vms aga siiras küsimus - kas nõrgema mootoriga auto peale minek raske ei olnud? |
Ainus vahe on möödasõitudel. Ja 180kW Subaru puhul tundsin, et sellega on möödasõidul liigagi suur võimalus lubadest ilma jääda - sesmõttes oli see mõistlik downgrade. Teps on vahet, et kas möödasõidu lõpetades on kellal 160 või 200.
Eks vanus mängib ka rolli, kuid praegune 2.0D 143kW ei ole absoluutselt mitte kusagil väheks jäänud. Eelmine auto oli 3.0D 180kW ja sellega võrreldes kaotasin veidikene kubatuuris ja kilovattides, kuid võitsin absoluutselt igas muus aspektis.
von Wu kirjutas: |
Oleks sellele 3.0 180 kw bensukale gaasiseadme paigaldanud, oleks olnud odavam kui diisliga. Tasuvusaeg ~10 000 - 15 000 km. |
Ma vean järjepidevalt mingit kola - gaasipaagi jaoks ei oleks olnud mitte kusagil ruumi.
Mingihetk kaalusin isegi tehase bi-fuel Volvo ostmist, kuid see mõte laideti sõbra poolt väga kiiresti maha. Vähemalt 3-4 aastat tagasi ei olnud neile väga laialdasi võimalusi pädevaks holduseks Tallinnas.
|
|
Kommentaarid: 271 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
13.04.2024 00:03:36
|
|
|
Varuratta augus vead kola?
Ma kahetsen, et 2.5 127 kW Subaru asemel 3.0 180 kW varianti ei ostnud. Möödasõite peab sageli planeerima.
Muide 1. põlve Mazda 6 2.0 100 kW diiselmootoriga liigub palju paremini kui see mainitud 127 kw bensiiniSubaru. Natuke kergem muidugi ka ja vähem rattaid veab.
Volvodel on tehasest CNG. Krt seda teab, millal kilohind jälle 5€ peale läheb. LPG hind püsis ka suure CNG-kriisi ajal enam-vähem stabiilne.
|
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
Ardo
HV Guru
liitunud: 22.02.2004
|
13.04.2024 00:11:03
|
|
|
von Wu, varuratas võiks ju ka olla. Katki läheb rehv alati kusagil pärapõrgus.
Praegusel autol pole, kuid ärevuse leevendamiseks ostsin ussi ja vahu.
3.0 atm Subaru keskmine kulu oli 15,5. Aga muus osas väga vahva auto.
Mingitel gaasikatel on pagassis kole paak. Või see on minevik?
|
|
Kommentaarid: 271 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
13.04.2024 00:19:07
|
|
|
28a jooksul 7+1 autot, esimesed kaks olid ikaldused, nendega sai ca aasta-poolteist sõidetud kummagagi, enne, kui arusaamine tekkis, mis autod on.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
RassK
HV Guru
liitunud: 17.01.2007
|
13.04.2024 00:19:30
|
|
|
I'm a keeper... 6 masinat, millest ainult 1 ära müünud, 1 müügis ja 1 ootab metalli minekut. 03, Honda, 3x BMW, Jeep. Laenukaid on mõnevõrra rohkem olnud.
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
13.04.2024 00:22:43
|
|
|
Silinderpaak pagassis on ammune minevik.
Vist juba 10 aastat pannakse LPG paak varuratta pessa.
_________________ Haruldane Mazda oksjonil: link |
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
commer
HV Guru
liitunud: 03.10.2002
|
13.04.2024 00:28:37
|
|
|
ZAZ 965A
Mazda 626 1.8 77kw
Mazda Xedos9 2.5 V6 123kw
Mitsubishi Lancer 1.6 83kw
Mazda 626 1.8 77kw
Audi 100 avant 2.6 110kw
Skoda Superb 1.8 118kw (chiptuning 136kw)
Seat Leon ST 135kw (chiptuning 162kw)
Mercedes ML270 120kw
Tööautosid ka mõned olnud, paar berlingot ja octavia
_________________ Arvutite hooldus ja komplekteerimine Tartumaal
Tasuta dropboxi konto + lisa 500mb ruumi
viimati muutis commer 14.04.2024 23:31:35, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 862 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
|
Ardo
HV Guru
liitunud: 22.02.2004
|
|
Kommentaarid: 271 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
commer
HV Guru
liitunud: 03.10.2002
|
13.04.2024 00:30:13
|
|
|
Mul 626-l oli sarnane gaasipaak ja see läks põlema, küll oma lollusest, kui kogemata käivitasin gaasiga, aga siiski see süsteem oleks võinud lollikindlam olla, tänapäeval muidugi juba on
_________________ Arvutite hooldus ja komplekteerimine Tartumaal
Tasuta dropboxi konto + lisa 500mb ruumi
viimati muutis commer 13.04.2024 01:52:47, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 862 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
13.04.2024 00:31:14
|
|
|
Ardo kirjutas: |
3.0 atm Subaru keskmine kulu oli 15,5. |
Jõhker kulu . Isegi praegune V8 4,4L võtab linnas vähem
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
13.04.2024 00:31:56
|
|
|
Kolmas hetkel alles.
VW Golf
Mini Cooper S
Focus RS
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Ardo
HV Guru
liitunud: 22.02.2004
|
13.04.2024 00:36:57
|
|
|
Look Right kirjutas: |
Ardo kirjutas: |
3.0 atm Subaru keskmine kulu oli 15,5. |
Jõhker kulu . Isegi praegune V8 4,4L võtab linnas vähem |
3.0 147kW Saab võttis keskmiselt umbes 13-14. Selles võrdluses tundus see Subaru täitsa loogilise kuluga. Sai ka päris palju rasket jalga.
Sõbra M5 Competitioni kulu on ka madalam, kilovatte 2,5x rohkem.
|
|
Kommentaarid: 271 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
13.04.2024 00:41:44
|
|
|
Su sõbra M5C'ga proovisõitu ei saa teha?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Jerry
4K külmavana
liitunud: 01.02.2003
|
13.04.2024 00:52:10
|
|
|
Sierra 2,0
Scorpio 2,4
Jeep Cherokee 4,0
Jeep GC 4,0
VW Caravelle 2,5 TDI
Jeep GC 3,0
Ranger 3,2
tööautosid on olnud alates Gaz-53'st kuni praeguse Traffic'ni umbes sama arv aastast 1989. Vene kroonus Zil 131 kah
_________________ Kes meie maale tulnud on ja kellel siin ei meeldi –
me rajad lahkelt lahti on, las minna, kui ei meeldi /Hando Runnel
viimati muutis Jerry 13.04.2024 00:54:58, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
13.04.2024 00:53:05
|
|
|
Sõdisin side ZIL 131 ga. 50 l AI92 sajale
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Jerry
4K külmavana
liitunud: 01.02.2003
|
13.04.2024 01:01:01
|
|
|
Saksamaal polnud seda 92'te. Läks 95 ja see sobis ka Trabantidele poole hinnaga
_________________ Kes meie maale tulnud on ja kellel siin ei meeldi –
me rajad lahkelt lahti on, las minna, kui ei meeldi /Hando Runnel |
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
13.04.2024 02:04:15
|
|
|
Jerry kirjutas: |
Saksamaal polnud seda 92'te. Läks 95 ja see sobis ka Trabantidele poole hinnaga |
Ega see Trabant siis enam kaugele ei sõitnud ka. Trabant oli kahe taktilise mootoriga, ja see tahab sips õli ka küttesse.
No mõni targem ostja seda kindlasti tegigi. Mõni loll sai aga mootorit vahetada.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
13.04.2024 08:44:53
|
|
|
Iz combi,Golf II ×3, D+gti, sierts, subaru leone, gj jeep,zafira, hundai coupe, kadjar ja mõned kaubikud
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
Ardo
HV Guru
liitunud: 22.02.2004
|
13.04.2024 12:45:39
|
|
|
Look Right kirjutas: |
Su sõbra M5C'ga proovisõitu ei saa teha? |
Mine esindusse.
|
|
Kommentaarid: 271 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
miq1988
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2006
|
13.04.2024 14:14:34
|
|
|
Opel omega x2 (lühiajalised aga olin omanik)
Fiat tipo
Audi 80 b3
2x bmw e34 520i
E39 530d 10 aastat ja 260kkm
_________________ I don't need anger management. I need people to stop pissing me off ! |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
|