Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
2% |
[ 2 ] |
2-3 |
|
26% |
[ 25 ] |
4-6 |
|
34% |
[ 32 ] |
7-10 |
|
21% |
[ 20 ] |
11-15 |
|
3% |
[ 3 ] |
16-20 |
|
3% |
[ 3 ] |
21-30 |
|
2% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
4% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 3 ] |
|
hääli kokku : 94 |
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.04.2024 13:14:29
|
|
|
Mingil vanadel r4 bmw mootoritel olid ka samad kolvid ja rõngad aga saada oli erinevate töömahtudega. Kindlasti ka teistel ja moodsamatel nii, täpselt ei tea.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
02.04.2024 13:53:39
|
|
|
Harjuge ära, me elame euroopas ja siin on selge siht võetud spm'i väljasuretamiseks. Mõne aasta pärast on 3 silindrit uus normaalsus ja arutleme siin, kas 1 silindrine on ikka ok või ei. Vaadates, mida lexus usas müüb, siis silm läheb märjaks, mis hübriid ? ähh, mingi nishitoode. Lõpuks lähed ja ostadki selle paljukirutud elektriauto, sest alternatiivid puuduvad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
02.04.2024 14:03:34
|
|
|
Markos kirjutas: |
Harjuge ära, me elame euroopas ja siin on selge siht võetud spm'i väljasuretamiseks. Mõne aasta pärast on 3 silindrit uus normaalsus ja arutleme siin, kas 1 silindrine on ikka kastirattale ok või ei. Vaadates, mida lexus usas müüb, siis silm läheb märjaks, mis hübriid ? ähh, mingi nishitoode. Lõpuks lähed ja ostadki selle paljukirutud elektriauto, sest alternatiivid puuduvad. |
sul jäi üks sõna vahelt puudu tekstis, ma lisasin selle sinna vahele
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.04.2024 14:08:35
|
|
|
Tõuksile näiteks on 1 silinder ok küll, stromkal sai ükskord sellist nähtud
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
02.04.2024 14:32:14
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
degreal kirjutas: |
0.5L silinder pidavat kõige optimaalsem suurus olema. Mida väiksem silinder seda suurem hõõrdetegur töömahu kohta. 2L mootor on tänapäeval liiga võimas, 1.5L piisav seega 3 silindrilisest pääsu pole.
Pigem hakatakse 2-silindrilisi tegema selle asemel et 3-silindriliste asemel uuesti 4-silindrilisi. |
Parem teha siis väiksem 4-silindriline kui 3-ne. |
Miks nii? Kas siis parem poleks ka teha 2 liitrine v8 kui 2 liitrine rida-4?
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
02.04.2024 14:40:50
|
|
|
no bemmil oli kunagi ka 2 liitrine R6. Kui kõik teised tegid samal ajal sama mahuga mootoreid nelja silindriga, siis ilmselt oli siiski ka bmw-l mingi hea põhjendus, arvatavasti saab võimsuse ja väände niimoodi paremad, miinuseks on keerukus, rohkem juppe, suurem sisehõõrdumine, suurem kütusekulu.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
02.04.2024 14:41:23
|
|
|
sama põhjus ju, rida6 on tasakaalus, vähem vibratsioone millega tegeleda.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
02.04.2024 14:46:09
|
|
|
pppd kirjutas: |
no bemmil oli kunagi ka 2 liitrine R6. Kui kõik teised tegid samal ajal sama mahuga mootoreid nelja silindriga, siis ilmselt oli siiski ka bmw-l mingi hea põhjendus, arvatavasti saab võimsuse ja väände niimoodi paremad, miinuseks on keerukus, rohkem juppe, suurem sisehõõrdumine, suurem kütusekulu. |
Sakslased ei osanud lihtsalt silindreid arvutada, Baieri meestel oli 2+2 =6
Audi inseneridel jälle 2+2=5
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
rocky-b
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2010
|
02.04.2024 14:52:24
|
|
|
Markos kirjutas: |
Harjuge ära, me elame euroopas ja siin on selge siht võetud spm'i väljasuretamiseks. Mõne aasta pärast on 3 silindrit uus normaalsus ja arutleme siin, kas 1 silindrine on ikka ok või ei. Vaadates, mida lexus usas müüb, siis silm läheb märjaks, mis hübriid ? ähh, mingi nishitoode. Lõpuks lähed ja ostadki selle paljukirutud elektriauto, sest alternatiivid puuduvad. |
IS500 läheks kaubaks küll, kui vaid Eestis müüdaks.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
02.04.2024 14:59:38
|
|
|
seal võis olla ka see, et mootor oli " liiga pikk / suur " ja kippus laupkokkupõrketestis tuppa tulema. varasemalt tehti ka rida8 t ja pandi viimati vist rover 3500 peale.
teistotsapidi: kui sul on palju mootoreid, millel on erinevad kolvid, peab selleks mitu erinevat tehast tegema mis teevad kepse, kolbe, rõngaid.. teed ühega, saad ühe tehasega hakkama.
ühesilindrilised on ka tasakaalustusvõllidega. (yamaha xt660r/szr660bmw 650 gs, aprilia pegaso.. aga ka ilma. KTM i see 540 vms mootor see LC4 peal on..
vaadake "demolition man " i ja näete, milliseks moodne maailm läheb. loodetavasti suren ma enne ära kui " virtual sex" reaalsuseks saab.
kolmas maailm elab juba niigi " mad max " i. pole vett , on ilgelt palav..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
02.04.2024 15:17:09
|
|
|
tsitaat: |
IS500 läheks kaubaks küll, kui vaid Eestis müüdaks. |
500 jaa, 350 ja Awd on seal "tavamudel".
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
02.04.2024 16:39:08
|
|
|
V6 on põhimõtteliselt 3+3, kas see on ka siis paha-paha?
Ei trolli, tahan tegelikult ka teada.
Muidugi mingi pisike 3 silindriga junn ei saagi kesta kui sellega pidevalt punn põhjas bahni peal uhada, aga ei saa hästi aru, miks see peaks kohe katki minema kui sihtotstarbeliselt kasutada. Väiksem maht, vähem õli jne. võib ju linnas lühikesi otsi sõites pigem boonus olla kuna saavutab kiiremini töötemperatuuri.
Jajah, linn ja lühikesed otsad = osta EV. Aga kortermajas pole kõigil oma personaalset parkimiskohta koos laadimisega.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.04.2024 16:42:08
|
|
|
Milline näeks välja R3 sihtotstarbeliselt kasutamine?
Ja EV jaoks ei pea ju oma laadimiskoht olema linnas, eriti kui lühikesed otsad. Oma vedelikutanklat sul ju parkimiskohal ka pole
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
02.04.2024 16:44:33
|
|
|
tsitaat: |
V6 on põhimõtteliselt 3+3, kas see on ka siis paha-paha?
|
https://www.carthrottle.com/news/v6-vs-straight-six-pros-and-cons
tsitaat: |
Although it may feature the same number of cylinders as its in-line brother, the V6 does not have the same intrinsic balance. Effectively made up of two in-line three-cylinders stuck together, the V-style engine needs balancing shafts that use specially placed weights to counteract the unwanted inertia created by the reciprocating engine. Without these balancing shafts, large vibrations would travel through the crankshaft and offset the efficiency of the reciprocation.
The engine balance is worsened as displacement increases (longer piston stroke) and an increase in bore size (increasing the mass of the piston). The counterweights needed therefore add complexity to the engine’s design and manufacture, increasing overall costs. Naturally a DOHC V6 must have four camshafts and potentially 24 valves in total, so the complexity of the additional valvetrain components needed to fill each cylinder head further increases the complexity of this engine setup which can make working on V6s an intimidating prospect for a less-experienced petrolhead. |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
02.04.2024 17:00:42
|
|
|
Janis kirjutas: |
Milline näeks välja R3 sihtotstarbeliselt kasutamine?
Ja EV jaoks ei pea ju oma laadimiskoht olema linnas, eriti kui lühikesed otsad. Oma vedelikutanklat sul ju parkimiskohal ka pole |
R3 sihtotstarve ilmselt ongi linnas lühikesed otsad a'la kodu-töö-lasteaed-kool orbiit vms. Saad ämmale maale ka külla minna, aga pead leppima, et maanteel kolonnist pole mõtet mööda pressima hakata. Siin pole muidugi rõhk mitte niiväga silindrite arvul vaid pisikese mootoriga junnil.
EV osas - jah, ega bensujaama ka maja ees pole, aga ICE puhul ei pea autot bensukasse tankima jätma ja jalgsi koju minema.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
02.04.2024 17:35:41
|
|
|
napoleon kirjutas: |
maanteel kolonnist pole mõtet mööda pressima hakata. Siin pole muidugi rõhk mitte niiväga silindrite arvul vaid pisikese mootoriga junnil. |
See pole kunagi hea mõte.
Aga:
Spoiler
1.0 R3 TSI mootor
2.5 V6 vabalthingav mootor
80-120 km/h kiirendus on sama
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
02.04.2024 20:10:54
|
|
|
napoleon kirjutas: |
maanteel kolonnist pole mõtet mööda pressima hakata. Siin pole muidugi rõhk mitte niiväga silindrite arvul vaid pisikese mootoriga junnil. |
Miks mitte? Ilmselt mingi oldschool vabalthingav 1.8/1.6 vms on tunduvalt kehvema minekuga kui tänapäevane 1.0
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.04.2024 20:15:23
|
|
|
Vanakooli 1.8 ei lenda laiali sellise asja peale, asi pole minekus
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
02.04.2024 20:25:02
|
|
|
Või nii... Peale mitmendat kilomeetrit nad siis laiali lendavad? Või polegi vahet? Ostad uue auto, lähed maanteele, teed möödasõitu ja käib pauk?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.04.2024 20:32:38
|
|
|
No kui seda tillukest pidevalt piinad, siis muud varianti pole. Loodetavasti esimese korraga ikka ei juhtu
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
02.04.2024 20:35:25
|
|
|
Eks need "kolmesed" tänu turbole üldse liiguvad, muidu vibraks kuskil nurgas ja lendaks laiali.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
02.04.2024 20:46:31
|
|
|
Vaatasin huvipärast, et eestis on neid kohekohe laiali lendavaid mootoreid arvel ~16000. Neist ~10000 on tekkinud viimase 6 aasta jooksul.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.04.2024 20:50:50
|
|
|
Jah, nad kõik ostsid need piinamiseks. Sul ikka heasti lappab.
Kuskil linna vahel töristades võib isegi asi olla aga iga päev 100-200km maanteed koos möödasõitudega lasta on nende ilmselge piinamine
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
02.04.2024 21:43:50
|
|
|
Pöördeid üle 2000 ei tohi lasta.
|
|
Kommentaarid: 689 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
02.04.2024 23:00:46
|
|
|
Exhaust filter tahtis cleani täna. Haige värk
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
|