Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 4 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 40 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 38 ] |
7-10 |
|
18% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
4% |
[ 6 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
3% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
14.02.2024 23:54:48
|
|
|
RassK kirjutas: |
Silmal oli ikka parem pärast. Selle väikse raha saab alati uuesti teenida. |
No aga selle asemel saaksid need mõned päevad puhata hoopis
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
14.02.2024 23:58:43
|
|
|
Siis ma nii kallist autot ei ostaks kui selle väikse parandamise tõttu puhkuse ära peaks jätma
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
15.02.2024 00:04:28
|
|
|
See vastupidi ei käi? Odavat viat ikka kallim silmale ilusaks teha
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
15.02.2024 00:15:24
|
|
|
Spoiler 
Jutt oli roostekriimude likvideerimisest.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
15.02.2024 00:20:27
|
|
|
Noh, odavamal on neid rohkem likvideerida. Ühiku hind on sama või isegi odavam kallil autol
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
15.02.2024 00:28:12
|
|
|
Tegelt oleks nagunii odavam olnud kallil autol, lihtsalt kasko omavastutus vaja maksta. Ei tea, miks eelmine omanik ei tahtnud seda teha. Ilmselt alguses värviparanduspulgaga tehtu käis küll kuniks rooste alt välja ronis.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ardo
HV Guru

liitunud: 22.02.2004
|
15.02.2024 01:03:14
|
|
|
A selle peale tahaks kohe küsida, et mis on parim viis täkke "sulgemiseks"? Lõik uksega vastu pagassiluugiserva, killuke värvi kukkus ära.
Lihtsalt paranduspulgaga üle?
|
|
Kommentaarid: 272 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
225 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
16.02.2024 02:43:24
|
|
|
Suht bs.....võimatu keelustada remontimine......tüübid otsivad põhjust kuidas autode arvu lihtsalt vähendada....
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
antikondor
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
16.02.2024 09:07:26
|
|
|
Ilmselt küll, otseselt EK eitab seda plaani. Siin kirjutab ka lähemalt: https://english.elpais.com/lifestyle/2024-01-17/is-the-european-union-going-to-ban-repairing-old-vehicles-to-force-the-purchase-of-electric-ones.html
tsitaat: |
However, it also explains that there will be certain types of engines that cannot be repaired. On the other hand, in cases where the owner of a car categorized as a residual vehicle wants to sell it, the car could be considered to be at the end of its useful life. As such, it should be taken to a junkyard. |
tsitaat: |
The Commission’s text, which still has to be approved, explains the cases in which a vehicle is considered to be an end-of-life car. A vehicle will be considered irreparable when any of its components cannot be repaired or replaced. Likewise, if its structural elements have irreversible technical defects, the car would be considered irreparable.
Described in the appendices of the text, these measures are intended to prevent abuses in the secondhand market by limiting attempts to sell end-of-life cars. Many of these sales contribute to increasing road accidents and pollution levels by continuing to keep excessively old and poorly repaired vehicles in circulation. |
Et selline kahtlane teema ikkagi.
Ilmselt haruldasematele autodele tehakse erandid, aga suvalised seisvad roikad, mida mis iganes põhjusel ei saa enam remontida, ei tohi ka enam niisama edasi või varuosadeks müüa, vaid pead utiliseerima.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
16.02.2024 09:23:30
|
|
|
Täpsustatakse ja muudetakse direktiivi.
Näiteks kui juppe pole enam saada (näiteks autotootja poliitika), ei tohi sa korras juppe teise auto pealt maha keerata ja see auto kuulutatakse romuks.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=COM%3A2023%3A451%3AFIN&%3Bqid=1689318552193
Lisaks punktid ülaltoodud lingilt
tsitaat: |
Kasutatud sõiduki omandiõiguse üleandmise eesmärgil peab sõidukiomanik suutma tõendada füüsilisele või juriidilisele isikule, kes on huvitatud asjaomase sõiduki omandiõiguse omandamisest, või pädevatele asutustele, et sõiduk ei ole romusõiduk. Kasutatud sõiduki seisukorra hindamise korral kontrollivad sõiduki omanik, teised ettevõtjad ja pädevad asutused, kas I lisas sätestatud kriteeriumid on täidetud, eesmärgiga teha kindlaks, et tegemist ei ole romusõidukiga. |
tsitaat: |
Suurendada romusõidukite kogumist ELis ja tagada, et EList eksporditud kasutatud sõidukid on sõidukorras, nii et kaduma läinud sõidukite arv ja nende keskkonnajalajälg väheneb. |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
viimati muutis Tanel 16.02.2024 09:27:52, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
16.02.2024 09:28:06
|
|
|
Panid saapapaelad?
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
16.02.2024 09:29:55
|
|
|
tsitaat: |
Kõnealuste direktiivide hindamine on näidanud, et autotööstuse ringmajandusele ülemineku hoogustamiseks on vaja märkimisväärseid täiustusi, millega vähendatakse sõidukite tootmisega ja olelusringi lõpus toimuva töötlemisega seotud keskkonnajalajälge ning tugevdatakse Euroopa autotööstuse ja ringlussevõtusektori kestlikkust.
Kuna autotööstuses toimub ulatuslik üleminek elektrisõidukitele, tähendab see, et peamine osa sõidukite keskkonnajalajäljest nihkub kasutusetapilt tootmis- ja ringlussevõtutappidele ning vajatakse olulisi kriitiliste toorainete varusid. |
Haa, miskit hakkab siit kooruma
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
16.02.2024 10:54:00
|
|
|
Otsin metallkonstruktsioonide (Al) projekteerijat
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
antikondor
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
16.02.2024 12:29:39
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Täpsustatakse ja muudetakse direktiivi.
Näiteks kui juppe pole enam saada (näiteks autotootja poliitika), ei tohi sa korras juppe teise auto pealt maha keerata ja see auto kuulutatakse romuks.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=COM%3A2023%3A451%3AFIN&%3Bqid=1689318552193
Lisaks punktid ülaltoodud lingilt
tsitaat: |
Kasutatud sõiduki omandiõiguse üleandmise eesmärgil peab sõidukiomanik suutma tõendada füüsilisele või juriidilisele isikule, kes on huvitatud asjaomase sõiduki omandiõiguse omandamisest, või pädevatele asutustele, et sõiduk ei ole romusõiduk. Kasutatud sõiduki seisukorra hindamise korral kontrollivad sõiduki omanik, teised ettevõtjad ja pädevad asutused, kas I lisas sätestatud kriteeriumid on täidetud, eesmärgiga teha kindlaks, et tegemist ei ole romusõidukiga. |
tsitaat: |
Suurendada romusõidukite kogumist ELis ja tagada, et EList eksporditud kasutatud sõidukid on sõidukorras, nii et kaduma läinud sõidukite arv ja nende keskkonnajalajälg väheneb. |
|
Direktiivis on ka korraldus romusõidukeid utiliseerides varuosad maha keerata, registrisse kanda ja müüki paisata. Kui see osa korralikult tehakse muutub teatavate sõidukite käigus hoidmine lihtsamaks.
Nagu iga asjaga on oluline see, kuidas direktiivi rakendatakse liikmesriikide poolt, aga paanikakülv mis selle ümber käib on asjatu.
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
16.02.2024 13:58:04
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kõlbab aga veits praaki on ikka ka visanud neilt. Vahetatakse välja aga ole valmis siis uuesti käsi määrima või vahetuse eest maksma uuesti |
Tänud soovituse eest.
Uus genx peal ja laadimine olemas.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
16.02.2024 14:50:14
|
|
|
antikondor kirjutas: |
Soovitaks ka tervikteksti lugeda, selle asemel, et pimesi usaldada 15 minutisi juutuubi klippe. |
ma ei ole eriline autoremondi spetsialist, vähemalt mitte rohkem kui oma lagunevate sõidukite jaoks vaja on olnud, aga neid kriteeriume lugedes tekib küll omajagu küsimusi:
terviktekst kirjutas: |
1. Sõiduk on tehniliselt parandamatu, kui see vastab ühele või mitmele järgmistest kriteeriumidest:
(a) see on lõigatud tükkideks või monteeritud osadeks;
(b ) see on kokkukeevitatud või suletud isolatsioonivahuga;
(c) see on täielikult põlenud sellisel määral, et mootoriruum või sõitjateruum on hävinud;
(d) see on olnud sukeldatud vette nii, et veetase on armatuurlauast kõrgemal;
(e) üht või mitut sõiduki järgmist osa ei saa parandada ega asendada:
i) maapinnaga haarduvad osad (nagu rehvid ja veljed), vedrustus-, rooli-, pidurisüsteem ja nende juhtseadised;
ii) istme kinnitusdetailid ja liigendid;
iii) turvapadjad, eelpingutid, turvavööd ja nende perifeersed tööosad;
iv) sõiduki kere või raam;
(f) selle konstruktsiooni- ja ohutusosadel on pöördumatud tehnilised defektid, mis muudavad nende asendamise võimatuks, näiteks metalli vananemine, mitu mõra kruntkihis või ulatuslik läbiv korrosioon;
(g) selle parandamine nõuab mootori, käigukasti, kere või raami väljavahetamist, mille tulemusena ei saa seda enam pidada originaalsõidukiks
...
3. Sõiduki võib lugeda tehniliselt parandamatuks, kui:
(a) see on olnud sukeldatud vette nii, et veetase on armatuurlauast madalamal ja mootor või elektrisüsteem on kahjustunud;
(b ) selle uksed ei ole sõiduki külge kinnitatud;
(c) selle lekkinud kütus või kütuseaur põhjustab tule- või plahvatusohu;
(d) selle vedelgaasisüsteemist lekkinud gaas põhjustab tule- või plahvatusohu;
(e) selle lekkinud töövedelik (kütus, piduriõli, külmumisvastane vedelik, akuhape, jahutusvedelik) põhjustab veereostuse ohu või
(f) selle piduri- või roolisüsteemi osad on ülemäära kulunud.
Kui üks neist tingimustest on täidetud, tehakse konkreetse sõiduki tehniline hindamine, et otsustada, kas on võimalik taastada sõiduki tehniline seisukord, mis on piisav tehnoülevaatuse kontrollkaardi saamiseks liikmesriigis, kus sõiduk on enne remonti registreeritud |
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
16.02.2024 15:09:04
|
|
|
tsitaat: |
selle parandamine nõuab mootori, käigukasti, kere või raami väljavahetamist, mille tulemusena ei saa seda enam pidada originaalsõidukiks
|
mootori või käimari vahetust siis enam ei tohi teha?
tsitaat: |
metalli vananemine, mitu mõra kruntkihis või ulatuslik läbiv korrosioon; |
njaa, tehnoülevaatuse nõuded tehakse ilmselt ülikarmiks ja pärast läbikukutamist öeldakse, et vii kaalule
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
16.02.2024 16:08:31
|
|
|
[quote]
tsitaat: |
metalli vananemine, mitu mõra kruntkihis või ulatuslik läbiv korrosioon; |
Enamik tänapäeva sõidukitest on kandevkerega, ehk kuidas hinnata millal kandevkere on kaotamas kandevõimet ehk sõiduki vaates ei ole tagatud enam sõiduki ohutus juhile/reisijatele ja teistele, rääkimata sellest kas x% amortiseerunud ja tugevust kaotanud kere suudab avarii korral tagada ettenähtud turvalisuse, alates kokkupõrke energia neelamisest kuni nt "salongipuuri" tugevuseni. Kuidas seda kandevkere puhul hinnata, millal on piisavatl ohtlik..
tsitaat: |
njaa, tehnoülevaatuse nõuded tehakse ilmselt ülikarmiks ja pärast läbikukutamist öeldakse, et vii kaalule  |
Läheb karmiks jah, umbes nagu kehtetuks kuulutatud plastkaardi puhu muudetakse kaart kääridega visuaalselt ja füüsiliselt kehtetuks, nii ülevaatuse onu laseb relakaga roolisamba maha ja lööb "utiili" templi tehnopassi
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.02.2024 16:13:51
|
|
|
Prillpapa kirjutas: |
tsitaat: |
tsitaat: |
metalli vananemine, mitu mõra kruntkihis või ulatuslik läbiv korrosioon; |
Enamik tänapäeva sõidukitest on kandevkerega, ehk kuidas hinnata millal kandevkere on kaotamas kandevõimet ehk sõiduki vaates ei ole tagatud enam sõiduki ohutus juhile/reisijatele ja teistele, rääkimata sellest kas x% amortiseerunud ja tugevust kaotanud kere suudab avarii korral tagada ettenähtud turvalisuse, alates kokkupõrke energia neelamisest kuni nt "salongipuuri" tugevuseni. Kuidas seda kandevkere puhul hinnata, millal on piisavatl ohtlik..
|
|
Kui poolraamis augud sees
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
|