Tegelt oleks nagunii odavam olnud kallil autol, lihtsalt kasko omavastutus vaja maksta. Ei tea, miks eelmine omanik ei tahtnud seda teha. Ilmselt alguses värviparanduspulgaga tehtu käis küll kuniks rooste alt välja ronis.
Suht bs.....võimatu keelustada remontimine......tüübid otsivad põhjust kuidas autode arvu lihtsalt vähendada.... _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Naiivsed inimesed. Meie kliimas pole roostet. Kui sa pole 10 aastat oma auto all käinud ja lõpuks kuskilt mägema hakkad, et roostetab, pole enam teha väga midagi. _________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua.
Soovitaks ka tervikteksti lugeda, selle asemel, et pimesi usaldada 15 minutisi juutuubi klippe. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
However, it also explains that there will be certain types of engines that cannot be repaired. On the other hand, in cases where the owner of a car categorized as a residual vehicle wants to sell it, the car could be considered to be at the end of its useful life. As such, it should be taken to a junkyard.
tsitaat:
The Commission’s text, which still has to be approved, explains the cases in which a vehicle is considered to be an end-of-life car. A vehicle will be considered irreparable when any of its components cannot be repaired or replaced. Likewise, if its structural elements have irreversible technical defects, the car would be considered irreparable.
Described in the appendices of the text, these measures are intended to prevent abuses in the secondhand market by limiting attempts to sell end-of-life cars. Many of these sales contribute to increasing road accidents and pollution levels by continuing to keep excessively old and poorly repaired vehicles in circulation.
Et selline kahtlane teema ikkagi.
Ilmselt haruldasematele autodele tehakse erandid, aga suvalised seisvad roikad, mida mis iganes põhjusel ei saa enam remontida, ei tohi ka enam niisama edasi või varuosadeks müüa, vaid pead utiliseerima. _________________ HV valuutakalkulaator
Kasutatud sõiduki omandiõiguse üleandmise eesmärgil peab sõidukiomanik suutma tõendada füüsilisele või juriidilisele isikule, kes on huvitatud asjaomase sõiduki omandiõiguse omandamisest, või pädevatele asutustele, et sõiduk ei ole romusõiduk. Kasutatud sõiduki seisukorra hindamise korral kontrollivad sõiduki omanik, teised ettevõtjad ja pädevad asutused, kas I lisas sätestatud kriteeriumid on täidetud, eesmärgiga teha kindlaks, et tegemist ei ole romusõidukiga.
tsitaat:
Suurendada romusõidukite kogumist ELis ja tagada, et EList eksporditud kasutatud sõidukid on sõidukorras, nii et kaduma läinud sõidukite arv ja nende keskkonnajalajälg väheneb.
Kõnealuste direktiivide hindamine on näidanud, et autotööstuse ringmajandusele ülemineku hoogustamiseks on vaja märkimisväärseid täiustusi, millega vähendatakse sõidukite tootmisega ja olelusringi lõpus toimuva töötlemisega seotud keskkonnajalajälge ning tugevdatakse Euroopa autotööstuse ja ringlussevõtusektori kestlikkust.
Kuna autotööstuses toimub ulatuslik üleminek elektrisõidukitele, tähendab see, et peamine osa sõidukite keskkonnajalajäljest nihkub kasutusetapilt tootmis- ja ringlussevõtutappidele ning vajatakse olulisi kriitiliste toorainete varusid.
Kasutatud sõiduki omandiõiguse üleandmise eesmärgil peab sõidukiomanik suutma tõendada füüsilisele või juriidilisele isikule, kes on huvitatud asjaomase sõiduki omandiõiguse omandamisest, või pädevatele asutustele, et sõiduk ei ole romusõiduk. Kasutatud sõiduki seisukorra hindamise korral kontrollivad sõiduki omanik, teised ettevõtjad ja pädevad asutused, kas I lisas sätestatud kriteeriumid on täidetud, eesmärgiga teha kindlaks, et tegemist ei ole romusõidukiga.
tsitaat:
Suurendada romusõidukite kogumist ELis ja tagada, et EList eksporditud kasutatud sõidukid on sõidukorras, nii et kaduma läinud sõidukite arv ja nende keskkonnajalajälg väheneb.
Direktiivis on ka korraldus romusõidukeid utiliseerides varuosad maha keerata, registrisse kanda ja müüki paisata. Kui see osa korralikult tehakse muutub teatavate sõidukite käigus hoidmine lihtsamaks.
Nagu iga asjaga on oluline see, kuidas direktiivi rakendatakse liikmesriikide poolt, aga paanikakülv mis selle ümber käib on asjatu. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Soovitaks ka tervikteksti lugeda, selle asemel, et pimesi usaldada 15 minutisi juutuubi klippe.
ma ei ole eriline autoremondi spetsialist, vähemalt mitte rohkem kui oma lagunevate sõidukite jaoks vaja on olnud, aga neid kriteeriume lugedes tekib küll omajagu küsimusi:
terviktekst kirjutas:
1. Sõiduk on tehniliselt parandamatu, kui see vastab ühele või mitmele järgmistest kriteeriumidest:
(a) see on lõigatud tükkideks või monteeritud osadeks;
(b ) see on kokkukeevitatud või suletud isolatsioonivahuga;
(c) see on täielikult põlenud sellisel määral, et mootoriruum või sõitjateruum on hävinud;
(d) see on olnud sukeldatud vette nii, et veetase on armatuurlauast kõrgemal;
(e) üht või mitut sõiduki järgmist osa ei saa parandada ega asendada:
i) maapinnaga haarduvad osad (nagu rehvid ja veljed), vedrustus-, rooli-, pidurisüsteem ja nende juhtseadised;
ii) istme kinnitusdetailid ja liigendid;
iii) turvapadjad, eelpingutid, turvavööd ja nende perifeersed tööosad;
iv) sõiduki kere või raam;
(f) selle konstruktsiooni- ja ohutusosadel on pöördumatud tehnilised defektid, mis muudavad nende asendamise võimatuks, näiteks metalli vananemine, mitu mõra kruntkihis või ulatuslik läbiv korrosioon;
(g) selle parandamine nõuab mootori, käigukasti, kere või raami väljavahetamist, mille tulemusena ei saa seda enam pidada originaalsõidukiks
...
3. Sõiduki võib lugeda tehniliselt parandamatuks, kui:
(a) see on olnud sukeldatud vette nii, et veetase on armatuurlauast madalamal ja mootor või elektrisüsteem on kahjustunud;
(b ) selle uksed ei ole sõiduki külge kinnitatud;
(c) selle lekkinud kütus või kütuseaur põhjustab tule- või plahvatusohu;
(d) selle vedelgaasisüsteemist lekkinud gaas põhjustab tule- või plahvatusohu;
(e) selle lekkinud töövedelik (kütus, piduriõli, külmumisvastane vedelik, akuhape, jahutusvedelik) põhjustab veereostuse ohu või
(f) selle piduri- või roolisüsteemi osad on ülemäära kulunud.
Kui üks neist tingimustest on täidetud, tehakse konkreetse sõiduki tehniline hindamine, et otsustada, kas on võimalik taastada sõiduki tehniline seisukord, mis on piisav tehnoülevaatuse kontrollkaardi saamiseks liikmesriigis, kus sõiduk on enne remonti registreeritud
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
metalli vananemine, mitu mõra kruntkihis või ulatuslik läbiv korrosioon;
Enamik tänapäeva sõidukitest on kandevkerega, ehk kuidas hinnata millal kandevkere on kaotamas kandevõimet ehk sõiduki vaates ei ole tagatud enam sõiduki ohutus juhile/reisijatele ja teistele, rääkimata sellest kas x% amortiseerunud ja tugevust kaotanud kere suudab avarii korral tagada ettenähtud turvalisuse, alates kokkupõrke energia neelamisest kuni nt "salongipuuri" tugevuseni. Kuidas seda kandevkere puhul hinnata, millal on piisavatl ohtlik..
tsitaat:
njaa, tehnoülevaatuse nõuded tehakse ilmselt ülikarmiks ja pärast läbikukutamist öeldakse, et vii kaalule
Läheb karmiks jah, umbes nagu kehtetuks kuulutatud plastkaardi puhu muudetakse kaart kääridega visuaalselt ja füüsiliselt kehtetuks, nii ülevaatuse onu laseb relakaga roolisamba maha ja lööb "utiili" templi tehnopassi _________________ ---
metalli vananemine, mitu mõra kruntkihis või ulatuslik läbiv korrosioon;
Enamik tänapäeva sõidukitest on kandevkerega, ehk kuidas hinnata millal kandevkere on kaotamas kandevõimet ehk sõiduki vaates ei ole tagatud enam sõiduki ohutus juhile/reisijatele ja teistele, rääkimata sellest kas x% amortiseerunud ja tugevust kaotanud kere suudab avarii korral tagada ettenähtud turvalisuse, alates kokkupõrke energia neelamisest kuni nt "salongipuuri" tugevuseni. Kuidas seda kandevkere puhul hinnata, millal on piisavatl ohtlik..
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.