Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
AMD vs nVIDIA |
AMD |
|
45% |
[ 178 ] |
nVIDIA |
|
54% |
[ 209 ] |
|
hääli kokku : 387 |
|
autor |
sõnum |
|
ViskeRelv
HV Guru
liitunud: 24.02.2004
|
15.12.2023 22:04:21
|
|
|
Ise tõid välja amd vs apple. Umma jääb ikka muuduks.
|
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
15.12.2023 23:23:20
|
|
|
Kui Apple kellegagi võrrelda, siis ikka Nvidia'ga kes armastab Apple kopeerida:
Suletud ökosüsteem: check
Kõrged hinnad: check
Absurdse raha küsimine mälu upgrade eest: check
Konkurentidele kaigaste kodaratasse loopimine: check
Otsene valetamine enda benchmarkides: check
Ajupestud fanboyd kes tõsimeeli usuvad, et konkurentide tooted on palju kehvemad: check
Design over function: check
Proprietary kaablid: check
"dongle": check
"magic": check
Kindlasti unustasin veel mingi sarnasuse.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
16.12.2023 01:51:30
|
|
|
Mina ei ole siiani väga vaimustuses FG'st.
https://youtu.be/6McS5GdDozE?t=418
Tõdemus on, et kui kaart on ulme võimas ja suudab väga kõrget FPS välja võluda max graafikaga koos kõrge Hz'ga, siis ei ole neid artifakte väga märgata FG'iga. Aga alla 100fps ja väiksema värskendusagedusega on tihti artefaktid mängudes näha.
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
16.12.2023 03:24:34
|
|
|
Küll oleks vahva seal DLSS 3'ga võrrelda. Oh, wait, AMDi mängudel pole DLSSi ju erinevalt Nvidiast, kes pole kunagi ühtegi teist upscalerit blokkinud, sest kui sul on parim feature, pole vaja konkurente karta
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
16.12.2023 10:05:31
|
|
|
Scart kirjutas: |
Küll oleks vahva seal DLSS 3'ga võrrelda. Oh, wait, AMDi mängudel pole DLSSi ju erinevalt Nvidiast, kes pole kunagi ühtegi teist upscalerit blokkinud, sest kui sul on parim feature, pole vaja konkurente karta |
Mis asjad on "AMD mängud"?
AMD ei oma ühtegi mänguarendajat, seega sellist asja nagu "AMD mäng" ei eksisteeri.
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/List_of_games_that_support_high-fidelity_upscaling
Igaüks saab ise vaadata ja veenduda, et Scart valetab. On AMD sponsoreeritud mänge millel on DLSS ja Nvidia sponsoreeritud mänge millel pole FSR.
Huvitav kas peale Scarti keegi teine veel seda vandenõuteooriat taga ajab või miks asjad üsna vaikseks jäid kui Avatari mängus korralik FSR3 olemas oli ja keegi eriti DLSS3 ei tahtnudki.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
16.12.2023 17:44:56
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Huvitav kas peale Scarti keegi teine veel seda vandenõuteooriat taga ajab või miks asjad üsna vaikseks jäid kui Avatari mängus korralik FSR3 olemas oli ja keegi eriti DLSS3 ei tahtnudki. |
Peale minu? Eks kogu mänguajakirjandus, DF ja muud taolised väljaanded tõesti ei loe, rääkimata mängurite survest, mis oli lõpuks nii suur, et peale kolme või nelja kuud vaikimist viskas AMD Bethesda bussi alla nädal enne Starfieldi release'i. Aga ma olen vägagi meelitatud, et sa mind nii mõjuvõimsaks pead, et ma sundisin AMDi lubama DLSS'i Starfieldi Koomiline vaadata, kuidas sinusugused lihtsalt täiesti suvaliselt ajalugu ümber kirjutavad muide. Kogu see DLSS'i ja FSRi teema on siin samas threadis olemas, with receipts.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
16.12.2023 20:59:06
|
|
|
Scart, Jutt käis tänasest päevast. Hetkel on asjad üsna vaikseks jäänud selle vandenõuteooria osas, sest sinusugustel "teoreetikutel" said argumendid otsa ja uusi "tõendeid" fabritseerida ei õnnestunud.
Sina jällegi arvad, et AMD on nii mõjuvõimas, et võib dikteerida mida nende sponsorteeritud mängudesse võib, või ei või lisada. Hint: nad ei ole nii mõjuvõimsad.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
16.12.2023 21:23:03
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Scart, Jutt käis tänasest päevast. Hetkel on asjad üsna vaikseks jäänud selle vandenõuteooria osas, sest sinusugustel "teoreetikutel" said argumendid otsa ja uusi "tõendeid" fabritseerida ei õnnestunud. |
Tegelikult küll teatas AMD nädal enne Starfieldi launchi ja enne seda ma ei tea mitu kuud vaikimist ning isegi DFi'le ja Tech Jesusele kommentaaride andmisest keeldumist, et nemad "siiski ei blokeeri konkurentide lahendusi". Põhjus, miks AMD lõpuks suu lahti tegi, oli totaalne ja kogu meedia poolt ühine front, mis tampis AMD'i kogu selle aja, mis jäi Starfieldi punase eksklusiivsuse väljakuulutamise ja nädala jagu päevi release'i vahele. Ja mis oli tulemus? Avatar: FoP on väljas ja mis on puudu? DLSS 3. Kelle bänneri alt mäng tuli? Ofc AMD
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
ViskeRelv
HV Guru
liitunud: 24.02.2004
|
16.12.2023 21:28:07
|
|
|
tsitaat: |
Avatar: FoP on väljas ja mis on puudu? DLSS 3.
|
Aga miks toppida mingi mõttetu FG, mis töötab vaid käputäie kaartidega, kui FSR töötab põhimõtteliselt kõikide kaartidega, k.a. sinu 4090'ga.
|
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
16.12.2023 21:47:27
|
|
|
ViskeRelv kirjutas: |
tsitaat: |
Avatar: FoP on väljas ja mis on puudu? DLSS 3.
|
Aga miks toppida mingi mõttetu FG, mis töötab vaid käputäie kaartidega, kui FSR töötab põhimõtteliselt kõikide kaartidega, k.a. sinu 4090'ga. |
Täpselt. Avatud FSR3 lahendus on selles mängus visuaalselt piisavalt hea nii, et kedagi ei huvitagi kas see mäng saab DLSS3 või mitte. Mod on juba olemas aga iroonilisel kombel on see kehvem kui native FSR3.
Ehk siis õppetund on see, et inimesed eelistavad proprietary lahendust ainult niikaua kuni see on parem avatud lahendusest. Moment kui avatud lahendus saavutab võrdväärse pildikvaliteedi ei huvita proprietary enam suurt kedagi peale fanboyde.
Nii suri G-Sync moodul ja nii läheb ilmselt ka FG'ga.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
16.12.2023 21:49:52
|
|
|
ViskeRelv kirjutas: |
tsitaat: |
Avatar: FoP on väljas ja mis on puudu? DLSS 3.
|
Aga miks toppida mingi mõttetu FG, mis töötab vaid käputäie kaartidega, kui FSR töötab põhimõtteliselt kõikide kaartidega, k.a. sinu 4090'ga. |
Sest DLSS 3 on parem? Shocking, I know. Puredark sai järjekordselt esmase modi valmis suhteliselt kohe peale launchi ja see tõi puhtalt tema esimese katsetuse pealt ~40% kiiruselisa. Kuna aga teatud faktorid hetkel ei võimalda depth informatsiooni saada, siis ta pureb asja kallal väheke edasi. Meenutame, et DLSS 2 mod oli Starfieldi jaoks väljas launchipäeval ja perfektselt töötav DLSS 3 tuli järele paar päeva hiljem. Clearly oli tegu nii ränga arendustööga, et Bethesda ise ei suutnud lihtsalt
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
ViskeRelv
HV Guru
liitunud: 24.02.2004
|
16.12.2023 22:06:32
|
|
|
Clearly on nvidial mängudest ja mänguritest nii pohhui, et see ei hakka stuudioid sponsoreerima. Seega developerid võtavad amd raha vastu ja ei viitsi mõttetusega tegeleda, panevad kohe fsri paika ja siis, kui vaba aega tekib, ja kisa suureks läheb, keevitavad ka nvidia poolse fg mängule juurde. Seega Scartikene, sinu kiunumine siin ei vii mitte kuskile. Üritad lihtsalt amd'd patuoinaks teha, kui samas su iidol nvidia kuseb kõrgelt oma fännidele otse pähe.
|
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
16.12.2023 22:43:31
|
|
|
ViskeRelv kirjutas: |
Clearly on nvidial mängudest ja mänguritest nii pohhui, et see ei hakka stuudioid sponsoreerima. Seega developerid võtavad amd raha vastu ja ei viitsi mõttetusega tegeleda, panevad kohe fsri paika ja siis, kui vaba aega tekib, ja kisa suureks läheb, keevitavad ka nvidia poolse fg mängule juurde. |
nvidia sponsoreerib stuudioid. rtx projekti/nime raames küll tihti mitte (ainult) rahaga vaid tehnilise abiga kogu see krempel tööle panna.
seda, et kui üks lahendustest on juba implementeeritud, on teise lisamine triviaalne ning ka testimise-optimeerimisega arvestades mitte väga töömahukas on tänaseks kinnitanud ikka rida dev-e.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
17.12.2023 01:56:05
|
|
|
Nii palju postitusi, kohe näha, et vana troll on "back in business". Kui enamusel on mõistlikud postitused, siis see üks tüüp lahmib edasi. Dont feed the troll.
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.12.2023 03:47:44
|
|
|
londiste kirjutas: |
ViskeRelv kirjutas: |
Clearly on nvidial mängudest ja mänguritest nii pohhui, et see ei hakka stuudioid sponsoreerima. Seega developerid võtavad amd raha vastu ja ei viitsi mõttetusega tegeleda, panevad kohe fsri paika ja siis, kui vaba aega tekib, ja kisa suureks läheb, keevitavad ka nvidia poolse fg mängule juurde. |
nvidia sponsoreerib stuudioid. rtx projekti/nime raames küll tihti mitte (ainult) rahaga vaid tehnilise abiga kogu see krempel tööle panna.
seda, et kui üks lahendustest on juba implementeeritud, on teise lisamine triviaalne ning ka testimise-optimeerimisega arvestades mitte väga töömahukas on tänaseks kinnitanud ikka rida dev-e. |
Huvitav, et kui selle lisamine triviaalne on, siis miks küll Nvidia seda enda sponsoreeritud RTX projektidele FSR3 ei lisa?
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
17.12.2023 15:35:07
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
londiste kirjutas: |
ViskeRelv kirjutas: |
Clearly on nvidial mängudest ja mänguritest nii pohhui, et see ei hakka stuudioid sponsoreerima. Seega developerid võtavad amd raha vastu ja ei viitsi mõttetusega tegeleda, panevad kohe fsri paika ja siis, kui vaba aega tekib, ja kisa suureks läheb, keevitavad ka nvidia poolse fg mängule juurde. |
nvidia sponsoreerib stuudioid. rtx projekti/nime raames küll tihti mitte (ainult) rahaga vaid tehnilise abiga kogu see krempel tööle panna.
seda, et kui üks lahendustest on juba implementeeritud, on teise lisamine triviaalne ning ka testimise-optimeerimisega arvestades mitte väga töömahukas on tänaseks kinnitanud ikka rida dev-e. |
Huvitav, et kui selle lisamine triviaalne on, siis miks küll Nvidia seda enda sponsoreeritud RTX projektidele FSR3 ei lisa? |
nvidia sponsoreeritud mängudel pigem on ka fsr olemas. seda lisab ikka dev mitte nvidia.
ja sa tead päris hästi kust see arutelu alguse sai.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.12.2023 23:22:46
|
|
|
londiste kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
londiste kirjutas: |
ViskeRelv kirjutas: |
Clearly on nvidial mängudest ja mänguritest nii pohhui, et see ei hakka stuudioid sponsoreerima. Seega developerid võtavad amd raha vastu ja ei viitsi mõttetusega tegeleda, panevad kohe fsri paika ja siis, kui vaba aega tekib, ja kisa suureks läheb, keevitavad ka nvidia poolse fg mängule juurde. |
nvidia sponsoreerib stuudioid. rtx projekti/nime raames küll tihti mitte (ainult) rahaga vaid tehnilise abiga kogu see krempel tööle panna.
seda, et kui üks lahendustest on juba implementeeritud, on teise lisamine triviaalne ning ka testimise-optimeerimisega arvestades mitte väga töömahukas on tänaseks kinnitanud ikka rida dev-e. |
Huvitav, et kui selle lisamine triviaalne on, siis miks küll Nvidia seda enda sponsoreeritud RTX projektidele FSR3 ei lisa? |
nvidia sponsoreeritud mängudel pigem on ka fsr olemas. seda lisab ikka dev mitte nvidia.
ja sa tead päris hästi kust see arutelu alguse sai. |
Ma pidasin silmas nn RTX projekte: Quake II RTX, Portal RTX jms. Seda, et dev, mitte sponsoreerija lisab upscalingu ja/või FG pead rääkima Scartile. Tema on siin see, kes arvab, et mängu sponsor dikteerib kogu arenduse.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
18.12.2023 14:07:39
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Ma pidasin silmas nn RTX projekte: Quake II RTX, Portal RTX jms. Seda, et dev, mitte sponsoreerija lisab upscalingu ja/või FG pead rääkima Scartile. Tema on siin see, kes arvab, et mängu sponsor dikteerib kogu arenduse. |
Me oleme sealmaal, et tüüp ei suuda eristada otseselt ühe tootja poolt toetatud ja bankrollitud PR-projekti tavamängudest Kas järgmiseks on Nvidia süüdi selles, et mõni nende RTX-tech demo a la need veerevad kuulid, ei toeta FSRi näiteks?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
18.12.2023 15:41:27
|
|
|
Scart, Sinu enda argument on, et dev on laisk, kuna teise tootja upscalingu/FG lisamine on triviaalne.
Seega kui Nvidia seda enda RTX "demodele" ei lisa (eelmainitud Q2 ja Portal olid vist ikka täismängud), siis sinu enda loogikast lähtudes on Nvidia samuti laisk, et ei viitsi nii triviaalselt lihtsat sammu teha.
Me kõik teame sinu sõnavõtte siin vaadates, et see kriitika kehtib ainult siis kui tegu on AMD sponsoreeritud mänguga. Siis on dev laisk ja AMD dikteerib tingimusi.
Kui Nvidia sama teeb, siis on tegu "PR projektiga" või on sinu poolt vaikus.
Normaalsed inimesed toetavad seda, et kõik mängud toetaks kõiki kolme tehnoloogiat (Intel k.a). Samuti seda, et vastavad modid oleks tasuta saadaval.
Ainult sinusugused fanboyd kiruvad ühte tootjat ega näe mingit probleemi selles kui Nvidia toetatud mängus pole toetatud midagi peale DLSS'i.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
18.12.2023 19:10:45
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Scart, Sinu enda argument on, et dev on laisk, kuna teise tootja upscalingu/FG lisamine on triviaalne.
Seega kui Nvidia seda enda RTX "demodele" ei lisa (eelmainitud Q2 ja Portal olid vist ikka täismängud), siis sinu enda loogikast lähtudes on Nvidia samuti laisk, et ei viitsi nii triviaalselt lihtsat sammu teha. |
Quake II RTX is a cutting-edge, ray-traced reimagining of id software’s old school classic, by NVIDIA’s Lightspeed Studios - https://store.steampowered.com/app/1089130/Quake_II_RTX/
Portal with RTX is a free DLC for all Portal owners developed by NVIDIA Lightspeed Studios. - https://store.steampowered.com/app/2012840/Portal_with_RTX/
Nvidia internally ehitas need versioonid oma toodete promomiseks oma enda stuudio kaudu.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
18.12.2023 21:15:58
|
|
|
Scart kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
Scart, Sinu enda argument on, et dev on laisk, kuna teise tootja upscalingu/FG lisamine on triviaalne.
Seega kui Nvidia seda enda RTX "demodele" ei lisa (eelmainitud Q2 ja Portal olid vist ikka täismängud), siis sinu enda loogikast lähtudes on Nvidia samuti laisk, et ei viitsi nii triviaalselt lihtsat sammu teha. |
Quake II RTX is a cutting-edge, ray-traced reimagining of id software’s old school classic, by NVIDIA’s Lightspeed Studios - https://store.steampowered.com/app/1089130/Quake_II_RTX/
Portal with RTX is a free DLC for all Portal owners developed by NVIDIA Lightspeed Studios. - https://store.steampowered.com/app/2012840/Portal_with_RTX/
Nvidia internally ehitas need versioonid oma toodete promomiseks oma enda stuudio kaudu. |
Järelikult on neil vandenõu FSR mitte integreerida ja kindlasti maksti ka arendajatele raha, et FSR mitte lisada /s
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
18.12.2023 21:47:14
|
|
|
Scart, millal vastuseni jõuad?
rmc kirjutas: |
Scart, saan aru, et sul oli plaanis sellele vastata? Sooviks vastust endiselt, sest mulle tunduvad su väited "keskmisel mänguril on viimase sõna riistvara" ja "keskmine mängija on 30+" PC kontekstis üpris küsitava väärtusega. Eriti esimene. Ja ootaks aluseid. Ülbel toonil pakutud su enda viide lükkas pm. su seisukohad ümber.
Jään vastust ootama? |
Pidev tõmblemine käib, ent kui bullshit kokku lastakse kukkuda, siis on vaikus, kuni järgmisel teemal räuskamiseni.
Äkki ei maksa nii reljeefseid väiteid pilduda?
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
18.12.2023 22:10:23
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Scart kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
Scart, Sinu enda argument on, et dev on laisk, kuna teise tootja upscalingu/FG lisamine on triviaalne.
Seega kui Nvidia seda enda RTX "demodele" ei lisa (eelmainitud Q2 ja Portal olid vist ikka täismängud), siis sinu enda loogikast lähtudes on Nvidia samuti laisk, et ei viitsi nii triviaalselt lihtsat sammu teha. |
Quake II RTX is a cutting-edge, ray-traced reimagining of id software’s old school classic, by NVIDIA’s Lightspeed Studios - https://store.steampowered.com/app/1089130/Quake_II_RTX/
Portal with RTX is a free DLC for all Portal owners developed by NVIDIA Lightspeed Studios. - https://store.steampowered.com/app/2012840/Portal_with_RTX/
Nvidia internally ehitas need versioonid oma toodete promomiseks oma enda stuudio kaudu. |
ˇ
Järelikult on neil vandenõu FSR mitte integreerida ja kindlasti maksti ka arendajatele raha, et FSR mitte lisada /s |
Võrrelda kahte aasta oodatuimat mänfu Starfieldi ja Avatari, toote reklaamiks tehtud kahe vanamängu remakega ? Sa pead ikka täiesti masendunud olema kui ainult selliseid näiteid on järele jäänud.
Pigem näitavad Quake RTX ja Portal RTX, et Nvidia reklaam on mängija jaoks palju asjalikum ja sellel on igale RTX kaarti omanikule ka mingi konkreetne väärtus.
Või arvab keegi , et AMD väga küsitava väärtusega slaidi seansid on reklaami mõttes paremad. Pole eriti küll süvenenud, aga viimane AI teemaline slaidi seanss oli, ühe webist loetud artikli põhjal, lausa pettuse maitsega.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
19.12.2023 04:28:57
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
Scart kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
Scart, Sinu enda argument on, et dev on laisk, kuna teise tootja upscalingu/FG lisamine on triviaalne.
Seega kui Nvidia seda enda RTX "demodele" ei lisa (eelmainitud Q2 ja Portal olid vist ikka täismängud), siis sinu enda loogikast lähtudes on Nvidia samuti laisk, et ei viitsi nii triviaalselt lihtsat sammu teha. |
Quake II RTX is a cutting-edge, ray-traced reimagining of id software’s old school classic, by NVIDIA’s Lightspeed Studios - https://store.steampowered.com/app/1089130/Quake_II_RTX/
Portal with RTX is a free DLC for all Portal owners developed by NVIDIA Lightspeed Studios. - https://store.steampowered.com/app/2012840/Portal_with_RTX/
Nvidia internally ehitas need versioonid oma toodete promomiseks oma enda stuudio kaudu. |
ˇ
Järelikult on neil vandenõu FSR mitte integreerida ja kindlasti maksti ka arendajatele raha, et FSR mitte lisada /s |
Võrrelda kahte aasta oodatuimat mänfu Starfieldi ja Avatari, toote reklaamiks tehtud kahe vanamängu remakega ? Sa pead ikka täiesti masendunud olema kui ainult selliseid näiteid on järele jäänud.
Pigem näitavad Quake RTX ja Portal RTX, et Nvidia reklaam on mängija jaoks palju asjalikum ja sellel on igale RTX kaarti omanikule ka mingi konkreetne väärtus.
Või arvab keegi , et AMD väga küsitava väärtusega slaidi seansid on reklaami mõttes paremad. Pole eriti küll süvenenud, aga viimane AI teemaline slaidi seanss oli, ühe webist loetud artikli põhjal, lausa pettuse maitsega. |
Vabandused-vabandused. Kui Nvidia sama teeb, siis on see halb näide kuna tegu on kahe vanema mänguga ja RTX kaardi omanikele on see mingi väärtus?
Aga kui AMD teeb seda mõnes mängus, siis pole sellest kellelgi kasu? Isegi mitte kümnetel miljonitel GTX kaardi omanikel?
Topeltstandardid. Minu arvamus selles küsimuses on selge. Kõik uued mängud mis väljastatakse (olgu nad järjed, originaalid või remake'd) peaksid omama kõigi kolme tootja upscaling/FG tehnoloogiat.
Kui kirute AMD selle eest, et arendaja lisab ainult FSR siis peate kiruma ka Nvidiat, kui arendaja lisab ainult DLSS. Kõik muu on topeltstandardid ja fanboyism.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
19.12.2023 11:30:01
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Vabandused-vabandused. Kui Nvidia sama teeb, siis on see halb näide kuna tegu on kahe vanema mänguga ja RTX kaardi omanikele on see mingi väärtus?
Aga kui AMD teeb seda mõnes mängus, siis pole sellest kellelgi kasu? Isegi mitte kümnetel miljonitel GTX kaardi omanikel?
Topeltstandardid. Minu arvamus selles küsimuses on selge. Kõik uued mängud mis väljastatakse (olgu nad järjed, originaalid või remake'd) peaksid omama kõigi kolme tootja upscaling/FG tehnoloogiat.
Kui kirute AMD selle eest, et arendaja lisab ainult FSR siis peate kiruma ka Nvidiat, kui arendaja lisab ainult DLSS. Kõik muu on topeltstandardid ja fanboyism. |
See pole enam fanboy-ism, see on retardsus juba. Las ma kordan sulle, äkki jõuab lõpuks kohale - Nvidia ehitas oma stuudioga, oma raha eest, oma toodetele, reklaamiks lisad Quake 2'le ja Portalile. Miks peaks neil versioonidel FSR olema ja kuidas on rauatootja poolt demoks ehitatud versioonid seotud mängudega, mida väljastavad publisherid? Ma hetkel tõesti ei saa aru, kas sa oled lihtsalt moron või trollid niisama
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
|