Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
28.08.2023 16:01:39
|
|
|
tsitaat: |
„Kui saad klienditeeninduse kätte, siis nad hämavad ja valetavad. Mulle lubati iga õhtu koode, mis peaksid saabuma kohe pärast makset,“ nendib mängija, kes viimati ostis kolm 75 eurot maksnud Soome regiooni PlayStation Plusi kinkekaarti. Nende eest käis ta lõpuks välja 207 eurot. |
Asjaolu, et peab uldse mingite kinkekaartidega jamama, sest konsoolifirmad ei aktsepteeri pangakaarte, millelt otse raha votta, on tobe.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vondur
Kreisi kasutaja

liitunud: 31.01.2006
|
28.08.2023 18:34:58
|
|
|
SKG, konsoolimaailma paljukiidetud mugavused... Tegelikult on nõme ka see, kui topid vägisi oma raha ettevõttele, kes seda sinult ei taha.
_________________ Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte... |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
28.08.2023 19:03:06
|
|
|
Ongi mugav. Tootjafirma ei pea ise klientide ja klienditeenindusega antud osas jamama
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
Karmalaks
HV kasutaja

liitunud: 23.05.2011
|
25.11.2023 17:46:35
|
|
|
Minul siis selline juhtum. Sai Musta Reede soodukana ostetud kaks 20€ Soome rahakaarti. Meili saabudes oli aktiveerimislik, kus oli ainult üks kood. Teavitasin neid sellest ja vabandati ja lubati teine kood meilile saata, kui see nendeni jõuab, ehk siis nad ilmselt peavad ise neid enne saatmisk vist ka ootama. Ootasin siis täna lõunani ja kirjutasin uuesti, et pole siiani koodi saanud, mille peale vastati, et nendel näitab, et puuduva koodi aktiveerimislink saadeti samal päeval meilile. Soovitati rämpsposti kasti vaadata.
Gmaili räpsukastist ma seda ei leidnud ja nüüd on nagu jokk seis, et ma nagu peaksin olema meili saanud, aga reaalselt seda mulle pole laekunud. Siit ka väike küsimus. Saan ma kuidagi omalt poolt tõestada, et ma pole seda meili saanud või jääb see sõna sõna vastu vaidluseks ja tuleb leppida, et see koht koodide ostmiseks pole enam turvaline?
Ideeliselt saaks veel Tarbijakaitsesse pöörduda, aga 16 euri pärast ei tasu ilmselt oma aega ja närvirakke raisata.
Tagantjärele imelik, et nad vormistasid tellimuse ära, samas jättes tellimuse pooleldi täitmata. Vabandades selle peale, et ootavad ise ka koodi, aga samal ajal müüsid seda sooduspakkumist edasi, mis näitas, et koode oli neil veel ja mulle oleks saanud kohe kaks koodi saata nagu tellimus ette nägi.
Veelkord küsik, et saan ma kuidagi neile tõestada, et see väidetavalt saadetud meil pole minuni jõudnud?
_________________ Igasugust: http://www.youtube.com/user/RunningOtacon?feature=mhee |
|
tagasi üles |
|
 |
Dev Grex
HV Guru
liitunud: 29.07.2012
|
25.11.2023 18:09:13
|
|
|
Ettevõte peaks ikka ise tõestama 😀
|
|
Kommentaarid: 353 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
25.11.2023 18:35:08
|
|
|
Karmalaks kirjutas: |
Minul siis selline juhtum. Sai Musta Reede soodukana ostetud kaks 20€ Soome rahakaarti. Meili saabudes oli aktiveerimislik, kus oli ainult üks kood. Teavitasin neid sellest ja vabandati ja lubati teine kood meilile saata, kui see nendeni jõuab, ehk siis nad ilmselt peavad ise neid enne saatmisk vist ka ootama. Ootasin siis täna lõunani ja kirjutasin uuesti, et pole siiani koodi saanud, mille peale vastati, et nendel näitab, et puuduva koodi aktiveerimislink saadeti samal päeval meilile. Soovitati rämpsposti kasti vaadata.
Gmaili räpsukastist ma seda ei leidnud ja nüüd on nagu jokk seis, et ma nagu peaksin olema meili saanud, aga reaalselt seda mulle pole laekunud. Siit ka väike küsimus. Saan ma kuidagi omalt poolt tõestada, et ma pole seda meili saanud või jääb see sõna sõna vastu vaidluseks ja tuleb leppida, et see koht koodide ostmiseks pole enam turvaline?
Ideeliselt saaks veel Tarbijakaitsesse pöörduda, aga 16 euri pärast ei tasu ilmselt oma aega ja närvirakke raisata.
Tagantjärele imelik, et nad vormistasid tellimuse ära, samas jättes tellimuse pooleldi täitmata. Vabandades selle peale, et ootavad ise ka koodi, aga samal ajal müüsid seda sooduspakkumist edasi, mis näitas, et koode oli neil veel ja mulle oleks saanud kohe kaks koodi saata nagu tellimus ette nägi.
Veelkord küsik, et saan ma kuidagi neile tõestada, et see väidetavalt saadetud meil pole minuni jõudnud? |
A mis probleem neil sama meil uuesti sulle saata on?
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Karmalaks
HV kasutaja

liitunud: 23.05.2011
|
26.11.2023 08:24:36
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
A mis probleem neil sama meil uuesti sulle saata on? |
Ei tea, väidavad, et saatsid juba. Õnneks pole naad ära kadunud ja tundub, et tegelevad puuduva koodiga. Viimases meilivahetuses vastas keegi Askly nii " Kui töötate siin koodi lingi saatmisega, saate selle tunni jooksul kätte"
Nagu AI-ga ajaks asju. Natuke veider on ka see, et Chat replay päises on link koodiga, mis jõudis ilusti minuni. Loodan, et nad nüüd seda juba kätte saadud koodi mulle ei ürita uuesti saata, see mul ju kohal ja juba ka aktiveeritud. Tagantjärele olin muidugi rumal, oleksin võinud oodata kuniks mõlemad koodid meilile jõuavad. Samas nii ehk naa, peaksid nad nüüd 2 koodi leidma ja uuesti saatma, millest siis üks peaks see puuduv olema. Ilmselt nad peaks ka ehk nägema,et kood on aktiveerimata ja see peaks ka neile näitama, et ei kavatse neid üle lasta ega midagi petta.
EDIT: Viimases kirjavahetuses lubati mõlema koodi aktiveerimislinkid saata vestlusaknasse tunni aja jooksul, mida ka tehti. Asjade käiku arvestades õnnelik lõpp, aga sellise olukorraga esmane kokkupuude polnud just meeldiv kogemus. Ilmselt on tulevikku silmas pidades mõttekam teha mitme koodi soetamisel erinevad tellimused, et saaks probleemi korral viidata koheselt konkreetsele tellimusele.
_________________ Igasugust: http://www.youtube.com/user/RunningOtacon?feature=mhee |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
20.09.2024 18:33:30
|
|
|
Ei soovita nendega tegemist teha. kell 11 tegin tellimuse ja siiani pole mingisgust konkreetset vastust saanud kuigi sai vahepeal uuritud, et kuna saab siis öeldi 3h hiljem, et täna. 7h 30 minutit on möödas ja ei miskit. Klienditoele pole ka motet kirjutada sest keegi ei vasta seal. Käige sellest kohast kauge kaarega mööda ja see pole esimene kord mul, aga noh sinisilmne nagu ma olen siis lootsin, et ajaga ehk on midagi muutunud
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
20.09.2024 18:42:31
|
|
|
Muidugi…muidugi…
tsitaat: |
Kahjuks tulevad probleemid sageli ikka käsikäes, seega on ka siin olnud tagasilöök, kuna ühe meie makseteenuse pakkuja süsteemis oli viga, mida mõnede inimeste poolt ära kasutati ning selle kaudu tohutus koguses tasuta tooteid saadi. See viga ei olnud küll meiepoolne, kuid sellegipoolest mõjutab meid tugevalt,“ annab juht täpsemaid selgitusi. |
Koertele maitsevad samuti kodutööd, jne…
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
20.09.2024 18:48:01
|
|
|
Värskendan siis oma postitust. Kirjutasin just uuesti klienditoele ja sain vastuseks, et toode on kahjuks otsas, tagastame teile raha, kuna see juhtuma peaks ei oska isegi ette arvata
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
22.09.2024 11:54:02
|
|
|
Etz kirjutas: |
Muidugi…muidugi…
tsitaat: |
Kahjuks tulevad probleemid sageli ikka käsikäes, seega on ka siin olnud tagasilöök, kuna ühe meie makseteenuse pakkuja süsteemis oli viga, mida mõnede inimeste poolt ära kasutati ning selle kaudu tohutus koguses tasuta tooteid saadi. See viga ei olnud küll meiepoolne, kuid sellegipoolest mõjutab meid tugevalt,“ annab juht täpsemaid selgitusi. |
Koertele maitsevad samuti kodutööd, jne… |
No kuskil võib ju viga hetkeks olla, et toode lehel 0 euroga - saab korvi panna ja osta jne. aga üldjuhul sellises olus mingit tooet ükski ostja ei saa, sest saadakse jaole ja saad ainult kirja kus vabandatakse tehnilise vea pärast ja et ikka tegelikult seda toodet niiodavalt/tasuta ei saa. Sellist asja olnud kasvõi siinses ajaloos küllalt kus hindade kuvamisega on anomaaliad a'la toode ei maksa midagi või 100 eurone toode maksab miski 65 000 jne.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
22.09.2024 13:23:53
|
|
|
Pole julgenud sealt osta, aga see süsteemi ärakasutamine tundub pigem mingi häma. Automaatika ei täida ju tellimust kui hind absurdne.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
|