Tekken on ilmselt üks suuremima skenega ja mitmekülgseim võitlusmäng maailmas. SFist/MKst eristab seda 3-tasandiline liikumine ja vähemalt osati suurem loomulikkus, kuigi seda viimast on aasta-aastalt vähendatud.
Varemalt oli Tekken vähem kirev, aga seegi trend on muutunud ja Tekken 7 oli juba väga kirev pea-aegu MK like finishing move-idega ning tundub, et Tekken 8 keerab vinti selle osas veel peale.
Kes pole võitlismänge mänginud nende jaoks on mäng ilmselt üsna keeruline alguses. Nüansse mida õppida on palju ning lisaks baasoskusetle (liikumine, distantsi hoidmine, heidete vältimine jne) on igal tegelasel ka erinevad löögid, mida võib olla 100+.
Hea uudis on see, et kui sul on sama tasemega mängukaaslasi, siis õppimine on väga fun ning mängus on ka harjutamiseks head tööriistad olemas. Easy to get into hard to master on kindlasti Tekkeni kohta väga tabav ütlus.
Kindlasti läbi aegade üks minule südamelähedasemaid mängu sarju. Soovitan soojalt.
Väike gameplay eelvaade ka:
Link _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Ei tea rsk. Endal on võitlusmängud täitsa ära kadund - mingil hetkel polnud vahet kas mängid tekken, street fighter, mortal kombat või killer instinct, kogu uba sama - tee mingi juggle, et vastane kerkiks õhku ja siis lahmi täpselt ühesugune 10 hit combo õhus sisse, kui põrkab seina vms. siis saad veel konkreetse combo õhus lahmida.Nö. jugglefest. Ehk siis nendest 100+ move'st tegelt ei jää suurt alles.
Küsimus pole selles, et kas selleks on kõvasti skilli vaja - lihtsalt jõle ühetaoline on. Samas tekkeni puhul mulle meeldis eyemusiciani matše vaadata, sest toi mäbgis yoshiga ja no kadutas ikka jõle laia erinevate move'de valikut.
Nja, hetkel on käimas closed playtest millele ka võtme sain ja Auron, olen sinu hinnanguga vägagi nõus.
Vanasti oli tekkenis mõned üksikud värvilised löögid (valdavalt powerpunchid, mis olid pmt regulaarselt mitte-kasutatavad), täna on see mäng värviline jugglefest, millest on kahju.
Jah, liikumine ja ajastused jne on endiselt seal, aga pmt 1 viga ja siis sind kombotakse to the hell and back ja ma lihtslat ei viitsi juggle-eid õppida... Kahju, et tekken on selles suunas liikunud.
Nüüd on neid powermove ja armor move ka koguaeg ning seda puhtust ja lihtsust, mis tekkenis oli, lihtaslt ei ole enam _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Ei tea rsk. Endal on võitlusmängud täitsa ära kadund - mingil hetkel polnud vahet kas mängid tekken, street fighter, mortal kombat või killer instinct, kogu uba sama - tee mingi juggle, et vastane kerkiks õhku ja siis lahmi täpselt ühesugune 10 hit combo õhus sisse, kui põrkab seina vms. siis saad veel konkreetse combo õhus lahmida.Nö. jugglefest. Ehk siis nendest 100+ move'st tegelt ei jää suurt alles.
Küsimus pole selles, et kas selleks on kõvasti skilli vaja - lihtsalt jõle ühetaoline on. Samas tekkeni puhul mulle meeldis eyemusiciani matše vaadata, sest toi mäbgis yoshiga ja no kadutas ikka jõle laia erinevate move'de valikut.
Võta konsool ja pela UFCd, teine teema. V siis pcl on undesputed.
See on jälle teistmoodi monotoonne. Vanem tekken oli väga mõnus maagiline realism, väga hea tasakaal suures osas füüsika mõttes loogiliste löökide ja suure mitmekesisuse vahel.
Enamik lööke on vähemalt tehtavad ja isegi kui nende mõju pole nii tugev kui mängus on seal mingi seos realismiga olemas vs kogu see juggle stuff...
Def Jam NY oli päris mõnus kunagi. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.