4090 saab 97 fps sellise graafikaga
Näeb välja nagu mingi mobiilimäng. _________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
renx09, Graafika olgu nagu on, aga võiks joosta ka vastavalt graafikale siis, ära hakkab tüütama see 2013 välimusega mängud mis vajavad 2023 raudvara. _________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Lisaks, iga auto tuleb level50 peale sõita enne kui kõik tuned ja upgraded lahti saab, ehk siis poolkõva autoga tuleb nühkida umbes 50 ringi Le Mansi. Peale kõike seda hype mida meedias on üles klopitud, on see ikka täielik pettumus.
see on küll väga loll otsus, vabadus igasugu huvitavaid masinaid ehitada jääb sellega ära. graafika ja välimus on ok, mobiilijuraks seda kutsuda on absurd.
tuntumaid GP radu on rohkem kui 3 - Catalunya, SPA, Indianapolis, Laguna Seca, LeMans, Mugello, Nürburgring, Silverstone, Suzuka. lisaks pidavat uusi radu lisama ajapikku, hetkel on neid vähem küll, eelmises 32 nüüd 20.
kuid Nordschleife puudumine on väga pettumust valmistav
SuperGT review -
see autode leveldamine ja siis vastavalt levelile sealt mingi ressursi jagamine performance upgradedeks on... (sisesta siia pikk slaavikeelne roppus)
homologation s..t kaotati ära ja tekitati uus asemele, milleks?
ma loodan, et peale karjääri läbimist või mingit kasutajalevelit see lollus lõppeb _________________ !!
Imelik lugeda, et mõni imestab siin radade arvu või autode leveldamise üle ja jagab ostusoovitusi peale mõne tunnist mängimist (lisaks võrdleb aeda aia auguga - FM vs iRicinguga ; ei teadnudki, et FM on ralli mäng). Valdavosa sellest infost on ju vähemalt aasta algusest juba avalik olnud. Forzas vähemalt ei loeta uueks rajaks teise konfiguratsiooniga raja läbimist, nagu mõnes teises mängus tehakse. Teine äärmus on üle põlve tehtud väljamõeldud rajad, mida keegi ei sõidaks.
Eelmisel osal oli probleem CPU tuumade ära kasutamisega, mis paari nädala jooksul ära lahendati ning mäng jooksis peale seda tunduvalt paremini. Keegi Afterburneriga ka juba asja jälginud on? Ma ise ei saa proovida, kuna uue kasti osad jupid pole veel kohale jõudnud ja ei ole kindel, kas läpakas seda üldse välja veab. Seniks pean konsooliga läbi ajama. _________________ /digitaalselt allkirjastatud/
autode leveldamises iseenesest ei ole midagi halba, kui sellega on seotud mingi affinity mehaanika, näiteks margi hinnastamine vms
see, et see on seotud performance upgradega, on major bs _________________ !!
Intro tehtud ja selle põhjal ei oska eriti midagi öelda. Forza nagu Forza ikka. Vajab rohkem süübimist, et mingi pilt oma jaoks kokku panna.
Graafika pole konsooli peal midagi erilist (performance mode; visuals varianti pole proovinud, kuna seal hakkad silmailu nimel kaadreid ohverdama), aga tundub, et kaadrisagedus on stabiilselt 60. Valgustuse osas on suur edasiminek ja annab kogu elamusele palju juurde. FM7 (ja kõik varasemad) on nagu elutu hall maailm uue FM kõrval. Füüsika osas tundub küll edasiminek olevat. Kurvis liivasele äärekivile sõites muutub auto pidamine tuntavalt või kaob sootuks. AI osas pole veel sotti saanud (peab rohkem mängima), kas on edasi- või tagasiminek. Karistused on väga viis, aga kindlasti on seal mõni bugine või vääraka disainiga variant, mida veel avastatud pole.
Proovisin läppari peal, kus mobile RTX3060 - benchmarkis low sätetel soliidne 22 fps. Samal ajal FH5 high seadetel fps üle 100. Võibolla kasutas mäng Inteli integreeritud GPU-d.
Muusika on . Suur kontrast FM7 generic wannabe superstar dad rockiga. _________________ /digitaalselt allkirjastatud/
Nii proovisin ka ära ja hetke emotsioon on see, et poleks pidanud ostma. Muutsin masinas natuke seadeid sest 2k peal mu ti3060 ei suutnud jooksutada ja pidingi FHD peale keerama _________________ #Olen küberkiusamise vastu!
Just mõtlesin, et ostaks Premium editioni. Motorsport 7t sai mängitud päris palju, aga teie poste lugedes tekib kahtlus, kas võtta 8 ligi või mitte.
Game Passiga saaksid järgi proovida, kas kõlbab või mitte (aga seda alles järgmisel nädalal, kui just 40€ premium add on packi ei osta). Odavam variant, kui kohe täis summa välja käia.
EDIT: Mäng ei oska vist ise valida iGPU ja dedicated GPU vahel. Käsitsi tuleb viimane sisse lülitada, muidu ongi tulemus selline nagu kirjeldasin. Dedicated GPU-ga on olukord tunduvalt parem. _________________ /digitaalselt allkirjastatud/
viimati muutis HPN 05.10.2023 19:05:21, muudetud 1 kord
Ma ostsin premiumi ja praegu mõtlen, et oleks võinud muid mange osta. Haa...uuendasin oma nvidia draiverid peale forza testimist, eelmist versiooni ma muidugi ei maleta ja kui mangu kaima panin sain peale draiverite uuendust sellise teate
_________________ #Olen küberkiusamise vastu!
Paar tundi katsetasin seadeid ja erinevaid radasid/masinaid Xbox Series X peal, panen leiud kirja:
Graafika osas - Performace RT-l mõtet ei näe, vahe performance modega mõningates varjudes. Performance RT variable reso on halb, omajagu bluri tekib ja vahest on tunne, et reso on isegi sub 1440p vähemalt praegu, võimalik, et patchitakse. Kes räägivad mingist mobiilimängu graafikast, minge sõitke öösel de la sarthe või päikesetõusul spa rada ja siis häbenege kuskil nurgas. Kohati on GT7-st kõvasti üle.
Füüsika osas - Uus rehvifüüsika on muutnud auto käitumise palju realistlikumaks, rohkem liikumist ja ujumist, eriti kehvade rehvidega, see omakorda tähendab ka, et õige trajektoori hoidmine on keerulisem kui varem ja see on hea. Rammimine/avariid/rajalt eksimine on suurema destabiliseeriva mõjuga (eriti simulation steeringuga) ja penalty system paistab esimese hooga väga mõistlik, mitte selline õudus nagu GT7-s.
Lisandunud on ka selline tore featuur nagu track rubber, kestvussõitudes on selle mõju kindlasti märgatav. Ilmaolud on lõpuks täiesti dünaamilised - päev, öö, vihm. udu jne kõik vaheldub. Vihma ja märja raja süsteem GT7-s siiski oluliselt parem.
Heli/muusika - Suur kergendus, menüüdes jälle normaalne muusika, nagu ennemuiste (loe 3 & 4 ajal). Mootorite sound on next level võrreldes FM7ga, üleüldse kogu heliline taust ja efektid on oluliselt paremad. Hea, et on lõpuks õppust võetud.
Muud asjad - AI on "pime", "näeb" sind alles siis kui kõrval oled, ka ringiga mahajääjad teed ei anna ja on ka muidu keskmisest agressivsemad, halb on see ainult mõnes üksikus stsenaariumis, üldiselt pigem hea. Enne starti starting grid-is koha valimine, ehk risk vs reward süsteem on ka päris tore, osades sarjades on practice asemel ka quali.
Ja siis see õnnetu performance upgrade, mis on küll pita. Enamus väiksemaid upgrade tuleb lahti esimese 15 leveliga, mis ei olegi kõige hullem. AGA... weight reduction alates lvl 20, engine swap alates lvl 40, drivetrain swap alates lvl 50... ffs
Ostad auto, mida tahad põhjalikult ümber ehitada ja siis pead sellega enne mitu tundi sõite sõitma, nojah. Selline asi oleks pidanud olema seotud driver leveliga, mitte car leveliga. _________________ !!
ma vaatasin siin mõnda klippi ja ilmselt ei ole enamus kobisejaid ammu mobiilimänge näppinud, mitte et mina oleks, aga graafika on täitsa fine _________________ ☠
Palun, keegi tark.. kuda krt ma Playstation 4 puldi tööle saaks selle uue Forza Motorsportiga? ei ole võimalik, et nii lappes see ja polegi võimalik _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
See mis töötas FH5s, töötab ka FMs, ehk auto tuleb ise sõitma panna ja paari tunniga on level50 käes.
https://youtu.be/DpokSPikdBE _________________ Give a man a computer program and you give him a headache, but teach him to program computers and you give him the power to create headaches for others for the rest of his life... R. B. Forest
Nohh vähemalt midagi on see mäng saavutanud.. homme lähen ostan selle krdima Starfieldi Xbox Series puldi ära äkki kisub taas mängima.. samas mõtlen praegu, et võibolla peaks lihtsalt Horizoni ostma omale.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
See mis töötas FH5s, töötab ka FMs, ehk auto tuleb ise sõitma panna ja paari tunniga on level50 käes.
https://youtu.be/DpokSPikdBE
Kindlasti patchitakse see ära. Päris koomiline, kuidas nad iga jumala mäng kolistavad samu ämbreid.
Tundub küll, et CR teenimine autode ja juppide ostuks (tegelikult neid CR eest nüüd ei saagi osta) on täiesti kolmandajärguline tevegus, sest autod on väga odavad ja rõhk on puhtalt leveldamise peale pandud. Selle vähese ajaga, mis ma eile õhtul mängisin, suutis kogu süsteem juba vaikselt tüütuks muutuma hakata. AI vastu saamiseks tuleb nagu tavaliselt kasutada upgrade'itud ja tuunitud autot. Selleni jõudmiseks pead lihtsalt tuima laskma, et lvl50 kätte saada ja nii iga autoga. Nad oleks tõesti võinud affinity süsteemi tagasi tuua, mis oleks tunduvalt loogilisem ja sobilikum sellisesse mängu. Kui nüüd väga paljud inimesed lingil toodud exploiti kasutama hakkavad, siis see näitad, et nende level up süsteem on läbikukkunud (igav grind vs fun).
AI tundub üpris sarnane drivataridele. Üks AI auto on ülimate oskuste ja auto omadustega, teine AI auto on natuke lahjem ja ülejäänud on suht mõttetud, kellega sul väga pistmist ei tule. Kui kohe peale starti nr1 ja nr2 autost mööda ei saa, siis suure tõenäosusega sa ei saa seda ka ülejäänud võistluse jooksul (võibolla nr2 õnnestub, aga mitte nr1). Täpselt sama jabur AI nagu alates FM5 kõikides FM ja FH mängudes on olnud. Ainuke pluss on, et AI teeb nüüd vigu ja sõidab vahel rajalt välja (nagu FM3 ja FM4 oli). Lisaks on AI mängija suhtes pime. Mida T10 seal 7 aastat "from ground up" ehitas? Ei tea.
Practice'i olemusele ma pihta ei ole saanud. Mis selle asja point on, kui lõpuks stardipositsiooni saad ise menüüst valida? Samas nendest mainitud nr1 ja nr2 AI autodest sa ennast ette poole nihutada ei saa. Tundmatut rada ja autot nagunii selle 3 ringiga selgeks ei saa. Auto ja rajaga tutvutakse Free Play või Rivalsi kaudu. Raske oli siis kvalifikatsiooni süsteem teha, kus stardipositsiooni lõppvõistluseks saad oma kvalifikatsiooni tulemuse põhjal? Täiesti arusaamatu. Praegune variant on lihtsalt filler content, et mängijate käest engagement aega saada. _________________ /digitaalselt allkirjastatud/
viimati muutis HPN 06.10.2023 09:10:12, muudetud 1 kord
Nohh vähemalt midagi on see mäng saavutanud.. homme lähen ostan selle krdima Starfieldi Xbox Series puldi ära äkki kisub taas mängima.. samas mõtlen praegu, et võibolla peaks lihtsalt Horizoni ostma omale.
Olen paar tundi saanud seda katsetada ning tundub paljulubav.
Esmasel käivitusel ehmatas graafika kui defaultis valis fullHD resolutsiooni (native ultra wide 3840*1080). Pärast graafika paika näppimist (Dynamic render quality Ultra, dunamic optimization Custom -> high peale, scaling 100%,raytracing maha) tuleb 6800XT-ga üle 70fpsi ära. FH5 jookseb aga keskmiselt 140 fps ning tundub, et on paremini optimeeritud.
FM6 ja 7 olid ühed lemmikud ning seda sinna sai päris palju tunde kulutatud radade õppimisele ning ringiaegade parandamisele. Seega see free practice-s rajaga tutvumine enne võistlust ei häiri ning raja meeldetuletamise mõistes päris hea.
Füüsika on palju parem kui FM-7-s. Kokkupõrge teiste autodega mõjutab rohkem ning muru on libedam. Default rooli sätted T300-ga väga head ei ole, kuid dampereid maha võttes sain paremaks. Niipalju kui uurinud olen, on võimalik roolitunnetus päris heaks saada, kuid häid settinguid T300-le veel ei leidnud. Seega võiks olla potentsiaali, et motorsport ei ole enam eelkõige puldimäng.
Online poolt ei jõudnud proovida, kuid seal on kvalifikatsioon ka olemas.
Arvestades, et see on mõeldud platvormina mida pidevalt uuendatakse võiks seda mitu aastat mängida. Lisaks on see ka hüppelaud tõsisematele simudele juurde näiteks Rfactor2 või AC. Eelmainitutega võrreldes on siin ikkagi fun factor palju suurem.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.