Oleks tegu indy tegijaga ja B kategooria mänguga oleks mu arvamus mängust hea. Kuna tegu tuntud tegijaga kes tegi oma arvates AAA mängu, siis on tegu üsna tugeva lati alt läbijooksmisega.
Ehk vahendeid midagi tõesti suurt ja ägedat teha on, aga ei osata absoluutselt realiseerida. Ning siis tohutu marketing hype bandwagon justkui oleks tehtud kümnendi mäng.
Kuna mängu žanr + maailm on sellised, mis kindlasti mulle meelt mööda, aga enne mängin ilmselt pikema aja jooksul BG3 läbi, mida praegu ikka väga kiidetakse pea igast otsast.
Mina isiklikult hype trainga kaasa ei läinud, lubati Fallout in space, tuli Fallout in space. Seega pettuma ei pidanud, kuna FO4 ja Skyrimi launch veel koos probleemidega meeles.
Ootasin tunduvalt rohkem buge, tunduvalt kehvemini jooksvat mängu. Ei arva, et mingi viimase 10 aasta parim mäng oleks vms. omad tugevad plussid on mängul ja tugevad miinused.
Mõned arvamused, koos hinnanguga kuidas õnnestunud:
Combat:
Combat tundub umbes nagu FO4-s, veidi parem. Meeldib, et on suur valik relvi, mida saab modida ja erinevaid viise nagu stealth ja melee. Ei meeldi see, et ei saa objekti taha varjuda, FO4-s seda võimalust polnud,
aga oleks võinud teha.
7/10
Skillid:
Skill treed FO4 pealt maha viksitud, seal need toimisid, toimivad siin ka, arvestades, et level capi pole ja alad lõpmatu suured, siis nagu vahet pole selles osas väga, kuhu sa neid punne paned, hiljem
saad niigunii kõik skillid kätte. FO4-s oli näha, et igast skilliga tuli reaalne kasu ka sisse.
10/10
Space Combat:
... on maha viksitud imo Faster Than Lighti pealt, õigemini see süsteem, kus saad powerit erinevatesse laeva osadesse suunata ja mingit kindlat osa vastase laevast tulistada sinna lockides, samuti see osa,
et kui vastase laeva mootori disabled, siis saad boardida. Keegi oli joysticku ka ilusti toimima saanud, kuigi see support oleks võinud kohe sees olla. Mida oleks saanud paremini teha? Ilmselt see, et laeva pööramine ja tulistamine
erinevate nuppude alla panna. Ühe kangiga pöörad, ühega liigutad sihikut.
8/10
Pilt:
Graafika tehniline osa on mõned aastad ajast maha jäänud, siuke Unreal 4 mootori tase, oleks võinud veidi rohkem võimalusi olla nagu ray tracing ja DLSS support. Üldiselt on graafika parem, kui konkurentidel (NMS, Elite Dangerous, Outer Worlds).
Graafika disainiline pool on tugevaimaid külgi, kuigi karakterite näod on kohati kummalised, siis see, kuidas käsitsi tehtud alad välja näevad, see osa meeldib väga.
8/10
Bugid:
Buge on suht vähe, enamus on visuaalsed, seotud object collisoniga, et siis mingi objekt on teise sees või mingi teise objekti suhtes valesti. Võrdluseks, hakkasin augustis NMS uuesti mängima, koos viimase patchiga, mängu alguses kukkusin kohe läbi põranda.
Arvestades, kui bugised olid alguses Skyrim ja FO4... mis mingi hetk bugide pärast tõsiselt üle viskas, siis see launch on väga viis, oleks aasta tagasi välja lastud, siis ma kujutan ette, mis bugfest see oleks olnud.
7/10
Sound:
Kõik NPC-d on voice overiga, kuigi enamus palju ei räägi. Lisaks see, et Vasco kutsub sind nimepidi, kui sa mõne sobiva oled omale valinud, oskab öelda 1000 erinevat nime. Soundtrack on suurepärane ja sobib väga hästi antud mängu temaatikaga kokku.
10/10
Alad:
Ütlen kohe ära, et ma ei arvanud, et planeetidel saab terve planeedi ulatuses vabalt ringi joosta, mis on ajuvaba, keegi tõesti tahaks joosta 50 000km läbi?
Kaua selleks kuluks, kui 5km läbimiseks kulub 30 minutit? Arvutuse järgi tavaline planeet on ümbermõõduga 50000km, 5km läbitakse 30minutiga, siis kulub 50000km läbimiseks ca 13 aastat, korrutame selle
siis veel planeetide arvuga läbi. Ei usu, et keegi viitsiks isegi testida seda, kas reaalselt on võimalik planeedile ring peale teha. Miks üldse on alad piiratud just sellise suurusega, nagu tavaline skyrimi map?
Arvestades aga, et local map on puudu, "procedural generation" on läbi kukkunud, kuna need alad on tühjad, ebaloogilised ja korduvad, siis ma ütlen, et alade osas on mäng pigem fail. Loading screenid alade vahel oleks
võinud olla vähemalt staatilise pildiga asendatud, ei viitsi seda musta ekraani kogu aeg vahtida. Need kes veel HDD peal mängivad, vahivadki enamuse ajast musta ekraani.
Alad võinuks tõesti olla suuremad, loading screene vähem, samas pidi see mäng jooksma sellel kartulil nimega Xbox Series S, millel on 10gb jagatud RAMi ja umbes sama lahja nagu PS4 Pro.
Oleks saanud teha lihtsa piirangu, kui jõuad ala äärde, tuleb loading screen ja järgmine 5x5km ala, mitte mingi nähtamatu sein ees. Loodetavasti modijad saavad selles osas midagi teha.
3/10
Menüü:
See on eriline käkk, aeglane, kohmakas. Xboxi puldiga mängides vähemalt omab loogikat, aga isegi selle peal on väga aeglase ja kohmaka asjaga, kus pead enamuse ajast toimetama. Üks esimesi asju, mille modijad võiks ära parandada.
2/10
Main story line ja faction queste pole veel piisavalt teinud, et oskaks hinnet anda. Base ja ship buildingut proovinud ei ole, craftimist samuti mitte. Hinnangud said kirjutatud asjade põhjal, millega kokku puutunud mängus olen.
Ma ei saa aru.. kas nad on reaalselt KOPI PASTA koopad pannud lamp planeetidele?
Tegin ise mängu läbi.. nüüd vaatan kuidas mõned striimerid mängu läbisid, mida nemad arvasid jne..
Praegu vaatan Asmoni striimi järgi ja wtf... mõtlesin, et ma lähen hulluks.. aga siin mees teeb 1h11min peal ühte instancet, mis oli mul 100% 1:1-le missiooniga põhi loost.. kogu kompleks täpselt sama aga Asmon mingis lambises tähesüsteemis lambise planeedi peal.
https://www.twitch.tv/videos/1918371578
Minu videos 44m26s
Link _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
HDTanel, Nii on jah. Nagu ma varem manisin võib sama baas esineda kuskil täiesti erinevas kohas. Isegi main questi oma sidequestis ja vastupidi. Ümbritsev keskkond võib olla teine aga baas, vaenlased jms on tõesti 1:1.
HDTanel, Nii on jah. Nagu ma varem manisin võib sama baas esineda kuskil täiesti erinevas kohas. Isegi main questi oma sidequestis ja vastupidi. Ümbritsev keskkond võib olla teine aga baas, vaenlased jms on tõesti 1:1.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kurat need menüüd on ikka jubedad..
Läksin vendori juurde, et kogu oma tavaar maha müüa mida korjasin.
1. MISC all on kogu JUNK.. AGA.. seal on näiteks DIGIPICKID nii, et ei saa kõike lampi lihtsalt sellida, peab jälgima.. vb peale nende veel midagi tähtsat.
2. Hakkasin vendorile sellima, sellin kõik jama maha junkist.. siis vaatan, et krt veider.. Vendorile on raha juurde tekkinud.. siis vaatan.. aaa.. ma olen VENDOR BUY menüüs.... ostsin metsiku hinnaga kogu ta junki.
3. Tänu eelmisele punktile avastasin, et SELL FROM SHIP INVENTORY on olemas.. st saan Laeva Cargoholdi kogu oma pasa jätta edaspidi vb saab isegi upgradeda seda.
4. SHIPS CARGO HOLD ei ole seal kus arvad.. see on mingi minipaneel su laeva rooli kõrval johhaidii. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Jep, see laeva cargo on hea. Seda saab suuremaks teha. Laeva cargosse saab ka menüüst ja ship lõigu alt.
Ma nüüd kaugust täpselt ei tea aga kui laev on lähedal ja madistad kuskil baasis, siis saab pahna ilusti cargosse saata otse enda kotist.
Selle quick lootimise juures võiks asjadel mingi täpsustus olla.
Proovisin mitmekordset laeva teha. Press E to climb, siis läheb kaamera kolmandasse vaatesse, vaikselt turnid ülesse ja siis kerge animatsioon kuidas redelilt maha tuled. Õnneks saab boostiga kiiresti ülesse
Leidsin ühe huvitava mahajäetud uurimiskeskuse ja üllatus üllatus, null laadimiskohta, isegi topeltustega kohti pole olnud. Jube mõnus oli madistada, kõik oli valla
Submob, ma leidsin sarnase koha kohe esimese planeedi pealt kuhu lähed enne Lodge, mingi suur tehas.. aga nagu.. peale mingite mobide tapmise polnud seal midagi teha eks ilmselt need kohad ongi pigem, et tapa kõik ja loodi kastid ning lihtsalt looda legendary itemeid leida nii.
Ma lihtsalt EI SUUDA aru saada kuidas nii suur firma nagu Bethesda otsustas, et ei tee nomanssky-d ja teeb ise kõik handcrafted, et kõigil rohkem nn SISU ja ELU oleks.. aga siis tegid TÄPSELT nagu nomanssky aga ei mingit procedual kraami lihtsalt nagu gimped out nomanssky aga vähemalt on korralikud jutuajamised, story jne.. I guess thats something.
Btw ma ei teadnud isegi, et quick lootist saab minna full menüüsse enne kui mäng läbi oli nagu kui tahad laibalt kraami ära võtta.. ma ei teadnud, et on võimalus avada suurem menüü.. sellepärast ka koguaeg virisesin, et krt ma ei tea mida üles võtta, mis kaalub midagi ja mis mitte.
edit: Võtsin selle perki mängu alguses, et "your family is still alive"
Spoiler
Teen teist playtroughd ja kompan vaid sidequeste 90% ajast ning üritan seda New Atlantist 100% lahti teha, missioone seal jne..
Leidsin mingi ägeda pilvelõhkuja.. oo lift.. lähen lifti sõidan üles.. mingi korteri uks.. ookei? Teen ukse lahti.. mingi pool kiilas vanamees OHHH MY SON HOW ARE YOU
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Ma ei tea mul see laeva cargo on enamuse ajast resource kraami täis. Ei ole veel suuremaks teinud aga vist peab, sest mingit kodu cargot veel ei ole. Ehk, siis ma korjan üles ainult crafting materjali ja väga kallist tavaari mida maha müüa kohe enamasti rare jne. Suur osa jätan üles korjamata, kuna pole kuhugi panna. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Siin videos alates 01:53.
FO4 pole ammu mänginud, ei mäleta enam aga videos öeldu järgi peaks ka seal varjumine toimima samamoodi.
Oled miski objekti taga ja aimid, tuleb varjust välja.
3rd personis see ainult ei toimi...
Natuke olen nüüdseks mänginud ja tunded on kahetised. Tehniliselt suht katki mäng (pole normaalne, et fps varieerub 54-110 vahel; graafiliselt pole just eriline meistriteos). Kosmoselaevaga lendamine on suht meh tõesti tänu menüüde vahel pendeldamisele. Ei oodanudki Star Citizeni või Elite Dangerous'i, aga ei oodanud ka seda, mis seal praegu on - []immersion[] on kehva, väga kehva.
Teisalt, tegevust peaks pikaks ajaks jaguma ehk lõppmulje kujunemiseni läheb kaua aega. _________________ /digitaalselt allkirjastatud/
ma ei saa aru, kuidas teil see lendamine menüüdes pendeldamine on? võtad skänneri lahti, kuhu süsteemis minna tahad, travel ja minek (kui missiooni marker ees, saab ka süsteemide vahel nii). kui oled orbiidil, skänner lahti, osutad planeedile, open planet map, valid maandumiskoha ja minek... _________________ !!
Natuke olen nüüdseks mänginud ja tunded on kahetised. Tehniliselt suht katki mäng (pole normaalne, et fps varieerub 54-110 vahel; graafiliselt pole just eriline meistriteos).
Peale mõne mehe välajütlemisi , et Starfield on Next gen mäng paneks ma 0-i. Täiesti arusaamatu kus nad neid idioote tähsatele kohtadele leiavad.
Nende õnneks mul ei ole metacriticu kontot.
ma ei saa aru, kuidas teil see lendamine menüüdes pendeldamine on? võtad skänneri lahti, kuhu süsteemis minna tahad, travel ja minek (kui missiooni marker ees, saab ka süsteemide vahel nii). kui oled orbiidil, skänner lahti, osutad planeedile, open planet map, valid maandumiskoha ja minek...
Skänneriga lahendus on selline pooletoobine. Kogu reisimisega seonduv oleks võinud ju kosmoselaeva HUD peal olla ja sellega seonduv kiun oleks olemata olnud. Kohati on täiesti jaburaid otsuseid disaini osas vastu võetud (huvitav oleks teada nende põhjendusi). Samuti see paljuräägitud laeva mineku load screen. Väike asi, aga immersioni suhtes väga oluline. Kas tõesti siis ilma selleta ei saanud asju lahendada?! Mujal maailmas ringi liikudes pole loadaing screenid nii häirivad (vähemalt mitte veel; save file'i kasvades pidavat laadmisajad samuti kasvama).
IceUul kirjutas:
Vaatasin, et sul 7900XTX, mis seadetega mängid?
4k peal ja seaded võtsin siit (HUB quality mode). Depth of field, motion blur ja film grain on maha keeratud. _________________ /digitaalselt allkirjastatud/
Ärge vinguge jah laadimisekraanide ja menüüde üle (kas uue arvuti muutmine muudab ka menüüd PC sõbralikuks?).
Aga vähemalt saab 20000 kartullit ühte ruumi toppida korraliku füüsikaga või lennata kümneid tunde seest tühjadele planeetidele mis ringlevad enda õigetel orbiitiidel, sest see on oluline
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.