Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Starfield märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Esmamulje Starfieldist:
Väga viis
12%
 12%  [ 9 ]
Hea
24%
 24%  [ 18 ]
Käib kah
20%
 20%  [ 15 ]
Alla keskmise
28%
 28%  [ 21 ]
Täielik käkk
14%
 14%  [ 11 ]
hääli kokku : 74

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009




sõnum 03.09.2023 13:08:19 vasta tsitaadiga

Tell me lies tell me sweet little lies... Arvatavasti tuleb sellest mängust korralik Crowbat video.
Nii palju kui mina gameplay'd ja revüüsid vaatanud olen, siis eriti mängima ei kutsu. Siuke klassikaline Bethesda singleplayer mäng - main story nagu oleks olemas (iseasi, kas story hea on, sest järk-järgult on nende mängude stoorid aina halvemaks muutunud), jookseb väga halvasti arvestades, milline välja näeb ja mäng on tühjusega suureks paisutatud.
Exploration tundub olevat mängu kõige nõrgem külg. Vaadatu põhjal isegi nii halb, et võiks lausa vältida.
Õige RPG'ga tegu pole. Open world action adventure RPG tuhksuhkruga.
...ja juba on bugge nii et tapab.

_________________
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sn4itek
HV kasutaja
Sn4itek

liitunud: 21.09.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.09.2023 13:37:30 vasta tsitaadiga

https://www.youtube.com/watch?v=P4vVxkbduMs
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 03.09.2023 13:37:40 vasta tsitaadiga

HDTanel kirjutas:
Tomorrow, Vaatan kohe ülevaated ka ära, kampaaniat piisavalt mängitud, et spoile vist väga ei tohiks saada. MENÜÜ ON KOHUTAV btw.. TÄIESTI KOHUTAV. Tahad local kaarti näha... holy jesus.. click and hold, et väljuda jne. Kaart ise ka mingi täpiline pilt nagu oleksid rusikaga näkku saanud ja näed tähtesi.
Aga tähtede vaheline seiklus on minu jaoks siin loading screenide vaheline seiklus. Saan missiooni, avan menüü, avan kaardi, zoomin välja, zoomin välja, zoomin välja, vajutan uue tähesüsteemi peale, vajutan õige planeedi peale, vajutan planeedil oleva instance peale, travel, YOU ARE OVER ENCUMBENERED. Panen kõik aknad kinni, viskan hunnik sitta maha ja avan menüü, avan kaardi, zoomin välja, zoomin välja, zoomin välja, vajutan uue tähesüsteemi peale, vajutan õige planeedi peale, vajutan planeedil oleva instance peale, travel, Kohal.
Äge icon_lol.gif how the fuck keegi 8-10p andis sellele.. rämedalt kinni makstud asutused.


Minu jaoks ongi peamine teema see UI. No ma ei tea kes see ajuhiiglane oli, kes see Lead dev selle jura välja mõtles. Kuskile minna ei saanud, siis selgus ,et pead ühe story missooni lõpuni tegema, siis saad alles teised tähesüsteemid lahti, et sinna ka lennata. Ma väga palju ei ole teinud aga ajuvaba, et oeld juba level 7-8 ja siis alles tuelvad esimesed tähesüsteemid lahti mis on lvl 1 icon_lol.gif
See interface space ja planet vahel valimine ja inventory on ikka täiesti jura. Kui kohe algusees kiirelt endale + extra capacity skille ei vali, siis enamus head looti jääbki võtmata ja müümata. Lisaks on cargo space nii limiteeritud ja kui topid loodi ühele companionile, siis pead pärast linna vahet jooskma kummagagi ,et looti müüa, sest ship cargosse ei mahu kõik. Need kaks asja on minu jaoks ilge ajaraiskamine. Hakkasin juba nexusmode otsima, et see cargo limit lihtsalt 9999 vms panna. Saab vähemalt mängu nautida mitte joosta ringi täislastis ja micromanageerida seda.

Kusjuures bugisid on palju. Aga üks oli game breaker. Mingi laev oli kuskil planeedil. Killisin väljas olnud tüübid ära ja sisenesinlaeva. Järgmine hetk oli nii, et laev tõusis ise õhku ja objective oli kas crew maha nottida või laevast lahkuda. Kumbagi teha ei saanud, sest peale õhkutõusu lendas laev kohe pilbasteks paari sekundiga ise. Ja nii iga kord kui ma uuesti alustasin. Ainus variant oli reload autosave 10 minti tagasi ja mitte sinna laeva minna.
Mäng ise oleks fun aga mind häirib broken ja dumb AI. Nagu kas nad testisid ka seda üldse, enamus ajast lähen face to face shotguniga, peale paari lasku nurga taha ja siis uuesti. AI lihtsalt passib seal munedes.
Kokkuvõttes meenutab Cyberpunki reliisi situatsiooni.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA


viimati muutis Zonerman 03.09.2023 13:45:23, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
flake
HV veteran

liitunud: 01.05.2003




sõnum 03.09.2023 13:41:14 vasta tsitaadiga

Kuna mul Gamepass on ja gamepassi ta ka kolmapäeval tuleb, siis võtab käsile. Eraldi ilmselt ei ostaks jep.
_________________
..||..
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 03.09.2023 14:24:58 vasta tsitaadiga

Sn4itek kirjutas:
https://www.youtube.com/watch?v=P4vVxkbduMs

Uh, väga karm hinnang Mackilt. 4.5/10

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 03.09.2023 14:57:26 vasta tsitaadiga

Equinox kirjutas:
Sn4itek kirjutas:
https://www.youtube.com/watch?v=P4vVxkbduMs

Uh, väga karm hinnang Mackilt. 4.5/10


tl;dw: loading screen simulator with a lot of boxes to move around in a soleless world. icon_lol.gif

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 393 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009




sõnum 03.09.2023 14:59:39 vasta tsitaadiga

Sn4itek kirjutas:
https://www.youtube.com/watch?v=P4vVxkbduMs


BoxField icon_lol.gif

_________________
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 03.09.2023 17:32:30 vasta tsitaadiga

Killhoven kirjutas:
Equinox kirjutas:
Sn4itek kirjutas:
https://www.youtube.com/watch?v=P4vVxkbduMs

Uh, väga karm hinnang Mackilt. 4.5/10


tl;dw: loading screen simulator with a lot of boxes to move around in a soleless world. icon_lol.gif


Nagu nad kunagi öelnuks, et saab planeetidele lennata. Ja väga hea, et saab kiire laadimisega kohtatesse. Ei pea neid interaktiivseid cutscenesi vahtima, kus hoia nuppu all, et edasi liikuda. Kui tahate aega raisata sellise jüra peale siis mängige star shittiseni. Seal saad pool tundi rongiga s6ita. dance.gif

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.09.2023 18:58:04 vasta tsitaadiga


_________________
!!
Kommentaarid: 299 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Laifstaile
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.09.2023 21:03:38 vasta tsitaadiga

Ma hetkel kuulan
ACG podcasti kus nad räägivad Starfieldist ja muust aga suht asus ülevaade neilt
nn 3 taseme rahva disain on saast...
ruumi vähe
mõned bugid mida nad mainivad
aga üld mulje on positiivne neilt...
soovitan kuulata aus ja otsekohene jutuajamine mängust..
https://podcasts.apple.com/us/podcast/tbgp-407-starfield-reviews-2023-blast-off/id966781846?i=1000626515860
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 04.09.2023 08:30:55 vasta tsitaadiga

TEGIN LÄBI.
OMFG.. 4p10st pigistas minu jaoks ära.
Nomansskyle tegi vist KUIDAGI ära sest nomansskys polnud absoluutselt mingit storyt ega questline. Vähemalt alguses.

+Visuaalselt kaunis kui detailidesse ei süvene (nomanssky on ilusam)
-Kus kurat on ATV-d, hõljuk rulad jms lahedad LIIKUMIS VAHENDID?
-Kes kurat otsustas panna AINSAKS LIIKUMIS VAHENDIKS JALAD ja siis limiteerida jooksmine kopsudega.. st kui jooksed 30sekundit siis hakkad SUREMA icon_lol.gif see käis NII PINDA ja võttis kogu isu ära planeetidel ringi uurimise
-KUS ON RASKUSE INDIKAATOR kui vaatan mingit laipa maas ja tal on loot.. KOGUAEG jätan sita maha sest ma ei tea kas see asi mida loen on 10KG või 0KG
-Tähtede vaheline seiklus aga ei mingeid tulnukaid vms olendeid nagu Mass Effectis kunagi olid.. ala nagu vana hea GARRUS! Siin kõik copy paste igavad inimesed
-KUS ON KUULID? Selline tunne nagu 10000 relva mängus ja igal relval erinevad kuulid. Koguaeg olid kuulid otsas ja pidin mängu 3ndal minutil saadud laser relvaga lõpu bosse tapma.
-KUS ON MEDPACKID? CRAFTIMINE? Craftida sai kõike peale medpackide.. sain mingi porgandi supi vist teha mis taastas... wait for it.. 3 elu... 3000st vms. WTF
-Menüü oli kõige kohutavam mida viimase 5-10aasta jooksul kohanud olin
-OKEI, tahan rännata teise tähesüsteemi missioonile. Vajutame TAB avame local kaardi, tab uuesti, et planeedi kaart avada, tab uuesti, et tähesüsteem avada, tab uuesti, et galaktika pilt avada, hiirega otsin koha kuhu minema pean, klikin sellele tähesüsteemile, klikin planeedile, klikin maandumis paigale, YOU ARE ENCUMBERED. Sulgen kõik aknad, viskan taskus oleva kõvaks läinud junni maha. Vajutame TAB avame local kaardi, tab uuesti, et planeedi kaart avada, tab uuesti, et tähesüsteem avada, tab uuesti, et galaktika pilt avada, hiirega otsin koha kuhu minema pean, klikin sellele tähesüsteemile, klikin planeedile, klikin maandumis paigale, CANNOT TRAVEL WHILE IN COMBAT. Tapan 2km kaugusel oleva vaenlase ära, kes ikka aggrod on. Vajutame TAB avame local kaardi, tab uuesti, et planeedi kaart avada, tab uuesti, et tähesüsteem avada, tab uuesti, et galaktika pilt avada, hiirega otsin koha kuhu minema pean, klikin sellele tähesüsteemile, klikin planeedile, klikin maandumis paigale, CANNOT FAST TRAVEL FROM THIS PLACE. Löön klaviatuuri vastu põlve pooleks, võtan varu klaveri. Jooksen 20minutit koopa põhjast läbi labori tagasi majast välja, oma laevani.. ja siis laevas olles vajutame TAB avame local kaardi, tab uuesti, et planeedi kaart avada, tab uuesti, et tähesüsteem avada, tab uuesti, et galaktika pilt avada, hiirega otsin koha kuhu minema pean, klikin sellele tähesüsteemile, klikin planeedile, klikin maandumis paigale. Laeb ära aga ainult tähesüsteemi, siis pean uuesti kaardi avama ja jälle planeedi ja maandumiskoha võtma.


Spoiler Spoiler Spoiler


Kas Mass Effect Andromeda on parem kui Starfield?

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel


viimati muutis HDTanel 04.09.2023 08:59:43, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 634 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 495
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Outenter
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2001




sõnum 04.09.2023 08:40:12 vasta tsitaadiga

HDTanel kirjutas:
TEGIN LÄBI.
OMFG.. 4p10st pigistas minu jaoks ära.
Nomansskyle tegi vist KUIDAGI ära sest nomansskys polnud absoluutselt mingit storyt ega questline. Vähemalt alguses.

Üks veider punkt.. see on STARFIELD.. tähtede vaheline seiklus.. jaaaa... ei mingit erilist hullu tulnukate tehnoloogiat, ei ühtegi tulnukat jne.. kõik samasugused copy paste inimesed.
Kõige kohutavam oli ELUD.. KUS ON MEDPACKID?? MIKS NEID EI SAA CRAFTIDA?? HOLY SHIT.. enamus looti mida üles korjad on JUNK aga kaalub.. niisiis ei saa pimesi kõike üles korjata st vb skipid head elu packid nii.
Kompvekid taastavad 1-3 elu, elusi tundus olema aga 1000. MIS KASU NEIST ON?
Kõik relvad, mis mul mängus olid.. kunagi polnud kuule sest kuule kukkus mingile variant 545 minu relvast aga mul oli variant 356 millele need kuulid ei sobi icon_lol.gif

Spoiler Spoiler Spoiler


Kas Mass Effect Andromeda on parem kui Starfield?


Lugedes HDTaneli nutujuttu võib järeldada, et ikka ülihea mäng. icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif Aga ega see polegi mäng neile kes lihtsalt storyline läbi tahavad joosta. Oma tegevused tuleb ka natuke läbimõelda ja planeerida. Mõne inimese jaoks on see ületamatu raskus mis võtab nutuvõru suu ümber icon_biggrin.gif
Kohe kibeleb selle järgi aga sai endale lubatud, et ostan alles paari kuu pärast siis kui suuremad lastehaigused väljaravitud. Paari kuuga saavad hullemad bugid välja pekstud ja uued sisse toodud ja ka need välja pekstud icon_biggrin.gif

Mass Effect ja Starfield pole isegi kergelt võrreldavad
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 04.09.2023 09:00:39 vasta tsitaadiga

Outenter, Nagu.. planeetide vaheline seiklus ja planeetidel saad ringi ainult KÕNDIDA või JOOSTA aga ära palju jookse sest muidu sured ära kuna kopsud ei pea vastu icon_lol.gif
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 634 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 495
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 04.09.2023 09:19:35 vasta tsitaadiga

ma nii kriitiline ei oleks, aga GOTY vast küll ei ole. Selles mõttes oli kuskil väga hea ütlemine: "Ootasime kosmosemängu Bethesdalt, aga saime Bethesda mängu kosmoses". Kes B mänge rohkem tagunud on, sellel on palju äratundmisrõõmu (või kiunu). Palju asju on meh ja panevad kukalt kratsima, palju on mõttetut fillerit, aga on palju ägedat maailmat ja pisidetaile, milleni ükski teine mängulooja veel ei küündi.

- perf väga ei häiri, peale DLSS 3.5 modi lisamist jookseb 1440p/medium (70% scale) väga okeilt. väga kehvades kohtades on FPS 50ndates, aga üldjuhul üle 60 ja koobastes/siseruumides pea 100 ligi. g-synciga koos on täitsa okoo. fsr-iga oli jube karvane ja ei tahtnud kasutada, aga õige dlss on ikkagi teine tera. On imelik, et süsteem ei oska GPU powerit korralikult ära kasutada, sest tihti on kasutus 70-80%. Samas positiivne, et kui pausi vajutad (menüü), siis on tavaline staatiline pilt ja see säästab energiat (näitab kohe, et gpu läheb teise power state'i), sest gpu kasutus on üksikud protsendid.
- kogu kasutajakogemus (lockupid, lagid, loading ajad, käivitusaeg) muutus kapitaalelt, kui kolisin mängu tavaliselt SSD-lt nvme kettale. Nüüd lippab nagu siid.
- fast travel ka ei häiri, või siis pigem seetõttu, et mängu questing on tehtud selliselt, et peadki iga pisiasja pärast hüppama ühest kohast teise. imho oleks pidanud vähemalt sidequest liinid jätma ühe süsteemi piiridesse ja rohkem ühele alale keskenduma, mitte mööda taevakaart rändama. Protip tabitajatele: all on kiirshortcutid. kasutage neid. mission->set course ja tuld.
- UI on paras pelmeen, aga favorite süsteem aitab välja. 10 kiir-itemit on piisav, et ei pea koguaeg menüüd lappama. vahest mõne special AID-i jaoks äkki. Aga ma saan aru tegelikult UI süsteemist, sest see on eos puldimeestele tehtud. Küll modijad teevad oma töö, nõme, aga nii on alati olnud
- kõige rohkem käib pinda craftimise süsteem. mindi ikka NoMansSky sügavustesse: iga pisiasja jaoks on eraldi metall, eraldi lisamaterjal jne. Research vajab ühte, modi craft teist. Kanda palju ei saa, et neid lisamaterjale otsida, aga nõue on suur ja erinev. No ei jõua träkkida ja koguda. Kui nad oleks julgelt poole vähem matte teinud, isegi siis oleks liiga diip. Neid on 50+ erinevat.
- on paar asja, mida ma väga süviti ei ole ette võtnud: shipbuilding (ainult upgradesin pisu juppe ja teise laevukese leidsin ka) ja basebuildingut. Viimase probleem on ka selles craftimises, et see omakorda vajab researchi ja see omakorda matte jne.

kuulide ja medpackide puudust ei ole tundnud, aga ma muidugi mängin normaliga. võibolla raskemaga oleks teine tera.

otsest buildi pole taga ajanud (ma alles mingi level 21-22 vms ka), aga peale chameleon packi võtsin ikkag stealthi ette (nagu bethesda ikka icon_lol.gif ), enne seda tundus stealth täitsa mõttetu, peale esimest pauku kohe leiti üles. Nüüd istud kuskil künka otsas ja kütad sneakshotte. Põhirelvaks on lilla VSS. Aga mantise questist sain mingi päris eliit bridger (näeb nagu shotgun, aga on vist heavy klassi grenade launcher; instigating, incediary, sticker 181dmg), see raiub ikka mõnuga, AoE on sellel metsik.


viimati muutis High-Q 04.09.2023 09:22:11, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 09:21:31 vasta tsitaadiga

HDTanel kirjutas:
TEGIN LÄBI.
OMFG.. 4p10st pigistas minu jaoks ära.
Nomansskyle tegi vist KUIDAGI ära sest nomansskys polnud absoluutselt mingit storyt ega questline. Vähemalt alguses.

Jälle see nomansky-ga võrdlemine? Täiesti erinevad mängud ju, ma hakkan seda siis võrdlema Faster Than Lightiga, kuna ship combat oli täpselt sealt maha kopeeritud, ainult questid ja story ja FPS elemendid juures siis.
Täiesti mõttetu on võrrelda seda mängu No Man Sky-ga, see, et automaatselt genereeritud planeedid ja ressurside kogumine on sealt maha viksitud?
Vastan teistele küsimustele ka:
-KUS ON RASKUSE INDIKAATOR kui vaatan mingit laipa maas ja tal on loot.. KOGUAEG jätan sita maha sest ma ei tea kas see asi mida loen on 10KG või 0KG

Laipade puhul on see puudu, aga enamasti on ka suht väärtuslik kraam neil, korjad ülesse ja paned ship cargosse või kaaslase kätte või suurendad vastavaid skille või kasutad modi, mis suurendab võimalust rohkem asju kaasas kanda.

KUS ON KUULID? Selline tunne nagu 10000 relva mängus ja igal relval erinevad kuulid. Koguaeg olid kuulid otsas ja pidin mängu 3ndal minutil saadud laser relvaga lõpu bosse tapma.

Täpselt nagu fallout-s, kuulid tuleb poest osta, nagu Falloutis. Oled sa mõnda Fallouti üldse mänginud? Vähene kuulide arv mingile relvale annabki võimaluse erinevaid relvi katsetada ja kombineerida. Minu meelest väga viis asi.

-KUS ON MEDPACKID? CRAFTIMINE? Craftida sai kõike peale medpackide.. sain mingi porgandi supi vist teha mis taastas... wait for it.. 3 elu... 3000st vms. WTF

Need saab spets medpack masinatest maailma avastades, pharmaceutical labis craftides või ostes (igas suuremas linnas on müüja olemas)

-Menüü oli kõige kohutavam mida viimase 5-10aasta jooksul kohanud olin

Tundub väga normaalne, kui xboxi puldiga mängida, sellele optimiseeritud. Skyrimis ja Fallout 4-s oli sarnane menüü.

-OKEI, tahan rännata teise tähesüsteemi missioonile. Vajutame TAB avame local kaardi, tab uuesti, et planeedi kaart avada, tab uuest

Selleks on keyboardil shortcutid, kuidas kiiresti iga menüü osa avada ja sulgeda, ei pea TABiga jaurama üldse.



Aga üldiselt, enamus neid probleeme, mis kellelegi ei istu, igal ühel erinev probleem. Saab lahendada modimisega, õnneks on sellel mängul väga hea modide tugi ja pooltele probleemidele on juba modine lahendus olemas.
Kommentaarid: 211 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 10:03:32 vasta tsitaadiga

HDTanel kirjutas:
Outenter, Nagu.. planeetide vaheline seiklus ja planeetidel saad ringi ainult KÕNDIDA või JOOSTA aga ära palju jookse sest muidu sured ära kuna kopsud ei pea vastu icon_lol.gif

Suht loogiline ju, ega igavesti ei saagi joosta, eriti skafandrit kasutades. Üheski Bethesda mängus ega sellega sarnases mängus ei ole masinaid, millega mööda maad ringi liikuda. Keegi pole neid ka lubanud.
Mass Effect Andromedas oli, aga IMO oli see üks halvimaid asju seal, tänu sellele tekkisid tühjad ja igavad suured kaardid, kus polnud midagi teha.

Nende automaatselt genereeritud aladega... on minu meelest hoopis teine probleem. Kuidas siis asi töötab? Iga kord, kui valid suvalisel tahkel planeedil mingi puntki ja maandud sinna, genereeritakse täiesti uus kaart, mis
on siis igal planeedil veidi erinev, vastavalt planeeedi spetsifikatsioonile. Kaart on siis umbes 5x5km vms. et siis 40 minutit aeglast kõndi ühest otsast teise. Neid alasid võib sisuliselt lõpmatult genereerida, samas iga ala
on piiratud nähtamatu müüriga.
Milles probleem seisneb? - IMO on need genereeritavad alad tehtud kehvasti, kuigi nad on suht erinevad, vastavalt planeedile, hakkavad nad mingi aja pärast ikkagi korduma. Lisaks on probleem, et sinu laev maandub
alati iga ala keskpunktis ja laeva ümber mõistlikusse kaugusesse, kuhu veel kuidagi joosta annab, genereeritakse siis mingi hunik objekte, mis peaks sulle huvi pakkuma. Ilmselt üks point, miks on liikumine seal aeglaseks tehtud,
et keegi ei viitsiks ala nurka kõndida, kuna seal pole midagi.

Kahjuks on reaalsus see, et enamikul planeetidel valitsevad erinevad tingimused... jätame maa, marsi ja kuu sarnased sõbralikud objektid kõrvale, mis on sobilikud skafandriga külastamiseks. On planeedid, kus on väga külm, kuum, kõrge rõhk jne.
Mäng tehti NASA-ga koostöös, aga imo neid asju paika ei saadud. Näide... planeedil pole mingi atmosfääri, metsikult kõrge radiatsioon ja kuumus 400c, aga ikka saab vabalt ringi joosta skafandriga ja planeedile on genereeritud hunik objekte, mille
olemasolu oleks seal võimatu. Iga päikesesüsteemis on üks täht, mis valgustab erinevaid planeete, mida kaugemal planeet tähest on, seda vähem valgust, sellega on ka mööda pandud. Täht tundub igalpool samal kaugusel olevat.
Kuidas planeedi gravitatsioon liikumist võimaldab, see on enam-vähem paigas.
Mass Effectis oli sarnane süsteem, aga seal lihtsalt sai ainult sõbralike planeetidele maanduda, teistele mitte.
Kommentaarid: 211 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Outenter
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2001




sõnum 04.09.2023 10:19:46 vasta tsitaadiga

HDTanel kirjutas:
Outenter, Nagu.. planeetide vaheline seiklus ja planeetidel saad ringi ainult KÕNDIDA või JOOSTA aga ära palju jookse sest muidu sured ära kuna kopsud ei pea vastu icon_lol.gif


Aga kuhu sul kiiret on? icon_biggrin.gif Käid ringi kojad resursse ja naudid mängu.
Skillup aitab kah ja ilmselt sellele probleemile tuleb ka mingi leevendus paari- kolme- nelja kuu pärast.

Hetkel nagu tundub, et tahetaks rohkem realismi aga mitte nii palju icon_biggrin.gif
Palju sa ise jaksad joosta sellise koormaga? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 04.09.2023 10:24:04 vasta tsitaadiga

Poleks arvanud , et hakkan kunagi kasutajat nimega HDtanel kaisma. Aga kui mõni andunud fänn hakkab oma fänni umbluud ajama ... ei saa ma vaiki olla.

IceUul kirjutas:
HDTanel kirjutas:
TEGIN LÄBI.
OMFG.. 4p10st pigistas minu jaoks ära.
Nomansskyle tegi vist KUIDAGI ära sest nomansskys polnud absoluutselt mingit storyt ega questline. Vähemalt alguses.

Jälle see nomansky-ga võrdlemine? Täiesti erinevad mängud ju, ma hakkan seda siis võrdlema Faster Than Lightiga, kuna ship combat oli täpselt sealt maha kopeeritud, ainult questid ja story ja FPS elemendid juures siis.
Täiesti mõttetu on võrrelda seda mängu No Man Sky-ga, see, et automaatselt genereeritud planeedid ja ressurside kogumine on sealt maha viksitud?

Täiesti asjakohane võrdlus. Starfield ei ole ainult spase shooter ja see kuidas ship combat välja näeb ei määra mängu olemast, sest see on ainult 1 mängu element. .

tsitaat:
Vastan teistele küsimustele ka:
-KUS ON RASKUSE INDIKAATOR kui vaatan mingit laipa maas ja tal on loot.. KOGUAEG jätan sita maha sest ma ei tea kas see asi mida loen on 10KG või 0KG

Laipade puhul on see puudu, aga enamasti on ka suht väärtuslik kraam neil, korjad ülesse ja paned ship cargosse või kaaslase kätte või suurendad vastavaid skille või kasutad modi, mis suurendab võimalust rohkem asju kaasas kanda.

Tüüpiline poliitiku vastus. Inimesel oli probleem , et ta ei saa aru kuna kaal üle limiidi läheb. See , et sa limiiti suurendad või muulasid kasutad ei lahenda probleemi olemust. Mängija ei saa ikka aru kuna kaal limiidist üle läheb.

tsitaat:
KUS ON KUULID? Selline tunne nagu 10000 relva mängus ja igal relval erinevad kuulid. Koguaeg olid kuulid otsas ja pidin mängu 3ndal minutil saadud laser relvaga lõpu bosse tapma.

Täpselt nagu fallout-s, kuulid tuleb poest osta, nagu Falloutis. Oled sa mõnda Fallouti üldse mänginud? Vähene kuulide arv mingile relvale annabki võimaluse erinevaid relvi katsetada ja kombineerida. Minu meelest väga viis asi.

Millisest falloutist sa räägid ? Ma pole üheski falloutis kuule ostnud. Fallout 4-s tuli neid küll vahel juurde craftida, aga ilmselt oleks ka ilma hakkama saanud. Fallout 4 õnnetut modi nimega fallout 76 pole ma mänginud.

tsitaat:
-Menüü oli kõige kohutavam mida viimase 5-10aasta jooksul kohanud olin

Tundub väga normaalne, kui xboxi puldiga mängida, sellele optimiseeritud. Skyrimis ja Fallout 4-s oli sarnane menüü.

Fallout 4 tuli välja 2015, seega 5-10 aastat on täiesti õige.

tsitaat:
-OKEI, tahan rännata teise tähesüsteemi missioonile. Vajutame TAB avame local kaardi, tab uuesti, et planeedi kaart avada, tab uuest

Selleks on keyboardil shortcutid, kuidas kiiresti iga menüü osa avada ja sulgeda, ei pea TABiga jaurama üldse.

Kas shortcutide olemasolu on vabanduseks korralike menüüde puudumisele ? minu arvates ei ole.

tsitaat:
Aga üldiselt, enamus neid probleeme, mis kellelegi ei istu, igal ühel erinev probleem. Saab lahendada modimisega, õnneks on sellel mängul väga hea modide tugi ja pooltele probleemidele on juba modine lahendus olemas.

Õige. Aga jutt käib originaal , modimata mängust. Ma pean valeks suhtumist kus modijate töö ja vaev kingitakse developerile kes pole oma tööga hakkama saanud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 10:55:34 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Poleks arvanud , et hakkan kunagi kasutajat nimega HDtanel kaisma. Aga kui mõni andunud fänn hakkab oma fänni umbluud ajama ... ei saa ma vaiki olla.

IceUul kirjutas:
HDTanel kirjutas:
TEGIN LÄBI.
OMFG.. 4p10st pigistas minu jaoks ära.
Nomansskyle tegi vist KUIDAGI ära sest nomansskys polnud absoluutselt mingit storyt ega questline. Vähemalt alguses.

Andunud Bethesda mänguda fänn olen tõesti, sisuliselt kõik mängud läbi tehtud koos sidequestide ja kõige muuga mis need pakuvad. V.a. Fallout 76, mis on selle meeskonna töövili pole.

Igale probleemile on lahendus Bethesda mängudes, kui kasutaja HDTanel mängu main questi kiiresti läbi jookseb viitsimata süveneda muusse, mida see pakub ja selle põhjal selle maa tasa teeb, siis tuleb lihtsalt veidi
asja kaitsta.

Bethesda on teinud võimaluse oma mängu täielikult modida ja muuta kõike konsooli käskude abil, täielik vabadus teha mida tahad, luua selline maailm ja mängu kogemus nagu sulle sobib.
Need on suurimad Bethesda mängude plussid, mitte lineaarne ette antud maailm, mis on 50h-ga läbitav.

Ei saa öelda, et modijad peavad mängu parandama, pigem modijad peavad andma võimaluse mängu muuta iga mängija maitsele vastavaks ja tänu Bethesdale, kes sellise funktsiooni on lisanud, on see ka võimalik.
Bethesda ilmselt parandab järgmiste aastate jooksul osa neist bugidest ise ära, modijate teemaks ikkagi jääb endiselt mäng kohandada erinevate inimeste maitsele vastavaks.


viimati muutis IceUul 04.09.2023 11:33:28, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 211 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 11:17:15 vasta tsitaadiga

Selle kohane video ka BDG'lt ilma spoileriteta:
Spoiler Spoiler Spoiler

Ehk siis see paljuski kinnitab taneli juttu siin. Kui sa "õigetesse" perkidesse alguses ei investeeri ja teatud viisil ei mängi, siis tekib kiiresti probleem looti rohkuse, kaalu ja kuulide puudusega.
RPG point peaks ikkagi olema see, et saad mängida kuidas ise tahad. Jah nö optimaalne viis mängimiseks eksisteerib igas mängus aga siin tundub, et on lausa must have teatud perkidesse investeerida. Vastasel korral saab lihtsalt halva kogemuse.

Ja mis UI puutub, siis ma ei imesta, et järjekordselt puldile optimeeritud. Skyrim nõudis kah SkyUI modi, et UI normaalne oleks klaviatuuri ja hiirega.
Sa nõustun siinkohal SirAskAlot'ga eht shortcutid ei ole asendus menüüdele. See oleks sama kui keegi ütleks, et Windowsis saab enamus asu teha läbi käsurea. Jah saab aga kas igaüks hakkab meeles pidama neid käske (antud kontekstis shortcutte). Kahtlen, et neid ka üks-kaks on mida meeles pidada. Kasutajaliides eksisteerib ikka põhjusega.

Modid lahendavad jah hulga probleeme aga see ei saa ega tohi olla kark vanilla mängul, et iga probleemi vastuseks on: install mod X to fix.

Mis puutub planeetidel liikumist siis küsitud liikumisviisid on täiesti adekvaatsed küsimused: ATV, hõljukid? vms. Isegi Skyrimis olid hobused ja vankrid mis võimaldasid kiiremat liikumist mapil. Ei pidanud kõike jala tegema. Hobune ei viinud sind mingi provintsi pealinna kust pidid hakkama siis jalgsi kaarti avastama.
Ma ei mõista miks siin teistmoodi on. Ja veel parem küsimus on, et miks ei saa kasutada mingit remote robotit vms. Näiteks ütleme kui tingimused planeedil on liiga ekstreemsed ja ei toeta inimese füsioloogiat isegi skafandriga, siis roboti saatmine võiks olla alternatiiv.

Pigem jääb mulje, et kõrgemal otsustati see, et sa pead jalgsi liikuma ja mingi transpordivahendi andmine näitaks lihtsalt seda kui väiksed need genereeritud mapid tegelikult on.
Mis puutub Andromedasse, siis seal olid kah loading screenid aga peale planeet Kadara doki ukse erandi olid need üldiselt mõistlikud ja muus osas sai planeetidel päris pikalt ringi sõita - justnimelt sõita.
Mõnedel juhtudel oli see isegi vajalik ekstreemsete tingimust tõttu ja ei saanud sõidukist väljudagi v.a nö dome sisenedes.

Esimeses Mass Effectis said sõidukist ka väljuda halbades oludes aga piiratud ajaks mis oli hea kompromiss. Irooniline kuidas UE3 mootoril jooksev 2009 aasta mängu mapid on suuremad kui 2023 aasta Bethesda mängu mapid.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
HV veteran
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 11:24:21 vasta tsitaadiga

IceUul kirjutas:

...
Igale probleemile on lahendus Bethesda mängudes, kui kasutaja HDTanel mängu main questi kiiresti läbi jookseb viitsimata süveneda muusse, mida see pakub ja selle põhjal selle maa tasa teeb, siis tuleb lihtsalt veidi
asja kaitsta.
...


See pole ainult tema probleem, vaid üleüldine trend, et ruttu-ruttu ülevaade välja saada enne teisi (klikke vaja teenida ju!!!). See ei olegi niivõrd oluline, et mängu ei jõuta süveneda ja päris tihti antakse asjast vildakas kirjeldus (a la asja X mängus ei ole või teha ei saa, aga hiljem tuleb välja, et ikkagi on asi X mängus või saab asja X teha). Vahel jällegi on ülevaate tegija ise täiesti ebapädev - ei saa mängus hakkama ja seega on mäng halb või ei suudeta olulisi asju analüüsida ning antakse mängust edasi vale mulje. Iga mäng ei olegi selline, mis sul pidevalt kätt hoiab ja mööda koridori edasi juhatab.

Kui No Man's Sky'ga võrrelda, siis võiks ikka võrrelda praeguse versiooniga, mitte selle tühja kestaga, mis see alguses oli.

_________________
/digitaalselt allkirjastatud/
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 11:41:05 vasta tsitaadiga

Väljatoodud probleemid ei sõltu ju kõik questist. Exploration planeetidel ei muutu märgatavalt kiiremaks mida rohkem sidequeste teha. Eriti kui kohe jump jet vms võtta.
Menüü ei muutu lihtsamaks. Sest kui teatud perkidesse mitte investeerida siis pole vahet palju tunde sa mängid või palju queste teed - seda perki ilmselt normaalse mänguga kuidagi teistmoodi ei omanda.

Seda on ka teised reviewerid rääkinud, et main quest on tegelikult suht meh ja palju huvitavamad questid on hoopis kõrvalmissioonides.
Ja mis ülevaadetesse puutub, siis alati tasub vaadata mitmeid ja nende põhjal teha oma järeldused, mitte lugeda/kuulata üht ja võtta seda kui lõplikku tõde.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 11:45:41 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:

Ehk siis see paljuski kinnitab taneli juttu siin. Kui sa "õigetesse" perkidesse alguses ei investeeri ja teatud viisil ei mängi, siis tekib kiiresti probleem looti rohkuse, kaalu ja kuulide puudusega.
RPG point peaks ikkagi olema see, et saad mängida kuidas ise tahad. Jah nö optimaalne viis mängimiseks eksisteerib igas mängus aga siin tundub, et on lausa must have teatud perkidesse investeerida. Vastasel korral saab lihtsalt halva kogemuse.

See probleem on kõikides Bethesda mängudes olnud, neile kes tahavad kogu looti kaasa vedada. Kuna see paljusid häirib siis annan mõned lahendused:
1. Võta kaasa kõige kallimat looti ainult, value ja kaal on näha, kui oled ülesse võtnud, siis menüüs näha, muu kola maha visata.
2. Arenda endal, oma laeval (sain endal 1000 peale) ja companionil võimalust kaasa vedada rohkem looti.
3. Kasuta console commandi, kui ei viitsi nii madalate numbritega jaurata. Konsool lahti ja: "player.setav carryweight 5000"


viimati muutis IceUul 04.09.2023 11:47:42, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 211 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 11:47:26 vasta tsitaadiga

IceUul kirjutas:

3. Kasuta console commandi, kui ei viitsi nii madalate numbritega jaurata. Konsool lahti ja: "player.setav carryweight 5000"


PC only

_________________
!!
Kommentaarid: 299 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 04.09.2023 12:04:32 vasta tsitaadiga

Ühesõnaga, kiirelt diogonaalis üle vaadates, siis jätan selle mängu kusagile järgmise aasta keskele.
Enamik Bethesda mängude paraku nii on. Saab rohkem "liha luudele". Ja kuigi üldiselt mulle meeldib mängudes ilma modideta alati vanillana peale minna (vähemalt esimene run), siis bethesda mängud alati erandiks kippunud - justkui arvataksegi tegija poolt, et mängijate modid lisavad siis puudujäägid. Olgu selleks siis basic UI changes või mingisugused questfixerid või midagi kolmandat.

Arvatavasti on see korralik mäng juba praegu - lisaks suure kosmosemängude fännina läheks ka praeguses olekus peale, aga nagu ütlesin - ilmselt vähemalt kuus kuud ootamist ja mingid patchid ja minimaalselt vajalikud modid väljas. Praegu tegin nii näiteks Cyberpunkiga, mida ma põhimõtteliselt ei eeltellinud (õige otsus) ja nüüd tuleb 2.0 välja - ja esimene install läheb siis koos 2.0 iga. Kui mäng on valmis?!

Hetkel veel Jagged Alliance 3, Subnautica (just sai võetud ligi, 20h sees ja väga äge) ja RDR2 tegemisel, mis minu töö ja vaba aja suhtega tähendab, et saan lasta sellel mängudel vaikselt kasvada ja rikastuda.

Kindlasti mingi hetk mängin ja hea meel on, et üks kosmosemäng on tehtud. Ilmselt selles maailmas tuleb veel mänge, kui tööriistad ja enamvähem OK mäng praegu valmis sai, mis uutele samas maailmas toimuvatele mängudele põhjaks on - siis on kõik väga hästi.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Starfield mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.