Super, et käikudega. Lõpetasin just uuesti DAO mängimise - kui suurem grupp vastaseid siis oli lahing paras läbu ja tüütus kui üritasid backstab tegelast kasutada.
Vastupidiselt DOS2-le, mis pani backstabi tõsiselt armastama isegi kui see polnud nii tõhus kui maagide AoE spellid.
Ja Larianil on oskus lugu kirjutada nii, et see on tõesti huvitav. Pole igav "klassika" või siis mingi üle vindi keeratud "ägedus"(loogikavaesed ja ajuvabad puändid).
Ja DOS2 soundtrack oli ka võimas. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Tundub , et käigupõhine on vähemalt aastal 2020 see õige variant.
POE 2 ja Pathfinder:Kingmaker lisasid/lisavad mõlemad selle võimaluse hiljem mängu. Enda kogemus on ka, et käigupõhine on parem.
Tundub , et käigupõhine on vähemalt aastal 2020 see õige variant.
POE 2 ja Pathfinder:Kingmaker lisasid/lisavad mõlemad selle võimaluse hiljem mängu. Enda kogemus on ka, et käigupõhine on parem.
kuidas võtta divine divinity oli esimene larian rpg ja see oli hack and slash , ikka oli ülikõva mäng
Peale 10-t minutit uudistamist
Põhjaks on D:OS stiil ja D&D reeglid on kohandatud sellega. Vanat BG-d pole mõtet mängust eriti otsida, ilmselt on see nostalgikutele üsna suur pettumus.
Kõrguse sisse toomine annab taktikaliselt ja maailmas ringi liikudes väga huvitavaid tulemusi. Stealth tüüpi mängu läbimängimine peaks palju reaalsem olema. Loomulikult on varem ka mängudes kõrgus sees olnud, aga mälu järgi ei meenu küll midagi kus nii vabalt ringi hüpata saaks.
BG-d omal ajal mängitud kuid D:OS (2) oli ju super- pole midagi taga nutta. Ainus mis vääriks DOS puhul natukenegi nurinat, et väike oli ja kohati suht koridor- aga head mängu tahaks alati rohkem.
Stealth ... see eeldab, et expi ja raha annavad questid, mitte kollid. Stealth karakterile hea, fighter tegelasele natuke tänamatu. Mulle isiklikult muidugi sobiks hästi. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kui sa kõike vahele tahad jätta, siis jõuaks 7 minutiga lõpuni.
Muidu vist jah kuni 25 tundi , 1 peatükk ja vist esimesed 4 levelit. Ühtegi story taustaga tegelast ka alguses valida ei saa ja kõiki klasse pole veel mängus.
Mängu ennast oli vist mingi 60-70 giga. Lihtsalt niisama pole mõtet vist proovima hakata. Kui huvi on ja bugid tuju ära ei riku, siis saab mängida küll.
Sai proovitud aga midagi paeluvad ei leidnud. Kogu mäng nii vastu kah. Igast veidrad elukad, kämbud ja haldjad jne. Dialoogid ka kõik nii igavad, et skippi aint.
Lootsin ehk hakkab peale nagu DA:O aga eihh.
Arvuti ka aint undab koguaeg, isegi low settingutega. Mis seal nii võimsad käimas, et arvutid nii koormab. _________________ Gdesainer
Aasta möödas ja vb. järgmine aasta väljas?
Meeldis ühe kriitiku tekst: "
tsitaat:
Really wanted to love this game, but unfortunately it's way less Baldurs Gate than expected and way too much Divinity."
mis inimestel viga on kui viimase kümnendi parima RPG (DOS 2) moodi mäng ei sobi?
(PS. ise mängisin Baldursit kui seda omal ajal Raua tn. saunast laenutada sai ...olid ajad) _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Ei osta enne kui asi released. Mis puutub turn-based'i - ma arvan, et see pole halb idee. Larianil on sellega vaga palju kogemust ja olgem ausad, me pelasime BG1-2 nii et iga paari hetke tagant vajutasime space ja siis liigutasime mehikesi, queuesime spelle vms. Kui palju see turn-based'ist erineb? _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Ei osta enne kui asi released. Mis puutub turn-based'i - ma arvan, et see pole halb idee. Larianil on sellega vaga palju kogemust ja olgem ausad, me pelasime BG1-2 nii et iga paari hetke tagant vajutasime space ja siis liigutasime mehikesi, queuesime spelle vms. Kui palju see turn-based'ist erineb?
Võitluse tempo on taktikalise pausiga tunduvalt kiirem. Puhtalt käigupõhine laseb võitlusesse rohkem süveneda ja sellest on tunduvalt lihsam arusaada. Taktikalise pausi puhul hakkavad kõik tegelased korraga midagi tegema ja kui mängu süsteemis kodus ei ole, siis on väga raske arusaada mis tegelikult toimib.
Üks oluline erinevus on veel tegelaste liikumised. Käigupõhisel mängul on liikumine palju olulisem, sest liikumise ulatus on käigu jooksul selgelt piiratud. Taktikalise pausiga pead lihtsalt spelli,ability castimise ajal õiges kohas olema. Muidu saad suhteliselt vabalt ringi joosta.
Hea mängu puhul polegi kuhugi kiiret.
Jah - on olnud olukordi käikudega mängudes, kus sina või mängutegija on vea teinud ja lahing venib mõttetult pikaks, ilma mängu ilu omamata.
Näiteks x põhjusel aktiveerub pool linna või on mingid summon tegelased, kes muudkui tekivad. Aga headest mängudest rääkides siis on need üksikjuhtumid.
Ise alustanud kunagi Baldursi ja Falloutiga - mingid keerulisuse vahest käikudega vs. pausitamine pole küll aru saanud.
Lihtsalt erinevad stiilid, kes mida eelistab.
Spoiler
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Mäletan demos/early access kus üks v6itlus kestis üle tunni aja. Igakord vahi kuidas AI oma tegelasi liigutab ja oota. Siis veel kaotasin kah ja tee k6ik uuesti. Sellepärast turnbased ei käi üldse mulle. Välja arvatud FF seeria kus oli ok kiirus. _________________ zero
Isiklikult väga hea meel, et ikka turnbased on ja see SwarmAI aitab ka kaasa selliste horde fightidega mis muidu väga pikaks veniksid, kuigi EA nägin vist ainult ühte sellist kaklust ühes koopas, kus seda kasutati.
Taktikalisega oleks ilmselt keeruline v tüütu ka kui coopi mängides kordamööda pausitamine käiks aga vb mitte ja oleneb implementatsioonist, pole vist sellist coopi millel taktikaline pausidega süsteem? Igal juhul arvan aga, et taktikaline võiks neile olemas olla, kes seda tahavad.
Multiclassing ja respec at will on super. lvl 2 fighter kõigile Action surge jaoks
Linux geimerid mängige dx11.exe kaudu, bg3.exe kalab mingil põhjusel. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Seni 40h playtime, vaevu jõudnud esimesed kaks ala ära teha.
Üks pilt ka. Pilt on suur.
Spoiler
Fps on seni stabiilselt 90+ olnud, ss ajal tõmbas kooma. BG linn pidi kohutuvalt lägima, aga pole veel ise jõudnud sinna, ei tea öelda.
Mõned plussid
- meeletult contenti
- tegudel / tegemata jätmistel on tagajärjed
- väga palju igasugu mõistatusi, peidetud/raskesti ligipääsetavaid kohti
- origin tegelased vähemalt on kõik huvitavad
Mõned miinused
- see fucking inventory süsteem on cancer
- mainisin tagajärgi, pole alati selgelt väljendatud, mis saab (seega save-scum, et teada saada)
- kaamera kontroll bugib vahest, aga seda juhtub minimaalselt
- kui battle järel tuleb cutscene, aga mingi üksik vastane kuskil avastab järsku, et minu partyt on vaja rünnata, siis cutscene katkeb, tuleb uuesti battle ja ei saa enam seda cutscene'i
Seni julgen vähemalt 9/10 pakkuda. Siin on kindlasti 10/10 tulemas, kui mõned tõsisemad probleemid ära parandada.
Mängin muideks linuxi peal ja 40h jooksul pole mäng kordagi crashinud _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Üks mida kommentaarides häirivana märgitigi, et "täringuviskamine" pidavat vahel liiga drastiline olema...
aga vanad mängijad on ilmselt harjunud, et negatiivsed "criticalid" on save/load abil lahendatavad.
Varasemate Lariani mängude najal loodan, et need "tagajärgi, pole alati selgelt väljendatud" olukorrad on siiski erandid
ja üldiselt on mängutegija suundadel ikkagi oodatud mõju ning mängutegijad austavad üldiselt mängija otsuseid -
- ikkagi RPG, mitte kodanikuõpetus. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Tacticiani peal on algus tõesti raske nende täringutega. Tarvis Advantage ja 1d4 die roll boonust kasutada. Aga see on d&d mitte dos2.
Also, mulle väga meeldib, et lõksud ja fall damage on surmavad. Üks äge viis kuidas cheesida palju fighte on keegi kuristikust alla visata. Ei saa küll looti, aga full exp
Näide fall damagest - esimeses alas ühes koopas on üks big ass ämblik. Tüüpiliselt jõuad sinna lvl3-na või nii, aga see raibe on lvl5. Kui piisavalt kõrgelt ta alla visata kuskilt, siis fall damage praktiliselt tapab ta. Võib ka kuristikust alla visata, aga tal suht hea loot, seega tasub alles hoida.
edit: kui ei saa kulda maast üles korjata:
Options - Interface - Always show item stack splitter (disable)
edit2: 70h playtime, sain teada, et act1 sai nüüd tehtud act 2 ja 3 veel minna _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.