Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 100, 101, 102  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 16.05.2023 13:06:34 vasta tsitaadiga

No sõidad kellegi vigaseks näiteks?
Ma arvan, et kui läbi bussipaviljoni näiteks sõita, siis enamusel tekiks selle kinni maksmisega raskusi
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2023 13:08:52 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Ma arvan, et kui läbi bussipaviljoni näiteks sõita, siis enamusel tekiks selle kinni maksmisega raskusi

Mõte on hea! thumbs_up.gif Aga mul on miskipärast selline tunne, et seda ei maksaks kindlustus ka kinni. icon_confused.gif
Kommentaarid: 308 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 16.05.2023 13:15:39 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
LKits kirjutas:
Aeg oleks juhtimisõiguse kohustus rakendada. Vähemalt mingigi kategooria, sõidukooli läbinud ja eksami sooritanud.
Kindlustus on tulekahju kustutamine, mitte õnnetusjuhtumi ennetamine.


Nii on. Aga see on sisuliselt üks varjatud maksutõus jälle. Tõuksidega kukuvad sõitjad ise või sõidavad inimestele otsa, materiaalset kahju nad ilmselt väga arvestataval määral teistele ei tekita. Tervisekindlustus jälle on peaaegu kõigil ju olemas. Konks on siin vaid selles, et liikluskindlustuse puhul saab haigekassa ravikulud kindlustuselt sisse nõuda.


Liigne bürokraatia vihastab ennast ka välja + järjekordne maksuorjus ja pigem sõidan niisama kui üle võlli läheb. Kindlustus kui on võiks olla max 5€ kuus(6) kuud ja üle on ebaloogiline.

_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks


viimati muutis medicopter 16.05.2023 18:01:48, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2023 13:22:28 vasta tsitaadiga

Renditõuksi kasutajatele võiks kohustuslik isikupõhine kindlustus olla. nagu olen aru saanud, siis statistika põhjal nemad on suurimad õnnetuste põhjustajad ja justnimel reede/laupäeva õhtul.

Sisuliselt äpis lisad kuskile nõusoleva linnukese ja maksad rohkem.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2023 13:29:49 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
LKits kirjutas:
Aeg oleks juhtimisõiguse kohustus rakendada. Vähemalt mingigi kategooria, sõidukooli läbinud ja eksami sooritanud.
Kindlustus on tulekahju kustutamine, mitte õnnetusjuhtumi ennetamine.


Nii on. Aga see on sisuliselt üks varjatud maksutõus jälle. Tõuksidega kukuvad sõitjad ise või sõidavad inimestele otsa, materiaalset kahju nad ilmselt väga arvestataval määral teistele ei tekita. Tervisekindlustus jälle on peaaegu kõigil ju olemas. Konks on siin vaid selles, et liikluskindlustuse puhul saab haigekassa ravikulud kindlustuselt sisse nõuda.

Tartus mingi emm sõitis vastu auto ust boldi tõuksiga (auto oli pargitud!) Teoorias oleks sõitja kaameratega vast leidnud....aga siis oleks boltiga jebima hakanud.
Tüüp sõitis kõnnitee ääres kogemata vast alla ja tõmbas korraliku mõlgi ukse sisse....roheline värv jäi veel sinna peale, auto värv ka vigastatud.
Nii et teevad kahju palju, enamus hetkel lihtsalt läheb vaikselt statistikasse

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaldas
HV kasutaja

liitunud: 31.03.2010




see post läheb kustutamisele sõnum 16.05.2023 14:01:23 vasta tsitaadiga

kellelgi ST-Link V2 on laenata või aitaks mul Mi3 BLE downgrade teha? beer_yum.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 16.05.2023 14:04:11 vasta tsitaadiga

medicopter kirjutas:
napoleon kirjutas:
LKits kirjutas:
Aeg oleks juhtimisõiguse kohustus rakendada. Vähemalt mingigi kategooria, sõidukooli läbinud ja eksami sooritanud.
Kindlustus on tulekahju kustutamine, mitte õnnetusjuhtumi ennetamine.


Nii on. Aga see on sisuliselt üks varjatud maksutõus jälle. Tõuksidega kukuvad sõitjad ise või sõidavad inimestele otsa, materiaalset kahju nad ilmselt väga arvestataval määral teistele ei tekita. Tervisekindlustus jälle on peaaegu kõigil ju olemas. Konks on siin vaid selles, et liikluskindlustuse puhul saab haigekassa ravikulud kindlustuselt sisse nõuda.


Liigne bürokraatia vihastab ennast ka välja + järjekordne maksuorjus ja pigem sõidan niisama kui üle võlli läheb. Kindlustus kui on võiks olla max 5€ kuus kuud ja üle on ebaloogiline.
5€ kuus oleks rohkem kui mootorratta kindlustus icon_lol.gif
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 16.05.2023 14:07:32 vasta tsitaadiga

Miks peaks odavam olema?
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2023 14:17:59 vasta tsitaadiga

Kindlustuse (varjatud) point on pigem see, et kui purjus sõitja süül tekitatud kahju jääb hetkel ilma peale hulkuma, siis edaspidi maksab kindlustus selle kinni ja regressib juba enda poolt sissetöötatud vahenditega kiirelt kliendilt välja.

Janis kirjutas:
Miks peaks odavam olema?

Nõus. Tsiklijuht on ilmselt oluliselt väikema riskiteguriga kui keskmine renditõuksiga sõitja. Koolitatud, kogenum, kainem, tunnetab ohtu.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 16.05.2023 14:36:13 vasta tsitaadiga

Kindlustuse puhul on oluline tekitatud kahju suurus, mitte juhi mõistlikkus. Tõuksidega sellist kahju tekitada nagu motikaga - läheb keeruliseks.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 16.05.2023 14:38:40 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2023 16:26:31 vasta tsitaadiga

Point ongi ju tegelikult seal, et üle 25 km/h sõitev ja üle 25 kg kaaluv elektri-"tõuks" kvalifitseerub petlikule nimele vaatamata sisuliselt pigem juba elektrimopeediks, võimsamad (nagu see markantne Laagna teel ~100-ga lasknu) ka elektrimootorrattaks. Väikesed rattad ja ebakindel sõiduasend ei lisa turvalisust.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 16.05.2023 16:51:40 vasta tsitaadiga

Kõik tõuksiga avalikel teedel sõitjad peaks automaatselt lisatama organidoonorite nimekirja.
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2023 17:04:10 vasta tsitaadiga

aga miks mitte lihtsalt lisada kõik organidoonorite nimekirja?!? sul on oma eriti eriliste ja pühade organitega mingid suured plaanid peale surma või? icon_lol.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 16.05.2023 17:07:27 vasta tsitaadiga

Kavatsen need ise lõpuni kulutada icon_razz.gif
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxfox04
HV veteran

liitunud: 08.02.2010




sõnum 16.05.2023 17:42:48 vasta tsitaadiga

Kaldas kirjutas:
kellelgi ST-Link V2 on laenata või aitaks mul Mi3 BLE downgrade teha? beer_yum.gif

Kui ise Laagrisse töö juurde tuled, võin laenatada.
Kui tõuks sõidab 25+kmh siis vaja kindlustus, aga kui jalgratas sõidab 25+kmh siis ei vaja... Milles see nii suur vahe, et üks riskantsem kui teine. Kui need mõlemad pargitud autosse sisse sõidavad, siis kahju on +/- sama...

_________________
Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3.
Kommentaarid: 289 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2023 17:59:51 vasta tsitaadiga

(Kriitiline) mass mõjutab vast. Tavalisi rattaid on vähe, nad on enamasti kasutajate omad ja ei tekita liikluses pidevalt silmatorkavaid jamasid. Boldil on ju ka tegelikult suured elektrirattad rentimiseks tänavatel, aga pole vist ühtki lugu, milles need peamises fookuses oleks. Kuigi ka vahel risti kõnniteel vms jalus. Popp ja noortepärane on ikka tõuks võtta, ilma et varem erilist kiirema sõiduki kogemust all oleks ja siis rõõmsalt esimesse äärekivisse ja hambad.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 16.05.2023 18:01:33 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
medicopter kirjutas:
napoleon kirjutas:
LKits kirjutas:
Aeg oleks juhtimisõiguse kohustus rakendada. Vähemalt mingigi kategooria, sõidukooli läbinud ja eksami sooritanud.
Kindlustus on tulekahju kustutamine, mitte õnnetusjuhtumi ennetamine.


Nii on. Aga see on sisuliselt üks varjatud maksutõus jälle. Tõuksidega kukuvad sõitjad ise või sõidavad inimestele otsa, materiaalset kahju nad ilmselt väga arvestataval määral teistele ei tekita. Tervisekindlustus jälle on peaaegu kõigil ju olemas. Konks on siin vaid selles, et liikluskindlustuse puhul saab haigekassa ravikulud kindlustuselt sisse nõuda.


Liigne bürokraatia vihastab ennast ka välja + järjekordne maksuorjus ja pigem sõidan niisama kui üle võlli läheb. Kindlustus kui on võiks olla max 5€ kuus kuud ja üle on ebaloogiline.
5€ kuus oleks rohkem kui mootorratta kindlustus icon_lol.gif


5€ 6 kuud mõtlesin

_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxfox04
HV veteran

liitunud: 08.02.2010




sõnum 16.05.2023 18:18:12 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Popp ja noortepärane on ikka tõuks võtta, ilma et varem erilist kiirema sõiduki kogemust all oleks ja siis rõõmsalt esimesse äärekivisse ja hambad.

Kui jamad on just renditõuksitega, siis miks mitte määrata rendifirmale kohustuslik kindlustus ja asi jokk? Ehk sõitja teeb liiklusõnnetuse ja vastutab rendifirma, kes juba menetleb enda asju isikuga, kes rendile võttis.
Rendiautodega ju täpselt samamoodi - autol on firma poolt liikluskindlustus ja õnnetuse korral rendifirma majandab kulud rentnikuga.

_________________
Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3.
Kommentaarid: 289 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2023 18:32:20 vasta tsitaadiga

Küllap nii tulebki. Aga kuna seadusandluse inerts on suht suur, siis vaadati, et võtame siis ettenägelikult juba muud suuremad ka ette.

25 km/h piirang on meil regamata kergliikuril niikuinii. Edasi pisimopeed/mopeed/mootorratas ja roheline või valge nr külge, kui tüübikinnituse saab.

25 kg tõuks on tegelikult ju paras kolakas. INOKIM OX Hero on täpselt 25 kg. Topeltvedrustus, piisavalt suur igaühele igapäevaseks sõitmiseks. Mu M365 Pro kaalub vaid 14,5 kg, ehk 10 kg jagu veel minna. Ma igapäevaselt sellega ei sõida, aga ajab ka pmst igaühe vajadused ära. Mingid 3 kW 2WD krossikad on ju ilmselgelt teine kategooria.


viimati muutis rex 16.05.2023 18:33:46, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 16.05.2023 18:32:41 vasta tsitaadiga

medicopter kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler
5€ 6 kuud mõtlesin
On nii tõesti, minu viga, lugesin valesti.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 16.05.2023 19:28:56 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Küllap nii tulebki. Aga kuna seadusandluse inerts on suht suur, siis vaadati, et võtame siis ettenägelikult juba muud suuremad ka ette.

25 km/h piirang on meil regamata kergliikuril niikuinii. Edasi pisimopeed/mopeed/mootorratas ja roheline või valge nr külge, kui tüübikinnituse saab.

25 kg tõuks on tegelikult ju paras kolakas. INOKIM OX Hero on täpselt 25 kg. Topeltvedrustus, piisavalt suur igaühele igapäevaseks sõitmiseks. Mu M365 Pro kaalub vaid 14,5 kg, ehk 10 kg jagu veel minna. Ma igapäevaselt sellega ei sõida, aga ajab ka pmst igaühe vajadused ära. Mingid 3 kW 2WD krossikad on ju ilmselgelt teine kategooria.


Kas see 25kg on kaasa arvatud ei seletata välja?

_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2023 20:34:58 vasta tsitaadiga

Puusalt pakuks, et 25,000 kg võiks mõistlik, loogiline ja kõikidele arusaadav piir olla. Gramm üle ja järgmine kategooria. Aga HV-s arvestab mõni, et kui pakkumine lõpeb kell 18, võiks sinna sisse ka veel 18:00:59 käia, nii et võta sa kinni...

Lisagrammi sisse just ülearu võimsust, mahtu ega mugavust ei suru.

Pol kuutidesse mingid väikesed kaalud ja kahtluse korral tänavalt püütud tõuks kaalule ja lähebki reaalkaalu järgi. Ei pea isegi väga täpne kaal olema - kui näit 25 või üle, saab kuskile peenemasse kohta täpsele taadeldud kaalule saata.

Ma usun, et see lingitud Inokim OX on ka reaalselt tiba alla 25 kg, et mingisse piiri mahuks ja tootjal rahulikum magada oleks.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2023 11:20:29 vasta tsitaadiga

Kui nüüd eelmise posti esimest lauset uuesti lugeda, siis pakkusin absurdsena tunduvaks vasteks tegelikult sama loogikaga asja. icon_smile.gif

Testisin natuke oma teooriat ka. Ei mäletagi, kust ma üleeelmises postis kirjutatud nr-i 14,5 kiiruga võtsin, hetkel guugeldades pakuvad kõik kohad M365 Pro kaaluks 14,2 kg. Ametlikku manuali specs-idega ei leiagi kuskilt, kus ülearust andmekaevet teha ei üritata.

https://www.xiaomitoday.com/product/xiaomi-m365-pro/

Tavaline labane inimkaal näitab 14,3 kg:



Kaal kitsal laual, rattad õhus. Tõuksil mingit lisavarustust küljes pole. Rehvid orig, tagumise porika lisatugi ootab juba kaua-kaua kuskil kapis installimist..

Selle näitega ei pidanud teooria paika (taatlemata kaal ka muidugi). Tasub üle kaaluda, kui hakatakse reaalkaalu arvestama.

***
Googeldades jäi 4 Pro silma. Tundub päris ahvatlev upgrade oma 10" ratastega, laadimispesa ka mõnusamal kohal:
https://www.mi.com/global/product/xiaomi-electric-scooter-4-pro/
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 17.05.2023 12:27:09 vasta tsitaadiga

4 Pro on jah oma hinna ja 17 kilose kaalu juures arvestatav variant kui vedrustus pole oluline. Nüüd siis 4 Ultra ka kohapeal saadaval ja 300€ lisaraha eest saab parema aku ja mugava vedrustuse, paraku kaal oluliselt suurem. Siiski on kaal jäänud napilt alla kriitilise 25kg piiri.
Kindlustuse oleks pidanud rendikatele ammu kohustuslikuks tegema, aga saab olema huvitav näha, kuidas isiklike tõukside kindlustust rakendama ja kontrollima hakatakse.
Enda tõuks on 23kg ja seni olen inimtühjal rattateel liigelnud kiirusega ca 30 km/h. Uuest aastast tuleb siis ilmselt kiirus menüüst 25 peale piirata
Viimasel ajal meeldib värsket õhku nautida rohkem ebikega. Tõuksiga sõites tuleb jaheda ilmaga soojalt riidesse panna, et külm ei hakkaks. Ebikega seda muret pole, sest saab piisavalt liigutada. Ka vastu tuult on mõnus kruiisida, kuna mootor toetab vastavalt valikule, samas ökonoomselt.
Ja pole ka kiiruse piirangut, sest kiiresti väntamist pole veel õnneks ära keelatud icon_smile.gif

EDIT:
Ahjaa, peamine eelis jäi mainimata. Laadimiseks tuleb tõuksi mitu korrust üles tassida, aga ebike aku käib mugavalt küljest ja laadida tuleb harvemini, kuna aku kestab minu sõidustiili puhul kauem


viimati muutis hobihall 17.05.2023 14:41:55, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 100, 101, 102  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.