Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 349, 350, 351 ... 422, 423, 424  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2023 18:02:43 vasta tsitaadiga

https://www.theverge.com/2023/4/26/23697746/tesla-climate-pollution-carbon-footprint-supply-chain-report
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2023 18:35:40 vasta tsitaadiga

Veits naljakas toon, kuidas Fordi jalajälg on 11x sama suur kui Teslal, a toodab 3x rohkem autosid... icon_lol.gif

Pigem mõttetu clickbait artikkel, mis hüsteeriat kerib. Kommentaarid päris okeid, üks toob välja, et BEV-del on akude näol ette"makstud" süsinik, samas kui ICE-masinad hakkavad kohe sumpsist juurde laskma (voolu pealt ka ofc EV-de "sumpsist" tuleb, ent pole võrreldav pigem).

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 28.04.2023 18:37:07 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
hüsteeriat kerib.


:]
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 28.04.2023 22:57:54 vasta tsitaadiga

Kütuse CO2 on sinna hulka juba arvestatud, artiklis selgelt kirjas.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 28.04.2023 23:45:05 vasta tsitaadiga

Raadios uudistes rääkis miskit, et automaks tuleb CO põhine ja elektriautodele maksu ei tule onfire.gif
Keskmiselt ~100€ aasta ICE autodele siis.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2023 23:54:29 vasta tsitaadiga

Miks peaks maksustama sõiduvahendit mis moodustab 0,3% autopargist ja mille kütus toodetakse ja maksustatakse riigi kasuks 100% kohapeal (isegi kui selle päritolusertifikaat on üldjuhul Norra hüdro oma)?

Riik ei pea seda 0,3% otseselt ega kaudselt kunagi doteerima, isegi soodustus pole doteeirmine vrd ICE saastega, erinevalt vedelkütusest mille looduskahjusid me tulevikus kõik täiega tagantjärgi kinni taome. Tootjad naeravad oma rahapatakate otsas.

https://www.theguardian.com/environment/2022/jul/21/revealed-oil-sectors-staggering-profits-last-50-years

$3B päevas viimased 50 aastat. Puhaskasum.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 00:53:35 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
Miks peaks maksustama sõiduvahendit mis moodustab 0,3% autopargist ja mille kütus toodetakse ja maksustatakse riigi kasuks 100% kohapeal (isegi kui selle päritolusertifikaat on üldjuhul Norra hüdro oma)?

Riik ei pea seda 0,3% otseselt ega kaudselt kunagi doteerima, isegi soodustus pole doteeirmine vrd ICE saastega, erinevalt vedelkütusest mille looduskahjusid me tulevikus kõik täiega tagantjärgi kinni taome. Tootjad naeravad oma rahapatakate otsas.


Võib küsida kas automaks on varamaks või keskkonnamaks? Samas kumbki vastus pole õige, see on lihtsalt üks meetod eelarve aukude lappimiseks.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 08:54:44 vasta tsitaadiga

Selle maksu tulemine oli paratamatu täpselt sel hetkel kui kulud ületasid tulud.

Elektriautode maksustamine ei täida mingit eesmärki, pigem töötaks vastu riigi energiasõltumatusele/energiajulgeolekule. Igasugune elektri hajatootmine taastuvallikatest on elektriautosid kasutades mõistlik ja võimaldab toodangut maksimaalselt ära kasutada, või isegi võrku müüa.

Projekte on töös reaalselt ka Eestis ja 50kWh+ autoakud annaks olulise lisapuhvri.

https://www.lastbulb.com/virtual-power-plant
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 29.04.2023 11:13:04 vasta tsitaadiga

Hobiautode omamine tambitakse konkreetselt maha, mistõttu täielik nõmedus see automaks. Meil on olemas kütuseaktsiis, mis pool kütuse hinnast, sealtkaudu kui ma meeletult saastaks ja sõidaks selle suure ja võimsa hobiautoga, mis tarbib korralikult kütust, siis maksaksin ka vastavalt riigile seda "automaksu" sealtkaudu. Õiglane ongi siin kütuseaktsiis lihtsalt, et nii palju kui tarbid, selle eest ka maksad, mitte lihtsalt omamise eest hakatakse koorima, kuigi ma ei pruugi antud vahendit kasutadagi ja seega ei tekita saastet, kuluta teid ega midagi, ent ikka ronivad kuradid mu rahakoti kallale. Kui see rahanälg nii suur, siis keevitagu kütuseaktsiisile otsa lihtsalt see sada milli või palju neil see häda on ja saaks asi õiglaselt sisse kasseeritud nendelt, kes seda saastamist ka tekitavad ja teid kulutavad/kasutavad. Igat nõmedust pole vaja sealt lääne poolt üles korjata ja siin pähe määrida.

Või siis oleks lisamaksu näol õiglane kuidagi läbisõidupõhine teekasutustasu hoopis näiteks, mida küsitakse läbisõidu pealt ja arvestaks sõiduki massi mingi osana sellest, kui tuleviku peale vaadata ja eeldada, et ka elektrisõiduki omanikelt oleks vaja raha kätte saada.


viimati muutis new1 29.04.2023 11:43:19, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 29.04.2023 11:32:19 vasta tsitaadiga

Loomulikult tuleb EV-d maksustada, 7 aasta pärast on neid meil ju 4000 asemel 100 000 teedel vuramas. 0.3% saab hoobilt 12-14%.
Maks tuleb koheselt peale panna, siis pole hiljem ostjatel virisemist et nad ei teadnud mida ostavad.
Ja kuna EV-d ostavad peamiselt rikkamad inimesed siis võiks ka maks vastavalt 1,5x ICE omadest olla.

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 29.04.2023 12:03:47 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
Loomulikult tuleb EV-d maksustada, 7 aasta pärast on neid meil ju 4000 asemel 100 000 teedel vuramas. 0.3% saab hoobilt 12-14%.
Maks tuleb koheselt peale panna, siis pole hiljem ostjatel virisemist et nad ei teadnud mida ostavad.
Ja kuna EV-d ostavad peamiselt rikkamad inimesed siis võiks ka maks vastavalt 1,5x ICE omadest olla.

Küll elektrikaid ka maksustama hakatakse, kui neid rohkem tekib ja riik sealt raha näeb mida saaks koorida.
Samas ei saa ära unustada, et riik euroopa ees kohustusi võtnud süsinikuheitmete jalajälge vähendada, selleks on samuti poliitikaid vaja, kui ICE-sid maksustada ja EV-sid mitte aitab see riigi rohepöörde eesmärke saavutada.

_________________
---
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netcat
Kreisi kasutaja
netcat

liitunud: 13.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 12:11:48 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:


Elektriautode maksustamine ei täida mingit eesmärki


Kuidas ei täida mingit eesmärki, ka elektriauto vajab teed millel sõita ja kulutab seda teekatet (tekitades sellega muuhulgas ka saastet peenosakeste näol).
Mis see on kuidagi automaagiliselt tasuta elektriauto omaniku jaoks?
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 12:50:42 vasta tsitaadiga

Kui mingi ime läbi kõik läheks EV peale üle, tuleks ca pool miljardit aastas neilt saada.

https://www.err.ee/1608354779/riik-ootab-tuleval-aastal-kutuseaktsiisi-laekumise-kasvu

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sold OUT
Aeg maha 1p
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 29.04.2023 13:30:36 vasta tsitaadiga

netcat kirjutas:
anubis kirjutas:


Elektriautode maksustamine ei täida mingit eesmärki


Kuidas ei täida mingit eesmärki, ka elektriauto vajab teed millel sõita ja kulutab seda teekatet (tekitades sellega muuhulgas ka saastet peenosakeste näol).
Mis see on kuidagi automaagiliselt tasuta elektriauto omaniku jaoks?


Automaksu eesmärk on riigieelarvet veidi vähem miinusesse saada, mitte teid parandada. See heitmete vähendamise jutt on väheke lihtsatele inimestele suunatud. Ostab keegi hybriidi või elektrika, sest ta tahab vähem heitmeid? (fb ekektriautogrupi klounid ei lähe arvesse)

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrek67
HV vaatleja

liitunud: 29.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 17:57:58 vasta tsitaadiga

EV'dele tuleks jah mingi taristu kasutamise tasu kehtestada, lõpeks see ving teemal näed sõidavad, aga ei panusta ära. Varem või hiljem peaks selle nagunii kehtestama kui osakaal tõuseb niipalju, et see pisku mis kütuseaktsiisist reaalselt teede remonti läheb ei kata isegi seda minimaalset hoolet enam ära mis tehakse.

Selle järgmisel aastal teoks saava automaksu puhul, kui tegemist lihtsalt labase kassa täitmisega kuna kott tühi, siis pole neil ju pointi jaurata teemal co jne, ühe puuga kõigile M1 kategooria sõidukitele võrdne summa ja asi tahe. Kui tegemist keskkonna alase maksuga, siis on OK vastavalt saastele maksustada.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 29.04.2023 18:51:36 vasta tsitaadiga

Eks selle taristuga on nagu on. Meil kortermajas samuti elektriautode laadija, paigaldati "remondifondist" ning viimasel üldkoosolekul oli selle teema üle arutelu, et miks peab 1% sõiduki "tankla" ühistu kinni maksma.
Elektrisõidukite omanikud maksavad kinni selle lõbu läbi suurendatud laadimiskulu ehk ei maksa ainult voolu eest, vaid "marginaal" tuleb otsa.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 18:56:38 vasta tsitaadiga

Norra, maailma eesrindlikeim maa, kus 10+a on toetatud elektriautodele üleminekut, on 500k elektri ja 2,3M ICE masinat.

Kui valjusti peab peapeale kukkuma, et hakata väitma meil kus on 3000 EV ja peaaegu 900k ICE masinat (millest 600k osaleb liikluses, umbes) peaks elektriautosid maksustama? Riik ainult võidab elektriautodest lühikeses ja pikas plaanis.

Tahaks ikka, et poliitikutel oleks kütuseaktsiis võlukepikeseks millega lollidelt hääli välja meelitada? Ja hirmsasti tahaks, et oleks võimalik mingeid diktatuure toetada.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 19:27:47 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
Loomulikult tuleb EV-d maksustada, 7 aasta pärast on neid meil ju 4000 asemel 100 000 teedel vuramas. 0.3% saab hoobilt 12-14%.
Maks tuleb koheselt peale panna, siis pole hiljem ostjatel virisemist et nad ei teadnud mida ostavad.
Ja kuna EV-d ostavad peamiselt rikkamad inimesed siis võiks ka maks vastavalt 1,5x ICE omadest olla.

Kui see nüüd peen sarkasm polnud, siis thumbs_up.gif
Tervitan ka anubist. Küsimusele, kust pool miljardit saada, ta ei vasta (ei oska või ei taha vastata)
Praeguse kütuse jaemüügi hinnast 2/3 moodustavad erinevad maksud, üle poole miljardi. Tulevikus see peaks tulema EV omanike taskust.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 29.04.2023 19:41:19 vasta tsitaadiga

Tulevikus see tulebki suures osas EV omanike taskust, küll aeg saab küpseks, ärge muretsege. Norra alustas nüüd EV-de suuremat maksustamist, selle momendini on Eestis veel 5-10 aastat.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrek67
HV vaatleja

liitunud: 29.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 19:46:07 vasta tsitaadiga

Tegelt suure kütusekuluga masinate omanikud võiksid ka jonnida praegu, et väikese kütusekuluga masinad toetavad läbi aktsiisi riiki/teedeehitust 2-4x vähem kui nemad ja peaks neilt võrdsuse huvides lisa küsima icon_lol.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 20:29:36 vasta tsitaadiga

Pool miljardit saab väga mitmeti, kuid kindlasti mitte 3000 või isegi 30000 elektriauto pealt.

Kõige lihtsam on vähem kulutada, raha ei tule seina seest ja tagasi tuleb maksta ka varasemad laenud, isegi kui intress oli siis madal.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2023 22:52:40 vasta tsitaadiga

https://www.cnbc.com/2023/04/29/why-gm-is-killing-the-chevy-bolt-ev-amid-record-sales.html
Müüb hästi, aga canceldatakse.
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.05.2023 09:36:28 vasta tsitaadiga

Olen automaksu peale mõelnud ja ei ole meie tarkade klubiga nõus - aka CO2/kW põhine süsteem koos pensionäride paketi, rikaste EV-omanike välistustega ja muude kompensaatoritega.

Olen veendumusel, et automaks peaks koosnema mitmest komponendist, et täita oma ülesannet. CO2 põhine maks täidab ainult kassat, muid ülesandeid see ei täida.

a) Naastude valik on tasuline - seda võib võtta ka kui mitte automaksu. Point on selles, et see valik mitmekordistab teekatte kulumist. See on kallis ja selle eest tuleks tasu võtta.
b) Saasted on vaja maksustada - ja CO2 on siin ainuke välistus. See gaas ei ole saaste. Saaste on peenosakesed, lämmastiku ühendid - asjad mis tegelikult ka omavad tähtsust
meie tervisele. See osa võiks kogu maksust olla kuni 25%. Kui CO2 oleks saaste, siis tuleks ka koduloomad maksustada.
c) Mass on vaja maksustada - see sisaldab elektriautosid. Eesmärk on promoda transporti, mis koormab teid vähem. Raskeveokimaks on olemas, aga 2800kg-se tühimassiga
ühe inimese sõiduki tariif on 0€. See on nonsense. Pakuks välja, et tühimass alla 1300kg oleks null eurot, samas tühimass üle 2000kg oleks juba mitusada eurot aastas. Üle 3000kg üle tuhande.
Täitsa nõus, et igasugused kaubaveoautod, mis ei ole C-kat, ei peaks null eurot maksma. Ja Model X, Volvo EX jms peaks päris tõsiselt tasuma. See osa võiks kuni 50% olla tervest maksust.
Kaubaveoautod üldiselt sõidavad mitu korda rohkem aastas, samas nad teevad tööd, mitte ei ole ego-pikendajad. Seetõttu peaks jääma maks N1 ja M1 vahel samaks.

Kusjuures, naastude tasu peaks olema läbi korrutatud sõiduki tühimassiga.
Näiteks 100€/tonn/hooaeg. Kui sõiduk on mingi pensionäri Dacia, siis 100€, kui Hummer, siis 300€. Mass on reaalselt seotud sellega, mitu kilogrammi asfalti lõhutakse 100km kohta, keskeltläbi 2kg.
Ja sõiduki mass laamendab teedega. Tallinnas vaadelge bussipeatuste roopaid. Jalgrattad, Twizy-d, Smardid, Dusterid seda praktiliselt ei tee.

Ainukene "välistus" peaks olema see, kui sõiduk on välistatud liiklusest. Teisisõnu hobiautod. Kui on 7 kuud ajutiselt arvelt maas, siis ei saa/tohi selle eest maksu küsida. Maksab ainult 5 kuu eest.

Maks peaks tugevalt olema seotud reaalsete kulutustega, mis taristule ja keskkonnale/elanikkonnale põhjustatakse.
Lamellidel keskmine elektriauto võiks puusalt pakkudes tasuda aastas 50-100€.
Naastudel linnamaastur, mille tühimass on 3000kg ringis, umbes 500€, mitte vähem.

PS: X7 ei ole tädi Maali auto. Selliste autodega sõidavad need, kes saavad (ja ei saa) endale selliseid lubada. Neile 200€ automaks on naeruväärne.
PS2: Maks, mis on seotud sõiduki hinnaga, on nonsense. Selle asja nimi on käibemaks.
PS3: Naastutasu maksmata jätmine on 5x naastutasu vahele jäämise korral. Sõiduki maksu maksmata jätmine võtab sõiduki arvelt maha. Lihtne.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 01.05.2023 10:00:23 vasta tsitaadiga

arnis, thumbs_up.gif
Olen nõus väga paljude sinu väljatoodud seisukohtadega. CO2 on demoniseeritud kui mingiks mürgiks - reaalsuses paneb taimed vohama. Naastu kõrge maksustamisega kaasneks kõva kisa mida siin foorumis ka igal talve hooajal jälle kuulda on kui teemaks on nael vs lamell.
Eriti sellega olen nõus:
tsitaat:

Maks peaks tugevalt olema seotud reaalsete kulutustega, mis taristule ja keskkonnale/elanikkonnale põhjustatakse.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.05.2023 10:44:58 vasta tsitaadiga

Kolme tonnine hummer ei lõhu teid kolm korda rohkem kui tonnine dacia. Pigem kolmkümmend või kolmsada.

Keskmine X5 tühimass on ~2,3 tonni.

Sõidukeid leitud: 1799, millest registreeritud 1594 ja peatatud 205
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 349, 350, 351 ... 422, 423, 424  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.