Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 336, 337, 338 ... 651, 652, 653  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
2%
 2%  [ 2 ]
2-3
27%
 27%  [ 27 ]
4-6
32%
 32%  [ 32 ]
7-10
21%
 21%  [ 21 ]
11-15
3%
 3%  [ 3 ]
16-20
5%
 5%  [ 5 ]
21-30
2%
 2%  [ 2 ]
31-40
4%
 4%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 0 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 3 ]
hääli kokku : 99

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2023 10:59:36 vasta tsitaadiga

Ühesõnaga, hakkad teeääres ise rehvi parandama või milleks sulle tungraud?

Mul vist autos ka olemas, aga noh, kui vaja läheb, eks see käib kah....ju kannatab auto ära kui tehasest kaasa pandi

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2023 11:01:50 vasta tsitaadiga

Näiteks jah.
Mul muudeks asjadeks kah vaja. Praegu näiteks jälle see krdi plekist karterikaitse või mis ta ongi, korralikult paindunud talvega. Vaja tagasi painutada. Samas varsti hooldus tulemas ja saab esinduses lasta tagasi painutada.
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2023 15:34:07 vasta tsitaadiga

Siksi karterikaitse käib küll isalt pojale thumbs_up.gif
See punane seal kõhuall. Tehtud Nõukogude Eestis. Nüüd kaitseb norra siksi icon_razz.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.04.2023 15:59:51 vasta tsitaadiga

See siks oleks sul ammu ära mädanenud ja alles olekski ainult klaasid, rehvid ja põhjakaitse kui sa seda nagu s*tta pilpapeal ei hoiaks.
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2023 17:21:57 vasta tsitaadiga

Winterwind, näita mõnda kwskkonnanõuetele vastavat aparaati mis ei biolagune. Juhtmestiku plast peab looduses paari aastaga otsa saama. Kui sa autot paar aastat kauem tahad pidada, pudiseb isolatsioon ise ära.
_________________
Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2023 20:05:25 vasta tsitaadiga

Taaskäitlen südamerahus dinosauruseid edasi, ei morjenda... icon_lol.gif

Spoiler Spoiler Spoiler


Ei tahma (silmaga nähtavalt vähemalt mitte) ja heitgaasid on samuti 5x normidest paremad. icon_lol.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2023 21:19:56 vasta tsitaadiga

Mul õnneks uus tehase kere olemas, kuhu klaase jne. külge kruvida icon_idea.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
janno89
Kreisi kasutaja
janno89

liitunud: 27.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 01:08:58 vasta tsitaadiga

tudub, et väike velg hakkab välja surema. aastaläbi õhel 20 teisel 18
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 10:10:56 vasta tsitaadiga

Ostsin rekka.
Velg 20" rootsi rauast icon_razz.gif
Eksisin 19,5 " hoopis icon_eek.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 22.04.2023 10:27:42 vasta tsitaadiga

janno89 kirjutas:
tudub, et väike velg hakkab välja surema. aastaläbi õhel 20 teisel 18

Miks üldse see velg nii suureks läheb? Lihtsalt visuaali tõttu või on sel mõni parem põhjendus?
Masinad, millega tööd tehakse, on ikka 15 või 16 tolli.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
antikondor
Kreisi kasutaja
antikondor

liitunud: 18.07.2005




sõnum 22.04.2023 10:32:18 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
janno89 kirjutas:
tudub, et väike velg hakkab välja surema. aastaläbi õhel 20 teisel 18

Miks üldse see velg nii suureks läheb? Lihtsalt visuaali tõttu või on sel mõni parem põhjendus?
Masinad, millega tööd tehakse, on ikka 15 või 16 tolli.


Jäigem külgsein ja parem tagasiside kurvides, maksad niisama sõidumugavuses. Kui eesmärk lihtsalt mugvalt cruiseda, siis üle 17" pole mõtet autole alla panna. Maasturitega loomulikult täiesti teised arvestused, aga kuna nii kogemsued kui huvi puudub ei oska neid kommenteerida.

_________________
Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BrutaH
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 10:35:22 vasta tsitaadiga

Üks insenertehniline põhjendus suuremale rattale on see, et autod lähevad suuremaks ja raskemaks ja seega on vaja juurde saada mehaanilist pidamist.
Suurema diameetriga ratta puhul on rehvi kontaktpind maapinnaga pisut suurem kui väiksema diameetriga sama laia rehvi puhul. Eelistatakse pigem seda diameetri suurendamist kui rehvi laiendamist, kuna mõju veeretakistusele on pisut soodsam selles suunas.

Seega ratta diameeter kasvab aga keegi ei taha ju visuaali kus veljeks on pudelikork ja ümber must ja kole kumm... Seega suured veljed.
Insenertehniliselt on samamoodi tegu debiilsusega aga suur velg on tänapäeval ka "staatus" ja "ilu". Nii neid müüaksegi.

Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 22.04.2023 10:36:44 vasta tsitaadiga

Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid..
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 10:41:23 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid..


seda küll, aga tänapäevastele tavalistele sõiduautodele piisaks 17", need suuremad pigem ikka visuaali pärast

_________________
!!
Kommentaarid: 299 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 22.04.2023 10:47:03 vasta tsitaadiga

renx09 kirjutas:
Winterwind kirjutas:
Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid..


seda küll, aga tänapäevastele tavalistele sõiduautodele piisaks 17", need suuremad pigem ikka visuaali pärast

Ma mõtlesin just sama, et tänapäevastel masinatel vähemalt endal hetkel pähe ei tule nn laiatarbemasinatest, millel üle 17 tolli velge pidurite pärast vaja oleks.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 10:52:55 vasta tsitaadiga

BrutaH kirjutas:

Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda.

See rehvitootjate vandenõuteema meenutab mulle mõne aasta tagust juhtumit, kus kolkagarages rehve vahetamas käisin. Ukseliistul oli kirjas, et 2,1, aga vana lasi tuimalt 2,5 kopikatega sinna sisse. Kui tähelepanu juhtisin, et tehase tähis näitab 2,1, siis tuli jutt, et see on selleks, et rehvid kuluksid kiiremini ja saaks rohkem rehve müüa icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bilderberg
HV kasutaja
Bilderberg

liitunud: 26.08.2009




sõnum 22.04.2023 11:13:27 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
BrutaH kirjutas:

Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda.

See rehvitootjate vandenõuteema meenutab mulle mõne aasta tagust juhtumit, kus kolkagarages rehve vahetamas käisin. Ukseliistul oli kirjas, et 2,1, aga vana lasi tuimalt 2,5 kopikatega sinna sisse. Kui tähelepanu juhtisin, et tehase tähis näitab 2,1, siis tuli jutt, et see on selleks, et rehvid kuluksid kiiremini ja saaks rohkem rehve müüa icon_biggrin.gif

Tegelikult on ikka nii, et mida laiem rehv seda parem haardumine teega, kuigi see omakorda sõltub masina massist ja kummisegu nakketegurist. Laiema rehviga suurendatakse rehvi kontaktpinda teekattega ja seetõttu väheneb kulumine, ning kummi kuumenemine suurtel kiirustel. Mis omakorda pikendab rehvide nende kasutusiga. See kehtib eriti võimsa mootoriga masinate kohta. Minu arvates see 0,siiasinna ei mängi erilist rolli, kui just talvel või kusagil porimülkas ei sõida. Olen proovinud 2.0 või 2.5 mingit erilist vahet ei ole, muutud ainult juhitavuse/sõidu dünaamika.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BrutaH
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 11:16:34 vasta tsitaadiga

Mainid vandenõeteooriat, kes kohe kohale lendab icon_lol.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 11:20:38 vasta tsitaadiga

Bilderberg kirjutas:
Betamax kirjutas:
BrutaH kirjutas:

Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda.

See rehvitootjate vandenõuteema meenutab mulle mõne aasta tagust juhtumit, kus kolkagarages rehve vahetamas käisin. Ukseliistul oli kirjas, et 2,1, aga vana lasi tuimalt 2,5 kopikatega sinna sisse. Kui tähelepanu juhtisin, et tehase tähis näitab 2,1, siis tuli jutt, et see on selleks, et rehvid kuluksid kiiremini ja saaks rohkem rehve müüa icon_biggrin.gif

Tegelikult on ikka nii, et mida laiem rehv seda parem haardumine teega, kuigi see omakorda sõltub masina massist ja kummisegu nakketegurist. Laiema rehviga suurendatakse rehvi kontaktpinda teekattega ja seetõttu väheneb kulumine, ning kummi kuumenemine suurtel kiirustel. Mis omakorda pikendab rehvide nende kasutusiga. See kehtib eriti võimsa mootoriga masinate kohta. Minu arvates see 0,siiasinna ei mängi erilist rolli, kui just talvel või kusagil porimülkas ei sõida. Olen proovinud 2.0 või 2.5 mingit erilist vahet ei ole, muutud ainult juhitavuse/sõidu dünaamika.

Ma ei tea, millise roikaga sa sõidad, et vahet pole, aga mul oli reaalselt 90 kmh juures tunne nagu sõidaks vankriratastega. Esimeses Circle K-s lasin rõhud õigeks ja vähemalt hambad ei plagisenud enam.
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 13:35:44 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
renx09 kirjutas:
Winterwind kirjutas:
Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid..


seda küll, aga tänapäevastele tavalistele sõiduautodele piisaks 17", need suuremad pigem ikka visuaali pärast

Ma mõtlesin just sama, et tänapäevastel masinatel vähemalt endal hetkel pähe ei tule nn laiatarbemasinatest, millel üle 17 tolli velge pidurite pärast vaja oleks.

Khmm, pole küll laiatarbemasin, aga B5 icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif
Sellel ka tehasepoolselt 760i veermik ja pidurid icon_biggrin.gif
Suvalised 18" alla ei mahugi, pidurid jäävad ette icon_cool.gif

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 13:40:07 vasta tsitaadiga

Minu Seati alla kah ei mahu, 18” on selline nibin-nabin, tehasevelg on 19”
Täiesti laiatarbe linnamaastur… icon_wink.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 22.04.2023 13:59:07 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
ranel kirjutas:
renx09 kirjutas:
Winterwind kirjutas:
Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid..


seda küll, aga tänapäevastele tavalistele sõiduautodele piisaks 17", need suuremad pigem ikka visuaali pärast

Ma mõtlesin just sama, et tänapäevastel masinatel vähemalt endal hetkel pähe ei tule nn laiatarbemasinatest, millel üle 17 tolli velge pidurite pärast vaja oleks.

Khmm, pole küll laiatarbemasin, aga B5 icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif
Sellel ka tehasepoolselt 760i veermik ja pidurid icon_biggrin.gif
Suvalised 18" alla ei mahugi, pidurid jäävad ette icon_cool.gif

See pole ka tavaline auto. Sportautode/väga võimsate masinate osas täitsa arusaadav, et suuremad rattad vajalikud, et esisupportid ära mahutada.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 22.04.2023 15:19:04 vasta tsitaadiga

Kui haagist ei vea ja rajal ei sõida, siis on jõhkralt üle dimensioneeritud.

100-0 pidurdades paremini seisma ei jää, võrreldes sama mudeli kõige lahjemate piduritega. Samasuguseid samas mõõdus rehve kasutades.
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 16:01:22 vasta tsitaadiga

Saja pealt pidurdades ei peagi vahet olema, 200+ on vaja ka pidama saada. Selle saksas pidurivedelikku tüvis mõõdetakse, meil on suva.

BrutaH kirjutas:
Suurema diameetriga ratta puhul on rehvi kontaktpind maapinnaga pisut suurem kui väiksema diameetriga sama laia rehvi puhul.


Velje suurendamisega ratta mõõt eriti ei kasva, kõrguse number järjest kahaneb. 155R13 on 58cm, 195/65R16 on 66cm, 255/40R18 sama suur.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 179 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 22.04.2023 16:11:51 vasta tsitaadiga

BrutaH kirjutas:

Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda.

Amortikad, rooliliigendid, stabikaliigendid ja šarniirid kuluvad ka kiiremini, kui rehv on õhem ja kõrgema rõhuga.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 336, 337, 338 ... 651, 652, 653  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.