Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
2% |
[ 2 ] |
2-3 |
|
27% |
[ 27 ] |
4-6 |
|
32% |
[ 32 ] |
7-10 |
|
21% |
[ 21 ] |
11-15 |
|
3% |
[ 3 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 5 ] |
21-30 |
|
2% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
4% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 3 ] |
|
hääli kokku : 99 |
|
autor |
sõnum |
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
21.04.2023 10:59:36
|
|
|
Ühesõnaga, hakkad teeääres ise rehvi parandama või milleks sulle tungraud?
Mul vist autos ka olemas, aga noh, kui vaja läheb, eks see käib kah....ju kannatab auto ära kui tehasest kaasa pandi
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
21.04.2023 11:01:50
|
|
|
Näiteks jah.
Mul muudeks asjadeks kah vaja. Praegu näiteks jälle see krdi plekist karterikaitse või mis ta ongi, korralikult paindunud talvega. Vaja tagasi painutada. Samas varsti hooldus tulemas ja saab esinduses lasta tagasi painutada.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
21.04.2023 15:34:07
|
|
|
Siksi karterikaitse käib küll isalt pojale
See punane seal kõhuall. Tehtud Nõukogude Eestis. Nüüd kaitseb norra siksi
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
21.04.2023 15:59:51
|
|
|
See siks oleks sul ammu ära mädanenud ja alles olekski ainult klaasid, rehvid ja põhjakaitse kui sa seda nagu s*tta pilpapeal ei hoiaks.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
21.04.2023 20:05:25
|
|
|
Taaskäitlen südamerahus dinosauruseid edasi, ei morjenda...
Spoiler
Ei tahma (silmaga nähtavalt vähemalt mitte) ja heitgaasid on samuti 5x normidest paremad.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
21.04.2023 21:19:56
|
|
|
Mul õnneks uus tehase kere olemas, kuhu klaase jne. külge kruvida
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
janno89
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.02.2004
|
22.04.2023 01:08:58
|
|
|
tudub, et väike velg hakkab välja surema. aastaläbi õhel 20 teisel 18
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
3 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
22.04.2023 10:10:56
|
|
|
Ostsin rekka.
Velg 20" rootsi rauast
Eksisin 19,5 " hoopis
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
22.04.2023 10:27:42
|
|
|
janno89 kirjutas: |
tudub, et väike velg hakkab välja surema. aastaläbi õhel 20 teisel 18 |
Miks üldse see velg nii suureks läheb? Lihtsalt visuaali tõttu või on sel mõni parem põhjendus?
Masinad, millega tööd tehakse, on ikka 15 või 16 tolli.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
antikondor
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.07.2005
|
22.04.2023 10:32:18
|
|
|
ranel kirjutas: |
janno89 kirjutas: |
tudub, et väike velg hakkab välja surema. aastaläbi õhel 20 teisel 18 |
Miks üldse see velg nii suureks läheb? Lihtsalt visuaali tõttu või on sel mõni parem põhjendus?
Masinad, millega tööd tehakse, on ikka 15 või 16 tolli. |
Jäigem külgsein ja parem tagasiside kurvides, maksad niisama sõidumugavuses. Kui eesmärk lihtsalt mugvalt cruiseda, siis üle 17" pole mõtet autole alla panna. Maasturitega loomulikult täiesti teised arvestused, aga kuna nii kogemsued kui huvi puudub ei oska neid kommenteerida.
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
22.04.2023 10:35:22
|
|
|
Üks insenertehniline põhjendus suuremale rattale on see, et autod lähevad suuremaks ja raskemaks ja seega on vaja juurde saada mehaanilist pidamist.
Suurema diameetriga ratta puhul on rehvi kontaktpind maapinnaga pisut suurem kui väiksema diameetriga sama laia rehvi puhul. Eelistatakse pigem seda diameetri suurendamist kui rehvi laiendamist, kuna mõju veeretakistusele on pisut soodsam selles suunas.
Seega ratta diameeter kasvab aga keegi ei taha ju visuaali kus veljeks on pudelikork ja ümber must ja kole kumm... Seega suured veljed.
Insenertehniliselt on samamoodi tegu debiilsusega aga suur velg on tänapäeval ka "staatus" ja "ilu". Nii neid müüaksegi.
Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
22.04.2023 10:36:44
|
|
|
Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid..
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
22.04.2023 10:41:23
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid.. |
seda küll, aga tänapäevastele tavalistele sõiduautodele piisaks 17", need suuremad pigem ikka visuaali pärast
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
22.04.2023 10:47:03
|
|
|
renx09 kirjutas: |
Winterwind kirjutas: |
Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid.. |
seda küll, aga tänapäevastele tavalistele sõiduautodele piisaks 17", need suuremad pigem ikka visuaali pärast |
Ma mõtlesin just sama, et tänapäevastel masinatel vähemalt endal hetkel pähe ei tule nn laiatarbemasinatest, millel üle 17 tolli velge pidurite pärast vaja oleks.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
22.04.2023 10:52:55
|
|
|
BrutaH kirjutas: |
Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda. |
See rehvitootjate vandenõuteema meenutab mulle mõne aasta tagust juhtumit, kus kolkagarages rehve vahetamas käisin. Ukseliistul oli kirjas, et 2,1, aga vana lasi tuimalt 2,5 kopikatega sinna sisse. Kui tähelepanu juhtisin, et tehase tähis näitab 2,1, siis tuli jutt, et see on selleks, et rehvid kuluksid kiiremini ja saaks rohkem rehve müüa
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Bilderberg
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2009
|
22.04.2023 11:13:27
|
|
|
Betamax kirjutas: |
BrutaH kirjutas: |
Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda. |
See rehvitootjate vandenõuteema meenutab mulle mõne aasta tagust juhtumit, kus kolkagarages rehve vahetamas käisin. Ukseliistul oli kirjas, et 2,1, aga vana lasi tuimalt 2,5 kopikatega sinna sisse. Kui tähelepanu juhtisin, et tehase tähis näitab 2,1, siis tuli jutt, et see on selleks, et rehvid kuluksid kiiremini ja saaks rohkem rehve müüa |
Tegelikult on ikka nii, et mida laiem rehv seda parem haardumine teega, kuigi see omakorda sõltub masina massist ja kummisegu nakketegurist. Laiema rehviga suurendatakse rehvi kontaktpinda teekattega ja seetõttu väheneb kulumine, ning kummi kuumenemine suurtel kiirustel. Mis omakorda pikendab rehvide nende kasutusiga. See kehtib eriti võimsa mootoriga masinate kohta. Minu arvates see 0,siiasinna ei mängi erilist rolli, kui just talvel või kusagil porimülkas ei sõida. Olen proovinud 2.0 või 2.5 mingit erilist vahet ei ole, muutud ainult juhitavuse/sõidu dünaamika.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
22.04.2023 11:16:34
|
|
|
Mainid vandenõeteooriat, kes kohe kohale lendab
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
22.04.2023 11:20:38
|
|
|
Bilderberg kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
BrutaH kirjutas: |
Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda. |
See rehvitootjate vandenõuteema meenutab mulle mõne aasta tagust juhtumit, kus kolkagarages rehve vahetamas käisin. Ukseliistul oli kirjas, et 2,1, aga vana lasi tuimalt 2,5 kopikatega sinna sisse. Kui tähelepanu juhtisin, et tehase tähis näitab 2,1, siis tuli jutt, et see on selleks, et rehvid kuluksid kiiremini ja saaks rohkem rehve müüa |
Tegelikult on ikka nii, et mida laiem rehv seda parem haardumine teega, kuigi see omakorda sõltub masina massist ja kummisegu nakketegurist. Laiema rehviga suurendatakse rehvi kontaktpinda teekattega ja seetõttu väheneb kulumine, ning kummi kuumenemine suurtel kiirustel. Mis omakorda pikendab rehvide nende kasutusiga. See kehtib eriti võimsa mootoriga masinate kohta. Minu arvates see 0,siiasinna ei mängi erilist rolli, kui just talvel või kusagil porimülkas ei sõida. Olen proovinud 2.0 või 2.5 mingit erilist vahet ei ole, muutud ainult juhitavuse/sõidu dünaamika. |
Ma ei tea, millise roikaga sa sõidad, et vahet pole, aga mul oli reaalselt 90 kmh juures tunne nagu sõidaks vankriratastega. Esimeses Circle K-s lasin rõhud õigeks ja vähemalt hambad ei plagisenud enam.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
22.04.2023 13:35:44
|
|
|
ranel kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
Winterwind kirjutas: |
Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid.. |
seda küll, aga tänapäevastele tavalistele sõiduautodele piisaks 17", need suuremad pigem ikka visuaali pärast |
Ma mõtlesin just sama, et tänapäevastel masinatel vähemalt endal hetkel pähe ei tule nn laiatarbemasinatest, millel üle 17 tolli velge pidurite pärast vaja oleks. |
Khmm, pole küll laiatarbemasin, aga B5
Sellel ka tehasepoolselt 760i veermik ja pidurid
Suvalised 18" alla ei mahugi, pidurid jäävad ette
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
22.04.2023 13:40:07
|
|
|
Minu Seati alla kah ei mahu, 18” on selline nibin-nabin, tehasevelg on 19”
Täiesti laiatarbe linnamaastur…
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
22.04.2023 13:59:07
|
|
|
Tanel kirjutas: |
ranel kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
Winterwind kirjutas: |
Suurema velje sisse mahuvad suuremad pidurid.. |
seda küll, aga tänapäevastele tavalistele sõiduautodele piisaks 17", need suuremad pigem ikka visuaali pärast |
Ma mõtlesin just sama, et tänapäevastel masinatel vähemalt endal hetkel pähe ei tule nn laiatarbemasinatest, millel üle 17 tolli velge pidurite pärast vaja oleks. |
Khmm, pole küll laiatarbemasin, aga B5
Sellel ka tehasepoolselt 760i veermik ja pidurid
Suvalised 18" alla ei mahugi, pidurid jäävad ette |
See pole ka tavaline auto. Sportautode/väga võimsate masinate osas täitsa arusaadav, et suuremad rattad vajalikud, et esisupportid ära mahutada.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
22.04.2023 15:19:04
|
|
|
Kui haagist ei vea ja rajal ei sõida, siis on jõhkralt üle dimensioneeritud.
100-0 pidurdades paremini seisma ei jää, võrreldes sama mudeli kõige lahjemate piduritega. Samasuguseid samas mõõdus rehve kasutades.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
22.04.2023 16:01:22
|
|
|
Saja pealt pidurdades ei peagi vahet olema, 200+ on vaja ka pidama saada. Selle saksas pidurivedelikku tüvis mõõdetakse, meil on suva.
BrutaH kirjutas: |
Suurema diameetriga ratta puhul on rehvi kontaktpind maapinnaga pisut suurem kui väiksema diameetriga sama laia rehvi puhul. |
Velje suurendamisega ratta mõõt eriti ei kasva, kõrguse number järjest kahaneb. 155R13 on 58cm, 195/65R16 on 66cm, 255/40R18 sama suur.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
22.04.2023 16:11:51
|
|
|
BrutaH kirjutas: |
Üks pisut vandenõuteoreetiline lähenemine - suured veljed suurte rehvidega on head rahaloomad rehvitootjatele ja autotootjatele. Saab ju suure rehvi eest kordades rohkem raha nõuda. |
Amortikad, rooliliigendid, stabikaliigendid ja šarniirid kuluvad ka kiiremini, kui rehv on õhem ja kõrgema rõhuga.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
|