seda küll ilmselt liimirajal, aga päris naeruväärsed numbrid seeriatootmises oleva muskli kohta ma olen autoga sajani käinud 5 sekundiga, tsikliga kaks korda kiiremini, seda 1,66 tahaks küll tunda _________________ !!
renx09, ilmselt slikkidega ja liimirajal ainult.
Kuskil sinutorus tegi keegi arvutuse, et isegi ideaaltingimustes jääb piiriks 2s, sealt alla saada vajab juba päris ulmelisi tingimusi.
Probleem ei ole mitte võimuses, vaid justnimelt haardeteguris. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Camarot jäävad küll paljud taga nutma, eesotsas Hennessey ja paljude autospordi sarjadega. Näiteks Austraalia Supercars Championship, mis see aasta just Gen 3-le üle läks ja Camaro kasutusele võttis lisaks Mustangile.
Hemmar, sa hoia oma musklist nüüd kümne küünega kinni, muskliaeg saab varsti otsa, siis su masin kullahinda väärt. _________________ !!
renx09, ilmselt slikkidega ja liimirajal ainult.
Kuskil sinutorus tegi keegi arvutuse, et isegi ideaaltingimustes jääb piiriks 2s, sealt alla saada vajab juba päris ulmelisi tingimusi.
Probleem ei ole mitte võimuses, vaid justnimelt haardeteguris.
Seda arvutust tehti minu meelest tagurpidi ehk et arvutati 100-0 pidurdamise aegasid ja mistahes auto/pidurite kombo puhul jäi selleks maagiliseks piiriks 2sek. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Peale mõnda aastat otsimist sai endale ka lõpuks hobikas hangitud. 2004 Subary Legacy 3.0R Spec. B 6-käiguline manuaal universaalkerega. Lähinädalatel saab täpsemalt kaardistatud mida teha vaja ja mida tahaks lisaks teha. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Oma aastatetagune sõiduvahend, Volvo 850 sai kunagi alles jäetud, et äkki võtan siiski ühel heal päeval ette. Ikkagi juba youngtimer vanuses ja hobiautona käsitletav.
Koroonaaja algul tuli korra tuhin peale, sai tehniliselt üle käidud, lasin hunnik vigu eemaldada, aga siis jäi jälle kolmeks aastaks seisma.
Mõtlesin, et olen nüüd enda vastu aus, aitab küll, pesen puhtaks ja lükkan müüki. Sain sõita umbes 2km enne kui sidur läbi kärssas
Suurimad tänud ülimalt vastutulelikule laurxile, kes linna pealt kiirelt nööri otsis ning slepis ära lohistas.
Hobiautot tahaks endiselt, varasemalt peetud Lincoln Mark VIII on vaatamata lõputule rahakulule siiski hea mälestusena meeles.
Õnneks on naisel sama soov tekkinud, nii et vaatame seekord ühiselt.
Eelmise aasta jaanipäeva järgsel hommikul tuli ka mingi veider tuhin peale. Hommikune peaparandus selles süüdi vist
Sai soetatud Hirsch paketiga SAAB 9-3 cabrio hobikaks.
2.0 turbo, 162.5 kw, manuaal, suht prillikas. Šveitsist toodud, terve aeg ühe vanamehe käes olnud ja kogu dokumentatsioon algusest lõpuni eeskujulikult täidetud.
Kooli ajal sai siis hakatud vaikselt oma autot hooldama hakatud, pidurid, õlivahetus jms. hoidis hästi raha kokku ning hakkas meeldima, hea stressi eemaldada IT kõrvalt.
1. Usakad alati meeldinud, siis saigi peale jaapanlase surma võetud 01 Sebring 2.7 - oli väga ok auto, aga süda ja hing tahtis ikka V8 poole liikuda.
2. Töökoht muutus ja sai endale esimene V8 võetud: 1995a 5.2 Grand Cherokee - aga maastur ju tahab metsa poole sõita, siis sinna sinna saigi mindud esimesel päeval
Peale seda esimest sõitu oli uus pisik lisaks - offroad, mis siis lõppes auto ehitusega mitme aasta vältel.
Mingi hetk läks üv saamine sellele raskeks ning oli vaja muud igapäeva pilli:
3. Sai siis ostetud 5.9 Grand Cherokee:
4. Aastaid hiljem läks see 4x4 tuhin üle ja kuna sõbra isa müüs just oma Caddy, sai see ligi võetud, mugavamat istet pole ma tagumik kunagi puutunud
5. Kuna Caddy tekitas lõpuks "vanamehe" tunde, siis sai ka "üks taastatud" Charger ligi võetud, millega hetkel tegelen ja liiklen:
Hetkel veits pitsitab ja tahaks mõnda vana maasturit tagasi, mida nv ehitada
Esimeses episoodi intros ta räägib, miks selline valik. Sõidab rallit Põhja-Ameerikas, seal kiired ja laiad katsed ja justnimelt powerit vaja. Mootori kohta on reeglistikus huvitav konks, et kuni 4.5L vabalthingavale pole piiranguid, seega ta kaalus erinevaid kombosid ja lõpuks jäi selle juurde. _________________ !!
Subariku esimesed murekohad selged. Pidurid on täielik prügi, peaaegu oleks metskitse salongi võtnud selle tõttu. Need lähevad esimeses järjekorras. Juba tehtud asjadest jõudsin vahetada põhilised mahlad, nii mootori, käigukasti kui diffriõlid olid viisakad, ei mingit üleliigset metallipuru. Veermik on tihke ning auto kui tee külge liimitud. Kosmeetilise poole pealt mõlemad tagumised tiivad on rohkem teoreetilised,kui füüsiliselt kohal ning juhipoolne esimene logar püsid vaid tahtejõuga paigal, suurem osa ajast lohiseb osaliselt mööda maad. Soojemate ilmedega peaks saama auto põhja alt korralikumalt üle vaadata ning kindlasti leiab seal tegemist veel. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Peale mõnda aastat otsimist sai endale ka lõpuks hobikas hangitud. 2004 Subary Legacy 3.0R Spec. B 6-käiguline manuaal universaalkerega. Lähinädalatel saab täpsemalt kaardistatud mida teha vaja ja mida tahaks lisaks teha.
Nägin pilli pühapäeval, hääled olid autole vastavad
Endal on olnud 2.0 gt spec b ja 3.0 spec b, selle pärast jäi kohe kaugelt silma _________________ ei toeta õigekirja
Peale mõnda aastat otsimist sai endale ka lõpuks hobikas hangitud. 2004 Subary Legacy 3.0R Spec. B 6-käiguline manuaal universaalkerega. Lähinädalatel saab täpsemalt kaardistatud mida teha vaja ja mida tahaks lisaks teha.
Nägin pilli pühapäeval, hääled olid autole vastavad
Endal on olnud 2.0 gt spec b ja 3.0 spec b, selle pärast jäi kohe kaugelt silma
Jep, see H6 on väga hea kõlaga mootor, sõltuvusttekitav isegi.
Pilt ka oma halbadest rahalistest otsustest.
Spoiler
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Eelmise aasta jaanipäeva järgsel hommikul tuli ka mingi veider tuhin peale. Hommikune peaparandus selles süüdi vist
Sai soetatud Hirsch paketiga SAAB 9-3 cabrio hobikaks.
2.0 turbo, 162.5 kw, manuaal, suht prillikas. Šveitsist toodud, terve aeg ühe vanamehe käes olnud ja kogu dokumentatsioon algusest lõpuni eeskujulikult täidetud.
Ma kõigepealt vabandan ette ära, et ma pole automaailmaga just ülearu hästi kursis, veelvähem Subarudega, seega palun rumalavõitu küsimuse peale mitte pahandada.
Ma vaatan seda antikondori subariku pilti ja see esivõre tundub, nagu oleks selle koha peal midagi puudu.
Kas see ongi sellele mudelile omane või on see miski tuuningelement?
Ma kõigepealt vabandan ette ära, et ma pole automaailmaga just ülearu hästi kursis, veelvähem Subarudega, seega palun rumalavõitu küsimuse peale mitte pahandada.
Ma vaatan seda antikondori subariku pilti ja see esivõre tundub, nagu oleks selle koha peal midagi puudu.
Kas see ongi sellele mudelile omane või on see miski tuuningelement?
Ma päris kindel ei ole, aga see peaks olema jaapani turu esivõre, mis näeb euroopa turu omast erinev välja. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Eelmise aasta jaanipäeva järgsel hommikul tuli ka mingi veider tuhin peale. Hommikune peaparandus selles süüdi vist
Sai soetatud Hirsch paketiga SAAB 9-3 cabrio hobikaks.
2.0 turbo, 162.5 kw, manuaal, suht prillikas. Šveitsist toodud, terve aeg ühe vanamehe käes olnud ja kogu dokumentatsioon algusest lõpuni eeskujulikult täidetud.
Tuleb meelde mu NG900 Cabrio ost,mis toimus nii,et inimesel oli hoovi siissesõiduteed vaja,mina seal tänavate vahel bobcat tüüpi minlilaaduriga toimetasin ja lubasin töö ära teha,vastutasuks andis peremees mulle nädalaks proovida hoovis seisva Saab 900 Cabrio,et kui huvi on ,osta ära.Oli huvi,ostsin ära,kahjuks sai ka maha müüdud juba aastaid tagasi.Praegu oleks hea hobiauto. Oli 2.0 136kw automaat. _________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.