Kas see oleks ühekordne maks auto pealt või mingi kuumakse, kui suur see osa oleks jne. Ei midagi konkreetsemat, kui ainult et automaks.
Eks see automaks on selline asi, et kui juba sisse viiakse see siis ega sellest enam naljalt enam lahti saa. Soomes ju ka kunagi tehti automaks nö ajutise meetmena, kui majanduses olid rasked ajad. Arutlusi on küll olnud automaksu kaotamiseks aga sinna on need jäänud.
Nagu tasuta ühistranspordiga, arutatakse kas kaotada ära või mitte, aga see peaks olema kõigest üks lõppjäreldus kogu eelnevast arutelust, kuidas üldse transporti korraldada et mingid liinid lampi ära ei kaoks ja igast muu collateral damage. _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Re vast üritab uutele maksudele ja maksutõusudele natuke pidurit tõmmata.
Automaks poleks ikka päris õige. Pigem ikka kütuseaktsiis ja kui vaja, siis püüda mingi valemiga elektriliste laadimisele ka maks peale panna. Pole päris õige, et vanapapi kes autoga ainult pühapäeval kirikus käib ja taksojuht/kuller kes sõidab nädalaga maha rohkem kui see vanapapi terve aastaga maksavad samapalju. Näited on meelega üsna äärmuslikud et asja illustreerida ehk nende konkreetsete näidete kallal pole nüüd mõtet nokkima hakata.
Riigikaitsemaks kõlab ausalt-öeldes imelikult. Teeks siis juba haridusmaksu, pääste(ameti) maksu, riigijuhtimise maksu jms. ka? Riigikaitsesse on loomulikult vaja investeerida, aga loogilisem oleks siis tõsta tulumaksu/käibemaksu kui seda raha muud moodi leida ei õnnestu mitte ajada maksusüsteemi mõttetult keeruliseks. Oma point seal muidugi oleks, et kui on ilmutatud kujul riigikaitse maks, siis see oleks sihtotstarbeline, samas olen suht kindel et kui tekib jälle kiusatus helikopterilt raha loopida, tehakse mingi samasugune vangerdus nagu töötukassa ja haigekassa reserviga kus see raha eksisteerib vaid paberil. Ehk see riigikaitse maks oleks vaid ettekääne maksude tõstmiseks ja ei tähendaks automaatselt, et riigikaitsele rohkem raha kulutatakse
Mille rahastuseks see automaks oleks, teede korrashoid ja ehitus?
kütuseaktsiis oli sellle jaoks kuniks masu tuli ja ajutiselt muudeti sihtotstarvet...ajutised asjad on tavaliselt igavesed _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
MASU ajal tõsteti käibemaksu ka väidetavalt ajutiselt. Pole kuulda olnud, et mõni erakond selle 18% peale tagasi tahaks lasta.
Kui mingi maks tuleb, siis see jääb või tõuseb, maksutõusuga pole midagi ajutist.
Kas elu hakkab nüüd erakordselt halvasti minema ning erilise jõuga hakatakse väga halbu asju Eestis tegema? Kui võib nooremat Helmet tsiteerida _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Ei usu et praeguse koalitsiooniga päris <piixu> läheb, aga ma isiklikult pooldaks pigem õhemat riiki kui maksutõuse.
Kaabud keeraks ühel või teisel moel asja nagunii <piixu> ja kesikud kiidaks takka, seega suht norm koalitsioon suures plaanis.
Suur raha ei ole ametnikkonnas. Ametnikkonna arv on tuhandetes, aga riigipalgaliste arv on üle 100 000. Siin ei ole lihtsat mugavat lahendust, et laseme ametnikud lahti.
...
Ametnikkond on meil üsna mõõdukas. Suuremad inimhulgad on näiteks meditsiinis või sisejulgeolekus, aga sinna ju keegi kärpima ei söanda minna.
...
Riigireformist rääkides arvatakse, et see puudutab ametnikkonda. Riigi kulud on valdavalt mujal. Pool on sotsiaalkulud ja nende tõhusus on alati küsimuse all.
...
Sellised hästi huupi kulutused eelarvele, mille omandavad need, kes on maksejõulisemad, tuleb üle vaadata.
Energiatoetused on kindlasti rumalus. Jällegi selle omandavad maksejõulisemad. Ikkagi sihitud meetmed: sihitud sotsiaalpoliitika vastavalt abivajadusele, mitte universaalsus.
Universaalsus tähendab tingimata nende eelistamist, kes on maksevõimelised.
...
Kindlasti on vaja üldiselt toetuste reformi, aga see ei juhtu kiiresti. Ikkagi ümber kanditaks universaalsusest vajaduspõhisusele. Seda valmisolekut on ka koalitsioonis juurde tulnud.
See oli nüüd Ligi nägemus olukorrast, mitte RE ametlik seisukoht kuidagi. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Ligi oli see vana, kes omal ajal tahtis palgaarmeele minna, põhiargument et efektiivsem ja saab lahti lasta. Talle meeldib igalt poolt kärpida, koduke pidi ka suht säästukuur tal olema, kuna vist oli üks ainus minister kes laenu ei võta eraelus
CnZ et kui oled minister siis pead uhkes villas kuskil Viimsis mereääres elama või? Kui ta ennast oma kodus mugavalt tunneb siis mis vahet sellel on milline see on. Kah asi mida inimesele ette heita. _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Eks see poolnaljaga oli öeldud suuresti, kunagi mingi leht tõi tolleaegsete ministrite ja saadikute laenud ja muud kohustused. Ligi oli suht puhas poiss, siis tõdeti et vast tagasihoidlik säästlik elustiil. Aga see palgaarmeele ülemineku jutt - põhjusel et kulusid kokku hoida - oli juba debiilne
CnZ see palgaarmee jutt oli jah jama ning eks ta pidi seda lõpuks ise ka tõdema, sest palgaarmee vastumeelsus oli ikka päris suur. _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Automaks poleks ikka päris õige. Pigem ikka kütuseaktsiis ja kui vaja, siis püüda mingi valemiga elektriliste laadimisele ka maks peale panna. Pole päris õige, et vanapapi kes autoga ainult pühapäeval kirikus käib ja taksojuht/kuller kes sõidab nädalaga maha rohkem kui see vanapapi terve aastaga maksavad samapalju. Näited on meelega üsna äärmuslikud et asja illustreerida ehk nende konkreetsete näidete kallal pole nüüd mõtet nokkima hakata.
Kas sa oled eelnõu näinud, et kõik ühe puuga saavad? Ise loobid mingi jaburuse välja ja ütled, et ei tohi midagi teha _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
No ok, vabandust et seda excelit mainisin. Mõte jääb samaks, et lõpuks on need hääled ühel või teisel moel ikka kuskil infosüsteemis, aga selle valimiste infosüsteemi turvalisuse üle pole keegi jauranud.
On ka selle üle jauratud, peamiselt küll selle üle, et kasutajate infoseansi pikkus on ülemäära suur, vaikimisi vist 9h. See valiti ennekõike mugavuse pärast kuna just 9h on valimisjaoskonnad lahti ja valimisjaoskonna töötajatele oleks ebamugav iga 8..15min järel hakata uuesti süsteemi sisenema.
E-hääle teekond on täiesti jälgitav, ainult et seda ei saa justnimelt hääletuse salajasuse tõttu enam kellelegi presenteerida ega avaldada.
Kui keegi oleks tahtnud seda teekonda näha, siis selleks oleks olnud võimalus ennetavalt valimissüsteemi testimise ajal.
Siis seda tehti ja testiti, et kas see mis valijarakendusest sisse pandi tuli ikka serveri poolelt ka arvuliselt õigete numbritena välja.
Aivo Peterson (sündides Krõlov) ei vaja Eesti Vabariigi kodakondsust ega siin elamisõigust!
Aivo Peterson (sündides Krõlov) töötab vene agressorite, putini jt heaks. Ta ei vaja Eesti Vabariigi kodakondsust. Ta on Eesti suhtes reetur ja ei vääri Eesti kodakondsust. Ta töötab vene röövliarmeega koos ja viibis just okupeeritud Donetskis.
Tema koht ei ole enam Eesti Vabariigis. Ta ei tohiks kandideerida Eesti Vabariigi Riigikokku. Teda ei tohiks enam Eestisse lasta. Annan nende mõtete kinnituseks oma allkirja. Kui ka Teie olete sellega nõus, siis palun lisage toetusallkiri.
Lugupidamisega
Jaak Vackermann https://www.petitsioon.com/aivo_peterson_sundides_krlov_ei_vaja_eesti_vabariigi_kodakondsust_ega_siin_elamisigust
Mis selle Haldermani vana video näiteks toomise point on?
Kitcat käis Tallinnas veebruaris 2013 ja samast ajajärgust peaks olema ka Haldermani info, kuna ettekanne on 2014 aasta maikuust.
Seega umbes 10 aastat on möödunud. Põhimõttelised riskid on samad, kuid valimiste ette valmistamine ei ole selline nagu videos näidatakse.
Tsiteerin wikipediat:
Välisekspertide rühma reisi Eestisse ja majutust rahastas Tallinna linnavalitsus. Uurimisrühma objektiivsusele heitis varju ka kriitika esitamise viis ja ajastus.[69] Päev pärast välisekspertide aruande avaldamist saatis Keskerakonna peasekretär Priit Toobal riigi juhtkonnale ja valimiste korraldajatele kirja, milles palus aruandele viidates astuda viivitamatult samme internetivalimiste koheseks tühistamiseks.[68]
Elektroonilise hääletamise komisjoni esimees Tarvi Martens ütles pärast välisekspertidega kohtumist, et ekspertide etteheidetes e-valimiste süsteemile pole midagi uut: komisjon on kirjeldatud riskidega alati arvestanud, riskide maandamiseks kasutatakse konkreetseid meetodeid ja Eesti e-hääletamine on turvaline. AS Cybernetica tarkvaraarendaja ja e-valimiste turvaekspert Sven Heiberg ütles, et väliseksperdid on loonud liiga palju eeldusi, mida päriselus on raske saavutada, pidades nende poolt kirjeldatud stsenaariumi teostumist väga ebatõenäoliseks.[70]
Riigi Infosüsteemi Ameti (RIA) infoturbeekspert Anto Veldre ütles, et e-valimiste turvariskide vähendamiseks on kasutusel väga erinevad meetmed, alates protseduuridest ja auditist kuni üksteise tegevuse üle valvavate inimesteni. Seni kuuel korral läbi viidud e-hääletamisel pole toimunud ühtegi turvaintsidenti. Samuti unustavad väliseksperdid Veldre sõnade kohaselt ära, et e-hääletamise puhul on võrgukiht, seire ja logid elektroonilise hääletamise komisjoni kontrolli all ja mitte ründaja kontrolli all. Tehnoloogiaajakirjanik Mart Parve hinnangul oli välisekspertide analüüs ebaprofessionaalne. Näiteks eeldanud eksperdid ilma ühegi tõendita, et külaliste tarbeks välja pandud Wifi-võrgu parool valimiskomisjoni ruumes on sama võrgu parool, mida hääletamise korraldajad kasutavad hääletamisserverite administreerimiseks.[68] RIA avaldas vastuseks kriitikale oma veebis artikli, et "E-valimised on liiga turvalised".[71][72]
mella, tänud selle "valimised-on-liiga-turvalised" lingi eest. Ei olnud sellest raporti tagasisidest teadlik.
Lugesin seda välismaiste ekspertide raportit ja sealt jäi ka silma väga palju oletusi ja teoreetilisi riske. Viidatud artikkel heidab valgust raporti kallutatusele.
Automaks poleks ikka päris õige. Pigem ikka kütuseaktsiis ja kui vaja, siis püüda mingi valemiga elektriliste laadimisele ka maks peale panna. Pole päris õige, et vanapapi kes autoga ainult pühapäeval kirikus käib ja taksojuht/kuller kes sõidab nädalaga maha rohkem kui see vanapapi terve aastaga maksavad samapalju. Näited on meelega üsna äärmuslikud et asja illustreerida ehk nende konkreetsete näidete kallal pole nüüd mõtet nokkima hakata.
Kas sa oled eelnõu näinud, et kõik ühe puuga saavad? Ise loobid mingi jaburuse välja ja ütled, et ei tohi midagi teha
Ei ole ja seda eelnõud ei saagi veel olla kui valitsus pole ametlikult isegi veel ametisse astunud.
Aga varamaks on oma olemuselt maks vara omamise eest. Muidugi võib seal olla erisusi olenevalt vara väärtusest, kasutusotstarbest vms., aga suures pildis on selles mõttes ühe puuga jah ehk pole oluline kas ja kui palju seda vara reaalselt kasutad.
Sellest e-valimiste trallist on juba kopp ees - teada, et üks partei iga kord valimistel jaurab selle kohta ja siis muust ei räägitagi. Täiesti asjatu jaur. Eestis saab e-hääletada juba peaaegu 20 aastat, pole mingi uus asi.
Oluline teema on hetkel hoopis maksud. Neid pole keegi juba pikalt puutunud, ammu oleks aeg. Selge see, et kuskilt peab raha tulema, et riigieelarve veel rohkem kreeni ei vajuks. Riigikaitsemaks on selline osav leiutis, mille puhul saab väita "riigikaitsesse panustamine peaks olema auasi!" ja enamus inimesi ilmselt on isegi nõus hetkel riigikaitse eest rohkem maksma. Mõte pole halb, aga siis jah tekib küsimus, et aga lihtsam oleks lihtsalt tulumaksu tõsta. Teine sotside soov on astmeline tulumaks, kus kahekordset keskmist palka ületava tulu pealt on tulumaksu määr 30%. Iseenesest tundub ka okei (kuigi ref + e200 valitsuses see ei lähe küll läbi), aga kindlasti tähendaks maksude/sissetulekuga nihverdamist ning ma pole kindel, kui palju riik sealt üldse lisaraha teeniks. Kindlasti mitte piisavalt, kuivõrd nii kõrge sissetulekuga inimeste arv on suhteliselt piiratud ja maksaks ju ainult selle osa pealt, mis kahekordset keskmist ületab. Hetke majanduslikus olukorras ei tundu samuti üldse mõistlik ettevõtetele veelgi lisakoormust tekitada sotsiaalmaksu tõstmise või ettevõtte tulumaksu näol.
Ehk et laias laastus ju ongi mõistlikud variandid: varamaksud, käibemaks ja kärped. Varamaksud on Euroopas ühed väiksemad, mõistlik ju oleks, aga nendega peaks koormama eelkõige rikkamaid. Kardan, et kuna kinnisvaramaksu puhul korterite pakkumine väheneks ja/või kulud üürileandjale suureneks, tähendaks see ka veel kõrgemaid üürihindu - lõpuks kannatab ikka üürnik, vaesem inimene. Samuti automaks paneb põntsu maainimesele, kelle jaoks on auto kasutamine vältimatu ning kellel niigi raske, eriti praegu. Lahenduseks võiks olla nagu maamaksuga, et rakendub alates mingist piirist - kas siis kinnisvara ruutmeetrite arvust või auto võimsusest. Aga ma arvan, et tuleks tõsta käibemaksu - inimesed tarbivad selgelt liiga palju ning lõpuks tuleb see ringiga tagasi tervishoiusüsteemi, mille ülal pidamine on meeletult kulukas. Riik teeniks päris kena summa ka selle pealt ehk win-win. Ja rikkad tarbivad kõvasti rohkem ehk maksaksid ka rohkem riigile käibemaksu. Paratamatult suureneks ka vaeste maksukoormus siis veidi, aga seda saab siluda tulumaksuvaba miinimumi tõstmise ja selle debiilse maksuküüru kaotamisega
Mis puudutab kärpeid/riigi kulude kokkuhoidu, siis selge on see, et toetused peavad olema sihitud, mitte universaalsed ja helikopteriga. See, et mina pean maksumaksjana kinni maksma kellegi välibasseini kütmise või niigi rikkale perele kolme lapse eest 600 eur kuus maksmise, on täiesti mõistusevastane
Sellest e-valimiste trallist on juba kopp ees - teada, et üks partei iga kord valimistel jaurab selle kohta ja siis muust ei räägitagi. Täiesti asjatu jaur. Eestis saab e-hääletada juba peaaegu 20 aastat, pole mingi uus asi.
Oluline teema on hetkel hoopis maksud. Neid pole keegi juba pikalt puutunud, ammu oleks aeg. Selge see, et kuskilt peab raha tulema, et riigieelarve veel rohkem kreeni ei vajuks. Riigikaitsemaks on selline osav leiutis, mille puhul saab väita "riigikaitsesse panustamine peaks olema auasi!" ja enamus inimesi ilmselt on isegi nõus hetkel riigikaitse eest rohkem maksma. Mõte pole halb, aga siis jah tekib küsimus, et aga lihtsam oleks lihtsalt tulumaksu tõsta. Teine sotside soov on astmeline tulumaks, kus kahekordset keskmist palka ületava tulu pealt on tulumaksu määr 30%. Iseenesest tundub ka okei (kuigi ref + e200 valitsuses see ei lähe küll läbi), aga kindlasti tähendaks maksude/sissetulekuga nihverdamist ning ma pole kindel, kui palju riik sealt üldse lisaraha teeniks. Kindlasti mitte piisavalt, kuivõrd nii kõrge sissetulekuga inimeste arv on suhteliselt piiratud ja maksaks ju ainult selle osa pealt, mis kahekordset keskmist ületab. Hetke majanduslikus olukorras ei tundu samuti üldse mõistlik ettevõtetele veelgi lisakoormust tekitada sotsiaalmaksu tõstmise või ettevõtte tulumaksu näol.
Ehk et laias laastus ju ongi mõistlikud variandid: varamaksud, käibemaks ja kärped. Varamaksud on Euroopas ühed väiksemad, mõistlik ju oleks, aga nendega peaks koormama eelkõige rikkamaid. Kardan, et kuna kinnisvaramaksu puhul korterite pakkumine väheneks ja/või kulud üürileandjale suureneks, tähendaks see ka veel kõrgemaid üürihindu - lõpuks kannatab ikka üürnik, vaesem inimene. Samuti automaks paneb põntsu maainimesele, kelle jaoks on auto kasutamine vältimatu ning kellel niigi raske, eriti praegu. Lahenduseks võiks olla nagu maamaksuga, et rakendub alates mingist piirist - kas siis kinnisvara ruutmeetrite arvust või auto võimsusest. Aga ma arvan, et tuleks tõsta käibemaksu - inimesed tarbivad selgelt liiga palju ning lõpuks tuleb see ringiga tagasi tervishoiusüsteemi, mille ülal pidamine on meeletult kulukas. Riik teeniks päris kena summa ka selle pealt ehk win-win. Ja rikkad tarbivad kõvasti rohkem ehk maksaksid ka rohkem riigile käibemaksu. Paratamatult suureneks ka vaeste maksukoormus siis veidi, aga seda saab siluda tulumaksuvaba miinimumi tõstmise ja selle debiilse maksuküüru kaotamisega
Mis puudutab kärpeid/riigi kulude kokkuhoidu, siis selge on see, et toetused peavad olema sihitud, mitte universaalsed ja helikopteriga. See, et mina pean maksumaksjana kinni maksma kellegi välibasseini kütmise või niigi rikkale perele kolme lapse eest 600 eur kuus maksmise, on täiesti mõistusevastane
Sul jäi lisamata, et teeme nagu Soomes on välja käidud tõstame käibemaksu just toidu käibemaksu
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.