Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
23.02.2023 14:18:51
|
|
|
Huvitaval kombel liigub 0%-ga Dacia Spring ~40km:
EDIT: ülalviidatud reviews ütleb tüüp, et maksis EV-toetuse ja vana auto äraviimise toetusega koos arvestatult 8500€ selle eest: https://www.youtube.com/watch?v=TSLW3_ePisI&t=477s
Selle eest on sõidukit küllaga. Kui pelgalt sõidukit vaja, suurus klapib ning sõiduulatus sõitudega sobib. Ja enesekindlusega probleeme pole
EDIT2: Vähemsüvenematele mainin ära, et tegemist ei ole Eestiga - see on Rumeenia.
_________________
viimati muutis rmc 23.02.2023 15:46:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
23.02.2023 14:28:20
|
|
|
Täiesti plank a4 on 31k
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
23.02.2023 14:29:00
|
|
|
kas see "40km tühja akuga" on garanteeritud featuur või on tegu Dacia vigaste anduritega, mis näitavad nagu jumal juhatab? Ehk siis, kas tegu on positiivse või negatiivse omadusega?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
23.02.2023 14:34:19
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Täiesti plank a4 on 31k |
Jah, õige. Kõige lihtsama mootoriga basic on 31k. Ma võtsin S-line ja võrreldava mootoriga.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
23.02.2023 14:34:20
|
|
|
pppd kirjutas: |
kas see "40km tühja akuga" on garanteeritud featuur või on tegu Dacia vigaste anduritega, mis näitavad nagu jumal juhatab? Ehk siis, kas tegu on positiivse või negatiivse omadusega? |
Ma arvan, et see võib olla ametlikult dokumenteerimata featuur. ICE autoga saab ka tegelikult umbes sama palju veel sõita kui näitab, et paak on täiesti tühi.
Mõni AHV võib muidugi protesteerida, et tema tahaks ikka seda päris õiget näitu näha, samas tädi Maali jaoks ilmselt featuur, mis mõne teepeale jäämise ära hoiab.
viimati muutis napoleon 23.02.2023 14:35:05, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
23.02.2023 14:35:02
|
|
|
Esiteks on see nö. turvavaru, ent EV-de puhul ka akude kestvuse nimel mõttekas featuur.
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
23.02.2023 14:35:29
|
|
|
Olete te selles autos istunud ka ise või järjekordselt, nagu HV kombekohaselt mingite reviewde järgi kujundate OMA arvamuse?
Ei, ma ei ole Springis istunud aga Sandero ja Duster on jätnud "kustumatu" mulje ja selle kannan edasi ka Springile. Ei saa seal midagi head olla. Springi olen väljast vaadanud ja no ei ole võimalik sinna normaalselt mahtuda
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
23.02.2023 16:12:26
|
|
|
arnis kirjutas: |
Elektrisõidukite ostutoetuse voor avaneb 27. veebruaril, esmaspäeval.
Mõni AHV kasutab seda võimalust?
Mõned sajad saavad oma toetuse kätte, mida hekki nagu. Oli jutt et 10 aastat toetatakse järjest. Oli plaan, kirja kenasti, mis selles sai
Nagu päriselt, rämedalt palju vaeva ja mõtteid on mõlgutatud, et MÕNI miljon maha kirjutata? Ausaltöeldes pakazuha. Nii kui otsa saab tõstan teema ülesse. |
Pole ju osta midagi, mul on veel mingi eneseväärikus alles, et lihtsalt elektrimootori pärast mitu klassi allapoole liikuda ei kavatse. Kuna Tesla on minu jaoks ebausaldusväärne, siis alles jääbki veel Audi ja MB, mis on hetkel kõige kallimad valikud. 4 kuu pärast saab liising läbi, soetan omale 12k eest vähesõitnud, garantiiga ja ideaalses korras täishübriidi :p Järgmised 5a hooleta, siis vaatab, mis saab, ja mis turul toimub. Praegust läbi ussi emmi mingit elektrikat amortiseeruma soetada oleks majanduslik nonsens, liiatigi, kui hübriid on ennast kenasti juba plussi sõitnud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
23.02.2023 16:20:24
|
|
|
Markos kirjutas: |
arnis kirjutas: |
Elektrisõidukite ostutoetuse voor avaneb 27. veebruaril, esmaspäeval.
Mõni AHV kasutab seda võimalust?
Mõned sajad saavad oma toetuse kätte, mida hekki nagu. Oli jutt et 10 aastat toetatakse järjest. Oli plaan, kirja kenasti, mis selles sai
Nagu päriselt, rämedalt palju vaeva ja mõtteid on mõlgutatud, et MÕNI miljon maha kirjutata? Ausaltöeldes pakazuha. Nii kui otsa saab tõstan teema ülesse. |
Pole ju osta midagi, mul on veel mingi eneseväärikus alles, et lihtsalt elektrimootori pärast mitu klassi allapoole liikuda ei kavatse. Kuna Tesla on minu jaoks ebausaldusväärne, siis alles jääbki veel Audi ja MB, mis on hetkel kõige kallimad valikud. 4 kuu pärast saab liising läbi, soetan omale 12k eest vähesõitnud, garantiiga ja ideaalses korras täishübriidi :p Järgmised 5a hooleta, siis vaatab, mis saab, ja mis turul toimub. Praegust läbi ussi emmi mingit elektrikat amortiseeruma soetada oleks majanduslik nonsens, liiatigi, kui hübriid on ennast kenasti juba plussi sõitnud. |
Alan Vaht arvab teisiti
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Riivo77
HV Guru
liitunud: 20.11.2006
|
23.02.2023 16:33:16
|
|
|
Dacia Springi kohta ütleks vaid nii palju, et peale proovisõitu isiklikku Leoni istudes tundus viimane täieliku premiumina.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
23.02.2023 16:35:14
|
|
|
tsitaat: |
Alan Vaht arvab teisiti |
Lobistid räägivadki asju ilusamaks, kui nad hetkel tegelikkuses on.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
23.02.2023 16:40:42
|
|
|
Rääkides daciast, siis inimväärikus võiks tõesti säilida ja selle peale mitte minna
Proovisin siin üks päev bolti e-troni. Kahjuks aga need neil ju täiesti plank varustusega ja vist kõige sitema elektrimootoriga ka? KM hinda aga sel oskavad küsida küll. Jättis suht negatiivse mulje
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
lauri
HV veteran
liitunud: 05.11.2001
|
23.02.2023 22:53:32
|
|
|
arnis kirjutas: |
Mõni AHV kasutab seda võimalust? |
Ei, kahjuks jääb seatud limiidist kallimaks.
_________________ Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan. |
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
01.03.2023 11:35:20
|
|
|
Eile seisin Tartu maanteel ühe Tesla Model X kõrval. Olen lugenud Tesla kvaliteediprobleemidest ja näinud tutika Tesla ostnud omanike nördimusest pakatavaid videosid, kuidas tihendid kohe tehasest tulles lahti, detailid viltu küljes, plastikosad logisemas. Nüüd nägin ka ise selle kvaliteediprobleemi ära. Juhipoolsed uksed reaalselt nii viltu külge pandud, et silmaga paari meetri pealt uksevahede ebaühtlus näha. Võimalik muidugi ka, et avariiline mudel, aga arvestades neid videosid, mida näinud olen, siis...
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
01.03.2023 11:57:22
|
|
|
Kuidas see Betamaxi väidetuga kokku puutub?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
01.03.2023 12:02:56
|
|
|
Renka kirjutas: |
Kuidas see Betamaxi väidetuga kokku puutub? |
Umbes nii et arvamusi on erinevaid?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
01.03.2023 12:08:45
|
|
|
pppd kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Kuidas see Betamaxi väidetuga kokku puutub? |
Umbes nii et arvamusi on erinevaid? |
Mingi pidepunkt võiks ometi olla? Kaks täiesti erinevat teemat - kuidas sa neid sama asjana näed?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
01.03.2023 12:09:38
|
|
|
pppd kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Kuidas see Betamaxi väidetuga kokku puutub? |
Umbes nii et arvamusi on erinevaid? |
pigem, et üks ei välista teist
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
01.03.2023 12:10:44
|
|
|
küll jõuab Tesla ka ükskord parema kvaliteedini, andke aega atra seada, sellised asjad ei muutu üleöö või isegi üle aasta, 10 aasta pärast võiks juba asja saada
vaata võrdluseks millised olid jaapanlased 60-70ndatel või koreakad 80-90datel, praegu peetakse neid töökindluse etalonideks
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
01.03.2023 12:15:53
|
|
|
Renka kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Kuidas see Betamaxi väidetuga kokku puutub? |
Umbes nii et arvamusi on erinevaid? |
Mingi pidepunkt võiks ometi olla? Kaks täiesti erinevat teemat - kuidas sa neid sama asjana näed? |
Palun vabandust, oleksin pidanud jagama hoopis oma tähelepanekut, et minu viimati nähtud Teslal olid uksed korralikult ees.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
01.03.2023 12:23:41
|
|
|
Juhtigem tähelepanu asjaolule, et tegemist on Model Y'ga, mis on Tesla uusim toode ja milles tõenäoliselt juba kasutatud tehnoloogilisi õppetunde, mida S ja X'i puhul veel ei eksisteerinud. Toyotalt selline tunnustus saada on saavutus omaette.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
01.03.2023 13:27:50
|
|
|
Kas mitte Munro ei võtnud uut Model 3-e lahti ja kiitis väga koostekvaliteeti jne, et korralik hüpe kvaliteedis on toimunud viimase aastaga. Ei olnud küll perfektne, vigu leiti aga mainis just, et hüpe on toimunud.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
01.03.2023 13:31:53
|
|
|
Tesla eelis võrreldes vanade autotootjatega on vana taaga puudumine. Inseneridel olevat ütlus "ära paranda töötavat asja", kui 70 aasta vanusel autotootja on kasutanud kümnendeid toimivaid lahendusi, ei tundu tark hakata mistahes sõlme ümber projekteerima, mis on kulukas ja kannab riske&vigasid.
Tesla elektriauto fenomen tundub põhinevat panustamisel masstootmisele, kohe alguses projekteerimise faasis rõhuti, kuidas nende autosid tuleb samamoodi toota nagu külmkappe ja röstereid. On ju neid startup elektriautode tootjaid ka teisi kümneid olnud, kõik nad on varem-hiljem äriliselt põrunud, sest panustati prototüübile ja lõpuks ei leitud tootmiseks rahastust, rahastust ei leitud, sest ühiku tootmise hind ei olnud konkurentsivõimeline. Ja ei olegi kui planeerid toota 10 000 sõidukit ja ise seda päriselt ka ei usu, aga Musk rõhub piltlikult miljonitele ühikutele, ja iga tehas on eesliitega "mega" ning veel poolepeal olles juba kadedusega nuhitakse, kuidas Tesla riisub iga müüdud sõidukiga korraliku kasumi, millest vanad autotootjad isegi unistada ei oska.
Teatud suuruses ettevõtetele hakkavad kehtima omad majandusreeglid, nt "too big to fail", kus investorid, pangad, kuni töökohtade eest vastutavate poliitikuteni on kõik huvitatud, et suurfirma kokku ei kukuks, sest kukkumine tekitab liiga palju probleeme liiga suures ulatuses.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
|