Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 159, 160, 161  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002




sõnum 28.07.2022 11:11 vasta tsitaadiga

Admiral kirjutas:
tagantjärele ma kellelegi seda HAILOG tüüpi akukesta ei soovitaks, See hoidik on hirmus hädine ja augud ei ole seal kus 99% ratastel need joogipudeli hoidiku augud on. Pidi adapteri vahele sättima ja lisaks panin veel ühe torukinnitiga raami külge ka. 5kg akupakk nende kahe auguga fikseeritud ei tundunud eriti stabiilne. Nüüd on korralikult kinni aga paras peavalu oli küll sellega hetkeks. Auke ei tahtnud raami juurde puurida.

Mis mootor sul endal on? Bafang?

Pilti ka:





Need joogipudeli kinnitused minu akusid kinni ei hoidnud. Tegin omale 2 ratast. Vibra logistab need lahti või poldi pooleks. 6mm polt seda jõudu kinni ei hoia. Alusraami panin lõpuks lisapoltide ja hermetsiga raami külge. See alusraam on juba iseenesest sobimatu ümmargusele pinnale.

_________________
Tele2 mobiilne internet: hommikul 100, päeval 50, õhtul 1. Statistiline keskmine 50.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Admiral
HV kasutaja
Admiral

liitunud: 16.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2022 11:33 vasta tsitaadiga

macc kirjutas:

Need joogipudeli kinnitused minu akusid kinni ei hoidnud. Tegin omale 2 ratast. Vibra logistab need lahti või poldi pooleks. 6mm polt seda jõudu kinni ei hoia. Alusraami panin lõpuks lisapoltide ja hermetsiga raami külge. See alusraam on juba iseenesest sobimatu ümmargusele pinnale.


Jep, see adapter mis mul seal vahel on, sellel on vähemalt 2 kontakti selle ümara rattaraamiga ja aku ise selle peal oluliselt stabiilsem. Lukk ka teadlikult sinna taha nii sätitud et sellel akul ei ole üldse loksu sees.


_________________
Our comforting conviction that the world makes sense rests on a secure foundation:
our almost unlimited ability to ignore our ignorance.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2022 12:30 vasta tsitaadiga

Mina panin ühe joogipudleisse siis ka puurisin augud juurde ja panin katusepleki kruvidega siis käiasin kruvi pead õhemaks ,et hilong otsa mahuks ,aga jah lahti pole kolme aastaga tulnud kuid suht sketsivärk muidu nendele käib toru ümber plastik ja sinna plastiku külge hilong raam. Neid pole üldse kuskilt saada osta või ratas poest millel on hilong juba tehases pandud. NEED HILONGID on mõeldud kasutamaks KT kontrolleriga mis ongi hilongi sisse ehitatud seal hilongis on alumiinium osa kuhu mahub kontroller sisse. Neid kontrollereid on saada alist mis istuvad hilongi aku sees. See KONTROLLER oli hilongi RAAMI ENDA KÜLJES MITTE AKU.

Hetkel on saada 48v 22a hilong controller https://www.aliexpress.com/item/4001054742403.html seda muidugi keskjooksuga kasutada ei saa.
Neid kontrollereid õieti eraldi pole saada see ka ainus mis leidsin võib-olla on neid veelgi.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis Margus 28.07.2022 12:51, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 28.07.2022 12:49 vasta tsitaadiga

Mul püsib 1 M6 poldiga. Saan raami vahelt välja keerata ja jupp voolikut hoiab seda kõike paigal raami vahel. Korra sai käna pandud ja sellest ajast saati see "joogipudelihoidja" katki, vähemalt see plastikust osa Kunray kontroller on sama toru sees kus aku peal istub. Paremat kontrollerit ei oska tahta. Kestab hästi ja niiskus pole ka ligi pääsenud





Mootor nr2 ja jooksud lähevad kolmandad. Peab midagi kõvemat ostma
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Admiral
HV kasutaja
Admiral

liitunud: 16.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2022 13:11 vasta tsitaadiga

Margus kirjutas:
Mina panin ühe joogipudleisse siis ka puurisin augud juurde ja panin katusepleki kruvidega siis käiasin kruvi pead õhemaks ,et hilong otsa mahuks ,aga jah lahti pole kolme aastaga tulnud kuid suht sketsivärk muidu nendele käib toru ümber plastik ja sinna plastiku külge hilong raam. Neid pole üldse kuskilt saada osta või ratas poest millel on hilong juba tehases pandud. NEED HILONGID on mõeldud kasutamaks KT kontrolleriga mis ongi hilongi sisse ehitatud seal hilongis on alumiinium osa kuhu mahub kontroller sisse. Neid kontrollereid on saada alist mis istuvad hilongi aku sees. See KONTROLLER oli hilongi RAAMI ENDA KÜLJES MITTE AKU.

Hetkel on saada 48v 22a hilong controller https://www.aliexpress.com/item/4001054742403.html seda muidugi keskjooksuga kasutada ei saa.
Neid kontrollereid õieti eraldi pole saada see ka ainus mis leidsin võib-olla on neid veelgi.


Kurjam see seletab natukene seda debiilset disaini. Ma ikka kratsisin korralikult kukalt miks peaks keegi sellise hoidiku aretama. Selle alumiiniumist osa eesmärk jäigi mõistatuseks. Mul on sinna sisse paigutatud 35A kaitse.

_________________
Our comforting conviction that the world makes sense rests on a secure foundation:
our almost unlimited ability to ignore our ignorance.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2022 13:19 vasta tsitaadiga

Sai siit kett ostetud https://www.aliexpress.com/item/1005004216533262.html antirust elektriratta kett. võtsin 9 speed ainuke valik oli 136L tegin ise lühemaks eks tavel ole näha mis saab. Relakaga lasin jupi maha oli tugevam küll kui tavakett. 9speed oili väheke kitsam kui 8 speed oleks pidanud 10 speed võtma loperdab vähem kui seda ostuhetkel seal ei olnud. Vaatan mis 9 speed teeb omajagu oli paksem. Vana kett loperdas kui nöör juba kusil 3k pidas ok vastu. Õnneks uus kett maha ei viska.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis Margus 28.07.2022 13:28, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Admiral
HV kasutaja
Admiral

liitunud: 16.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2022 13:27 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
Mul püsib 1 M6 poldiga. Saan raami vahelt välja keerata ja jupp voolikut hoiab seda kõike paigal raami vahel. Korra sai käna pandud ja sellest ajast saati see "joogipudelihoidja" katki, vähemalt see plastikust osa Kunray kontroller on sama toru sees kus aku peal istub. Paremat kontrollerit ei oska tahta. Kestab hästi ja niiskus pole ka ligi pääsenud


Mootor nr2 ja jooksud lähevad kolmandad. Peab midagi kõvemat ostma

Päris huvitav liikur.
Mis raam/mootor? Bafang Ultra?
Kas pakiraam on aftermarket või oli raamil juba küljes. Kui aftermarket siis äkki jagad infot?

Margus kirjutas:
Sai siit kett ostetud https://www.aliexpress.com/item/1005004216533262.html antirust elektriratta kett. võtsin 9 speed ainuke valik oli 136L tegin ise lühemaks eks tavel ole näha mis saab. Relakaga lasin jupi maha oli tugevam küll kui tavakett.


Kas sul on õnnestunud mõni kett katki ka väänata? Ma enne vist vahetust ei kaalu kui olemasolev veel toimib. On piisavalt pikk et saan 44T esimese hammakaga 8 käiku kasutada. Kõige suurem tundub juba kahtlane. Aga reaalselt ei ole kordagi ka tundnud vajadust selle esimese käigu vastu, Tartus kõige järsem tõus Riia/Vanemuise veab vabalt ka käik või kaks kõrgemal 20+ km/h mäest üles.

_________________
Our comforting conviction that the world makes sense rests on a secure foundation:
our almost unlimited ability to ignore our ignorance.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2022 13:51 vasta tsitaadiga

Ma tavalisel rattal sain keti pooleks 3k on see kus peaks vahetama või iga 2k tagant. Eks paistab mis see racework kett on. Talvel ole näha. Mul on rummukas kuid kui peaks kett minema siis saab pas sensoriga edasi. Kui peaks aku kustuma siis natukene kulunud ketiga hakkab maha viskama see väntamine on 2x raskem kui tavalise rattaga siis pakun 2-3k on see millal peaks vahetama. Talvel on soolvesi see on keti surm. Rummukaga saad kulunud ketiga veel liikuda kuid see viimane 1k oli ainult mootori peal liikumine pas sensor abiks, käike enam vahetada ei saanud ainult pidi otse olema. Vana ketti oleks pooleks saanud küll kui oleks tulevat talve näinud. Vana kett oli päris õhuke juba servadest. Relakas võttis nagu saia läbi vana keti ma ei tea ilmselt oli harilik kett.

8 speed on kõige rohkem rauda
10 speed on kergem.
9 speed on vahepealne.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis Margus 28.07.2022 14:10, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 28.07.2022 13:56 vasta tsitaadiga

http://whitebike.at/Fahrr%C3%A4der/xc-e-trainer-275-18/

Mul oli sama nimega, värvisin raami üle. Punased kirjad muutusid neoonroosaks icon_biggrin.gif
Mootor MM G360. Hea mootor kui välja arvata IP mis on 54..

Viimane kett mis ma ostsin oli shimano CN-6701, paremat ketti pole siiani leidnud. Kestab ülihästi
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2022 14:21 vasta tsitaadiga

IP 54 pole veekindel küll aga pritsme. Kui survepesruriga peseks siis viskad kõik minema kui ära uputad aku ja mootori. Isegi ip 6x ei kannata survepesu. Auto lambid ja pistikuid mis reklaamitakse ka sinna läheb vesi kui lombist läbi uhad olgu mis ip tahes vesi imbub mingiaeg ikka sisse.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j6ukur
Kreisi kasutaja
j6ukur

liitunud: 16.06.2005




sõnum 28.07.2022 14:53 vasta tsitaadiga

Talvel soolveega peavad KMC EPT kattega ketid pisut kauem vastu (kuni kate maha hõõrutud).
https://www.bike-discount.de/en/search?sSearch=kmc+ept.
KMC-l on eraldi e-bike mudel (6.7mm), mis laiuse poolest 9sp ketile sarnaneb (6.6mm) istub. Sobib ka 6-7-8 käigulisele, aga 10sp ja rohkemate jaoks on juba kitsamat vaja.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Admiral
HV kasutaja
Admiral

liitunud: 16.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2022 15:25 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
http://whitebike.at/Fahrr%C3%A4der/xc-e-trainer-275-18/

Mul oli sama nimega, värvisin raami üle. Punased kirjad muutusid neoonroosaks icon_biggrin.gif
Mootor MM G360. Hea mootor kui välja arvata IP mis on 54..

Viimane kett mis ma ostsin oli shimano CN-6701, paremat ketti pole siiani leidnud. Kestab ülihästi


Aga pakiraam? Lingi järgi tundub et see ostes kaasa ei tulnud.

_________________
Our comforting conviction that the world makes sense rests on a secure foundation:
our almost unlimited ability to ignore our ignorance.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2022 15:38 vasta tsitaadiga

keegi oli suutnud laagri kuumaks ajada https://electricbike.com/forum/forum/main-forum/diy-discussion/51598-mobil-grease-28-alternatives-for-rebuilding-bbshd
Üldse olen uurinud seda teemat osadel mootoritel pole üldse määret pandud mootor on kuivalt koos. Ma ei tea kas see on müüt või tehakse nalja. Laager võib kuumaks minna küll siis sulab nylon ära. Hambad kui maha lähevad peavad nyloni hambad minema kuumaks. Suht sketzy värk. Rummukas pöörleb küll aeglasemalt kui määre kaob võib jah nalja saada. Selleks peab mootor ikka tuliseks minema või midagi kuivaks jääma.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis Margus 28.07.2022 15:44, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 28.07.2022 15:39 vasta tsitaadiga

Ega vist. Ise ostsin kasutatult ja sain kaasa. Seda standardit kasutab nt ecobike ja whitebikes EU
Ma olen ise ka uut sellist otsimas aga mitte kusagilt pole leidnud siiani.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Admiral
HV kasutaja
Admiral

liitunud: 16.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2022 16:22 vasta tsitaadiga

Üks tubli tüüp norrast lasi just välja ver 1.0 opensource firmware Bafang BBSHD jaoks.
Ülivinge projekt ja firmware poolt pakutavad võimalused on väga head.

Mul endal on BBS02 seega annetasin kiirelt 10 taala et ta endale kiiremini BBS02 controlleri osta saaks.

https://github.com/danielnilsson9/bbshd-fw

_________________
Our comforting conviction that the world makes sense rests on a secure foundation:
our almost unlimited ability to ignore our ignorance.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2022 18:36 vasta tsitaadiga

KT Kontradele on ka opensource saada kuid tegelikult seda vaja pole. Seda rutem saad mootori kanni neid jutte on yuutuubis palju. Korralik KT lcd tuleb osta siis pole vaja seda opensource LCD3 näiteks 50+ eur.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Admiral
HV kasutaja
Admiral

liitunud: 16.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2022 22:51 vasta tsitaadiga

Margus kirjutas:
KT Kontradele on ka opensource saada kuid tegelikult seda vaja pole. Seda rutem saad mootori kanni neid jutte on yuutuubis palju. Korralik KT lcd tuleb osta siis pole vaja seda opensource LCD3 näiteks 50+ eur.


Minu eesmärk ei ole piire katsetada, pigem natuke rohkem kontrolli ja kõige olulisem featuur mida ma taga ajan on peidetud shortcuti taha ära peita teine nö tänavalegaalne conf. Nö pollarinupp mis mu ratta mõne sekundiga "legaalseks" teeb.

_________________
Our comforting conviction that the world makes sense rests on a secure foundation:
our almost unlimited ability to ignore our ignorance.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2022 14:29 vasta tsitaadiga

Nii on nende nyloni hratastega oleks kindlalt veel paar tuhhi maha saanud kuid nimelt bafang kasudab mingit valkjas hallikat läga mis kindlalt peale 4ja aastat ei määri muffigi. Kuna poldid ja mutrid on alu sees ilmselt kui ostad uue mootori siis vabalt võid nelja aastatagant vahetada sest alu ei kannata pidevalt kinni-lahti nelja aastaga see bafangi määre on paks kui kivi. Minul väike loks oli kuid vabalt oleks veel paar tuhhi saanud kuna 1k aastas. Kuid jah 2-3k võiks määrida pigem juba 2k peal umbes nii kui garantii läbi on vaja advekaatne määre panna. Bafang paneb värviga kruvid kinni. Impact trell on see millega lahti saad kahjustamata kogu see vahetamine ja määrimine on mingi kahe kolme tunni teema millal ratta alt saad ja uuesti kokku saad. Ilma tõmmitasta rummukat ei remondi. Targem on rummukal vahetada hammakad see metall ratas seal palju kuluda pole kuid selle sees on stopper ühtepidi liigub teistpidi jääb kinni. Kuna alis originaal detaile vähe ja on kulla hinnaga siis analoogide kulumist ei oska ütelda.

Samas originaal jupid on ka kerge loksuga ilmslet laagidid pole bafangil kõgepareamad mis on survepeale just need mis rummukates on. Kes vähegi teavad loks on paha kus on surve. 4k-6k on ikkagi ülivähe tegelt saaks rohkemgi kuid vägapalju kinni-lahti see ei kannata 4 aastat on ikkagi pikk aeg kui 1k aastas saad.Tegelt oleks juba aasta tagasi määrima pidanud kui rohkem müra hakkab tekkima. Kuid vabalt oleks sellega saanud lasta mõne aasta veel kui tirr oleks teinud loks oli alla millimeetri jä kõik hambad olid ühepalju kulunud. Pigem ilma määrdeta kulub raud kiiremini kui nylon.

Nüüd vabalt võin 4-5 aastat muretult lasta, remondin ka alles jäänud detaili ära kui midagi peaks juhtuma siis on kohe panna. Kuid jah mägedena määret ei tasu panna tuleb panna nii ,et oleks kaetud see pressib ise vähelt välja pildid ja videod on lausa koomilised. ahiahiahi
Ümbes sitatakse kogu mootor ära nivõinaa see mägi hammakasse tagasi ei lähe. Servadesse tekib määrides ja keeratees millimeetrine või kaks kuhi iseenesest kui ühtlaselt määrida. Kuid pildid ja videod on paras ahiahiahi. Mõni arvab mägi on safu isegi otetud rattal millel on bafangi mootor ei olnud tehaseski mägesid see mägi kalgistub ära ja mingid flowd seal ei teki. icon_lol.gif Samas se grease 28 peaks pädevam olema kui too mis sinna oli pandud algselt. Mähise värvuse järgi peaks veel 8k vastu pidama mis on rohkem kui 8 aastat minujaoks kui järgminekord vinte maha ei keera. Vabalt võib ka 10k ära tulla kui mitte rohkemgi.

Nonii Minu LG cellidega akul käivitus killswitch 4 aastat vanad cellid juba. Järgmiseks testiks on panasonicud. Pigem aku sureb maha kui vana on mitte, aga laadimiskordadest. Siis pigem LG celle tuleks ikkagi vältima hakata kui need kannis on siis seal pole isegi midagi revaivida. See MJ1 ega see ka hea cell pole. MJ1 see ei hoia enam ülemist otsa kui liiga saanud juba või siis tühjenevad ise. Sony muratad ka idealased pole , tohutult saad retsida neid kuid volt kukub räigelt kui cellid saavutanud 3.6v sisuliselt need on tühjad siis kuid kui mitu aastat peavad vastu siis akudrellides 5 aastat tuleb täis isegi saad kasutada rohkemgi. Sony muratade probleem on see külmaga võid alavoltida 3.5v pealt. Neid muratasid ei tasu väga tühjaks ajada kui saag on ikkagi juba uimasem lae akut see väldib enneagset surma.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sahin
HV vaatleja

liitunud: 31.07.2013




sõnum 31.07.2022 18:57 vasta tsitaadiga

Margus kirjutas:
Ma võin saata jah tõrtsu. See mobilgrease 28 sobib ka rummukatesse vale määre siis sõidadki hambad maha see mida bafang kasutab ise pole kuskilt saada. Mitte aliski. SHC 100 Ärge kasutage samuti teeb tirr selle nyloniga. MOBILGREASE 28 sobib kasutada.


icon_rolleyes.gif aga miks mitte SHC 100? Olen mitu aastat kasutanud BBSHD'l pole kunagi olnud probleeme. Tegelikult on eelised üks on liitiumipõhine vs mobil 28 kasutab savist paksendajat ega ei reageeri liitummäärdele hästi, mis tehasest sisse pandud.
viskoossus umbes sama olen mõlemat proovinud.
Küll on nylon hammakas vahetatud PEEK temperatuurikindla plastiku vastu, 3-4 kW juures pole probleemi. Mul on NTC10K termistor mähisesse pandud ja temp rollback 70C kraadi juures tõmbab vaikselt võimsust alla.
Kui kellelgi nylonit vaja mul 2tk pakkuda icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.08.2022 19:39 vasta tsitaadiga

Probleem on selles SHC 100 määrdega võid hambad maha saada mäkke minekul. Miks hambad lähevad on vale määre. Nylon ise ei vaja määret kiirmini läheb pekki raud mis rohkem määret vajab. Nylon ilma määrdeta kulub ka ja samas ka raud ,alu. Grease 28 eelis on see ,et väga pika vahega on vaja määrida. Ei riku plastikut ja nylonit. Kui kuivaks läheb on suurtel kiirustel kuulda. Kuigi rummukas on 3me nylon hammakaga ja need ei keerle kiiresti. Pigem probleemiks juhtub ,et hakkab nurga alla minema ja väänama mis nylonile saatuslikuks saab. 2017 tehtud mootor oli aegadel ka ebakvaliteetne liiga suure loksuga detailid ebatäpsed see on ka asi mis nyloni ära lõhub. Välimises ringis hoopis alu hambad keeramine küll pole kiire kuid selline mix alu, raud, naylon vajab korraliku määret sest 10x sa seda mootorit lahti, kinni ei kaku.

See bafangi keskmootor selle nayloni võid laagri ka seest kuumaks saada või tõmbab valest määrdest hambad maha. Ise pakuks välja kahe aastaparast tuleb kindlat määrida. Kui sõidad aastaringselt. On kuulda olnud et bafangi keskjooksud on kuivalt koos ilma igasuguse määrdeta. Ma ise ei tea kas tehakse nalja. Bafang ise paneb valkjas tooniga määret kui on must kuskil piltidel siis on see shc 100. Just halavad need kellel asi kannis videod ja pildid kuskil foorumis. Ma ei tea nende sõidustiili võib-olla on ka shc sobiv kuid sellekohta on liigapalju jutte. Grease 28 eelis on see et ei lõhu oma keemiliste komponentidega palstikut nylonit. Mingi silikoonmääre on ka see mis kõlbab kuid pole ideaalne. Probleemiks on määrete saadavus. 1 asi veel kuna nylon sulab siis hambad viskab maha kuumenemisest kuskil peab mingi error olema. Iseasi kuskil ekvaatroris elad siis jah võib kuumeneda kuna valjas +35c võibolla meiekliimas peab ka shc 100 vastu välistemperatuur pole megakõrge ka. Kud jah kui tahad talvel ka sõita siis ma -30c määret ei paneks -50c on see mis talveks sinna.

Sõdetud rattaga ka -26c
Mingi selline pakikas ei kära https://www.aliexpress.com/item/1951982538.html ?? https://www.aliexpress.com/item/4000478230631.html ??

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sahin
HV vaatleja

liitunud: 31.07.2013




sõnum 03.08.2022 17:11 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Bafang ise paneb valkjas tooniga määret kui on must kuskil piltidel siis on see shc 100.

Tehasest pandud must määre on tegelikult MoS2 mitte SHC 100. See käib suure hammasratta peale. SHC100 on punakas roosa. Ja tehasest reduktorhammakas on kaetud valkjas toonis määrdega, teisisõnu odav valge liitum.
• Mobilith SHC 100 is an antiwear and extreme pressure grease primarily recommended for higher speed applications such as electric motors, where reduced friction, low wear and long service life are required. It is an NLGI 2 Grade / ISO VG 100 grease with a synthetic base fluid. Its operating temperature range is -40º C* to 150º C.

tsitaat:
Ma ei tea nende sõidustiili võib-olla on ka shc sobiv kuid sellekohta on liigapalju jutte.

Ma ei leia ühtegi konkreetset näidet sellest et kellelgi oleks probleeme. Rohkem nagu vastupidi icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif
Sisuliselt sama nagu mobil 28, lihtsalt liitiumbaasil uuem variant.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.08.2022 17:31 vasta tsitaadiga

Ilmselt see asi mis lugesin must määre oli piltidel ilmselt siis oli bs. Kuid mainis seda sch 100 on paha. Las see olla nüüd nii nagu on. See valkjas määre rummukates see jah 3me 4ja aastaga kui kivi. Pigem peale garantii lõppu tuleks millegagi määrida. Aga ütlen seda ise oleks ilmselt saanud aasta või 2 veel sõita isegi kuivalt seal oli hambaid kõvasti järgi ka. See kui tirr teeb siis peab juba kuumaks minema. Ratas olnud 4 aastat ka. Ei juhtu selle nyloniga muffigi kui määret enam seal pole. Kuid kui määre kaob on seda tegelt tunda. See määre seal vahel igavene ka pole. Lihtsalt asi selles tuleb panna mis hea sest pidevalt mootorit laiali ei kisu.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 05.08.2022 09:51 vasta tsitaadiga

Isegi väikse vooluga laadides ei balantseeri ära. Aku täis saades ei jõua ka järgi... Pigem nagu mahtuvus suurem kui teistel kui teistest maha jääb? Või on sisemine lühis? Väga veider ikka
Nvsel proovin selle grupi üksikult teistega samale pingele laadida ja aku tühjaks sõita, ehk käib veel natuke aega.

See uus äpp päris ok isegi


[url=https
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2022 14:36 vasta tsitaadiga

3.64 on kannis seeria ogunni paar elementi kuid see lappimine on ehk-kui. Võib toimida ja mitte, ideaalseks enam ei pruugi saada. Probleemiks kujuneb elemendi vanus ja rank miks enam ideaalseks ei saa. Mixida mingi A rank d rankiga on porno ja ka vanus loeb mittemingil juhul ideaalseks enam ei saa. Võib toimida ja ka mitte. Selle seeria testimine võib kuuaega aega võtta millised elemendid tühjenevad neid peab täis laadima ja seisma jätma. Kui on nii ,et mingi isetühjeneb rutem saad kohe teada ja on nii ,et ootad nädalaid. Kui on nii ,et mingi jääb laadima ja täis ei saa too ka kannis. Element on niikaua korras kui hoiab 4.20v kui igasugused langused tekivad siis hakkab ära väsima. Seal kindlalt 1 element kahtlane.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 06.08.2022 22:23 vasta tsitaadiga

Laadisin teistega samale tasemele ja sõitsin tühjaks. Püsis teistega samal tasemel, laadides täis ka sama lugu. BMS vigane? Pikemat aega juba see 3. grupp vaikselt teistest maha jäämas olnud. BMS juhe oli igatahes küljes
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 159, 160, 161  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.