See "vana hea Sasha Grey" kõlas kahtlaselt. Mitte päris teemasse, aga olles lisatud videole pilgu peale visanud, hakkas huvitama, mis preiliga tegu, kes Elden Ringi mängib. Google.com Sasha Grey ja ULLALLAAAA
HDTanel kirjutas:
Avastasin, et vana hea Sasha Grey mängib ka 2H.. no spells etc vahest switchib ka kilbile aga jeesus.. ma ei näe kuidas ta Godskin Duole või Malikethile nii ära teeb
Mis värk nende “rune”-dega on? Sellised poolkuu moodi elukad, mida aegajalt jagatakse. Pole nende kasutusele pihta saanud, aga kuna Malenia sai just tappa, hakkab ehitama vampiric buildi ja äkki neist NG+ssis abi? _________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus.
Mis värk nende “rune”-dega on? Sellised poolkuu moodi elukad, mida aegajalt jagatakse. Pole nende kasutusele pihta saanud, aga kuna Malenia sai just tappa, hakkab ehitama vampiric buildi ja äkki neist NG+ssis abi?
Rune Arc? Need aktiveerivad kasutuses oleva Great Rune'i. Kehtib kuni surma saad.
Ka sa paned endale Great Rune-i külge (puhkealas) peale mõe "main line bossi" tapmist ja siis temale vastavast tornis käimist ja tema ruuni aktveerimist.
Siis saad sa kasutada rune arc-i ja rune arc aktiveerib siis sinu tegelase jaoks selle ruuni omakorda, aga ainult seniks, kuni sa ära sured. Siis pead uuesti rune arci kasutama, et mõju taastuks.
Pmt mitmeastmelise autentimisega "talisman".
Godrick's Great Rune Godrick the Grafted Stormveil Castle/Limgrave Raises all Attributes by 5
Radahn's Great Rune Starscourge Radahn Redmane Castle/Caelid Raises Max HP, FP and Stamina by 15%
Morgott's Great Rune Morgott the Omen King Leyndell, Royal Capital/Altus Plateau Raises Max HP by 25%
Rykard's Great Rune Rykard, Lord of Blasphemy Beneath Volcano Manor/Mt. Gelmir Restore 185 HP per enemy killed
Mohg's Great Rune Mohg, Lord of Blood Moghwyn Dynasty Mausoleum/Moghwyn Palace Grants "Blessing of Blood" to Summoned Phantoms (see below)
Malenia's Great Rune Malenia, Blade of Miquella Haligtree Roots/Miquella's Haligtree Reduces effectiveness of Healing Flasks to 25%, but attacks dealt after taking damage recover HP
The Blessing of Blood makes it so every time those blessed by it kill an enemy, the user of the Great Rune will be healed by 10% of their maximum HP
Also, no magic 2 hander challenge, but with a twist!
Link _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Kuidas Elden Ringi mängukogemus ära rikkuda 😃
1) Tee Elden Ring warriorina läbi. Maagiat pmst 0, vajadusel summonid ja Ash of War
2) Tee Demon Souls warriorina läbi. Maagiast ainult Evacuate s.o. Nexusesse tagasiminek
3) Tee Elden Ringis character Astrologer, too Caelithist Lazuli Glintstone sword ja farmi Meteorite staff. Ongi pekkis ☹️ _________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus.
Prozer, igast soulides kui juba tead kuhu minna, mida farmida, mida kust tuua siis pole enam niikuinii vahet - võibki tsillida. Kes tahab lihtsalt button smash mängida saab siis ka iga nukapeal vasta kotte.
Pigem probleem selles, et juba ülesehituslikult pole Dark ega Demon Soulsis võimalik nii lihtsate meetoditega nii kiiresti overpowerida. Kui muidugi välja arvata arutu soulide harvestimine ja teatud trikid, nagu nt DS1 draakoni saba pihtu kõmmutamine (preemiaks mäletamist järgi suht hea mõõk). Bloodborne on ses mõttes kõige paremini tasakaalustatud ning vingemad relvad tekivad koos story lahtirullumise ja stattide arendamisega. Elden Ringis on vähemalt esmapilgul maagia way too much overpowered. Vbla asi ka selles, et enamus soulse läbi teinud warrioriga, mis on maagist vähemalt alguses oluliselt raskem (Elden Ringi Fingerprint Shield ja The Rock build tulid alles hiljem mängus teisel poolel 😎) Tgelt oli DS3-s tulemaagia väga fun ja hea, aga ka seal polnud maagi üleolek nii koheselt tunnetatav.
Auron kirjutas:
Prozer, igast soulides kui juba tead kuhu minna, mida farmida, mida kust tuua siis pole enam niikuinii vahet - võibki tsillida. Kes tahab lihtsalt button smash mängida saab siis ka iga nukapeal vasta kotte.
_________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus.
Siin mängus pole ühtki spelli ega relva ega buildi, et k6ik bussud ez modeis läbi teha. Näiteks maneelia ja see piix seal tornaado maailmas. Need on siusksed turbo ahvid, tonn HP ja dämmiga. Eriliselt jobu disainiga. Rikkub mängu täitsa ära! Selline porno peaks ng+ algama. _________________ zero
Prozer, Selle arutelu eeldus on see, et sa eeldad, et on "one tru way" kuidas mängu mängida ja sina oled selle "omanik".
Jääb mulje nagu seaksid enda arvamuse just kui teiste omaks kõrgemaks selle eeldusega. Las ikka igaüks otsustab, mis talle meeldib ja fun tundub ise ja pole kellegi teise asi kommenteerida või süütunnet tekitada, et kuule, sa ei mängi seda mängu nii nagu on tegelikult FUN!
As long as you are happy, you are doing it right. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Mitte midagi isiklikku kihtsalt kinnitan fakti, et mage-build on kõvasti kergem, kui klassikaline sword-and-shield. Eelnevalt mainitud Malenia ja tornaadomaailma draakon olid tgelt warriorile väga lahedad, kuid selle eelduseks jälle 100% dämmi blokeeriv kilp ning hunnik staminat. Kui bossust jõud üle ei käi, seikle kuskil mujal, kogu status pointe ja tule hiljem tagasi.
Aeron kirjutas:
Prozer, Selle arutelu eeldus on see, et sa eeldad, et on "one tru way" kuidas mängu mängida ja sina oled selle "omanik".
Jääb mulje nagu seaksid enda arvamuse just kui teiste omaks kõrgemaks selle eeldusega. Las ikka igaüks otsustab, mis talle meeldib ja fun tundub ise ja pole kellegi teise asi kommenteerida või süütunnet tekitada, et kuule, sa ei mängi seda mängu nii nagu on tegelikult FUN!
As long as you are happy, you are doing it right.
[media][/media] _________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus.
Vot ei tea jah, ma ise olen katanaga toimetanud. Alguses tegin int/dex ja moonveil, jäin Milenia juurde kinni.
Siis natuke respecisin pure dex peale ja proovisin Rivers of Bloodiga, ikka ei saanud Siis läksin natuke mujale seiklema ja asju tegema, et hiljem tagasi tulla. Fire Giant jne. Proovisin nautke erinevaid relvi ja spece/ashe veel. Levelisin spiriteid üles jne. Polearm tundub relavana päris fun; palju damage-it ja fun ash.
Nüüd pole viitsinud mängu lõpetada. Ilmselt peaks respecima dex/arcane peale rohem, et bloodlossi paremini procida ja siis Mileniat uuesti proovima, aga kuidagi suva on
Väga fun mäng on olnud samas, kõik 181h so far.
Alguses oli väga ränk, sattusin sellesse kasti lõksu ja kohe kaugele ära. Polnud ühegi bonifire-it ka, nii et ei saanud tagasi TP-da või ei osanud. Sai kohe horror survivalit mängida paar tundi
Siis kui starting areas tagasi läks mõnusamaks. Väga tore on see avatud maailm. Saab omas tempos/järjekorras teha asju. Questing ja inimeste leidmine etc on vist ainukesed tüütud asjad olnud.
I get it, ei taha päris markerit kaardile panna, et jaluta pukti B ja räägi tüübida to progress, aga öelda, et Blaid on kuskil River areas oli ka ikka nii üldine, et ma otsisin teda taga tunde ja olin täiesti frustreerunud. No fun.
Paari teist asja sai ka nii otsitud. Lõpuiks ma nt neid kunstniku queste ei viitsinudki teha, sest otsimisest oli nii halb maitse suus. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Jutt käis ikka kartulikotis tondist mitte draakon. Draakon sai esimese korraga Azur peeruga maha lastud. Aga see kartulitont on eriline perversus. Mingi munneelia dublikaat samad rünnakud. Eriti jobu nendest see kui 6hku jääb seisma ja siis järsku nagu komeet sulle näkku hiigel aoega. Vaat selline perversus oleks isegi ok kui mu tegelane ka nii kiire aga see piix on max statsidega sama aeglane kui lv1-na. _________________ zero
Tbh ma ei saa aru kellest sa räägid üldse. Ainuke kartuli koti moodi asi on godskin duo paksem vend.
Vb ma pole midagi näinud ka. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Ma proovisin 1h ja tagastasin.
60€ eest 60FPS lock?
Kõik põhjas ja tekstuurid ning valgustus on "lamedad".
Kunstiline pool: see suur puu ja esimene vaade maailmale ei tekitand mingit vaimustust.
Lisaks on mäng liiga temaatika rusuv(grim).
Treening koopas ja esimene võitlus- elud kukkusid sellepärast et kaameraga sihtimine ei tööta, tormasin hellebardiga lihtsalt mööda. Peab sihiku kinnitama hiire ja klaveriga.
Võrdleks seda mängu Origa, seal on ilus graafika(kuigi väga lihtne ja GPUd mitte koormav) ja kuna platvormer siis puldiga väga lihtne mängida. Mäng on ka raske ja põhimete on "surra" palju ja vigadest õppida. Aga mäng on üles evitatud nii, et kogu õppeprotsess on toetatud ja lõbus, samuti silmale ilus. Eldenis aga kõik on keeruliseks tehtud- pudelite täitmine taastab tapetud elukad jne.. graafika jama ja lisaks on klaver+hiir kõige debiilsemad mis ma kohanud- klahvide seadistamis menüüs peab tagasi minema Q/E kasutades. See on ALATI ESC/ENT teema.
60€ küll ei viitsi alates menüüs souls like võitlust pidama hakata;)
Ma lootsin ikka hulga rohkem nii kiidetud mängust ja 60€ eest. Esmamulje oli täielik lõpetamata indie mängu tunne...
Soulsi mänge klavi ja hiirega lasta on nagu taguotsa kaudu mandliopi tegemine
Hangi no mingi pult endale
küsimus pole mitte ainult puldis vaid selles, et mäng tundub olema mõeldud ainult vastasega lock on kaklemiseks. ilma ongi raske, mitte ainult sellepärast, et kaamera kontroll on pita vaid ka tegelase kontroll läheb väga käest ära.
muu klaveri-hiire virina osas, jagan mõtteid täielikult aga selles vist ei kahelnud keegi, et vähemalt kontrollskeemi osas saab tegemist olema sita konsoolipordiga. või kui keegi kahtles, siis tuleks natukene fs eelmisi mänge vaadata _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Tunniga sellest küll sittagi aru ei saa peab ikka päevi mängima. See ikka rpg ja veel open world kah. Nii et 40h vähemalt. Mäng oleks väga hea kui osa selliseid eriti perverseid bosse poleks. _________________ zero
No tegelikult väga paljud räägivad sellest, no-lockon võitlemisel on palju eeliseid.
Mitte,et peakski nii mängima, aga see on väga viable ja paljudes olukordades oluliselt lihtsam/efektiivsem, kui lock-on võitlus.
Vael, nvidia control panelist peaks saama force-ida igast muid refrr ka. Raytracing peaks tulema tulevikus, vb see aitab. Kunsti osas, eks see ongi subjektiivne. Seal on palju erinevaid keskkondi.
Mis aga sinu kogemusse puutub, siis kõik on kinni ootustes ja mineviku skillsetis. Kui see on sinu esimene sarnane mäng, siis võib olla raske küll.
See ei ole kindlasti mäng igale maitsele...
Link _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Olenevalt kasutatavast relvast ja vastasest võib lock on olla nö. hädavajalik kuna muidu lihtsalt on hitbox täiesti mööda ehk siis ilma lock on võid lüüa samast kohast aga lihtsalt ei saa vastane pihta. Samas mitme vastasega madistades ei ole see jahh alati hea kuna sikutab kaamerat ja nö. ei näe piisavalt hästi mis teised kollid teevad.
Endal oli kõigekõige esimene soulsikogemus DS1 hiire ja klaveriga (ja nii terve männg). Kui aasta hiljem PS4 taga puldiga proovis, ei jõudnud ära kiruda, kui palju nõmedam ja raskem see klaveri/hiire kombost tundus Aga nojah, selleks ajaks pulti üleüldse esimest korda elus ca paar nädalat kasutanud ka
Lisamärkus - peale Gwyni lõpulahingut tuli uus hiir muretseda...
heretic666 kirjutas:
Soulsi mänge klavi ja hiirega lasta on nagu taguotsa kaudu mandliopi tegemine
Hangi no mingi pult endale
_________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.