praegune kellaaeg 17.06.2024 07:31:29
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kasutad rattakiivrit? |
Kasutan. |
|
44% |
[ 87 ] |
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas) |
|
8% |
[ 16 ] |
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe |
|
21% |
[ 42 ] |
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas) |
|
25% |
[ 50 ] |
|
hääli kokku : 195 |
|
autor |
sõnum |
|
pallri
HV kasutaja
liitunud: 19.09.2017
|
30.06.2022 15:38:08
|
|
|
Condamed kirjutas: |
pallri kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
libe kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain). |
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika
kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis
võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt
keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada
oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti
aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.
muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta
selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html |
Taga on mul sellel ka 8 käiku (2x8 Shimano Alivio). Aga tänud info eest, uurin seda esimese reguleerimise asja. Vaevalt, et midagi tasuta saab muidugi. Ostes ei mainitud selle kohta midagi, küsisin, et kas peaksin midagi veel teadma, öeldi, et puhasta (ratast ja ketti) ja õlita (ketti). Ketti olen korra õlitanud.
Ma kasutan 90% ajast 3 kõige väiksemat hammakat taga, esimene on alati suurema peal. Nende 3 vahel vahetan käike suht palju.
Üldiselt, kui selle parema jalaga surumise ajal kostuva kõrina/krigina/ragina elaks veel üle, siis see viimasel sõidul tekkinud tugev kolks mõnda aega peale käiguvahetust (kui käik juba sees ja vaikselt jõudu lisada) tekitab küll muret.
Massi ei ole teabmis palju, tiba alla 90kg, aga sõidustiil on küll pigem selline intervallidega plahvatuslik kui ühtlane ja kulgev, võibolla oleks pidanud sissesõidu ajal rahulikumalt võtma ja mitte nii palju kiirendama. Kui nii, siis you live, you learn. Ausaltöeldes ei tulnud mõttessegi, et rattale peaks ka sissesõitu tegema. |
Veidi off topic, aga mind siiralt huvitab, mis rattaga tegu on ja kust ostetud sai. Põhjus lihtne - 900 euri eest võiks minu teada juba Deore grupiga pille saada, Alivio jääb selle raha eest tiba mannetuks. |
https://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-merida-big-nine-100-2x-antratsiit-must-29-xxl-22-60332 - nüüd on muidugi soodukas ka, mul läks eriti hästi selle täishinnaga ostuga. Ei arvanud, et keset hooaega hakatakse mingeid alesid tegema.. Aga loen kodus selle rattapassi uuesti üle, ei mäleta küll, et seal midagi tasuta esmase hoolduse kohta kirjas oleks olnud, samas võibolla ei otsinud seda piisavalt esimene kord.
Muidu otsisin parema bang for the bucki jaoks kasutatud rattaid ka, aga kõige suurema raamiga isendeid liigub kahjuks väga vähe (ühte vanemat Meridat nägin XXL raamiga ja see oli ka kirve hinnaga müügis, arvestades millega tegu) ja kuna pikkust üle 2 siis muud varianti ei jäänud, kui poest võtta. |
Krt selle komponentide seti eest on 900 küll röövimine. Käikarid, rummud, hoovad, pidurid on samad, mida tihtipeale 500-600 euriste letihindadega rataste puhul pakutakse. Aga see selleks - ost on sul juba nii või naa sooritatud. Suurte raamide puhul soovitan soojalt Soome turu (peamiselt järelturg) poole vaadata, seal liigub neid hulgim ja diilid on ka tihtipeale ebareaalselt head. Ja kui tulevikus peaks vajadus veelkord tutika järele olema, siis nt bike-discount.de - kui nüüd õigesti mäletan, siis shipping oli Eestisse vist isegi tasuta ja hinnad kindlasti paremad kui Eesti lettidel, valik ka kindlasti laiem.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
30.06.2022 15:49:39
|
|
|
Spoiler
pallri kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
pallri kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
libe kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain). |
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika
kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis
võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt
keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada
oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti
aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.
muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta
selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html |
Taga on mul sellel ka 8 käiku (2x8 Shimano Alivio). Aga tänud info eest, uurin seda esimese reguleerimise asja. Vaevalt, et midagi tasuta saab muidugi. Ostes ei mainitud selle kohta midagi, küsisin, et kas peaksin midagi veel teadma, öeldi, et puhasta (ratast ja ketti) ja õlita (ketti). Ketti olen korra õlitanud.
Ma kasutan 90% ajast 3 kõige väiksemat hammakat taga, esimene on alati suurema peal. Nende 3 vahel vahetan käike suht palju.
Üldiselt, kui selle parema jalaga surumise ajal kostuva kõrina/krigina/ragina elaks veel üle, siis see viimasel sõidul tekkinud tugev kolks mõnda aega peale käiguvahetust (kui käik juba sees ja vaikselt jõudu lisada) tekitab küll muret.
Massi ei ole teabmis palju, tiba alla 90kg, aga sõidustiil on küll pigem selline intervallidega plahvatuslik kui ühtlane ja kulgev, võibolla oleks pidanud sissesõidu ajal rahulikumalt võtma ja mitte nii palju kiirendama. Kui nii, siis you live, you learn. Ausaltöeldes ei tulnud mõttessegi, et rattale peaks ka sissesõitu tegema. |
Veidi off topic, aga mind siiralt huvitab, mis rattaga tegu on ja kust ostetud sai. Põhjus lihtne - 900 euri eest võiks minu teada juba Deore grupiga pille saada, Alivio jääb selle raha eest tiba mannetuks. |
https://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-merida-big-nine-100-2x-antratsiit-must-29-xxl-22-60332 - nüüd on muidugi soodukas ka, mul läks eriti hästi selle täishinnaga ostuga. Ei arvanud, et keset hooaega hakatakse mingeid alesid tegema.. Aga loen kodus selle rattapassi uuesti üle, ei mäleta küll, et seal midagi tasuta esmase hoolduse kohta kirjas oleks olnud, samas võibolla ei otsinud seda piisavalt esimene kord.
Muidu otsisin parema bang for the bucki jaoks kasutatud rattaid ka, aga kõige suurema raamiga isendeid liigub kahjuks väga vähe (ühte vanemat Meridat nägin XXL raamiga ja see oli ka kirve hinnaga müügis, arvestades millega tegu) ja kuna pikkust üle 2 siis muud varianti ei jäänud, kui poest võtta. |
Krt selle komponentide seti eest on 900 küll röövimine. Käikarid, rummud, hoovad, pidurid on samad, mida tihtipeale 500-600 euriste letihindadega rataste puhul pakutakse. Aga see selleks - ost on sul juba nii või naa sooritatud. Suurte raamide puhul soovitan soojalt Soome turu (peamiselt järelturg) poole vaadata, seal liigub neid hulgim ja diilid on ka tihtipeale ebareaalselt head. Ja kui tulevikus peaks vajadus veelkord tutika järele olema, siis nt bike-discount.de - kui nüüd õigesti mäletan, siis shipping oli Eestisse vist isegi tasuta ja hinnad kindlasti paremad kui Eesti lettidel, valik ka kindlasti laiem. |
Noh, eks esimene vasikas läheb ikka aia taha. Võtan seda kui kooliraha, tänud info eest, edaspidi tean paremini otsida.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
30.06.2022 22:10:16
|
|
|
Selline test
Spoiler
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
30.06.2022 23:23:48
|
|
|
SKG kirjutas: |
Selline test
Spoiler
|
selle ilmselt Taaramäe mind KOM'ilt maha tõrjus
ma olin shit bikega
https://www.strava.com/segments/20353806
õnneks sealt lõigult ükski võistlus pole läbi sõitnud
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Tonsor
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.01.2009
|
07.07.2022 15:32:19
|
|
|
Ostsin kasutatud ratta, millel ketaspidurisüsteem. Vastikult kriuksus pidurdades, hõõrusin ketast ja piduriklotsid (oli piisavalt, ei ole otsas) brakecleaneriga üle ja saab korda, aga peale mingit aega hakkavad jälle vastikult kriuksuma. Sõidan ainult linnavahel. Kas süsteemist tuleb mingi õli vahele?
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
07.07.2022 17:52:09
|
|
|
Tonsor kirjutas: |
Ostsin kasutatud ratta, millel ketaspidurisüsteem. Vastikult kriuksus pidurdades, hõõrusin ketast ja piduriklotsid (oli piisavalt, ei ole otsas) brakecleaneriga üle ja saab korda, aga peale mingit aega hakkavad jälle vastikult kriuksuma. Sõidan ainult linnavahel. Kas süsteemist tuleb mingi õli vahele? |
sõiduteedel on piisavalt igast sitta, mis krigisema ajab
ainus variant mingeid uhkeid pehmemaid segusid kasutada, aga kestavad sitemini ja ikkagi miski ei garanteeri
juhul kui lekivad, siis peaks olema support ka kuskilt otsast märgunud ja pidur ebatõhus, vetruma või üldse tühi olema
mul on 3 ratast olnud ja kõigil nad kriuksuvad märgade ilmadega, kuivalt mitte
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Zorg
Batareimees
liitunud: 06.04.2002
|
08.07.2022 01:34:19
|
|
|
piduriklotsid kuumuta lõkkel või lase kuumaõhupuhuriga üle see põletab klotsidest õli välja. kui see ei aita siis uued klotsid ja kui ikka kligiseb siis lasevad suporti mantsetid õli läbi.
_________________ Protsessorid mis mul juba olemas |
|
Kommentaarid: 140 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
|
Renq
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
15.07.2022 23:12:16
|
|
|
Ma olen vast pea pool aastat üritanud siia teemasse kirjutada ja enda ratastest ka ülevaadet anda, pole siiani õnnestunud...
Kõik sai alguse 2016, kui Hawaiist sai koju toodud Scott Aspect 930 2016. Tegu oli siis mu esimese rattaga täiskasvanu eas. Algul arvasin sinisilmselt, et noh, sõidan ainult kuiva ilmaga..blablabla... teisel päeval sain aru, et see ei ole lihtsalt võimalik ja sellest ajast saadik täiesti iga ilmaga, ka nende kõige hullemate lumetormidega ratta seljas.
Spoiler
Ja siis 2020 tulli teine ratas juurde. õnnestus Facebook Marketist saada poole hinnaga (poes oli hind vist 3599.-) Scott Addict CX RC 2019.
Spoiler
Pärast Addicti saamist on Aspect igasuguse märja ilma ja lume ratas. Addict puhtalt kuivas sõitmiseks (täna oli muidugi üks harv erand, sest 60st kilomeetrist pool tuli padukaga läbida a varem koiju keerata ka ei raatsinud, pärast saime kordamööda dušši alla). Õnneks talvel ka tihti asfalt puhas ja kuiv.
Mõlemad rattad omavad kõvasti emotsionaalset väärtust, sest Aspect esimene ratas täiskasvanuna ja remonti kõvasti näinud. Tal algsest on originaal vist ainult raam, lenks ja esivelg.
Addict sellepärast tähtis, et ma poleks kunagi arvanud, et omale nii hää ratta saan. Ja sellega sõita lihtsalt puhas nauding...
edit: üleval küsimus kiivri kohta, ei kanna a iga päeva mõtlen üha rohkem sellele, arvestades meie liiklust...
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
16.07.2022 12:27:28
|
|
|
pole meie liiklusel häda midagi
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
ceemic
24/7@kalal
liitunud: 21.03.2005
|
19.07.2022 10:22:44
|
|
|
Renq, Addicti ostsid kohe maantee rehvidega, või viskasid CX omad ise minema?
libe, sa kiivrit ei kanna?
|
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
321 |
|
tagasi üles |
|
|
Renq
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
19.07.2022 10:32:08
|
|
|
ceemic kirjutas: |
Renq, Addicti ostsid kohe maantee rehvidega, või viskasid CX omad ise minema?
libe, sa kiivrit ei kanna? |
Eelmine omanik oli maantee omad alla pand ja CX'i omad sain kaasa. Need konkreetsed maanteekummid on aga enda ostetud juba.
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
19.07.2022 19:19:43
|
|
|
ceemic kirjutas: |
Renq, Addicti ostsid kohe maantee rehvidega, või viskasid CX omad ise minema?
libe, sa kiivrit ei kanna? |
ei kanna kiivrit jah
ma sel talvel panin päris mitu korda külje maha ja tegelikult on neid olukordi juba kümneid olnud, ka suurematel kiirustel - 30+
kukkumine on alati ühe mustriga, kukun küliti õlale ja pea maad ei puuduta - ma ei pane kätt kaitserefleksina sirgelt ette, alati õlg enne, nagu karate trennis
eks õlavöötme lihased ka toetavad ja sõltub, kui lai õlg on - roided murdsin paar aastat tagasi ära, aga rangluu pole veel pihta saanud.
selle kogemusega ma üritan ka sõita nii, et isegi kui kukuks, siis ei oleks mul kõrval rumalaid objekte, mille pihta pea ära lüüa
korra on olnud olukord, kus ühe ehitusprojekti juures oli aed püsti pandud, millele toestuseks valged nelikantplokid - märkasin keset sõitu, et seljakott lahti ja tavaar sealt juba lendas, suutsin esiratta ehmumise peale pidurdamisel risti keerata ning küliti lennata - pead ära ei löönud jälle, kuid selle suure kiviploki teravast nurgast palju puudu ei olnud - samas see nurk oleks kiivri ka laiali löönud nagu kirves kasehalu
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
19.07.2022 19:36:48
|
|
|
libe, 10x on vedanud. Kui kiirem sõit siis 100% kiiver. Ei tuleks selle peale, et ilma
|
|
Kommentaarid: 649 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
19.07.2022 19:43:15
|
|
|
Alari A. kirjutas: |
libe, 10x on vedanud. Lapsega vaikselt sõidan siis kiivrita. Kui trenn siis 100% kiiver. Ei tule isegi selle peale, et ilma. |
metsavahel kändude vahel lased, siis kindlasti kiivriga
sõiduteel taganttulijatele loogiliselt liigeldes ja ise liiklust jälgides, siis pole vajalik
eks sõltub, kui teadlik sa ümbruskonna osas oled - tõmbame paralleeli profi poksijaga - enamus lööke suudab ta ära hoida ja/või ennetada
seda võiks nimetada siis võistlusolukorraks, aga meie liiklus ja sõiduteed on justkui reedeõhtune vanalinn, keegi reaalselt ei ründa ja tõenäosus on pigem ehk nuga saada, ala purjus juht sõidab jalgratturile otsa
kui taganttulijatele loogiliselt käituda, siis kellelgi pole probleemi
mul pigem see probleem, et autojuhid pidevalt eeldavad, et teen mingi ootamatu manöövri ja rikuvad sellega mul sujuva sõidu ära - ma kurat olen omal kõik olulised lähenevad sõidukid ja nende kiirused kaardistanud ja arvestanud oma liikumistrajektoori, võimsuse ja kõik, kuid siis üks ehmub ja annab mulle teed olukorras, kus ma ei eeldakski seda - aga noh, ilmselt minusuguseid liiklusele keskendunud rattureid on vähe
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
19.07.2022 20:01:59
|
|
|
Graveliga suht vähe metsas. Paari kuu jooksul rohkem liiklusesse sattunud ja autojuhid on üllatavalt viisakad.
Poksi, karatee vms. refleksidele ma rattaga sõites küll lootma ei jääks
|
|
Kommentaarid: 649 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
19.07.2022 20:49:05
|
|
|
Alari A. kirjutas: |
Graveliga suht vähe metsas. Paari kuu jooksul rohkem liiklusesse sattunud ja autojuhid on üllatavalt viisakad.
Poksi, karatee vms. refleksidele ma rattaga sõites küll lootma ei jääks |
2008 sain omal vastu äärekivi kolju puruks
õigemini panin ilge pauguga vastu äärekivi serva ja kahest kohast verd lahmas, pilti ma eest ei kaotanud - traumas mingeid pilte ei tehtud, lapiti kinni
sõitsin sündmuskohale veel hindama põhjust, mis juhtus.
3 nädalat hiljem sattusin aga neuroloogiasse kahe koljumurruga, mis olid sarnastes kohtades, kus eelmisel korral vigastused olid, lisaks tol korral ei olnud olulisi pindmisi vigastusi.
esimene olukord lahendati paraja haltuurana
peale teist juhtu ostsin kiivri - sellega jõudsin korduvalt kukkuda, korra Järvevana raudteeülesõidul 35km/h kadus esiratas alt.
Kiiver maad ei puudutanud, küll oli verepritsmeid täis
ainsad kriimud sain peale, kui lahtiste rihmadega üle lamava politsei hüppasin ja kiiver peast minema lendas
korra olen üle kapoti käinud, tollal sõidukijuht lihtsalt alustas sõitu ülekäigurajal, kuigi mulle oli teed antud, tunnistas ise süüd - sain kuklale muhu, kuigi lendasin saltoga üle kapoti.
teinekord sõideti ette, aga olin juba suurelt hoo maha pidurdanud, samas mul kiirustaju oli segane, kuna eelnevalt olin andnud lähemale 50km/h talda - sain napilt poritiivale pihta ja siis lihtsalt kukkusin küliti - kaalikas võttis ühe koha niiskeks, aga see jõudis paraneda juba sündmuse järgses olukorras
Üks bemm keeras ka kurvil suunda näitamata peale, nii et enesepäästmiseks pidin maha hüppama
järeldused tegin nendest õnnetustest
1. ristmikul silmside
2. eelistan sõiduteed, pole ootamatuid ristmikke ettesõitudega
3. ristmikul sõidan veidi ettepoole mootorsõidukist, et olla nähtav - kuigi tol korral oli põhjus veidi teine, ehk siis roosaga ei ürita otsesõitva masinaga paralleelselt ristmikku ületada.
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
ceemic
24/7@kalal
liitunud: 21.03.2005
|
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
321 |
|
tagasi üles |
|
|
netcat
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.01.2010
|
22.07.2022 13:58:58
|
|
|
Kuulge üks ülimalt loll küsimus inimeselt, kes ei tea rataste hooldusest midagi. Misasi see võib olla, mis teeb mingi naksu või kolksu regulaarselt kui väntad, nagu mingi asi käiks millegi vastu, aga vabajooksul ei tee. Peale vaadates aru ei saa ja sõidu ajal obv. vaadata ei saa mis toimub
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Renq
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
22.07.2022 14:04:32
|
|
|
netcat kirjutas: |
Kuulge üks ülimalt loll küsimus inimeselt, kes ei tea rataste hooldusest midagi. Misasi see võib olla, mis teeb mingi naksu või kolksu regulaarselt kui väntad, nagu mingi asi käiks millegi vastu, aga vabajooksul ei tee. Peale vaadates aru ei saa ja sõidu ajal obv. vaadata ei saa mis toimub |
Keskjooks, laagrid?
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
ceemic
24/7@kalal
liitunud: 21.03.2005
|
22.07.2022 15:10:45
|
|
|
netcat, mul teeb sadulapulga ots raami sees näiteks. Seetõttu pean aegajalt selle välja võtma, puhastama ja veits WD40 panema
Aga selle saad välistada, kui korra sadulast püsti tuled ja edasi väntad.
|
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
321 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
22.07.2022 15:13:42
|
|
|
Mul fujil ka sama mure aga pole väga viitsinud süveneda. Kahtlustan mõnd laagrit
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
netcat
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.01.2010
|
22.07.2022 15:35:18
|
|
|
ceemic kirjutas: |
netcat, mul teeb sadulapulga ots raami sees näiteks. Seetõttu pean aegajalt selle välja võtma, puhastama ja veits WD40 panema
Aga selle saad välistada, kui korra sadulast püsti tuled ja edasi väntad. |
Teeb püsti olles ka, jah
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
|
Kommentaarid: 649 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
netcat
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.01.2010
|
23.07.2022 13:03:59
|
|
|
netcat kirjutas: |
ceemic kirjutas: |
netcat, mul teeb sadulapulga ots raami sees näiteks. Seetõttu pean aegajalt selle välja võtma, puhastama ja veits WD40 panema
Aga selle saad välistada, kui korra sadulast püsti tuled ja edasi väntad. |
Teeb püsti olles ka, jah |
Ise küsin, ise vastan. Juba hoiatasin, et olen sel alal loll, nüüd tuleb lisaks välja et olin ka pime. Ketikaitse oli kõveraks läinud, ei mingit peenemat viga.
Seda oleks pidanud lihtsasti märkama, aga ju mul lihtsalt sinnapoole vaadates "puhver ei värskendunud" kuna eeldasin et sellist asja lihtsalt ei juhtu.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
23.07.2022 20:52:02
|
|
|
akustika on alati hea vihje probleemile, kui ise analüüsida ei oska, siis kirjeldamine on oluline - teinekord targem lausa salvestada
mul vokk endiselt naksub, aga tänaseks olen veendunud, et see tuleneb kaela ja kahvli vahel, kuna sõidan enamasti klappidega, siis ei koti ka väga
vahepeal läks päris hulluks, aga siis vahetasin keti ära ja suurem osa naksumisest kadus ära
aga noh, kui ikka 100kg meest intensiivselt vajutab, siis peabki nagisema, kui ei nagise, siis ei pinguta
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|