Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 161, 162, 163  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
sandert8
HV vaatleja

liitunud: 27.05.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.06.2022 11:11 vasta tsitaadiga

On keegi proovinud lasta peale open source firmware tongsheng tsdz2 mootorile ? Ma ise proovisin aga tarkvara ei saa mootoriga ühendust
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.06.2022 12:33 vasta tsitaadiga

Sai oma rattale siis uus juhtmestik lcd KT kontra võetud ligi vana juhtmestik on kalgiks juba läinud eks vaatab kas mootor võtab jutule Selle KT displei confimine on paras jebla. Enne augustit peaks kola kohale jõudma. See paras suur ettevõtmine võtsin kõik waterproof otsadega. Vanal juhtmesitkul murdus lambi juhe ka küljest hakka seda lampi ka remontima. UUs juhtmestik on juba 1T5 mis tuleb 2 lampi saab panna 1 on kontra küljes ja teine 1T5 kaudu. Vaatasin enam ei anta neid asju niisama ära 150 tuli kokku asjad mida tahtsin.

Need kellel mähised mustaks lähevad on torgue probleem ja konroller on squarewave
sinewave ei anna niipalju korraga peale ok natuke uimasem on kuid ei põleta mootorit maha üle 100kg mees on ja mäest ülesse lased väikese mootoriga kõik lapatsis torgue laes ongi põlenud mootor.
Uuemad KT contrad on kah juba sinewave vanasti olid ainut squarew squarewave on nagu istuksid kitse otsas natuke gaasi torgid kohe lapatsis. Sqw tapab aku ka kiiremini maha. Mingi kolme aastaga tekib juba pinge langus punn põhjas ei saa enam sõita kuid pas sensor see on see asi millega akut säästad.

Elektriratta ümbertegemine käheb ka kalliks samas ok auto hind kuid teinekord autogi ei pea vastu 4K km mis vanemast autost rääkida rattal vahetad ketti iga 4k peal 8k peal ilmselt on tõsine remontimine juba hammasrattad kulunud trossid ei liigu enam laagrite vahetus mootori hammakate vahetus.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006




sõnum 16.06.2022 19:24 vasta tsitaadiga

Skarper’s revolutionary ebike conversion kit uses a disc-brake rotor to drive your bike
https://www.bikeradar.com/news/skarper-ebike-conversion-kit/

_________________
Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M/V: Far Cry 6 (PS5) - 20eur
M/V: Control Ultimate Edition (PS5) - 15eur
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2022 17:13 vasta tsitaadiga

Tundub suht kasutu vidin. Alguses lugesin .et Skalperid on midagi valmis teinud. icon_lol.gif

Tohohh https://www.err.ee/928125/ekspert-elektrirattad-eesti-oludesse-ei-sobi vana puhub jura esimesed vist jah olid jama ,aga tahetakse kõige odavamamat. Vana räägib mis oli vist aastal 2006. Probleem on ilmselt tuuakse turule kõige odavamad ja müüakse mingi paari tonniga maha. Kuidas soomes ja euroopas jõudsalt liigub ja meil tehakse rattad maha pigem on probleem ostetakse jama sisse ,et raha teenida mitmekordselt.
Järgmine aasta hakkan ise poe sitta maha rookima ratastelt see aasta ei jõua sinnani. Mootor vaja saada ac-dc konverter kruustangid ,et hall sensoreid vahetada see kontrolleri teema on liiga lihtne ,et veel funksioone juurde lisada. Või hoopis kogu juhtmestik ja sitt maha rookida. See kit mis poe ratastel on sitt jah kui pole julet otstega. Mootori ja sensori debug on imelihtne kui selgeks teha mismoodi see kõik toimib. See kontroller ise kah pole midagi erilist. Et poe rataste konstrui ära vahetada läheb mingi 150-200 ja asendada millegi avekaatsema asjaga mis sobib meie kliimasse. Display ja kontroller ongi juba üle poole hinnast. Mootor see ei vaja vahetust nad kõik on praktiliselt ühe standardiga tehtud. Ja kui sensor pekkis siis selleks ei pea uut mootorit ostma. Need hammakad ja asjad see midagi erilist pole.

Probleem on poe ratastel see ,et ei pea vastu osad mitte suure hinnatõttu ei taha ka keegi minema visata kui katki.
Minu poe rattal on lagunenud
1 36v lamp kuna juhe oli liiga jäik sain selle parandatud kui lamp osta uus on 2 otsa julet otsaga kui niisama tuleb juhe korpuset välja siis sealt vibreerib katki.
2 pekki läks peale aastat pas sensor millegipärast ühe eurone toimis edukalt teised sensorid kakestasid või jõnksutasid.
3 See aasta murenes aku korpus ja hoidik õnneks uue saab 50ne euroga.
Ratas ise pole lagunenud ja mootor korras ma meelega ei pese ratast survekaga kuna lugudest kuulda peale pesu kas mootor või aku pekkis ip 54 pole veekindel ,et survekaga võib möllata.
Ratas või tõuks tuleks survekast eemal hoida ei tasu ära uputada. Vihm ja niisked ilmad need ei tee midagi eriti kui on julet otstega.
Ja see ,et minu ratas vedleb 24/7 aastaringi kütmata garaazis sõidan igasuguse ilmaga aastaringi see niiskus pole midagi mootorile teinud kõik nagu toimib. Mingi 4k on ette saadud siis suht rahuldav. Maratone ette ei võta, igapäev liigub asi.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2022 20:18 vasta tsitaadiga

See jutt seal tundub tõesti täielik läbi ja lõhki BS. Ei jõua ühe lause absurdsust veel ära ahhetada kui juba pannakse järgmine samasugune otsa. Näiteks kuskohast on välja imetud väide, et elrataste kasutajaskond on EELKÕIGE 50aastase ja penskarid? Edasi, kui ma nii oleks siis kust võetakse selline lollus, et näiteks tänased 50-60a isikud ei ole maksejõulised? icon_eek.gif Täiesti ajuvaba jutt.
See, et elektriratas peabki maksma a'la 5k euri on samuti totaalne jama.
"See on olematu kogus võrreldes Soomega, kus teed ja rattakultuur on paremad" No shit sherlock, soomes on kümneid kordi rohkem inimesi, lisaks sellele et seal on läbimõeldud linnadisain, parem teehooldus ja paremad teed.
Eks toetus ratta ostmiseks oleks loomulikul tore ja 100% ning igatpidiselt ka mõistlik asi, mida teha riigi poolt. Kuid samas ma ei näe, et selle toetuse puudumine oleks mingi tegelik takistus. Suurim reaalne takistus ongi see, et MÕISTLIKU hinnaga ei ole võimalik mitteteadlikul isikul omale osta elektriratast, mis oleks ka natuke töökindel ja toimiks vähemalt 3-4a ilma probleemideta. Kit'e ei oska suvakas kasutada ja valmis rattad on täiesti räigelt üle hinnatud. Selle tõttu need eestis popid ei ole.

Kas tõesti on tõsi, et "akude töö lõpeb viie miinuskraadi juures täielikult"? Ma pole küll talvel ühegi elektrikaga sõita proovinud, kuid sellegipoolest tundub see väide suhteliselt absurdne.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sandert8
HV vaatleja

liitunud: 27.05.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2022 21:14 vasta tsitaadiga

Normaalse DIY elektrikaga saab mingi 1k eest. Ise hiljuti ehitasin ühe mingi 850 eur eest.

48V 20Ah aku ja 750W tongsheng mootor
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2022 09:35 vasta tsitaadiga

Ma usun too artikkel on 2019 ja siiani on üleval minuarust see peletab just inimesi ostmaks rattaid ma ei tea miks selline joga artikkel kellelegi kasulik on. Soomes elekrti velod on trendis ja kliima sobib ja siis tuleb väide eestisse ei sobi üldse ei akud ja rattad. La stiilis akusid ei tohi laadida lähevad põlema. La stiilis odavad rattad on liiga kehvad peab 5k ratta ostma. Minuarust kogu see artikkel on seal igati mäda. Või nad üritavad selle artikkliga oma 5k rattaid rohkem müüa, et ei ostaks jumalaeest odavamat ratast kelleltki teiselt.

Mootorid, akud on nagunii ip54 enamuse. See kui mootorisse vesi sattunud on survekaga uhatud. Mul seisab ratas õues praktiliselt sõidan aastaringi igasuguse ilmaga, selle jutujärgi pidanuks olema mootor põenud maha juba, sest õues ei tohi hoida.
Sõidan ka -20 ilmaga pole mingi probleem.
2019 võis olla jah kehvemad rattad kuid ma ostsin samal ajal või aasta enne oma ei ütleks oma velo kohta midagi halba maksis 800eur. Välised juhtmed kõik waterproof julet üksi juhe pole lekkinud või halb kontakt tekkinud.
Natuke on midagi lagunenud kuid hetkel on korras kui mõned asjad välja arvata nagu rabe pakiraami akukest. Too ratas enne võis laos juba vedeleda aasta või 2 kui minuni jõudis, Siis üldse ei imesta ,et plastik suri vanadusse.
Pigem too plastik oli just kinnitustest rabe kus olid kruvid ja muttrid kuid ikkagi ebanormaalne ,et suht äkki lagunes. Pigem probleemne viga oli liiga kõvasti kinni keeratud.

DIY tavalisele rattaramile on suht ohtlik kui mingi nigela raamipeale ehitad ees raamil peab kolmnurk olema torudel ja keskel ka muidu kogemata suurest august läbi paned kaob esimene ratas alt ära või raam keskelt pooleks. Parem on juba ehitada raam ise või juba ehitada kogu ratas elektri rataste raamile too paljas raam kaalub 25kg sellepärast need elektrikad niimega kallid ongi tugevama raami pärast. kui migiks niisama chillimiseks ratast vaja piisab 250/350w ka kui kust mega raske oled siis mudugi pead 500-750w vaatama probleem on ikkagi kui kaalud juba üle 100kg mingi 60-70 kilo kaalud veab ka edukalt 250w mootor ja lahjaks ei jää. Pirita kandis pollarid kontrollivad kõiki elektri velosid nii kiirust 25kmh peab olema max ja ,et oleks tuled ja helkurid korras ja kell peab ka olema muidu saad trahvi. Ei tasu pirita kanti minna kui velo korras pole. Ilmselt kontrollivad ka pilve asja. Tongis chillima ei tasu minna.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 19.06.2022 17:09 vasta tsitaadiga

Kas kõik vargad ja pätid on juba kinni nabitud, et miilitsal pole muud teha kui elektrivelosid kontrollida? Kuidas nad seda max kiirust siis kontrollivad, röövivad inimese ratta ära ja proovivad järgi või? Tuled on jalgrattal kohustuslikud ainult PIMEDAL ajal minu teada. Kas see ka juba ära muudetud siin pdroopaliidus?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 19.06.2022 18:19 vasta tsitaadiga

Ise jään ootama katusega e velosid mis muidugi poleks liiga laiad aga ideaalne(nt PodRidde tüüpi). Õigus on ka liikuda inimestel kes juhiluba ei saa, kes arvab et joon vms siis eksib sest ei tarbi miskit. Lihtsalt mõttekiirus ja reaktsioonikiirus ei ole see kunagi olnud mis peaks olema. Terve elu olen olnud aeglane liikleja ja on hea meel, et nüüd hakkab tekkima igasugu huvitavaid e-velosid ja ootan huviga kuna ka tavainimene jõuab osta. Ise pole ei tõuksiga ega ka mopeed klassis sõidukiga(üle 23a sõitnud) mitte ühtegi õnnetust põhjustanud sest teen iga käigu ettenägelikult ja ei lähe kohtadesse kus raske. 4 rattalist rollerautot ei soovi ise sest see jääb teistele jalgu, mõttetult suured e nagu auto.

Sarnast ootan lausa huviga, et lõpuks ometi saaks ka vihma ja kerge miinusega sõita aga hetkel hinnad on sellised, et Kruuda, Savisaar icon_lol.gif jne saaks seda osta ainult.
https://tartu.postimees.ee/7547754/tartus-vurab-ringi-kolm-omniva-elektriratast
Vana video aga hea idee.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM

_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.06.2022 09:42 vasta tsitaadiga

Minujaoks auto on liiga ettearvamatu e-velo on see millega ma ennast hästi tunnen auto või mootorattaga ringi vuhatud ja ütlen kumbki pole minujaoks ja lubade tegemise saatsin sinnasamusesse autoga on liigapalju asju ühekorraga linnas ka sõitnud mõlemaga kuid ähh pole minujaoks. Kuskile unnikusse pole ühegi asjaga pannud. Et rattaga sõita peab liiklust ka väheke teadma igalpoolt ei saa läbi muidu kui väga tumbajumba olla ega siis paned hunnikusse kah kuskil. Siiski on liiklusekultuur juba tänaseks tõusnud autod lasevad ilusti läbi kui kuskil hakkad midagi ületama. Alati on keegi kes läbi laseb. Muidugi on värdjaid linnas ka kes närvi lähevad kui rattarajal linnas sõidad, tuututavad tõmblevad siia sinna. Ma ei tea kuidas sellised närvihaiged load üldse said.

Eile nägi linnas seda 4ja rattaga asja nagu omniva oma, kuid teised kirjad olid tundus suht lahe. Linnas ainus probleem on elektri velode jaoks need kõrged äärekivid kus kulutad pidureid ja venid kuidagi üle nendest. Õnneks kodukohas on uuem värk seal on laugem kuid igapäevaseks liikumiseks eelistan ikkagi E-jalgratast.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 24.06.2022 23:48 vasta tsitaadiga

IndrekM80 kirjutas:
Kas kõik vargad ja pätid on juba kinni nabitud, et miilitsal pole muud teha kui elektrivelosid kontrollida? Kuidas nad seda max kiirust siis kontrollivad, röövivad inimese ratta ära ja proovivad järgi või? Tuled on jalgrattal kohustuslikud ainult PIMEDAL ajal minu teada. Kas see ka juba ära muudetud siin pdroopaliidus?

Ilmselt kui radarise jääd, saadetakse ratas ekpertiisi. Need miilitsad seal vedelevad vahetevahest populaarsemates kohtades, olen videosi näinud facebookis. Ma ei tea kas neil on spets väljaõpe nt. cycle analyst settingudes tuhnida icon_smile.gif?.
Ilmslet vaadatakse mootori peal kirjasi, googeldatakse? Seega kui kesklinna asja, peab skeemitama hakkama, piiraja peale panema ajutiselt või mis.
Kesklinnas ma sõidan isegi vähem kui 25km/h aga maakohtades ma ever ei hakka 25km/h tiksuma, mis mõte sellel särtsukal on, tava rattaga seda kiirust ilma higistama saavutada.
Kusagil EU ´s kontrolliti mopeede, paljudel oli piiraja maas. Bussist võeti maha mobiilne asjandus, ratas peale ja gaasi, mingi rulluku peal ratas käib ringi ja kõrval kohver näitab kiirust. Ma kardan, et jõuame ka sinna.

Mootoratta kiiver ja muud asjad kindla peale tuleks kõrvale jätta, karjub millegi võimsa järgi, tõmbame kohe rajalt maha.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 25.06.2022 09:44 vasta tsitaadiga

Oli TVs sarnane juhus. Sell kihutas mopeediga 70 km/h, sattus radarisse. Ekspertiisi viidi lähimasse ARK ülevaatuspunkti ja kisti ratas kohapeal laiali. Kontrolliti, et süüdet, karbussi või väljalaskekollektorit poldud modifitseeritud. Mopeedi omanikul vedas, midagi ei avastatud.
Mopeedivennad teadsid siiski rääkida - teatud ulatuses on modifitseerimine lubatud - kui kasutad tehasetooteid - sumpsid, karbussid ja isegi süüdet on lubatud asendada, nii et 70 km/h saad kätte. Sel juhul saad trahvi kiiruse ületamise eest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 27.06.2022 08:52 vasta tsitaadiga

kolinkoff kirjutas:
Ma ei tea kas neil on spets väljaõpe nt. cycle analyst settingudes tuhnida icon_smile.gif?.
Mootoratta kiiver ja muud asjad kindla peale tuleks kõrvale jätta, karjub millegi võimsa järgi, tõmbame kohe rajalt maha.

Ma õppisin selgeks kuda kiiresti Cycle analystis speed 25 km/h ja power limit peale panna, enne kui peatatakse. Siis peaks kõik jokk olema.
Kui kannaks kiirvit, saaks trahvi, nii on.
Või siis üldse lülitad masina välja ja ütled, et mingi error et piiraja tuli maha aga näe nüüd üldse käima ei lähe. icon_razz.gif
Üldiselt sõita suurte teede ligidal, Wazeis kõik pollarid näha ju, et saab mujalt minna. thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 27.06.2022 14:02 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:

Ma õppisin selgeks kuda kiiresti Cycle analystis speed 25 km/h ja power limit peale panna, enne kui peatatakse. Siis peaks kõik jokk olema.
Kui kannaks kiirvit, saaks trahvi, nii on.
Või siis üldse lülitad masina välja ja ütled, et mingi error et piiraja tuli maha aga näe nüüd üldse käima ei lähe. icon_razz.gif
Üldiselt sõita suurte teede ligidal, Wazeis kõik pollarid näha ju, et saab mujalt minna. thumbs_up.gif


Waze on super asi, kui kiiremat sõitu tahta harrastada siis see on mis võib päästa, pole lollikindel aga aitab. Mäletan ükskord huvi pärast panin korra tööle, olin ei kusagil, et vaadata on seal poltiseid, raisk oligi, vist puhumise reid või mis meeleult näitas neid, mul ratas polnud tol hetkel tehniliselt korras ka, esipidur rippus riputi otsas(esipidurit nagunii kasutab mitte kunagi), see kindlalt oleks neile silma jäänud. Ringiga mööda ja asi lahendatud.
Cycle analystile igasugu vidinad juurde panna, progameerida, lihtsa nupuvajutusega saab legaalselt teha. Nupp nutikalt ära peita. Pollarid pole lollid, neil kullisilmad kui kinnipidaisel hakkad käsi nt. sadulaalla topima on see jube kahtlane neile. Päris detailidesse ei hakka minema, kuna pollarid loevad ja jätavad meelde, miks nende elu lihtsaks teha icon_smile.gif?
Ma südamest loodan, et 30-35km/h kusagil maakohas chillida ei hakata kinni pidama.
See on transpordiameti tegemata töö ka, leida lahendus neile kes tahavad kiiremat sõitu teha. Registeerida oma ratas jpm. Loen pidevalt poltisei pool õeltult: "see mootor on võimsam kui 1000w ja peab registeerima mnt ametis" tegelikult pole võimalik seda teha, ainutl siis kui kerliikur tuleb VIN koodiga mis 99.9% pole. Vist Hawaii ekspress jäi silma ratas mis arendab 45km/h ja saab registeerida ka mnt ametis, hind on pool auto hinda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2022 22:15 vasta tsitaadiga

Jäi üle balansist väljas (3.4-3.9V) 20S10P hiina aku elemendid, kui kellelgi huvi, siis teeb pakkumise PS ja viib minema.
https://www.dropbox.com/s/hv2yoaat0zkfwqr/2022-06-04%2011.25.34.jpg?dl=0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2022 08:57 vasta tsitaadiga

Kas keegi on kursis KT-LCD3 Displayga nimelt kui sõites kas gaasi või pedaalimise peatad tuleb spinning sphere ja kiirust näitab valesti kui mootori vedu katkeb. Kui mootor veab on kiirus õige displays. Ma ei leidnud midagi selle kohta siis kui vedu pole on displaysse viskab lakke 79kmh midagi sellist.
Alguses valetas ka kiirust kuid selle sain õigeks mingi intrvalli teema mitu pulssi oli vaja.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 02.07.2022 15:14 vasta tsitaadiga

Mul tegi ka display trikke, kui kontroller oli vett saanud. Kuivatasin korralikult ära ja siis alles viskasin minema.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.07.2022 17:16 vasta tsitaadiga

selle kt display confimine suht uus teema minule. Ei saanud toimima gaasi 6kmh viskab spinning sphere 10w võtab nõkanõka käib eks ma kaeva netti seal on mingi setting mis mootorile ei meeldi kui cruise panen siis nagu toimib ainult 6kmh on nupust.
Kui reaalne on ,et gaas peab olema 6kmh ütlen ,et nupust käib. Pollitseil on anyway hea vaadata displayle ja arvutada ,et uhad kiiremini. Õnneks saab neid nullida kuid kui reha otsas oled siis on ka hilja seal veel nullida.Targem on jah vältida teatud kohti.
Kodukohas siin enam passimas ei käida igalpool on kaamerad eks ma saan selle gaasi ka 6kmh peale toimima kahes kohas on vaja näppida.

Edit
P1 ja P2 oli murekoht kuna mootoril võib-olla 20 magnetit ja 6 revolution per pulse speed sensoril siis sain liikuma asja gepsu järgi oli ka ok. Ma mootorit kakkuma lahti ei hakka ja suht keeruline on neid faase shortida ,et lugeda magnetid ära selleks peab konrolleri vist lahti võtma või annab julet pistikust shortida faase siis hakkab mootor jõnkajõnka tegema saad lugeda mootori magnetid ära ilma lahti kakkumata voolu ei tohi sees olla. Enamvähem saab paika ka ehkkui. Uurisin sama koodiga mootorid on ka 500w bafang lihtalt teeb ühe mootori. Siis pole ka ime miks 35-36 välja läheb. Bafangi rummukaid tasub ilselt osta ka tulevikus suht hästi minul vastu pidanud kuid peab hakkama järgmine aasta hammakaid vahetama. Laagreid ilselt mitte nendega suurt ei juhtu midagi kui senini pole juhtunud. Ilmselt ,et hammakad vahetada siis käib mootor 2x lahti millal vaatad suurused ja siis ostad ja ootad ,et mitte jalameheks jääda.

Midagi huvitavat lugemiseks https://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=65352
Kui 250w mootor on ja 25kmh on rattapeal kirjas siis on savi ilmselt mismoodi sa seal oled kuid kiirus ei tohi olla suurem kui 25. Kui on ise ehitatud ratas siis pole politseile need enam jalgrattad vaid mootorattad kui ekspertiis tuvastab suuremad kiirused niiet sisse sõita ei tasu.
Õnnetusse satud siis on ka jama kaelas.
Kui on gaas siis see peab olema 6kmh sest ikkagi sa pead väntama. Ilma väntamata ei tasuks liigelda. Iseasi kui osav sa oled selleks. Kui mingi 250w mootor on ja nad imelikku midagi ei tuvasta sest gaas ei tohi ilmselt rohkem arendada kui 6kmh see on inimestest mööda minemiseks ja kohapealt kergemini liikuma saada.

Nii et kui gaas on 25kmh siis ka ilmselt on pisimopeed. kui gaas on 6kmh siis läheb jalgratta alla. Siis soovitan soojalt gaas 6kmh ja kiirus ei ületa 25kmh asja murekoht on display millejärgi nad saavad expertiisis tuvastada seal on mitu asja kirjas ja pole mitte raske arvutada.
Kuna minul on ka paar asja display kirja pannud siis teen resetti displayle. See küll tekkis valest settingust ,et oli valesti arvutanud. Kui seda kohapeal näevad siis kohe expertiisi ka asi lendab.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 03.07.2022 21:15 vasta tsitaadiga

Endal õnneks ka Eestis vähelevinum versioon Doohan iTango C ehk pisimopeed 800w millel tüüpkinnitus tempel pressitud sisse ka. Minule piisab 25km h ja isegi saab kola ja nodi vedada, pole ka debiilset bürokraatiat ja registreerimist(nummerdamist nagu mingit karjalehma). Bosch mootoril õnneks jõudu on ja sirgel teel veab isegi 200+kg koorma vaevata ära(ise sisse arvatult).

Kas keegi siin e-mootorite gurudest on teadlik, et kas Doohan seeriad kasutavad mingit digitaalset lukustust aku BMS<->Controller suhtlusel või kui hiljem nt controller otsad annab kas siis saaks custom 48v controllerit kasutada(25km h default võiks olla). Googlest tee või tina no ei leia seda infi üldse Doohanite kohta. icon_question.gif Kunagi see päev tuleb ja siis pean rakendama DIY parandust aga samas, et jääks tüüpkinnituse piiresse.

_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2022 08:56 vasta tsitaadiga

Minul hakkas ka kontroller natuke trikitama. Ütleme saab ka legaalseks teha selle juppidega. Ostad kontroller saad juba 1TO5 juhtme ka lambid saad panna ette ja taha kuskil 150-200 läheb. Ära valmis kola ära osta. Osta detailid. Ma ei tea mis pistik seal mootoril otsas on kui tundmatu pin arv ilmselt tuleb ka uus mootor võtta. KT aisjad on head kui tead mis teha google aitab ka. Ma olen oma ratta toimima saanud ei valeta enam kiirust kõik funkab nagu vaja. Ise läksin kõik waterproof peale sest sõita tuleb igasuguse ilmaga ja ka talvel.
https://www.aliexpress.com/store/911380051

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 05.07.2022 15:08 vasta tsitaadiga

Ma olen vist igale asjale omale sobiliku kaabli sappa pannud. Need nö. originaalid mis e-ratastele tavaliselt pannakse on täielik rämps. Eriti need mootori küljes olevad kaablid mis 3 või 8/9pin... PVC asemel olgu PUR..
Parem on ühendused kusagile raami sisse jätta kuhu vesi ligi ei pääse. Ja kasutada tööstuslike lahendusi. 2a pole mitte ühegi ühendusega probleeme olnud kuigi ratas upub soolalögas iga päev ja sulab 2x 24h sees
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.07.2022 18:29 vasta tsitaadiga

Ma olen 3 aastat kasutanud julet ühendusi loobusin täiesti pistikutest kolm aastat soolalögas uputanud ei juhtunud ka vanaga midagi kuna pistikud olid peidus. Nüüdseks on kõik Julet. Mis jäänud veel teha on kett ja hammakad mootoris 4k km tasuks need vahetada kui teepeale ei taha jääda.
Elektri velodest tasuks jah survepesuriga eemal olla vihma võib kannatada kuid mitte survepesu neid lugusid on küll ja küll.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 06.07.2022 16:05 vasta tsitaadiga

Tasub tehnilist vaseliini täis panna need pistikud, siis käivad kenasti ja kaua
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 08.07.2022 11:45 vasta tsitaadiga

Vahepeal siin kuulda olnud, et puistatakse neid elektritõukse jms ning otsitakse piirajateta pille ning väänatakse trahve. Mul endal ka mingi hiinakas kitt, 1000W paprite järgi, 14S akuga tarbib pigem 30A ligi ja 50V ehk siis 1,5kW selle järgi pigem ning 50km/h kanti veereb sõltuvalt laetuse tasemest. Pedaalimise varianti mul seal isegi pole külge topitud, see pedaalimise andur kadunud ka kuskile. Et kas peaks selle mingi salanupu igaks juhuks kuskile toppima, et kui tulevadki külge kuramused, siis aktiveerida ja üle 25km/h ei lubaks veereda? Ja mille eest see trahv siis täpsemalt tuleb, et justkui mootorrattaga sõitmine ilma lubadeta ja siis veel ilma ametlikult registreerimata rattaga liikluses, selle eest hakkavad ka veel külge? Ja tavarattal olen kuulnud juttu, et üle 250W ei tohiks olla, mul sellele hiina kitile seda võimsusepiirajat vähe keerulisem organiseerida, kas hakkavad ikkagi ulguma, juhul kui mul üle 25km/h ei liigu, ent kuni sinnamaani kiirendab nobedalt kW+ võimsusel? Lisaks veel see pedaalimise andur, kui seda pole, ainult pöidlagaas, ent kiirusepiirangu ja võimsuse suudaksin siiski organiseerida, mis selle kohta kostaksid siis, tõmbaksid ikkagi kisa taevani? Tegelikult ainult kodu ümbruses pood/garaaz jms nipetnäpet otsi sõidan sellega heade ilmadega, ent siin suht mendimaja kõrval asun ja neid näeb ikka omajagu ringi kooserdamas siinkandis. Ja mis see trahviühik olla võiks, juhul kui peakski pihku jääma selle piirajateta rattaga, eelnevalt olen imekombel suutnud igasugu liiklustrahvidest pääseda ca 15 aasta jooksul st puhas leht, annab see üldse mingi eelise enam tänapäeval? Kunagi tegelikult mingi hoiatuse vist sain, kui peale jaane pohmas peaga kodu poole roolisin ja siis inspektorid puhuma jms nagu ikka, puhkumine ei näidanud midagi aga siis avastasid et tervisetõend läbi ja ähvardasid tee äärde jätta ning lubadeta sõidu eest justkui väänata, lõpuks lasid ikka minema mingi hoiatusega, ent ei teagi kas see oli nüüd suuline või läks kusagile kirja ka neil seal.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 08.07.2022 12:55 vasta tsitaadiga

Cycle analystiga saab piirata voolu ja kiirust. Odav lõbu just pole: https://ebikes.ca/shop/electric-bicycle-parts/cycle-analysts.html
Ja muidugi must have telo lenksule + Waze.
Ratas võiks stealth olla ja kiivrit ei tohi kanda.
Trahv oli vist 800€ kuskilt uudisest kõlas läbi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 161, 162, 163  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.