Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 160, 161, 162  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 23.04.2022 21:52 vasta tsitaadiga

https://www.rixbikes.com/

kolinkoff kirjutas:
Tervitused
On siin Eestis koht, kus keegi pakub teenust mootoriga velge kokku laob ja rihib, lõikab kodaraid vastavalt parajaks jne?
Mul endal hakkab tagumine velg tasapisi ära surema. Tegemist 1000W mootoriga, 36 kodaraga, 12g(2.6mm) paksusega. Nende jalgrattada velge puhul selline asi, et nippli augud on vaja suuremaks viilida/puurida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 24.04.2022 13:03 vasta tsitaadiga

IndrekM80 kirjutas:
https://www.rixbikes.com/



Tänud. Huvitav on see tavaline asi, et directdrive mootor mis on täiesti lollikindel, ainuke asi mis hakkab ajaga järgi andma hakkab on velg taga kus on peamine raskus? Kui ees oleks mootor, oleks lihtsam, seal isegi lõdva kodaraga sõita kui isu, pole probleem, taha tavaline ratas ja kui mingi probleem sellega lihsalt osta poes uus tagumine ratas, noh mul keldris neid lademetes, lihsalt vahetada ja läheb edasi... Siin foorumis on mitmeid kellel ees mootor icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.04.2022 17:03 vasta tsitaadiga

ei pea ju kasutama tingimata mingeid õlekõrrest kodaraid ja pehmet hiina velge?

vahet ei ole directdrive või keskmootor, moment murrab nii või naa kodaraid ühtmoodi. loeb see kui suurt momenti kiirendades velg/kodarad näevad ja kui mitu korda. kuigi ausalt öeldes ma arvan, et kui regulaarselt oma ratast hooldad ja üle vaatad ehk kodarad ilusti ja võrdselt pingul hoiad siis peavad need ikka päris kaua vastu. mul pole ühelgi jalgrattal mitte kunagi sellise asi ära väsind ega otsa saanud...ja omal ajal sai sõidetud ikka päris palju ning jõumoment, mis tuleb jalast on ikka meeletult palju suurem võrreldes mingi tühise 1kw hub mootoriga.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 24.04.2022 17:28 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
ei pea ju kasutama tingimata mingeid õlekõrrest kodaraid ja pehmet hiina velge?

vahet ei ole directdrive või keskmootor, moment murrab nii või naa kodaraid ühtmoodi. loeb see kui suurt momenti kiirendades velg/kodarad näevad ja kui mitu korda. kuigi ausalt öeldes ma arvan, et kui regulaarselt oma ratast hooldad ja üle vaatad ehk kodarad ilusti ja võrdselt pingul hoiad siis peavad need ikka päris kaua vastu. mul pole ühelgi jalgrattal mitte kunagi sellise asi ära väsind ega otsa saanud...ja omal ajal sai sõidetud ikka päris palju ning jõumoment, mis tuleb jalast on ikka meeletult palju suurem võrreldes mingi tühise 1kw hub mootoriga.


2.6mm ei ole kindlasti õlekõrs konkreetsele mootorile, standard paksus sellistele mootoritele. Pole kordagi kodaraid katki murdunud.
Ma ostin selle mootori 4 aastat tagasi, alguses sai kodaraid pingutada, tutikana nad kõik lähevad lõdvaks, reguleermine hädavajalik, peale 5000km ei olnud võimalik enam V pidureid kasutada, alguses mõtlesin, et kaheksas või midagi
Peale 6000km võtsin lahti ja terve velje sisemine osa mis jääb rimi teibi all oli ümberingi pragusi täis. Väljas ei ühtegi pragu, nagu tutikas.
Viisin ühte mainekasse rattapoodi, et laoksid uue, võtsin küll töö vastu aga paari päeva pärast tulin samatargalt ära, neil ei ole neid kodaraid jne.
Ei jäänud kui youtubes vaadata kümneid videosi ja proovida ise ehitada. Keldris oli üks kvaliteetne matkavelg, mille ära lammutasin, nippli augud viilisi mootorsae viiliga suuremaks. Ja panin ise kokku
Peeagu 30 0000 selle veljega sõidetud. Mootori originaal kodarad oli jube pikad ja ei sobinud tollele uuele veljele, tahtsin neid kasutada, seega keerasin sipa need üle, mingi pool cm seespool velge icon_biggrin.gif Aga töötab.

Seega ja, pigem tulevikus ilmselt viin spetsialisti juurde. Kuna see igapäevane autoasendaja mul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.04.2022 21:40 vasta tsitaadiga

Saab 1 tehtud varsti ajakuluga saab valmis kah. Ei lähe topelt nikliga midagi siva homme õhtupoole saab edasi tehtud kõk testriga üle vaadata. Paberid asjad aega kulub omajagu. Aparaat tahab ära sulada kiiresti ikkagi ei saa.

Link

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011




sõnum 28.04.2022 15:01 vasta tsitaadiga

Ega kellelgi siin pole kogemust Accolmile nimelise firma ratastega? Kaalun siin endiselt erinevaid variante ja valmisvariantidest jäi silma selline: https://accolmile.com/products/cola-bear-2021-48v-750w-mid-motor-mountain-e-bike
Alis liiguvad ~1800€, ei tundu ülemäära kallis tagumise amordiga valmiskomplekti kohta. Bafangi 750w keskmootor, 17.5Ah aku ja muud jupid (kahvel, käiguvaheti jne) tunduvad ka enamvähem firmakad. Huvitav, mis see kvaliteedivahe võiks olla ~800€ ratas ostes ja sinna ise sama komplekt peale ehitades? Hind tuleks suhteliselt sama, kui arvestada ~1000€ mootori ja aku jaoks. Selle valmiskomplekti puhul kardan kõige rohkem, et jääb mõõtudelt väikseks ja niisama vändata oleks üsna ebamugav. Ise tehes saaksin kohe XXL mõõdus raami vaadata ja pikka maad oleks ilmselt mugavam sõita, samas ei oleks tagumist amorti nt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.05.2022 11:23 vasta tsitaadiga

Keskjooks on talvei pisut down kui just iga aasta ketti ei vaheta. Tavel muutub kett paari päevaga rooste käkiks. Rummukaga võib kett 3 aastat vastu pidada kolmanda aastaga on kett päris pekkis juba isegi rummukaga. Need käigud on tavel kanged.
Poe ratas liigub 25kmh kui just ise kiiruse piirajat maha ei võta ja salaja kuskil kiiremini lased. Kiti ostad sellel piirajat pole. Kuid minetea ali asjadel küll piiranguid pole.

EDIT

Huvitav kuidas tundus sellise hiina 10Ah akuga sõit. Mingid täiesti lambid chainiiziz 2000sed pulgad olid.
Sai pandud sinna MJ1 17Ah nüüd. Rohkem sinna ei pressi ka.
Aastal 2020 toodetud aku kui üldse sellega sai 5km maha.

Link


Link


See aku oli suht ok tehtud spacerid täpsed mitte mingi ali raskelt pressitav. Kvaliteet oli olemas kuid elemendid saast.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cabbage
HV kasutaja
cabbage

liitunud: 07.02.2014



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.05.2022 17:49 vasta tsitaadiga

https://cycling.ee/
Nendeag ratastega niikuinii hea kogemus ja ütlesid et koha peal aitavad ka kodarate hooldamisel ning lisamisel/vahetamisel ka elektrivokkidel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2022 16:26 vasta tsitaadiga

Läheb uus klots kokku.

Head paar tundi mässad lõppu ei paista. Topelt kihid ka.

Link
[/spoiler]

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 19.05.2022 09:48 vasta tsitaadiga

Mul 3a 300€ (terve ratas) rometi rattad all. kõrge pöiaga veljed ja peened kodarad 36tk. Pole kordagi pingutanud. Taga 11-42 kassett ja seal vääne ikka väga räige võrreldes rummumootoriga
Otseveomootor vist ise nii raske, et lõhub kodarad ära?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reijo69
HV vaatleja

liitunud: 26.09.2015



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.05.2022 23:27 vasta tsitaadiga

Paiskasin müüki sügaval koroona ajal alustatud, kuid nüüdseks soiku jäänud elektrika projekti. Äkki pakub kellelegi huvi.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=820501
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.05.2022 19:28 vasta tsitaadiga

Reijo69 kirjutas:
Paiskasin müüki sügaval koroona ajal alustatud, kuid nüüdseks soiku jäänud elektrika projekti. Äkki pakub kellelegi huvi.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=820501


Pane oma kola sinna https://www.facebook.com/groups/1667451499953639
Äkki soov.ee teised keskonnad on jama.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 02.06.2022 09:40 vasta tsitaadiga

Tasub ebays aegajalt ringi vaadata küll... 125€ uus mootor. Vanat juba piisavalt lappinud icon_biggrin.gif






tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.06.2022 10:00 vasta tsitaadiga

Keegi solar elektrikat pole mõelnud endale teha?
Spoiler Spoiler Spoiler

Lisaks katus peakohal.
Nt 19kg 330W paneeliga peaks päikese käes olema ~20 tundi, et ületada sama kaaluga 4 kWh laetud akut.
Seega pointi on kui mitmepäevased sõidud ja laadimisvõimalust pole (Eesti) icon_razz.gif
Kergemad painduvad paneelid pidid ~2aastaga õhtal olema, seega neid ei usaldaks + tugevdusraami on vaja anyway.
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
Aeg maha 1p
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 02.06.2022 10:02 vasta tsitaadiga

Mihkus, pildi pealt kohe ei tuvasta, mida sa lappinud oled seal või on pildil juba uus mootor.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mega
HV veteran
mega

liitunud: 12.02.2004




sõnum 02.06.2022 10:21 vasta tsitaadiga

Kasutan 3 x 100W (järjestikku) painduvat Fiat Scudo katusel. 3. aasta läheb ja pole küll ühegi parameetri langust märganud!

DVDRW kirjutas:


... Kergemad painduvad paneelid pidid ~2aastaga õhtal olema, seega neid ei usaldaks + tugevdusraami on vaja anyway.


_________________
- censored -
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.06.2022 11:39 vasta tsitaadiga

Rõõm kuulda.
Keegi võiks paneelidest riided ja rattaraami teha
Spoiler Spoiler Spoiler

Telefon taskus = juhtmeta laadimine icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 02.06.2022 14:25 vasta tsitaadiga

Pildil uus mootor, lihtsalt välise kontrolleri jaoks sai uued juhtmed pandud.
Originaalkontrollerit ma pole viitsinud käsigaasile modifitseerida kuigi displei ja kõik muu vajalik olemas. Neid mul 2tk üle, head pisikesed küll.

Vanal on üle aasta juba mähised mustaks põlenud olnud... Töötab siiani, ainult millegipärast koolevad halli andurid ära...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 02.06.2022 15:59 vasta tsitaadiga

Olen terve talve seda teemat uurinud ja mõelnud osta painduvaid 50x50cm paneele, mis on ca 50w. 100w paneele rattaga on ebamugav matkale vedada. Keegi võib vihjet anda, kus saab parima hinnaga 50w painduvaid paneele?


DVDRW kirjutas:
Keegi solar elektrikat pole mõelnud endale teha?
Spoiler Spoiler Spoiler

Lisaks katus peakohal.
Nt 19kg 330W paneeliga peaks päikese käes olema ~20 tundi, et ületada sama kaaluga 4 kWh laetud akut.
Seega pointi on kui mitmepäevased sõidud ja laadimisvõimalust pole (Eesti) icon_razz.gif
Kergemad painduvad paneelid pidid ~2aastaga õhtal olema, seega neid ei usaldaks + tugevdusraami on vaja anyway.
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.06.2022 16:06 vasta tsitaadiga

Ma vaatasin kõige soodsam ikkagi oleks Aliexpressist EU laos olemas tsipa alla €/W saab kätte.
Näiteks 100W https://www.aliexpress.com/item/1005003212270630.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.67c22e0e5itM6o
50W paneelid kahjuks kirved ~1,5€/W
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 02.06.2022 16:51 vasta tsitaadiga

Päikseparkides kasutatavad paneelid isegi .25€/W, klaas muidugi ei paindu... Aga 4 rattalise kergliikuri katuseks äge küll icon_biggrin.gif

Iseenesest tugevad asjad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 02.06.2022 17:06 vasta tsitaadiga

https://www.lensunsolar.com/Products/Flexible-solar-panel/Black-flexible-solar-panel siit ehk saaks ka midagi kvaliteetsemat, need painduvad pidid suht kiirelt laiali lagunema(ebay jms sodi väga ei usaldaks), sealsed ehk kestaksid paremini, kasutegur ka päris hea neil seal. Mõtlesin vahepeal leafi-i katusele nii paari kolmesaja vati jagu laduda ja põhiakusse otse lasta kogu toodang läbi vastava pingemuunduri, aga krt põhiakust ei jookse kusagilt pidevat toidet välja ja BMS-i rakendumisel laadimiskatkestuse signaali saamine ka probleemne ja seega sinnapaika see mõte jäi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.06.2022 17:26 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
Päikseparkides kasutatavad paneelid isegi .25€/W, klaas muidugi ei paindu... Aga 4 rattalise kergliikuri katuseks äge küll icon_biggrin.gif
Iseenesest tugevad asjad.

Nüüd pigem 0,5€/W
Klaas on osadel vist 3 ja 4mm. 3mm klaasiga 330W 1,6m x 1m paneel võiks katuseks olla.

Leafile pole mõtet:
https://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?t=20383
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 03.06.2022 08:09 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Mihkus kirjutas:
Päikseparkides kasutatavad paneelid isegi .25€/W, klaas muidugi ei paindu... Aga 4 rattalise kergliikuri katuseks äge küll icon_biggrin.gif
Iseenesest tugevad asjad.

Nüüd pigem 0,5€/W
Klaas on osadel vist 3 ja 4mm. 3mm klaasiga 330W 1,6m x 1m paneel võiks katuseks olla.

Leafile pole mõtet:
https://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?t=20383


Rahaliselt plussi jõudev diy projekt ilmselt see poleks jah, ent hobi korras oleksin siiski need katusele lapanud ja eraldi vattmeetri vahele pistnud ning vaadanud mis reaalselt tilgutab aasta lõikes auto tavakasutusel põhiakusse. Mul ca 90% kasuteguriga ligikaudu 18V pealt 300-400V peale muundav muundur oli laua peal suhtkoht kätte sattuvatest jubinatest prooviks kokku laotud ja põhimõtteliselt ainult paneelide endi kulu olekski olnud. Iseenesest mõte tundub päris lahe, kui auto suudaks niisama kusagil vedeledes ise endale vaikselt sõiduulatust juurde koguda. Tehase poolt võiks selline asi juba masinatele katusele integreeritud olla, ilmselt üle paari kolmesaja euro hinnale juurde ei läheks masinale, kui tehase poolt hulgi mingid paneelid sinna katuse ulatuses disainida. Planeedil nagunii energiast puudujääk ja neid paneele ka pole väga enam kuhugile toppida üldisemas mõttes, maad ka vähe ja siis tunduks mõistlik, kui autode katusepinda kasulikult ära kasutada ja selle läbi veidi võrgust laadimist vähendada. Nende paneelidega seal katusel ses suhtes ka hea, et mingit võrgu lisakoormust sealt ei teki, akupank nagunii koguaeg kaasas ja enegria saab põhimõtteliselt otse ja igal ajal optimaalse kasutuse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV Guru
Margus

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.06.2022 14:57 vasta tsitaadiga

Kes rummukat bafangi tahab siis leidsin poe saksast tuleb varu osasid saab ka. Mingi 250 w rummukaga lased allatuult 38kmh
https://www.aliexpress.com/store/910303005?spm=a2g0o.detail.1000007.1.4d0b30aenDD4db
Kes akusid dischargiks paralleeli paneb siis lahe vidin kahjuks kuni 40 amprit ainult.
https://www.aliexpress.com/item/1005003573931844.html

Enda rattal suutsin pakiraami aku ära lõhkuda kõik läks pilbasteks kuradi plastik ei kannata meie talvesid murdub nagu vahvel. Teen juba uue aku mingi aeg juba pakiraamile kasti ei hakka enam seda 4p taga ajama. Kevadel paned aku peale ja sügisel võtad maha. Talvel saab väiksema aku pandud. Samas kui kolme aastaga laguneb pastik ära siis imo on jama küll huvitav mitme aastapeale neid elektrikaid tehakse umbes nii garantii läbi ja laguneb koost. Vaadake parem rataste hindu poes auto saab juba selle eest. Samas ma olen ikka rahul oma rattaga.

See bafangi rummukas on sittakanti retsi näinud minul nii suvel kui tavel. Kui see ip54 peab paika siis survekaga tuleks ikka eemal hoida oma elektri künadest enamuse ratastest ongi ip54 mis on pritsme kindel kuid mitte kui lased survekaga oma tõuksi või ratta puhtaks ja pärast halad pekkis nüüd sest polnud ip56.


Hall sensorid pekkis? vaata siia https://www.aliexpress.com/item/1005002697184993.html
Ilma speed sensorita suudavad need mootorid veel toimetada, kuid kui on mingi muu Hall pekkis siis mootor ei keera korralikult. Kuid olen näinud mootoreid mis ka ilma hallta keeravad mingi kontrolleri teema.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 160, 161, 162  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.