Max vs Lewis heitlustes sõltus arvamus küll jah suuresti sellest, kelle poolt parasjagu oldi _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Ei tunne puudust sellest podcastist. Mõnikord kuulasin seda ja siis jäi küll mulje, et "kutid, kas te üldse sõitu ka vaatasite?"
Eks see oli ka osalt elulistel põhjustel. Oli ju näiteks Vabamäe kommenteerimas sõite Viaplays juba eelmine aasta ja nüüd Klaar kah. Lisaks muud motospordiga seatud kohustused mis ei jätnud piisavalt aega sõitu süveneda. Freddyl samas küll õigustust polnud sõit vaatamata jätta. Seega see võis mõjutada konkreetse sõidu analüüsi aga mitte üldist taset kus aastakümneid asjad sees olnud inimesed kommenteerisid ja arutasid sündmusi.
The FIA spelled out in a revised edition of the 2022 sporting regulations on Tuesday, saying that 'all', rather than the more ambiguous 'any', lapped cars must un-lap themselves before a restart.
F2 selle aasta kalender ka tunduvalt toekama kui eelmisel aastal
Karta on, et Vips midagi erilist korda ei saada siiski. Suht average joe. _________________ PSN: weaselEST
The FIA spelled out in a revised edition of the 2022 sporting regulations on Tuesday, saying that 'all', rather than the more ambiguous 'any', lapped cars must un-lap themselves before a restart.
Nagu ma olen varem öelnud, siis probleem oleks poole väiksem olnud kui Masi oleks kasutanud all reeglit ja lasknud kõik 8 autot ringi tagasi võtta.
weasel kirjutas:
F2 selle aasta kalender ka tunduvalt toekama kui eelmisel aastal
Karta on, et Vips midagi erilist korda ei saada siiski. Suht average joe.
Tiim on keskpärane. Sõitja ise on hea. Kehv sõitja ei suudaks esimese F2 sõitjana võita ühel nädalavahetusel kaks F2 sõitu
Vettel koroonas, Hulk pääseb sõitma jälle _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Uskumatult kiiresti läks, ilmselt seetõttu, et vaid jaanuarikuu oli F1 sisust vaba - detsembri keskpaigas oli viimane sõit, terve veebruarikuu sai näha uusi ja uhkeid autosid ning nüüd märtsis testimised ja kaks esimest sõitu järjepanu.
NASCAR and Hendrick Motorsports have revealed intentions to compete in next year’s 24 Hours of Le Mans with a modified NASCAR Next Gen Chevrolet Camaro ZL1 race car as a Garage 56 entry.
Päris huvitav oleks näha NASCAR-i elukat Le Mansil
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.