Erinevalt varasematest souls mängudest kus 99% bossudest olid mingil hetkel mandatory, et edasi saada on siin nö. "minibosse kümnetes". See on selge, et kui on suur open world siis stoori läheb lappama ja lahustub ära kui kui tükimat aega ei satu main questi edasi tegema - tekib see "oot mis üldse toimub ja mis ma tegema pidin". Seda juhtub ka igast kättpidi vedavates mängudes - souls tüüpi stooridest kus kõike seletatakse ümber nurga ja mõistujutu läbi on see veel hullem.
Ja no questid on osad ikka täiesti absurdsed: näiteks:
Spoiler
Üks quest kus pead leidma üles konkreetse allmaailma, seal spetsilt liikudes annab liikuda veel tasandi võrra alla teise maailma kus ühe suht peidetud ja täiesti möödamindava kohapeal annab väga spetsiifilist viisi pidi saada ühe bossu juurde. Lööd maha siis on maagiliselt suletud uks seljataga. Nüüd peale seda bossu mahalöömist tekib juba kõvasti eespool käidud alas spetsiifilises kohas invasion tegelane kes dropib võtme. Selle võtmega saab pealilmas spetsiifilises kohas, spetsiifilises ruumis lahti teha ühe locked kirstu millest saab sõrmuse millega siis saab sealt maagiliselt suletud uksest läbi. Nagu WTF.
Ehk siis mängus on 25 NPC tegelast kelle queste saab teha aga suur shanss on, et lihtsalt niisama mängides neist ei satu pooligi nägema ja kuigi osade questid on suht lihtsad - võta see ja vii/too sinna või löö maha see koll - siis osad on sellised kus saad questi, seda edasi teha saab alles ma ei tea kümnete tundide pärast uues alas kuskil aga kesse mäletaba, et otsi kuskil suurel maalapil üles mingi tegelane X.
Dj-E, Seda närvid läbi kommentaari saab ka otseselt sinu kommentaari kohta ju öelda, sest pmst mitte millegi pärast hakkad mõnitama. (Ehe näide tänapäeva kultuurist, kuidas luua echochamber) Aga millega sa ei nõustu ja miks?
Too juba ammu BL mul. Ei tasu isegi laadida tolle trolli sisutud möla. Mingi pasa kosolkide fänboy ka veel.
Minu jutt selle pasa mängu kohta on väga kohane. Kui teile noliferitele meeldib 200+ tunni mängu peale aega raista olge õnnelikud. Mina sülitan selle peale ja kirjutan mida ma arvan sellest. Eriti veel kui on näha, et kunstlikkult ja kopipasta kraamiga seda nii pikaks venitasid. _________________ Gdesainer
Kui ei meeldi - ära mängi, lihtne. Mulle näiteks väga meeldib, ei loe end fanboyks, pole varem fromstudio mänge mänginud. Siiamaani ~40h sisse pannud, eile tapsin just Godricku ära, ei tunne et kunstlikult copypasta kraamiga pikaks venitatud on, lisaks on hea teada, et sellises tempos liikudes jätkub ilmselt contenti veel paariks kuuks.
Rääkides copypaste vaenlastest siis nüüd hakkab küll tiba koppa ette viskama kuidas maailm lahendatud on.
Üks esimesi koopa bosse oli mingi kiisu.. siis tunde hiljem kohtasin pea copypaste layoutiga koobast kus oli sama kiisu aga jüngritega. NÜÜD.. veel kümme tundi hiljem leidsin taas uue koopa, sama sarnane layout jaaa... KAKS kiisut.. üks oli mingi spellcaster.
Nagu.. milleks? Pole vaja seda maailma nii suureks paisata kui bossimine muutub lihtsalt BOSS, BOSS with ads, TWO BOSSES.. mis järgmiseks? Viskavad kolm Margitit mulle vastu?
hdtanal ise soovitan nüüd kiirelt mäng läbi teha ja avastada peale 50 tundi ka basic mechanicud, et see natukene hõlpsamalt läheks. peale seda tee uus playthrough ja proovi mängida elden ringi mitte ‘mul vaja see pela läbi teha, et tagasi ubisoft contenti rahvale pakkuda’ vaid nt ‘teen endale võimalikult nauditava gameplayga playthrough millega sajaga bosse ussitada ja kõiksugu kavalaid mechanicuid ära kasutada, mida fromsoft mulle andnud on’ ja ma panen paar euri vahele, et elden ringi exe faili duubelklikkimine ei pea enam tulema kibestumusest vaid hoopis uudishimust.
lisaks väike 2 cents mis krdi HARD MODE EI MINGEID SPELLE :DDDDDDD
Dj-E, Seda närvid läbi kommentaari saab ka otseselt sinu kommentaari kohta ju öelda, sest pmst mitte millegi pärast hakkad mõnitama. (Ehe näide tänapäeva kultuurist, kuidas luua echochamber) Aga millega sa ei nõustu ja miks?
Lugesid sa ikka tema kommentaari algusest lõpuni läbi? Ilmselt mitte. Selline keelekasutus viitab ebastabiilsele närvikavale. Kui sa sellist ajuvaba verbaalset sitta tolereerid siis ilmselt oled samal tasemel. Ma pole näinud ühtegi normaalset kommentaari tema poolt. Kogu aeg on mingi nutt ja hala, et kõik sitt.
Ja millisest lausest minu eelnevast postitusest sa lugesid välja, et mul on närvid läbi? Mingi koomik oled?
PS! Ma usun, et ahvilõusta minu "mõnitamine" küll ei morjenda. Sina tundud olevat mingi pehmeke, kes vist solvuks iga asja peale.
Noo need full maged on ikka küll cheese mode aga kui sa tava melee relvi kasutad ja mõnda weapon coating skilli/spiriteid siis ju ok See, et sa ise mängu raskeks teed, kasutad kõige sitemaid aeglasemaid relvi ja nimetad seda hard modeks siis sa küll kaua vastu eipea kui juba early games tapad mingit bossi 6h.Mul 70h seljataga ja endgames võin öelda, et mainbossid (Godskin duo) ja vähe hullemad bossid köhh köhh Malenia(mine m) siis asi väga hapu isegi souls armastavale mängijale. Kui early midgame saad väga lebolt hakkama sest oled overleveled kuna üldjuhul käisin kõik kõrvalolevad augud läbi enne mainstoryt siis endgame kollid teevad normilt haiget isegi siis kui vigor ja dexi hardcap on käes+ armor. _________________
Ahh bullshit, bossid on rasked vaid sellepärast, et ma pole hea relva või upgradedega neid teinud. Margit oli raske, mõned treehuggerid ka kuid ma ei usu, et raskemaid bosse kui Margit kohtan.
2H slow melee is the way to go, et nautida ehedat Elden Ringi.
Btw questid on idiootselt sitad. Ma kuulsin mingit vilistamist metsas lampi.. kedagi pole… siis tuli välja, et TUHANDETEST eri vendoritest, mis Elden Ringis on, pead ÜHE ÕIGE juurde minema ja ostmise müümise asemel küsima vennalt metsas oleva vilistamise kohta… nagu hallloooo mida quest disaini _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Ahh bullshit, bossid on rasked vaid sellepärast, et ma pole hea relva või upgradedega neid teinud. Margit oli raske, mõned treehuggerid ka kuid ma ei usu, et raskemaid bosse kui Margit kohtan.
2H slow melee is the way to go, et nautida ehedat Elden Ringi.
Btw questid on idiootselt sitad. Ma kuulsin mingit vilistamist metsas lampi.. kedagi pole… siis tuli välja, et TUHANDETEST eri vendoritest, mis Elden Ringis on, pead ÜHE ÕIGE juurde minema ja ostmise müümise asemel küsima vennalt metsas oleva vilistamise kohta… nagu hallloooo mida quest disaini
Fromsofti questid ongi läbi aegade sellised krüptilised olnud. Täiesti vabalt võid neist mööda joosta ja ei juhtu midagi. Kui aga süveneda erinevate karakterite questidesse võib see mängumaailmale kõvasti väärtust juurde luua. Lore on neil mängudel alati metsik olnud. See, et sina asja ei hooma ega viitsi/taha süveneda ei tähenda, et miski on "idiootselt sitt". Pigem oled seda sina.
Ühtlasi oled sa küll viimane vend, kes võiks tulla ütlema misasi on "ehe Elden Ring".
Ma ei ole ühtegi soulsi mängu kunagi lõpuni teinud, sest mulle on alati tundunud,et see progressimine läbi kohustuslike boss battle-ite on liiga tüütu.
Kunagi olin ka väga tugevalt nedne quest/lore olemuse vastu - killusatatult pillata infot siin ja seal natuke ning pool sellest on mingi krdi mõisatatus.
Täna, vaadates selle mängu avatust ja kohustuslike bosside vähesust, siis ütleks nii, et need varem häirivad asjad ei sega üldse.
Põhjused on lihtsad.
1. Maailm on avatud, teen seda mida tahan. Kui mõni boss on topelt, suva, neid on kokku nii palju ja ma ei pea tegema kui viitsi.
2. Quest on sellised, sest need jätavad sulle mõtlemise ja tõlgendamise ruumi, mis on meeldiv, kui sa naudid oma aega selles maailmas. See huvitavam formaat, kui kill x to get y ja x on kaarti peal märgitud. Siis on tõesti fetch questi maitse juures.
Samas, main questi järgida on päris lihtne ja soovi korral saad selle üsna ruttu läbi (rekord ajad on siin alla tunni, aga esimesel korral kindlasti nii hästi ei lähe )
Ehk siis, kui sulle see maailm ei meeldi, siis ära eksploori seda. Tee main questi ja käi kuskil suvalises kohas vahepeal ennast korraks leveldamas, kui väheks jääb.
Aga kui sulle meeldib seemaailm, siis võta rahulikult. Võta seda abstraktset kommunikatsiooni, kui toredat mõtteainet ja neid kohti kui käid, kui toredat seiklust.
Anna sellel maailma võimalus, sind üllatada, mitte ära oota, et see vastaks sinu nägemuisele sellest, mis see olema peaks.
...ja siis sul on tore ja vahet pole kui pikk või lühike see mäng on ,sest kuni ta kestab - you are having fun.
Margitist - ta on raske, sest ta on disainitud olema raske.
Martiti mõte on mängijale peale suruda teatud mehhaanikaid, mis tuleb ära õppida, et mängus edasi saada.
Pea-asjalikult on juttu parry-st ja L2 kasutamisest, mis on tugevalt vanadest souls mängudest erinev.
Margiti lööögid on väga mugava windupiga ning L2 kasutades on teda lihtne staggerida. Saage aru, kuhu mäng teid juhib ja teid saadab edu.
Või siis brute force-iga levelite ja varustusega
NB! Soulsi mängude tuleb suurem osa damage-ist relva uuendamisest ja õige relva valikust, mitte levelitest.
Seega käige koopiad läbi ja otside smithing stoneid üles ja otsige endale soblikku relva ja sellega kaasnevat skilli.
PS! barrier shield on väga tugev neile, kes tahavad lihtsalt brute force-ida bosse. Saad blokkida pea-aegu kõiki lööke ilma staminat kaotamata.
thargun, jap. MA hakkasin täna mängima. Võtsin kohe esimese tüübi lõkke ääres ette ja krt... combat tundub kohmetu, justkui mu karakter ei tee seda, mida ma tahan ja siis jälle teeb. Parry justkui üldse ei tööta, tee 0,1 sekundit liiga vara või hilja ja ongi hetk möödas, kuigi animatsiooni järgi just kilp ja relve põrkuvad? Kui joon potionit, siis ma ei saa joosta?! Et... see mäng ei tundu esmapilgul üldse lõbus.
...
Veidi edasi mänginud. Probleem on selles, et karakteri igasugu actioneid ei saa peatada. Sellepärast ongi tunne, et pole nagu õiget kontrolli karakteri üle ja combat tundub ülikohmetu nii. Vist Soulsi mängudele omane. Mina jätan mängu siinkohal pooleli. _________________
viimati muutis labidas 13.03.2022 17:36:08, muudetud 3 korda
Lõpp oli aus mul ühes esimeses boss roomis olid tekstid maas, et hidden path vms.. mingi 5mintsa lõin seinasi ja üritasin mõista miks ma ei leia seda secretit
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
See "jump here for item" või "careful secret" mingi lambi kohapeal on nii tavaline trollimine seal, et ei tasu neid väga tõsiselt võtta.
Ma olen ise võtnud sellise suhtumise, et kui ma kohe ei näe või koobas kohe ilmsiks ei tule, siis lähen eluga edasi. Paar korda oli naljakas, nüüdseks on lihtsalt "whatever"... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Ma alguses oli ikka sutleliselt raskustes, kuni leidsin korraliku Ash of Wari
Spoiler
Hoafrost Stomp - frost buildup + skill ka mis mingi jäävälja tekitab. Kohe nagu teine mäng oleks.
Kogemata koperdadisin selle peale kui akadeemiasse sissepääsu otsisin . Mingi pisikese järve peal scrabi käest, kuskil Caria Manori juures.
thargun, jap. MA hakkasin täna mängima. Võtsin kohe esimese tüübi lõkke ääres ette ja krt... combat tundub kohmetu, justkui mu karakter ei tee seda, mida ma tahan ja siis jälle teeb. Parry justkui üldse ei tööta, tee 0,1 sekundit liiga vara või hilja ja ongi hetk möödas, kuigi animatsiooni järgi just kilp ja relve põrkuvad? Kui joon potionit, siis ma ei saa joosta?! Et... see mäng ei tundu esmapilgul üldse lõbus.
...
Veidi edasi mänginud. Probleem on selles, et karakteri igasugu actioneid ei saa peatada. Sellepärast ongi tunne, et pole nagu õiget kontrolli karakteri üle ja combat tundub ülikohmetu nii. Vist Soulsi mängudele omane. Mina jätan mängu siinkohal pooleli.
see on täiesti osa gameplayst, et kui sa mingi otsuse vastu võtad ja selle actioni rakendad, siis see otsus peab olema põhjendatud. hence peab enne lükke sooritatud saama, kui midagi järgmist tahad ette võtta. parrymine on täielik kunst, olen kõik soulsid läbi teinud, 1 ja 3 korduvalt, aga parrymist pole viitsind siiamaani ette võtta, sest see on ikka korralik teadus.
sidenote hd tanali seiklustel ikka ka mega kõva silma peal hoida gatekeeperi seisukohast. sul on esimene souls pela, mida sa pelad üle 10 minuti ja räägid ehedast elden ringist kui 2h colossal weaponist? johker vana. big bonk on soulside algusest olnud easy mode.
sukelduja, võti on relva upgrade-is ja relvale sobilik ash of wari leidmises ning sellest tulenevalt talle sobiliku scalingu valmises.
Mina kasutan ka hetkel jäätavat ash of wari. Kui ma määran sellele scalingu KEEN, mis teeb nii de DEX stat annab sellele damage-it, siis on damage kuskil 260 kandis, sest mul on DEX 40 ja primary stat.
SAMAS, kui ma määran talle scalingu MAGIC, siis on damage 280; saan DEXist vähem damage-it, aga samas tuleb juurde magic damage, mis hetkel on rohkem. Lisaks annab relv nüüd frost buildupi.
Kilbina kasutan paari erinevat sõltuvalt olukorrast. Ringi ulkumiseks ja suvalisteks võitlusteks seda JellyFish suurt kilpi, kuna see "põrgatab" enamikud löögid tagasi nii, et saab block counteri, aga bossideks kasutan enamasti väiksemat med sheildi ja barricade-i, mis võimaldab korralikult lööke tankida.
Kui julgem olla bossi juures, siis med shieldi ja no-skill ashi ning siis valin mõne relva ashi ,mida kasutada.
Selliselt varustusega mängides on enamik olukordi suht kerged või parajalt rasked ja üksikute võitluste puhul siis vaatan, kui halb on. Kas saab enda tööriistadega hakkama või siis tulen hiljem tagasi. Mapi peale Marker ja eluga edasi.
NB! osade vastaste puhul on suur vahe ka selles, mis tüüpi damage-it teed. Nt seal samas soos Luria kandis on ühes kohas palju kristalle ja mingid kristallidest sinised sõdalased - 2tk. Kui neid lüüa katanaga, siis nad pmt ei saa haiget. Aga kui võtad suvalise morningstari, mis teeb teist tüüpi damage-it, siis isgi ilma upgrade-imata relvaga teed täiesti piisavalt haiget + löögid staggerivad korralikult, nii et saab stunlockida vastaseid.
Tihti on sellised loogilised valikud - kristalli teraga ei kraabi, aga kaamriga lööb kildudeks, kui koll on üleni leekides, siis ilmselt tule-ga talle haiget ei tee, aga vb on ta nõrk jääle võim magic damage-ile jne. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
sukelduja, võti on relva upgrade-is ja relvale sobilik ash of wari leidmises ning sellest tulenevalt talle sobiliku scalingu valmises.
Mina kasutan ka hetkel jäätavat ash of wari. Kui ma määran sellele scalingu KEEN, mis teeb nii de DEX stat annab sellele damage-it, siis on damage kuskil 260 kandis, sest mul on DEX 40 ja primary stat.
SAMAS, kui ma määran talle scalingu MAGIC, siis on damage 280; saan DEXist vähem damage-it, aga samas tuleb juurde magic damage, mis hetkel on rohkem. Lisaks annab relv nüüd frost buildupi.
Kilbina kasutan paari erinevat sõltuvalt olukorrast. Ringi ulkumiseks ja suvalisteks võitlusteks seda JellyFish suurt kilpi, kuna see "põrgatab" enamikud löögid tagasi nii, et saab block counteri, aga bossideks kasutan enamasti väiksemat med sheildi ja barricade-i, mis võimaldab korralikult lööke tankida.
Kui julgem olla bossi juures, siis med shieldi ja no-skill ashi ning siis valin mõne relva ashi ,mida kasutada.
Selliselt varustusega mängides on enamik olukordi suht kerged või parajalt rasked ja üksikute võitluste puhul siis vaatan, kui halb on. Kas saab enda tööriistadega hakkama või siis tulen hiljem tagasi. Mapi peale Marker ja eluga edasi.
NB! osade vastaste puhul on suur vahe ka selles, mis tüüpi damage-it teed. Nt seal samas soos Luria kandis on ühes kohas palju kristalle ja mingid kristallidest sinised sõdalased - 2tk. Kui neid lüüa katanaga, siis nad pmt ei saa haiget. Aga kui võtad suvalise morningstari, mis teeb teist tüüpi damage-it, siis isgi ilma upgrade-imata relvaga teed täiesti piisavalt haiget + löögid staggerivad korralikult, nii et saab stunlockida vastaseid.
Tihti on sellised loogilised valikud - kristalli teraga ei kraabi, aga kaamriga lööb kildudeks, kui koll on üleni leekides, siis ilmselt tule-ga talle haiget ei tee, aga vb on ta nõrk jääle võim magic damage-ile jne.
Ma olen kõiki state arendanud ( ma tean et see ei ole tark teguviis, aga tahaks ikka igasugu erinevaid asju proovida )
Spoiler
Näiteks Kohe päris alguses on üks Stoneswordiga lukus tunnel. Sellest sai Banished Knight Olegi Spiriti, see on väga vinge vend, aga väljakutsumiseks on 100FP vaja, ma siis pisar silmil ajasin Mindi 20 peale. Aga oli seda väärt.
Ma omalt poolt soovitaks väga luukeresõdalaste spiritit. Neid on 2tk ja nad sünnivad täiseludega uuesti kui ära surevad, mis on mega kasulik ning nõuab ainult 44 FP, et tekitada.
Need saab ühelt paadimehe hingelt üsna kiiresti, kui liikuda ida/kirde poole.. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
võtsin ka mängu ligi, kõikjal on see jutt kuidas best thing since sliced bread ja nii.
halb valik, sest soulsliked ja seega kogu from kataloog pole väga mitmel põhjusel minu jaoks.
nagu kõigi selle tootja mängudega on see üsna selline love-hate lugu.
maailm on... enam-vähem.
suur on aga tegelikult tundub võrdlemisi tühi. jah, mõned npc-d (asisemalt räägitavaid on vast paarkümmend ja teine pea samapalju merchanteid), aga muus osas on lihtsalt kaklemine.
erinevad aread/biomed on enamasti hästi tehtud kuigi mitmeti lihtsalt visuaali erinevus, vastased on nii ja naa.
tehniliselt näeb välja okei, ei ole päris best thing ever aga midagi kurta ka pole.
kusjuures esimene assotsiatsioon selle maailmaga on launchi fallout 76. see viimane on küll peale patche palju elavamaks ja sisukamaks muutunud.
gameplay on lihtsalt from.
kuni mängid meleega ja ausalt, on enam-vähem.
pathfindinguga on kõigel peale lihtsa platsi ja melee raske, see runefarm lind on vast kõige kurioossem näide. igasugused lendavad olendid on pathfindingu osas päris katki, sest keegi pole vist arvestanud, et neil võiks olla vaja üles ka lennata
aggro tundub käivat ainult playeri pealt, mingi range, lisaks võib-olla ka mingi hitbox lugu. vibuga võid kaugemalt kõrvuti seisvad vastased rahulikult maha nottida, sest ainult pihta saanud vastane aggrob, ülejäänutel on savi.
kui vastase silmad (või hitbox) on nurga taga, siis ei aggro ka, saab päris rahulikult toimetada.
storyt sisuliselt pole. õigemini on väga konkreetne. mine leia elden ring. ja siis mainitakse, et enne pead paar bossi maha lööma. kõik.
lore nagu oleks, aga üldiselt pole väga aega seda uurida, sest keegi ikka tahab sind millegagi taguda. pausi ka pole ja pärast asjade üles otsimine läheb enamasti meelest ära.
lihtsam on guugeldada kellegi lühikirjeldust.
ui-st ja control schemest ma parem ei räägi. consolitus kuubis.
viimane häiriv asi oli see, et kui tahta tavalist ja great vibu kasutada, siis need noolteslotid ei tundu küll kuidagi nii töötavat nagu võiks. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Tegin maagi, S scalega meteorite staff ja loopisin Godricku suunas kivipalle mingi lvl 25na samal ajal kui NPC naiskarakter meat shieldina aggro enda peale võttis
Blood build oleks rohkem meeldinud aga daggerid liialt situational relvad (lendavate elukate vastu tüütu olukord).
Endal sai eila asi läbi. Nüüd kooserdan enne new game+ 'i ringi, et nänni korjata. Arvestades palju manti on mängus siis kindlasti hulgi asju mida pole leid, invasioneid jne. Arvata ka oli, et kui on niipalju erinevat kraami siis annab öeida üsna palju exploite - olgu siis varakult kohtadesse ronimine kuhu pole mõeldud, vastaste lüpsmine jne.
Maailm on ikka kuradi suur - see nii miinus kui pluss. Miinuseks on see, et suht väike shanss kõike leida. Plussiks aga just see, et tõesti tunned, et oled suures maailmas nö. kaugele minemiseks kulub aega ning eriti, et just ka kõrguste vahed on üüratud kuid paljudel juhtudel avastamist väärt kohti täis. Näiteks osad suuremad lossid on sellised, et vahet pole kas liigud samal tasandil edasi või leiad koha kust hakata järjest allapoole hüppama siis on siuke tunne, et jäädki minema ja lõppu pole. Samuti ka see, et üldiselt kõik massiivsed ehitised mis näed ja mis kõrguvad ja laiuvad igasse suunda on enamjaolt ka kõik käidavad ehk siis selliseid hooneid eriti pole kus kohta nagu kuskil all üleval näed aga see on ainult visuaalne taust.
Muidugi pean peale pikemat mängimist mingil määral nõustuma siin eelpool läbikäind kriitikaga, et üheltmaalt hakkad tugevalt tundma seda skyrim laadset sarnaste kohtade kopeerimist - terve hunnik katakombe kus kõigepealt tuleb leida lüliti, et bossu ust lahti saada. Liiga palju neid uhkeid losse ja kindlusi - mõned on ok aga kui krt vaatad ringi ja pmst igas ilmakaares paistab paar tükki siis kaob nagu vau efekt ära. Visuaalselt muidugi ilus seinast seina erinevad kaardid - rohelised aasad, lumised mäetipud, laavaojad maaall, müstilised tähelinnad jne.
Combat on päris tore aga ikka kummitab see souls mängude bs kus kõik relvad kaaluks nagu 10x niipalju kui tegelt ehk siis ka mõttetu tavamõõdus mõõgaga võtab hoobi andmine 5 aastat aega pluss meeletu hoovõtt ja siis tasakaalust välja minemine. Jällegi mõned relvad on nii või teisiti teistest paremad kuna löök toimub kiirelt, distants on hea, dämm hea, löögi stiil hõlmab head ala ehk nii poolkaares üheltpoolt teisele kui ka diagonaalis alt üles ehk hitbox väga suur.
Ashes of war'id on hirmsat moodi balansist väljas - osad on OP AF ehk räme dämm, aktiveerimisel dämmi ei saa, pihta ei saa, tohutu kiire aktiveerimine, kiire AOE spam jne. Teised täiesti kasutud, dämm keskmine, charge up time ülipikk, iga väike kõks keerab pekki, vastased saavad blokkida jne.
Nii mis veel. Bossud. Bossud üldiselt pole väga rasked AGA need kes on on nagu eriti cheese taktikaga. Ehk tihtipeale eemal olles tekitavad mingi delayga spelli, siis mingi special movega lendavad kaugelt kohale - kui hüppad eest siis saad enne castitud spelliga kuklasse. Kuigipalju tüütab ära see taoliste bossude räme AOE spämmine.
Ma ise mid-game, SL44. Mäng on hea, fps cap mind isiklikult ei häiri aga CO-OP ühendus võiks olla parem.
Minumeelest Open World lasi FromSofti potentsiaali valla. Ütleks maailmas on väga hea tasakaal ja pacing. Piisavalt looti, piisavalt kolle ja bosse. Mina kiidan.
Mul ca 60h sees, umbes 20h peal alustasin uuesti uue karakteriga, olin väga mööda pannud. Jah ma tean mingi hetk saab respeccida, aga tahtsin uuesti alustada.
Naljakal kombel oligi skill tõusnud, suutsin lihtsalt juba avastatud kohtades üsna efektiivne olla, samas kui teravus ära kaob, karistati kohe ära. Selles osas tore.
Mängul on ka jah miinuseid, nagu mingid copy-paste kohad ja asjad - võinuks olla isegi 2x väiksem maailm eks, aga ei nurise.
Atmosfäär on ikka julmalt hea, raskusaste ka mõnus challenging, peab ütlema, et pole ca 10 aastat nii elevil olnud. Viimati Witcher3, FTL, Morrowind, Dragon Age:Origins, Neverwinter Nights, Baldur's Gate, X3 on mängud, mis sellise sisseminemise on põhjustanud.
Üritan täielikult igasugu spoilereid vältida ja suht blindilt sees olla, ainsad asjad, mida olen lugenud vaadanud on need tipsid, et ala kuidas menüü töötab ja mida mis puldi nupukombo teeb.
Mängingi PC peal puldiga, pult on 5 aasta tagasi soetatud FIFA jaoks, aga FIFAt ma ei mängi juba aastaid 3.
Igasugused, kus on parim relv early jms asjad - neid ma tõesti ei jälgi.
Ka oma vigade jm puhul on ikka masterpiece, kui see nüüd stuudiole kõvasti raha sisse toob ja midagi sarnast (ei pea olema open world), suudaksid korrata, siis oleks ikka väga mõnus.
olen alati arvanud, et soulslike on minu teema (nagu on roguelike-id) ja korra plaanisin isegi, et teen enne DS3 või Sekiro läbi, aga öeldi, et proovi see kohe ära, kui meeldib, ilmselt meeldivad ka teised.
Ei kahetse, 10/10, tundub GOTY või isegi game of the decade, korralik Witcher3 tasemel mäng, mis oli minu jaoks viimase kümnendi kindel nr1 tundub.
Ahja - ainuke poolspoiler mille otsa sattusin oli kuskil keegi redditis soovitas eldenringsi wikist "soovituslik alade level ja järjekord", seda sai korra vaadatud ja sealt tuligi see avastamistuhin, et miks ma seal algusalas ikka ringi veel kõnnin vaid.
Viga oligi, et jäin farmimise ja alguse lõksu - mingi hetk hakkasin rohkem ringi liikuma - kindlasti seda soovitan. Käi ja avasta, vahel saad mingeid asju korjata ja cave/dungeone ära märkida tulevikuks.
Vahel ongi ainult 30-40 minutit aega pelada kui sedagi - paberi peale olen kirja pannud, mis tegemata on ja siis võtan mingisuguse dungeoni ette v cave i ja teen seda. Kitsastes ruumides võitlus peaks üsna soulslike olema ja täiesti teine kogemus kui openis, kus saab lihtsalt hobesega plehku panna. Kitsastes ruumides on ikka igasugu uskumatuid nalju ja asju juhtunud, nii häid kui halbu, et võtab isegi minusuguse keskeas mehe ahhetama ja ohkima
Ilmselt see text of wall on minu tempel mängule, et tõesti - kõva üllatus ja sellist asja võiks veel olla.
P.S. Ise L36 hetkel, mingisugune Quality/Faith build.
P.P.S. kui mõni uus seda loeb, esimene asi, mida soovitan leveldada on VIGOR - hp'd on asi, mis hoiab sind elus ja laseb sul teha vea või kaks, ilma et sa kohe surma saaksid - see väike eluspüsimine aitab rohkem õppida vastaseid ja hiljem vigu vältida. Kohe sisse saades pole võimalik ka väga midagi õppida. Ma olen nüüd 3 karakteri teinud ja kahel uuemal tagusin Vigori kohe 20 peale - see annab mänguruumi. Teisi asju saab siis jooksvalt vastavalt vajadusele leveldada.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.