Ei ole see ferrari kahe titevanni disain ka midagi stiilset. Mind see mersu disain ei häiri, kui see neil töötab siis mis seal ikka nina kirtsutada. Hämmastavalt kompaktseks on nad suutnud selle kupatuse endal arendada.
Õnneks ei ole F1 iludus võistlus.
See mersu värk on ok jah, onu Pat ütles et ületas nende igasuguseid ootusi ja nii radikaalset lüket ei näinud keegi ette.
Mrec kasutab konsmosetehnoloogiat, pidavat pärit olema uue põlvkonna raketimootori disainist ja selle jahutuslahendusest. Arendaja on Reaction Engines.
https://www.fpal.org/motorsport/f1/pat-symonds-mercedes-with-space-technology/
Vat sellisi asju ootan F1-st pidevalt mitte mingeid totraid tiivakesi siin ja seal, neid oskab iga insener tuuletunnelis autole kleepida.
Reedel tööl silmanurgast jälgisin ka seda lätikeelset Viaplayd
Aga SkyF1 ikka etem _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
ma pisut töö ja muude asjade kõrvalt jälgisin seda, ja minu "2 senti hinnang"
järjestus:
1. RB-ga on kõik ok, eriti peale tänast "sälgu" upgrade'i. liigub nii kollastega, valgetega, punastega, igasugu kütusekaaluga. Ei ole lehm, kuuletub roolile, ei karda äärekivisid, ei känguruta (ja seda väga korraliku top speediga). Suure lastiga vajab veidi helgemat kätt, aga imho parem kui enamik teisi.
2. FERRU- samuti väga okei tundus. ei olnud nii terav ja pisut pipardas ülejuhitavusega aeglastest kurvidest välja sõites, aga kiiretes kurvides ja sirgel kõik okei. kängurutamist veidi oli, aga väga vähesel määral. litakat tundub mootoris olevat. Tundub väga korraliku race pace'ga, reede/laup tundus isegi parem kui RB (just kõrgema kaaluga).
3. MERC. potentsiaali tundub olevat, aga kas rämedalt sändbägis, või on täielik perutis sattunud. ei kuula rooli, kängurutab imho kõikidest üldse kõige rohkem ja seda väga madala top speediga (RUS sai vaevu 300-st jagu ja kargas, samas kui RB, FER, taurikud panid lõtva 320+ ilma õõtsumista). Tundus nagu, et leitud rohtu sellele imepõrandale. Kui istus madalal, siis kurvides lippas korralikult, aga ei läinud sirgel välja ja kargas nagu segane (HAM reaalselt pidi liftima keset sirget, nii kehva oli). Kui istus kõrgel, siis läks sirgel paremini, aga ei kurvinud. Aga arvestades MERC-i rahalist ja arendustausta, vast saavad jagu.
4-5-6 McLaren ja Aston ja AlphaTauri. igaühel oma vead.
MAC-il oli terve nädal jama piduritega, kui midagi välja ei nuputata, siis siristab tugev DNF vastu. Muus osas tundub kõik kontrolli all. Õnneks on esimesed kaks sõitu õhtutulede all, mitte palavas päikeses. Võibolla leiavad rohu üles.
Aston tundus raskena (eriti üleeile-eile) ja/või valgetel paras elukas, alatasa lockis (tihti mõlemaid esitehve) pidurdamisel, ei kuulanud rooli ja oli alajuhitav, aga täna tundus viisakam ja kiiremas seades isegi lippas. Mine seda kütusekaalu tea.
AlphaTauri tundub mõlemast isegi parem, aga täna ei saanud Tsunoda sellega üldse hakkama. Samas äkki driver error, tihti jäi kurvi sisenemisel hiljaks, kippus üle äärekivide minema jne. potentsiaali on, võibolla Gaslyga lippab paremini.
7 Alpine. Punaste ja kerge laariga sõitis okei. raskema kaaluga tegi igasugu trikke, küll oli rämedalt alajuhitab, küll keeras keset kurvi külge ette. Ei olnud ei liha ega kala. Kvalis võib veel midagi olla, sõidust paljut ei loodaks.
8. AlfaRomeo. Tundub tegelikult kiirem kui Alpine ja qvalis on BOT kindlasti vähemalt Q2 vääriline. Kuulas hästi rooli, ei olnud kits. Väga sujuv tundus igal pool, AGA: kartis äärekive nagu vanakuradit. Tundub habras ja kaks korda jäi ka raja äärde käigukasti veaga.
9. Haas. Kvalis kindlasti kiirem kui Willams ja võibolla on ka haasil mõni kord Q2 asja. Kerge kaaluga tundus paremini liikuvat, raske kaaluga tegi igasugu kitsetrikke (pidurid eelkõge).
10. Williams. No ei olnud mitte midagi säravat. Ei olnud ei roolikuuletakust, piduritasakaalu. Üleüldse oli willil isegi raskusi puhta ringi kiire sõitmisega, isegi kiiretes kurvides, kus teistel üldjuhul väga kehvalt ei läinud.
igatahes, imho, esimene etapp tuleb täielik segapudru. Kvalis jäävad mitu autot kiirel ringil olijale ette (inlapi proovitakse megaaeglasena hoida), sõidus raske kaaluga on nii mõnelgi raskust, et üldse puhas ring teha. ei imesta, kui nii mõnigi saab "Botase ungari 2021 saaniga" pihta. Turn1 esimeses sõidus saab paras sõjatander olema.
Mersudel seda hüppamist oli tõesti rämepalju. Peasirgel nii palju hoiti peal, et saaks mingi ringiaja kirja aga kiirelt lasti hoog maha.
Varsti ilmub kuskilt netist kindlasti ka põhjalikum analüüs, mis oskab vast paremini heita valgust Mersu tegelikule kiirusele. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Eks järgmine nädal näeb mis seis tegelikult on, mersu alati sandbagginud õudsalt. _________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Eks seda kõik kardavadki
Raudselt nädala tehakse mingi ime fix ja kõik järsku korras
Samas see hüplemine vms oli Mersudel tõesti päris hull _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Ennemgi olnud nii, et testimisel on üks tulemus aga sõidus hoopis midagi muud. Kes sändbägis, kes tõesti pingutas jne. ei tea seda. Alles see oli kui ferrarit peeti testimise järel esimeseks aga läks nii nagu läks, eks neid näiteid on küll ja veel.
Esimene sõit saab ikkagi huvitav olema. _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
2019 Ferrari oli see vist, mis testides oli sigakiire aga Melbournes sai korralikult kotti _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
ega probleem ei olegi olematud küljedpotid. probleemiks (pinnuks silmas) oli peeglite tiivakesed. f1-s on "gentlemens agreement", et tahavaatepeeglid ei ole aktiivse aerodünaamika komponent. jah, peeglid ise on aerodünaamilised ja neid hoidvad servakesed/äärekesed kindlasti midagi mõjutavad, aga need ei tohi olla omaette aero-element. Nüüd on mersul korralikult väljaulatuvad küljetiivad, mis välismuslikult ainus põhjus on peegli hoidmine (või muidu arvestataks neid kui lisatiivakesi, mis on minuteada keelatud). Ehk siis peegel järsku muutus peamiseks aeroelemendiks, õigemini, mitte peegel ise, vaid "peeglihoidja". mersu nimetab muidugi neid tiivakesi küljekokkupõrke kaitseks (sest külgi ju väga pole), aga no säärase väljaulatuva (ja ainult ühest äärest fikseeritud) elemendi nimetamine struktuurseks kaitseks on ikka väga pehmekene.
ma ei usu, et ferru jätab seda sinnapaika. paar aastat tagasi, suures osas mersu protestiga, banniti ferru halo külge ühendatud peeglid.
See küljelt välja ulatuv "tiivake" on külgkokkupõrke turvaelement (SIPS), mis on muudetud aerodünaamiliseks elemendiks. Tavaliselt nende kahe horisontaalse "tiivakese" vahele tehakse sidepodsi õhuvõtt. Mersu viis enda õhuvõtu nii palju allapoole, aga see SIPS peab jääma. Sellest ka see "tiivake"
Tänases SkyF1 kommentaaris meenutati Newey kunagist ütlust "there is no rule about "gentelmens agreement"" _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
viimati muutis Look Right 13.03.2022 00:40:52, muudetud 1 kord
See video mis linkisin, seal veidi seletab seda. Reeglid nõuavad, et peegli kinnitus peab olema seotud kokpiktiga. Sellepärast ei lubatud ka Ferrari Halo-peegleid, puudus otsene kinnitus.
Mersu väidab hetkel, et peegli kinnitus jookseb selle "tiivakese" pealt kokpitini välja ning kõik on JOKK. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Ei tunne puudust sellest podcastist. Mõnikord kuulasin seda ja siis jäi küll mulje, et "kutid, kas te üldse sõitu ka vaatasite?" _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Minuarust oli see motoornerahutus igati pädev saade. Pigem on minul tekkinud hoopis sama küsimus siin foorumis lugedes kommentaare aga noh eks igaüks ole see kõige suurem ekspert ju
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.