Väänavad Maxile +5sek, siis esitab RB protesti 1. ringi lõikamise eest, Ham saab ka +5sek ning seis sama _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
See oleks küll nõme kui nüüd tagant järgi hakatakse kohti jagama. Tehku selle eest trahv või hoiatus kui muidu ei saa aga mingit ajaga mängimist ei ole vaja küll hakata tegema.
Verstappen ju ei möödunud temast.
Ma arvan, et tulemus ei muutu, aga Mercedes võib FIA vastu spordikohtusse minna küll. Minu arvates õigustatult, aeg oleks see amatöörlus lõpetada FIA poolt. Tänane Hamiltoni esimese ringi lõikamine, Max Brasiilias ja sõidu lõpp kirsiks tordil.
No nad seal mõlemad jõnksutasid, vb tõesti hetkeks Maxi esitiib käis eespool aga no selle eest +5sek oleks ajuvaba.
Ma usun ka, et midagi ei muudeta. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Max oli sekundiks sendimeeter-kaks ees jah, aga see oli sellepärast, et Lewis jäi pmst. täitsa seisma. _________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kõige selle jonnimisega tuleb meelde 2008 Brasiilia etapp.
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Mercedes püüab end iga hinnaga kuidagi puhtaks pesta, see taktikaline viga viis Hamiltonilt tiitli.
Tagantjärgi on kõik taktikalised geeniused
Kui Hamilton oleks lõpus boksi tulnud, siis jäänuks ta rajal Maxi taha ja kui oleks SC all lõpetatud, siis oleks Hamilton kaotanud.
Mercedese poolt oli väga mõistlik arvata, et rajapositsioon on olulisem, sest:
1) Kui backmarkerid mööda läinuks, siis oleks sõit SC taga lõppenud, ringe poleks jätkunud
2) Kui backmarkereid mööda ei lasta, siis oleks Hamiltoni ja Maxi vahel olnud 5 autot
Mercedese taktika ei arvestanud võimalusega, et FIA mõtleb reegleid välja ad-hoc.
Oletatavalt on Mercedesel võimalik otsus edasi kaevata kuni Rahvusvahelisse Spordiarbitraaži Kohtusse. Misjuhul võime 2021. aasta maailmameistri saada teada milllalgi 2023. aasta maikuus
Mercedes püüab end iga hinnaga kuidagi puhtaks pesta, see taktikaline viga viis Hamiltonilt tiitli.
Tagantjärgi on kõik taktikalised geeniused
Kui Hamilton oleks lõpus boksi tulnud, siis jäänuks ta rajal Maxi taha ja kui oleks SC all lõpetatud, siis oleks Hamilton kaotanud.
Mercedese poolt oli väga mõistlik arvata, et rajapositsioon on olulisem, sest:
1) Kui backmarkerid mööda läinuks, siis oleks sõit SC taga lõppenud, ringe poleks jätkunud
2) Kui backmarkereid mööda ei lasta, siis oleks Hamiltoni ja Maxi vahel olnud 5 autot
Mercedese taktika ei arvestanud võimalusega, et FIA mõtleb reegleid välja ad-hoc.
Keegi ei väidagi, et RB midagi taktikaliselt geniaalset tegi. Nemad tegid ainult seda, et "teeme vastupidi Mercedesele".
Aga lõpuks nende taktika oli õige ja Mercedese oma mitte. RB ei teinud ju midagi valesti ega ebaausat - kasutasid oma võimaluse
ära. Oleks/poleks. Mercedes oleks võinud VSC ajal ikka munad leida ja boksipeatuse teha, poles Ham surnud rehvidega lõpus olnud - poleks
järsku Max mööda ka saanud. Kui neil oli selgelt parem masin - siis seal võistluse faasis ei oleks pidanud niipalju põdema
rajapositsiooni pärast etc.
Mercedes püüab end iga hinnaga kuidagi puhtaks pesta, see taktikaline viga viis Hamiltonilt tiitli.
Tagantjärgi on kõik taktikalised geeniused
Kui Hamilton oleks lõpus boksi tulnud, siis jäänuks ta rajal Maxi taha ja kui oleks SC all lõpetatud, siis oleks Hamilton kaotanud.
Mercedese poolt oli väga mõistlik arvata, et rajapositsioon on olulisem, sest:
1) Kui backmarkerid mööda läinuks, siis oleks sõit SC taga lõppenud, ringe poleks jätkunud
2) Kui backmarkereid mööda ei lasta, siis oleks Hamiltoni ja Maxi vahel olnud 5 autot
Mercedese taktika ei arvestanud võimalusega, et FIA mõtleb reegleid välja ad-hoc.
Keegi ei väidagi, et RB midagi taktikaliselt geniaalset tegi. Nemad tegid ainult seda, et "teeme vastupidi Mercedesele".
Aga lõpuks nende taktika oli õige ja Mercedese oma mitte. RB ei teinud ju midagi valesti ega ebaausat - kasutasid oma võimaluse
ära. Oleks/poleks. Mercedes oleks võinud VSC ajal ikka munad leida ja boksipeatuse teha, poles Ham surnud rehvidega lõpus olnud - poleks
järsku Max mööda ka saanud. Kui neil oli selgelt parem masin - siis seal võistluse faasis ei oleks pidanud niipalju põdema
rajapositsiooni pärast etc.
Ma ei saa aru, mille vastu sa mu postituses vaidled. See VSC jutt on umbluu.
Kui tahta otsida kaotuse põhjust, siis olid need 5 sekundit, mis kaotati Pereze taga ühe ringiga (ja muidugi FIA otsused).
Vaatasin just erinevate sõitjate pardakaamerat (ja kuulasin raadiosidet) pärast finišit. Kui Bottasele öeldi, et Verstappen sai Hamiltonist mööda, siis tema poolt tuli: "Fuck, shit! I knew he needed new tyres!"
Mersul kippus ikka terve aasta niimoodi, olema, et sõitjad teadsid paremini mis rehvitaktika on õige
Daniel Ricciardol oli aga kõige parem vaade tiitliheitlusele, ta oli ring maas aga Verstappeni taga mistõttu teda ei lastud mööda. Kui ta boksidesse tagasi jõudis, siis tema kommentaar: "I'm glad I'm not a part of that. Whatever just happened. Seemed pretty fucked up."
viimati muutis lenc 13.12.2021 00:19:35, muudetud 1 kord
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.