Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas sõidaksid vabatahtlikult reka taga? |
Jah |
|
31% |
[ 12 ] |
Ei |
|
65% |
[ 25 ] |
Olen salatoimik ja sõidan ainult rekka taga |
|
2% |
[ 1 ] |
|
hääli kokku : 38 |
|
autor |
sõnum |
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
28.09.2021 20:34:25
|
|
|
Tõstku kasvõi 50x suuremaks
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
28.09.2021 20:38:34
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
Mis telefonihoidikusse puutub, siis vasak A-piilar segab juhi vaatevälja tunduvalt rohkem ja olulisemas piirkonnas, kui näiteks esiklaasi keskossa kinnitatud telefon(ihoidik) püstiasendis. Tested, proven. |
Tõesti, millest nad räägivad, saab väga hästi ja mugavalt kasutada!
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
28.09.2021 20:50:28
|
|
|
Ma olen küll trahvi saanud, 50 krooni, sõitsin jalgrattaga käed lahti.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
28.09.2021 22:14:41
|
|
|
Koristagu vähemalt lamavad politseinikud ära siis, muidu ei saa korraliku hoogu üles
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
28.09.2021 22:19:26
|
|
|
Jälle bolt drive. Või siis boltisöödik.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
elka
HV kasutaja
liitunud: 30.12.2005
|
29.09.2021 07:40:46
|
|
|
Tea kas otsus oli juba ette teada, või vana uudis? Kose valla piirile pandi juba eelmine nädal mingi uut tüüpi kiiruskaamera.
_________________ ei toeta õigekirja |
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
29.09.2021 07:44:51
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Kutsun siinkohal kõiki üles piirkiirusega sõites riigikassat mitte täitma!
Muus osas, pangu kohe 100€ 1.ületatud piirkiirusekilomeeter. Ja lugege uuesti eelmist lauset. |
Kiidan heaks.
Ise olen ikka riiki toetanud omal ajal. 1400 krooniga (27 üle), 180 (27 üle) ja 460 (60 üle) euroga. Ühe korra sain punase tule eest ka aga ei mäleta enam summat... 300 äkki midagi.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
29.09.2021 09:45:37
|
|
|
Liiklusseadus kirjutas: |
§ 37. Juhi kohustused ühissõidukiraja kasutamisel ja ühissõidukile eesõiguse andmisel
(4) Asulateel, kus suurim lubatud kiirus on kuni 50 kilomeetrit tunnis, peab juht andma teed tähistatud peatusest välja sõitvale D-kategooria ühissõidukile.
|
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
29.09.2021 10:07:24
|
|
|
Mind ajavad need autojuhid närvi kes Veerenni otsas Järvevanal pidurdavad 70 alas seisma, et buss vahele lasta.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
29.09.2021 10:09:26
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Liiklusseadus kirjutas: |
§ 37. Juhi kohustused ühissõidukiraja kasutamisel ja ühissõidukile eesõiguse andmisel
(4) Asulateel, kus suurim lubatud kiirus on kuni 50 kilomeetrit tunnis, peab juht andma teed tähistatud peatusest välja sõitvale D-kategooria ühissõidukile.
|
|
Sealjuures pole kirjas, kas esimesele rajale või kogu tee ulatuses...
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
29.09.2021 11:55:05
|
|
|
ajuNolk kirjutas: |
piraat262 kirjutas: |
Liiklusseadus kirjutas: |
§ 37. Juhi kohustused ühissõidukiraja kasutamisel ja ühissõidukile eesõiguse andmisel
(4) Asulateel, kus suurim lubatud kiirus on kuni 50 kilomeetrit tunnis, peab juht andma teed tähistatud peatusest välja sõitvale D-kategooria ühissõidukile.
|
|
Sealjuures pole kirjas, kas esimesele rajale või kogu tee ulatuses... |
On öeldud, et pead teed andma. Pole lisatud kitsendust, et ainult mingile reale sõites. Nii et järelikult võib buss pöörata misiganes reale. Vb tahabki buss üle mitme rea pöörata ning minna vasakpöörde ritta vms.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
29.09.2021 12:05:14
|
|
|
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/politsei-kommenteerib-kas-videos-nahtavas-olukorras-on-uhistranspordil-eesoigus/ kirjutas: |
Bussijuht peab veenduma ohutuses ja ei saa eeldada
Põhja prefektuuri liiklusjärelevalvekeskuse juht Hannes Kullamäe vastas, et teoreetiliselt võib küll korraga üle mitme sõidurea reastuda, kuid seejuures peab juht alati enne manöövri sooritamist veenduma, et see on ohutu ega takista teisi liiklejaid ja teel töötajaid.
Ühtlasi peab D-kategooria ühissõidukijuht veenduma, et talle antakse teed. Ohutu ja teistega arvestav käitumine oleks olnud siis, kui bussijuht oleks reastunud algul esimesel reale ja peale seda kõige äärmisele reale. |
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
29.09.2021 12:31:05
|
|
|
ajuNolk kirjutas: |
Dogbert kirjutas: |
Mis telefonihoidikusse puutub, siis vasak A-piilar segab juhi vaatevälja tunduvalt rohkem ja olulisemas piirkonnas, kui näiteks esiklaasi keskossa kinnitatud telefon(ihoidik) püstiasendis. Tested, proven. |
Tõesti, millest nad räägivad, saab väga hästi ja mugavalt kasutada!
Spoiler
|
Jutt oli telefonist, mis vertikaalasendis on palju kitsam inimese silmade vahest. Kui paned sinna 30" teleka tolknema, siis muidugi varjab
Mul varjab hoidik + telefon parempoolsest vaateväljast vähem kui 5cm laiuse riba auto ninast ~3m kaugusel. Telefon asub juhi näost väljasirutatud käe kaugusel ja otsevaatest suurema kui 45° nurga all, st jääb sõidusuunast kaugele eemale. St et see vertikaalne riba on varjatud vaid paigal seismisel. Kui kiiresti läbib auto 5cm kiirusel näiteks 5km/h, võid ise arvutada.
Kuidas on võimalik näha telefoni taha? Vihje: mul on kaks nägevat silma ja stereoskoopiline nägemine. Kui vaatan telefonist kaugemale, siis näen seda enam telefoni taha jäävat, mida kaugemale ma vaatan.
Kükloobile võib küll stereoskoopilise nägemise ja silmade vahest kitsama läbipaistmatu objekti taha nägemise võime olla raskesti hoomatavad, kuid piisava intellekti puhul siiski taibatavad.
Kõik mis jääb kaugemale kui 10m, on juba näha üle telefoni ja kusagil 3 ja 10m vahel muutub ka see kitsas varjatud vertikaalne riba olematuks. Sisuliselt võib parkiva auto puhul varjatuks jääda vähem kui 5cm läbimõõduga liikumatu objekt auto ninast paremal ja seda vaid juhul, kui ma ise ka pead ei liiguta kuhugi poole absoluutselt, vaid istun nagu puukuju ja ainult silmad liiguvad.
Seevastu A-piilar ei ole vertikaalne ja selle horisontaallõike laius on suurem silmade vahest. Ühtlasi asub see ka peakõrgusel silmadele lähemal ja vähema kui 45° nurga all otsevaatest. Seega varjab see seda laiemalt, mida kaugemale vaatad ja tihtipeale kriitiliselt olulises vaatevälja osas. Viimati jooksis vasaku piilari tagant kits auto ette, ei muutunud nähtavaks enne kui teetammile hüppas. Õnneks jõudsin pidurdada.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
29.09.2021 14:48:11
|
|
|
raxz kirjutas: |
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/politsei-kommenteerib-kas-videos-nahtavas-olukorras-on-uhistranspordil-eesoigus/ kirjutas: |
Bussijuht peab veenduma ohutuses ja ei saa eeldada
Põhja prefektuuri liiklusjärelevalvekeskuse juht Hannes Kullamäe vastas, et teoreetiliselt võib küll korraga üle mitme sõidurea reastuda, kuid seejuures peab juht alati enne manöövri sooritamist veenduma, et see on ohutu ega takista teisi liiklejaid ja teel töötajaid.
Ühtlasi peab D-kategooria ühissõidukijuht veenduma, et talle antakse teed. Ohutu ja teistega arvestav käitumine oleks olnud siis, kui bussijuht oleks reastunud algul esimesel reale ja peale seda kõige äärmisele reale. |
|
§ 45 lõige 6, seejärel § 37 lõige 4...
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
29.09.2021 15:11:14
|
|
|
ajuNolk kirjutas: |
raxz kirjutas: |
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/politsei-kommenteerib-kas-videos-nahtavas-olukorras-on-uhistranspordil-eesoigus/ kirjutas: |
Bussijuht peab veenduma ohutuses ja ei saa eeldada
Põhja prefektuuri liiklusjärelevalvekeskuse juht Hannes Kullamäe vastas, et teoreetiliselt võib küll korraga üle mitme sõidurea reastuda, kuid seejuures peab juht alati enne manöövri sooritamist veenduma, et see on ohutu ega takista teisi liiklejaid ja teel töötajaid.
Ühtlasi peab D-kategooria ühissõidukijuht veenduma, et talle antakse teed. Ohutu ja teistega arvestav käitumine oleks olnud siis, kui bussijuht oleks reastunud algul esimesel reale ja peale seda kõige äärmisele reale. |
|
§ 45 lõige 6, seejärel § 37 lõige 4... |
tsitaat: |
§ 33. Juhi üldkohustused
(2) Juht on kohustatud:
8) enne paigalt liikuma hakkamist, manöövri või sõiduki seismajäämise alustamist veenduma, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid ning teel töötajaid;
§ 39. Juhi märguanded
(1) Juht peab andma suunamärguande vastavalt liiklusolukorrale õigel ajal, kuid mitte hiljem kui kolm sekundit enne sõidu, manöövri või sõiduki peatamise alustamist. Suunatulemärguanne peab jätkuma manöövri ajal ja tuleb lõpetada kohe pärast manöövrit, käega märguande andmise võib lõpetada vahetult enne sõidu alustamist, manöövrit või sõiduki peatamist. Juht peab pärast suunamärguannet veenduma, et talle antakse teed ja et sõidu jätkamine on ohutu.
|
Ei ole nii, et bussijuht võib suvalt peale keerata kuhu iganes tahab.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
29.09.2021 15:20:57
|
|
|
Igaüks peab liikluses veenduma, et tema manööver on ohutu, see on ilmselt siililegi selge. Aga bussil on üldises plaanis siiski eesõigus.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
29.09.2021 15:24:13
|
|
|
raxz kirjutas: |
tsitaat: |
§ 33. Juhi üldkohustused
(2) Juht on kohustatud:
8) enne paigalt liikuma hakkamist, manöövri või sõiduki seismajäämise alustamist veenduma, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid ning teel töötajaid;
§ 39. Juhi märguanded
(1) Juht peab andma suunamärguande vastavalt liiklusolukorrale õigel ajal, kuid mitte hiljem kui kolm sekundit enne sõidu, manöövri või sõiduki peatamise alustamist. Suunatulemärguanne peab jätkuma manöövri ajal ja tuleb lõpetada kohe pärast manöövrit, käega märguande andmise võib lõpetada vahetult enne sõidu alustamist, manöövrit või sõiduki peatamist. Juht peab pärast suunamärguannet veenduma, et talle antakse teed ja et sõidu jätkamine on ohutu.
|
Ei ole nii, et bussijuht võib suvalt peale keerata kuhu iganes tahab. |
Ei olegi nii. Lihtsalt paragrahvid, mis on mustvalgelt kirjas. Politsei aga jättis asja kuidagi lahtiseks või enda äranägemise järgi moonutatult... Autojuhil vist samad kohustused, et peaks veenduma ja oleks ohutu jne jne...
Tuleb rääkida võrdsest kohtlemisest...
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
29.09.2021 16:10:20
|
|
|
raxz kirjutas: |
ajuNolk kirjutas: |
raxz kirjutas: |
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/politsei-kommenteerib-kas-videos-nahtavas-olukorras-on-uhistranspordil-eesoigus/ kirjutas: |
Bussijuht peab veenduma ohutuses ja ei saa eeldada
Põhja prefektuuri liiklusjärelevalvekeskuse juht Hannes Kullamäe vastas, et teoreetiliselt võib küll korraga üle mitme sõidurea reastuda, kuid seejuures peab juht alati enne manöövri sooritamist veenduma, et see on ohutu ega takista teisi liiklejaid ja teel töötajaid.
Ühtlasi peab D-kategooria ühissõidukijuht veenduma, et talle antakse teed. Ohutu ja teistega arvestav käitumine oleks olnud siis, kui bussijuht oleks reastunud algul esimesel reale ja peale seda kõige äärmisele reale. |
|
§ 45 lõige 6, seejärel § 37 lõige 4... |
tsitaat: |
§ 33. Juhi üldkohustused
(2) Juht on kohustatud:
8) enne paigalt liikuma hakkamist, manöövri või sõiduki seismajäämise alustamist veenduma, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid ning teel töötajaid;
§ 39. Juhi märguanded
(1) Juht peab andma suunamärguande vastavalt liiklusolukorrale õigel ajal, kuid mitte hiljem kui kolm sekundit enne sõidu, manöövri või sõiduki peatamise alustamist. Suunatulemärguanne peab jätkuma manöövri ajal ja tuleb lõpetada kohe pärast manöövrit, käega märguande andmise võib lõpetada vahetult enne sõidu alustamist, manöövrit või sõiduki peatamist. Juht peab pärast suunamärguannet veenduma, et talle antakse teed ja et sõidu jätkamine on ohutu.
|
Ei ole nii, et bussijuht võib suvalt peale keerata kuhu iganes tahab. |
sama jutt, mis reguleerimata ülekäiguraja, võrdsete ristmike ja eesõigusmärkidega reguleeritud ristmike puhul ju. kui teisel on eesõigus, ehk sinul on teeandmise kohustus, siis lõpptulemusena on sellest "aga tema peab ju veenduma" väga vähe abi. eriti nõme oleks süüdi jääda, kui keegi peatu ja anna teed märgi tagant sulle külge tuleb ja sina süüdi jääd, sest sa "ei veendunud ohutuses."
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
29.09.2021 17:02:31
|
|
|
Mobile camera võiks seal 40 mõjualas veel olla
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
HDvurle
HV pensionär
liitunud: 03.04.2002
|
29.09.2021 19:44:53
|
|
|
Allrait kirjutas: |
Igaüks peab liikluses veenduma, et tema manööver on ohutu, see on ilmselt siililegi selge. Aga bussil on üldises plaanis siiski eesõigus. |
Peatusest välja esimesele rajale - jah. Otse teisele või kolmandale rajale - ei. Sest siis on tegu rea vahetusega.
Mul on mitu korda 13 liini buss Järvevanal peatusest väljudes ettekeeranud, et kõige vasemasse ritta saada. Tahad väita et tal on õigus nii teha?
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
|