Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
metalrock
HV kasutaja
liitunud: 18.01.2004
|
17.09.2021 10:07:29
|
|
|
Eile helistas Elisa tehnilisest toest mingi vend ja vabandas ,et nii kaua on aega läinud selle ise käimamineku parandamisega. See pidi juhtuma ainult teatud firma telekatega ja nüüd pidavat olema parandatud. Eks siis paistab kas said korda.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
17.09.2021 22:09:58
|
|
|
Väljalogimise-, subtiitrite- ja üleüldine jätkamise* probleem tundub endiselt eksisteerivat.
Kahju. Muidu tundus nobe süsteem. Eks kerimine/kanalite vahetus nõuab harjumist, aga muus osas on arenguruumi...
* Androidil 9 baseeruv MiTV ei tahtnud sleepist tulles kanaleid kuvada ja otsestriimi mängida. Justkui Elisa äpp ei saaks aru, et nett on nüüd tagasi. Force stop logis aga hoopis välja -.-
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
17.09.2021 22:40:09
|
|
|
Täiesti kestab, Mi pulk mängis TV teenust vast 18h kui ees oli sisselogimise aken. Aga julgen ikka edasi proovida kui pakuti 50% hinnaga septembris. Päevapõhise arvestuse osas mul on muidugi kahtluseid, kui 30 ja 31 august maksid kokku 1,07€.
Nobedus on omaette küsimus, kindlasti on minu riistvaras pool puudu ja Xiaomi Mi TV boks oleks asisem kiiruse osas, küll aga klikke on kuidagi vana harjumuse kohaselt palju ja ebavajalikke. mini puldi osas saab asja ikka optimaalsemaks teha, kui mängus on ringil olevad nooled, keskmine OK, tagasi nupp ja vol nagu ikka.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Tarts5
HV kasutaja
liitunud: 04.03.2007
|
20.09.2021 14:21:42
|
|
|
Sai ka siis jälle paar päeva proovitud peale seda kui Elisast helistati ja lubati, et sisselogimise probleem on lahendatud.
Tulemus - peale südaööd kaovad telekanalid, tee mis tahad, tagasi nad ei tule. Ja kui äpp siis "force stop"-da, siis oled tagasi sisselogimisprobleemi otsas. Android TV-le ei ole see asi ikka veel valmis.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
20.09.2021 14:33:36
|
|
|
Tarts5 kirjutas: |
Sai ka siis jälle paar päeva proovitud peale seda kui Elisast helistati ja lubati, et sisselogimise probleem on lahendatud.
Tulemus - peale südaööd kaovad telekanalid, tee mis tahad, tagasi nad ei tule. Ja kui äpp siis "force stop"-da, siis oled tagasi sisselogimisprobleemi otsas. Android TV-le ei ole see asi ikka veel valmis. |
Sama seis ka mul Android TV peal.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
20.09.2021 23:09:05
|
|
|
Xiaomi Stick, jätkuvalt iga päev avan QR koodi ja login sisse Pole probleemi, tehnikainimesena... aga näen, et tavaklient on vist juba puldi telerisse visanud.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
21.09.2021 08:56:29
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Xiaomi Stick, jätkuvalt iga päev avan QR koodi ja login sisse Pole probleemi, tehnikainimesena... aga näen, et tavaklient on vist juba puldi telerisse visanud. |
Probleem või ebamugavus - kuidas kellele.
Vanasti oli auto käivitamine vända abil ka normaalne, ei olnud probleem
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
21.09.2021 11:00:14
|
|
|
et mingi sõjatants QR koodide ja asjadega on selleks normaalne, et terevisiooni vaadta otse? oma vanaemale paned ka sama jutuga sellise lahenduse üles?
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
21.09.2021 11:40:17
|
|
|
Ajuvaba jah, huvitav, et kas nad tõsimeeli arvavad, et probleem sai viimase uuendusega lahendatud? Tegelikult pole muutunud midagi, on keegi tehnika osakonnaga suhelnud?
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
metalrock
HV kasutaja
liitunud: 18.01.2004
|
21.09.2021 11:54:11
|
|
|
metalrock kirjutas: |
Eile helistas Elisa tehnilisest toest mingi vend ja vabandas ,et nii kaua on aega läinud selle ise käimamineku parandamisega. See pidi juhtuma ainult teatud firma telekatega ja nüüd pidavat olema parandatud. Eks siis paistab kas said korda. |
See probleem on minul ka ikkagi veel alles kuigi nad ise arvasid ,et sai parandatud.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
IBOX4REAL
HV kasutaja
liitunud: 20.06.2005
|
21.09.2021 12:04:08
|
|
|
Kas LG telerite puhul saab digiboksi LG puldiga juhtida? Hetkel Telia Arrise puhul saan vajalikud tegevused ühe puldiga tehtud.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
pyrex
Aeg Maha 2a
liitunud: 05.08.2004
|
21.09.2021 13:23:12
|
|
|
Lõpetasin oma elisa jura ära. Kõige idiootsem on see (peale selle, et rakenduses hunnik vigu), et teenuse lõpetamiseks tuleb rääkida kokku 3 inimesega. Ja äkki siis millagi lõpetatakse teenus ära. Kontakteerusin 14.09, lubati tagasi helistada. Vb seda üritati millalgi, aga pidin ise uuesti ühendust võtma, et miks keegi kontakti pole võtnud. Seejärel anti uuesti edasi teisele isikule kes omakorda hiljem andis edasi kolmandale isikule, et kuule, lõpeta teenus. No mida!? Viimane kord kui ma Elisaga asju ajan. Kui GO3 oma rakendusega välja tuli olin kohe platsis, andke siia. See on toiminud 99.95% ajast veatult. Ja mis põhiline, teenuse saab iseteenindusest ära lõpetada!
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
IBOX4REAL
HV kasutaja
liitunud: 20.06.2005
|
21.09.2021 13:29:51
|
|
|
Täna siis Elisa müügijuht jälle helistas ja küsis, et kas on soovi proovida uut Elamust. Ma olen Teliaga siiani rahul olnud ja ei näe vajadust vahetada hetkel. Küll sain ma teada, et Elisal peaks LG televiisori äppi arendamine siiski käsil olema.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
pyrex
Aeg Maha 2a
liitunud: 05.08.2004
|
21.09.2021 13:30:52
|
|
|
metalrock kirjutas: |
IffikaS kirjutas: |
Kas tänasel hetkel juba soovitaksite originaal boxi mingi android boxi vastu vahetada (nt: Mi Box)?
Või on see värk veel liiga toores? Mind ajab nende enda boxi kiirus suht tihti "ketasse", laeb ja mõtleb jube kaua. |
Vahetan kindlasti elisa boxi välja kui test periood läbi saab. See asi on ikka talumatult aeglane ja lisaks veel see ,et peab ööseks ja kodust ära minnes vooluvõrgust välja tõmbama sest nad ei ole suutnud ise käima minekut ikka veel korda teha.
Hetkel on valikus nvidia shield või mecool KM6. |
Mul on KM1, jaksab küll, GO3 on kiirem.
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
Taaviup
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2008
|
21.09.2021 13:31:19
|
|
|
Te uuendate äppi/boxi tarkvara ka ikka? Ise kasutan ka uut lahendust ja ei käivitu see öösel iseenesest ning pole näinud neid suuri vigu, millest siin juttu on.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
21.09.2021 13:42:37
|
|
|
Taaviup kirjutas: |
Te uuendate äppi/boxi tarkvara ka ikka? Ise kasutan ka uut lahendust ja ei käivitu see öösel iseenesest ning pole näinud neid suuri vigu, millest siin juttu on. |
Boks jookseb tõesti viimasel ajal stabiilselt.
Probleem on äpiga Android TV peal - ei püsi sisselogituna. Niikaua kui sisselogituna püsib töötab kõik kenasti ja kiireminigi kui boksiga.
Ning jah, iga õhtu kui uuesti katsetada viitsin, alustan google play uuenduste kontrolliga. Siis mälu tühjaks äpil ja siis uuesti sisselogimine, et välistada "maha jäänud prügist" tulenevad probleemid.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
suur13
HV veteran
liitunud: 05.01.2002
|
21.09.2021 14:21:02
|
|
|
Nähes kui vaevaliselt see läheb, on üsna selge et see äpindus lihtsalt lõpetatakse ja jääb vaid uus box. Oleks see viga olnud lihtsalt parandatav, oleks seda juba tehtud.
|
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
173 |
|
tagasi üles |
|
|
kuusemets
HV vaatleja
liitunud: 24.08.2010
|
21.09.2021 14:28:12
|
|
|
metalrock kirjutas: |
IffikaS kirjutas: |
Kas tänasel hetkel juba soovitaksite originaal boxi mingi android boxi vastu vahetada (nt: Mi Box)?
Või on see värk veel liiga toores? Mind ajab nende enda boxi kiirus suht tihti "ketasse", laeb ja mõtleb jube kaua. |
Vahetan kindlasti elisa boxi välja kui test periood läbi saab. See asi on ikka talumatult aeglane ja lisaks veel see ,et peab ööseks ja kodust ära minnes vooluvõrgust välja tõmbama sest nad ei ole suutnud ise käima minekut ikka veel korda teha.
Hetkel on valikus nvidia shield või mecool KM6. |
Ma olen korduvalt öösel ehmatanud, et boks ja telekas läheb käima. Maaväline.
Xiaomi Boxiga on asi hea.
Loogika viga on sees, et kui tagasi soovid minna siis pead alati kõiki asju alustama algusest.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tarts5
HV kasutaja
liitunud: 04.03.2007
|
21.09.2021 16:09:07
|
|
|
pyrex kirjutas: |
Lõpetasin oma elisa jura ära. Kõige idiootsem on see (peale selle, et rakenduses hunnik vigu), et teenuse lõpetamiseks tuleb rääkida kokku 3 inimesega. Ja äkki siis millagi lõpetatakse teenus ära. Kontakteerusin 14.09, lubati tagasi helistada. Vb seda üritati millalgi, aga pidin ise uuesti ühendust võtma, et miks keegi kontakti pole võtnud. Seejärel anti uuesti edasi teisele isikule kes omakorda hiljem andis edasi kolmandale isikule, et kuule, lõpeta teenus. No mida!? Viimane kord kui ma Elisaga asju ajan. Kui GO3 oma rakendusega välja tuli olin kohe platsis, andke siia. See on toiminud 99.95% ajast veatult. Ja mis põhiline, teenuse saab iseteenindusest ära lõpetada! |
Ise iga paari nädala tagant proovin Elisa Elamuse teenust paariks päevaks, et kas on korda tehtud. Iseteenindusest saad kasutusele võtta ja ka ära lõpetada. Lõpetamiseks lihtsalt valid selle kõige baas teenuse mis võimalik, vist oli nimetusega "Konto", selle hind on 0.
Iga kord kui teenuse olen lõpetanud siis helistab üks naisterahvas ja on alati üllatunud kui ütlen, et asi endiselt ei tööta. Aga vähemalt küsib minult alati kirjeldust, et mis ei tööta ja lubab info edasi anda arenduse poolele.
Aga jah, täna ei ole küll vähimatki põhjust sellisel katkisel kujul kasutada Elisa Elamust kui alternatiivina on igati toimiv Go3 sama hinna eest võtta....
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
eShelobik
HV Guru
liitunud: 01.04.2003
|
22.09.2021 17:51:09
|
|
|
Võtsin 18ndal augustil ühe digiboksi ja 25ndal teise juurde. Enne kahe nädala möödumist sain aru, et see asi on neil ikka väga toores, pidevad probleemid. Alustades sellest, et digiboks teeb 3 restarti enne kui tööle läheb, lõpetades sellega, et eraldi soundbar ei tule külge + telekas on vale kanali peal. Pisikesed ebamugavused aga piisavalt tüütud. Samuti on ta võrreldes chromecastiga ikka meeletult aeglane ning youtube app jookseb pidevalt kokku. Lisaks siis pidevad probleemid järelvaatamistega, kus tulevad lihtsalt veateated mille peale tehniline tugi ütleb, et nad on juba kursis...
Võtsin siis ühendust kliendihalduriga, kes mulle need boksid "müüs" ja ütlesin, et soovin tagastada, kuna 2 nädalat interneti ostudel jne. Lubati uurida, et äkki saavad alternatiivina pakkuda kampaania paketti (mõneks kuuks), kus on kõik kanalid selle 12.99 hinna sees. Täna on pea kuu möödas, minu kõnedele neiu enam ei vasta, klienditeenindus lubab muudkui neiule teate jätta ja ka ülemust teavitada... Muidu võiks lihtsalt teenuse ära lõpetada ja go3 tagasi võtta, aga ma ei taha neid digibokse siia tolmama , tahaks need tagasi anda, mitte välja osta
Hetkel siis kui tahaks pisemat paketti 30 kanaliga nagu go3's, siis koos spordi ja filmi kanalitega tuleks hind ~17€ ja samal ajal go3 lehelt hd kvaliteedis täis pakett 14.99 ja see nagu reaalselt toimib...
Ilmselt tuleb go3 võtta ja digiboksid läbi tarbijakaitse neile tagasi saata
|
|
Kommentaarid: 292 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
22.09.2021 21:40:08
|
|
|
Kõige lihtsam on saate email neile, et soovid alates tänasest/homsest lõpetada ja lepingust taganeda. Jääb sulle endale ka jälg ja tõestuse järgi.
Telefoni teel asjade ajamine on ikka väga ebamugavaks tehtud paljude klienditeeninduste puhul.
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
23.09.2021 08:39:42
|
|
|
eShelobik kirjutas: |
Võtsin 18ndal augustil ühe digiboksi ja 25ndal teise juurde. Enne kahe nädala möödumist sain aru, et see asi on neil ikka väga toores, pidevad probleemid. Alustades sellest, et digiboks teeb 3 restarti enne kui tööle läheb, lõpetades sellega, et eraldi soundbar ei tule külge + telekas on vale kanali peal. Pisikesed ebamugavused aga piisavalt tüütud. Samuti on ta võrreldes chromecastiga ikka meeletult aeglane ning youtube app jookseb pidevalt kokku. Lisaks siis pidevad probleemid järelvaatamistega, kus tulevad lihtsalt veateated mille peale tehniline tugi ütleb, et nad on juba kursis...
Võtsin siis ühendust kliendihalduriga, kes mulle need boksid "müüs" ja ütlesin, et soovin tagastada, kuna 2 nädalat interneti ostudel jne. Lubati uurida, et äkki saavad alternatiivina pakkuda kampaania paketti (mõneks kuuks), kus on kõik kanalid selle 12.99 hinna sees. Täna on pea kuu möödas, minu kõnedele neiu enam ei vasta, klienditeenindus lubab muudkui neiule teate jätta ja ka ülemust teavitada... Muidu võiks lihtsalt teenuse ära lõpetada ja go3 tagasi võtta, aga ma ei taha neid digibokse siia tolmama , tahaks need tagasi anda, mitte välja osta
Hetkel siis kui tahaks pisemat paketti 30 kanaliga nagu go3's, siis koos spordi ja filmi kanalitega tuleks hind ~17€ ja samal ajal go3 lehelt hd kvaliteedis täis pakett 14.99 ja see nagu reaalselt toimib...
Ilmselt tuleb go3 võtta ja digiboksid läbi tarbijakaitse neile tagasi saata |
Ma võtaks boksid kaenlasse ja jalutaks Elisa esindusse, kui on soov lihtsalt lõpetada.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
AgentDeus
HV kasutaja
liitunud: 07.07.2008
|
24.09.2021 14:55:12
|
|
|
Elamuse boxi täielikuks toimimiseks on vaja RTSP helperit ühesõnaga? Miskit IGMP proxy jne maagiat ei anna ehitada? Täna sain samamoodi optika otsa ja järelvaatamised jne asjad toimivad aga otseülekandega on tõesti kehvasti ja ei tahtnud lasta neil oma NAT kasti ka vahele toppida vaid lasin puhta bridge Nokia sinna PON otsa toppida. Elamuse boxi all mõtlen siis seda, millega sai liitutud mai kuus, mitte seda uut ümmargust.
Kuna kodus ei ole hetkel, siis ei saa katsetada ka, et kas port forward TCP 554, 770, and 8554 ja UDP port 554 digiboxi suunas paneks selle toimima. RTSP helper sisuliselt sellist asja ju teebki?
_________________ kindel on see et miski pole kindel |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
metalrock
HV kasutaja
liitunud: 18.01.2004
|
24.09.2021 15:52:45
|
|
|
AgentDeus kirjutas: |
Elamuse boxi täielikuks toimimiseks on vaja RTSP helperit ühesõnaga? Miskit IGMP proxy jne maagiat ei anna ehitada? Täna sain samamoodi optika otsa ja järelvaatamised jne asjad toimivad aga otseülekandega on tõesti kehvasti ja ei tahtnud lasta neil oma NAT kasti ka vahele toppida vaid lasin puhta bridge Nokia sinna PON otsa toppida. Elamuse boxi all mõtlen siis seda, millega sai liitutud mai kuus, mitte seda uut ümmargust.
Kuna kodus ei ole hetkel, siis ei saa katsetada ka, et kas port forward TCP 554, 770, and 8554 ja UDP port 554 digiboxi suunas paneks selle toimima. RTSP helper sisuliselt sellist asja ju teebki? |
Oskan ainult enda kogemusest rääkida. Täpselt kuidas asja käima sain saad mu vanemast postitusest:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=10447119&highlight=#10447119
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
tonis.alt
HV vaatleja
liitunud: 07.08.2011
|
24.09.2021 21:19:21
|
|
|
AgentDeus kirjutas: |
Elamuse boxi täielikuks toimimiseks on vaja RTSP helperit ühesõnaga? Miskit IGMP proxy jne maagiat ei anna ehitada? Täna sain samamoodi optika otsa ja järelvaatamised jne asjad toimivad aga otseülekandega on tõesti kehvasti ja ei tahtnud lasta neil oma NAT kasti ka vahele toppida vaid lasin puhta bridge Nokia sinna PON otsa toppida. Elamuse boxi all mõtlen siis seda, millega sai liitutud mai kuus, mitte seda uut ümmargust.
Kuna kodus ei ole hetkel, siis ei saa katsetada ka, et kas port forward TCP 554, 770, and 8554 ja UDP port 554 digiboxi suunas paneks selle toimima. RTSP helper sisuliselt sellist asja ju teebki? |
RTSP helper teeb sul ruuteri tulemüüris lisaks ka ühe UDP pordi suunamise digiboxi suunas. Pm digibox saadab RTSP serveri poole pärigu ning annab kaasa "client_port=xxxxx", server siis hakkabki sinu välisele IP'le ja digiboxi öeldud pordile saatma UDP striimi, kuid tulemüür võtab selle vahelt maha, kuna tema ei tea sellest midagi ja ei oska seda kuhugile edasi suunata. RTSP helper ongi see "õpetaja" seal vahel, tekitab automaatselt vajalikud augud ja suunamised tulemüüris.
Vähemalt nii olen mina asjast aru saanud, ei pretendeeri kuidagi absoluutsele tõele sellega
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
|