Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
ullivilli
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.06.2004
|
24.05.2021 21:16:27
|
|
|
elukaz kirjutas: |
Hetkel tundub pistikhübriid ainus mõistlik elektriauto. Sõidadki igapäevaselt elektriga ja kui pikem sõit siis ei pea midagi plaanima vaid soristad paagi täis. Annaks aku pealt 100km välja siis puhas rõõm |
Kui hübriid, siis pigem jah, aga paraku on hinnavahe nii suur, et mõistlik see ei ole.
Iseenesest on elektri peal hea vaikne sõita.
mahno kirjutas: |
Selles ongi vahe, et elektriautoentusiast on nõus autos külmetama, 110 alas 90-ga venima, pidevalt mingit krdi juhet kokku ja lahku ühendama ja ei näe kõiges sellese probleemi. Sest ta on fänn ja ei hinda läbi pragmaatilise prisma. Ta naudib protsessi.
Tavalisel inimesel on suht pohlad, kas ta auto võtab elektrit, gaasi, bensiini või diislit. Tema arvutab erinevate variantide kulunumbrid välja, korrutab oma tagumikutunde-sõidumugavuse koefitsendiga läbi ja võtab selle, mis kasulikum.
Elekter, sisuliselt peale igat sõitu juhtme otsa...no ma ei kujuta seda elu ette. Mul üldjuhul on kas 2 km kaugusele poodi või 40+40km tallinnasse. |
Mitme elektriautoga sa sõitnud oled, et oleks aru saada, kus me oma aruteluga oleme?
See et 110 alas 90ga vaja sõita on pigem möödanik, Aimaivõide ja vanade Leafide teema. Sh teen seda ka diisliga, kuna kulu vahe 100l ja 110l on peaaegu liiter. Sh see 1-2 minutit, mis varem jõuan ei tee mind kuidagi õnnelikumaks.
Sh 2km poodi kui ja 40+40 on just idekas elektri jaoks. Võtad peale ööd seinast ja tuled koju tagasi.
See 3min tankimise jutt on mõttetu, sest ei pea neid külmikuid üldse külastama, pealegi on kodus umbes 3x soodsam laadida.
Selles on sul täiesti õigus, et tavalisel inimesel on suht pohlad, kas ta auto võtab elektrit, gaasi, bensiini või diislit. Paraku ei arvuta erinevate variantide kulunumbreid välja. See tuli ka meie Capturi video kohta tagasisideks, et tegelikult ei olnud keegi mõelnud.
Tegin Instas küsitluse ka, et palju tasuvusaeg on on. Enamik arvas, et 5-11K on nn nullpunkt.
Uus auto on emotsiooniost.
See, mis on kulunumbrid, palju meeter maksab jne on vaeste inimeste teema. Mina, võibolla sina ja mõned veel. Kuid suure tõenäosusega ei lähe me ka emotsiooni pealt autot ostma ja kui läheks, siis oleks see kärtspunane V8 vms.
Sold OUT kirjutas: |
Reaalsuses tankimisele läheb 3 minutit max. Ära hakka mu sõnu väänama. Tänapäeval ei pea järjekorda minema seisma, et maksta |
Kui tsiklit tangin alexela automaattanklas võtab veel vähem, kuna ei pea mahagi tulema.
AGA põltsamaal sirutan suure tõenäosusega ikka jalga, mitte ei sõida Tartusse ühe jutiga välja.
Ehk täiesti sõigus, et saab. Samas kui paljud jooksu pealt tangivad, eriti pikemal sõidul.
Sh see, et kodus ei saa laadida. Sry tegelikult ei ole sihtrühm. #äraolevaene koli majja või korterisse kus saab ning aku on alati hommikul täis.
_________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
24.05.2021 21:20:52
|
|
|
ullivilli kirjutas: |
#äraolevaene |
Vales foorumis oled, siin on vaesed kes senti võrdlevad
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
kempi
HV veteran
liitunud: 13.01.2002
|
25.05.2021 12:23:18
|
|
|
"Oo jou kutid, kellel on diisel ja konks, minu autoga ei saa minna, muidu peame kolm korda tee ääres istuma ja laadima."
Nii, kui midagi kreftisema vedada tahad, kukub ka see elektri jama täielikult kokku. Pakuks, et Teslaga jõuaksin napilt maale ilma laadimata. Ja siis peaks Konsumi ees kohalikega mõne aja jorisema kuniks vilepill uue läike saab.
Ja teemasse veel - 110 alas 90 sõita, et võita stiilis parimal juhul eur otsa peale? Tegelt? Ausalt?
Ja käpp püsti ma olen hilissügisel mitut väikest elektrivõrri Tartumaanteel reedel kirunud - on vaja sõita 90 alas 70? Jaaa, muidu ei vea Mäo otsa laadima... Nüüd on õnneks see "probleem" pea olematu.
_________________ All there is to do - recon... |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
25.05.2021 12:31:45
|
|
|
ullivilli kirjutas: |
Sh see, et kodus ei saa laadida. Sry tegelikult ei ole sihtrühm. #äraolevaene koli majja või korterisse kus saab ning aku on alati hommikul täis. |
See lause kõlaks hästi ja lööks laineid EU kliimaeesmärkide plakatil
Ei ole ka rikastel mingit põhjust ennast piirata mingi juhtmega seina külge, tangivad bensiini või diislit suurte mootoritega uutesse autodesse ja sõidavad kus tahavad.
Arvata ka on, et inflatsiooni valguses autode hinnad pigem ei odavne ja tuleb hakata kliimaeesmärkide saavutamise nimel ICE moootoreid maksustama, iseasi kuidas seda teha ja omaette teema veel ka kuidas kütuseaktsiisist laekumata jäävat raha kompenseerida, ju siis tuleb ka elektriautodele laadimisele mingi lisatasu per kwh otsa väänata...
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
ullivilli
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.06.2004
|
02.06.2021 16:24:57
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
ullivilli kirjutas: |
Sh see, et kodus ei saa laadida. Sry tegelikult ei ole sihtrühm. #äraolevaene koli majja või korterisse kus saab ning aku on alati hommikul täis. |
See lause kõlaks hästi ja lööks laineid EU kliimaeesmärkide plakatil
Ei ole ka rikastel mingit põhjust ennast piirata mingi juhtmega seina külge, tangivad bensiini või diislit suurte mootoritega uutesse autodesse ja sõidavad kus tahavad.
Arvata ka on, et inflatsiooni valguses autode hinnad pigem ei odavne ja tuleb hakata kliimaeesmärkide saavutamise nimel ICE moootoreid maksustama, iseasi kuidas seda teha ja omaette teema veel ka kuidas kütuseaktsiisist laekumata jäävat raha kompenseerida, ju siis tuleb ka elektriautodele laadimisele mingi lisatasu per kwh otsa väänata... |
Eks see ole paratamatus. Teemaksu ju ei saa elektri pealt võtta, peab mingi lisamaksu välja mõtlema.
Sh kui see ülikiire laadija on 0.37€/kWh ja tarbimine ca 20 == 100km ca 7,4€ Ehk tikupoisis laadides võiks mõelda hoopis diisli peale.
Neid agasid on omajagu, paraku ei saa sellest üle ega ümber.
Ja nuh talvekartulid jne jne. Alati tuuakse näiteks ning mingil põhjusel sõidetakse 90% ajast 3km tööle ja õhtul tagasi.
See, kes rusikaga vasta rinda taob ning ütleb, et oi rsk kus ma alles sõidan: Seni kuni on teisi valikuid ei ole põhjust elektri kasuks otsustada.
Elekter on loogiline siis, kui ei ela Tallinnas või Tartus kuid käid näiteks Tallinnas/Tartus tööl (kesklinnas tasuta parkimine, bussiradadel tohib sõita, millest sääst nii ajaline kui rahaline)
Iga päev sõidad näiteks Kohilast või 40-50km Linna ja õhtul tagasi ehk üle 20K aastas ainuüksi tööle ja tagasi sõite.
Kodus on soodne laadija ning reaalselt ei ole liiga vaene et omale mingi 40+K maksvat autot osta.
Mingil põhjusel on kõige suuremad sõnavõtjad alati need, kes mõnetuhandese penskariga kärutavad ning nagunii poleks sihtrühm.
Eks muidugi tasub arvestada ka tehaste CO kvoote.
Neid elektrili ja hübriidautosid on kahjuks tarvis, et numbreid alla saada ning V8-d saaks mõnele vahele panna.
Näiteks Lexused, mis kindlasti ökod ei ole, vahet ei ole, kas neil on see elektrimootor või mitte - paberi peal on seevastu kõik ilus ja nuh muidugi elektri peal on mugav sõita - vaikne on.
_________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
02.06.2021 17:44:14
|
|
|
ullivilli, esimeses postis tõid välja enda uuringu tasuvusest ja jõudsid järeldusele, et väga ikka ei tasu ära. Miks sa nüüd neid elektrilisi niiväga kaitsma oled asunud?
Kui peres on kaks autot, siis võib muidugi olla üks pisike elektrikas millega linnas sõita ja teine mahukam diisel või CNG kui on vaja pikemaid otsi sõita või poest külmkapp koju vedada.
Aga kui on ainult üks auto, siis elektriline teab mis praktiline pole. Kes tahab sõita vaikuses ja kellele hoopis meeldib V8 nurrumine on juba maitse asi
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
02.06.2021 18:07:50
|
|
|
Mis vaikust nii väga nendes elektriautodes nautida? Rehvi müra salong täis ju. Bensiini mootorid on ka ammu juba nii vaiksed, et väga ei kuulegi rahulikult kruiisides.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
02.06.2021 18:17:23
|
|
|
ot: |
See on huvitav, et bensiinimootoriga autod on jah kohati nii vaiksed, et ei kuulegi. Aga huvitav miks tsiklitootjatel viga on, et sama tehnoloogiat ei oska kasutada ja mõni teeb sellist põrgulärmi, et on mitme kvartali kaugusele kuulda |
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
02.06.2021 18:18:30
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
Mis vaikust nii väga nendes elektriautodes nautida? Rehvi müra salong täis ju. Bensiini mootorid on ka ammu juba nii vaiksed, et väga ei kuulegi rahulikult kruiisides. |
Vot see on aus küsimus. Huvitaks ennastki, et mis kuramuse vaikusest koguaeg jahutakse kui müra samasugune sees nagu suvalisel tänapäeva benamootoriga liikuril
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.06.2021 19:38:43
|
|
|
napoleon kirjutas: |
ot: |
See on huvitav, et bensiinimootoriga autod on jah kohati nii vaiksed, et ei kuulegi. Aga huvitav miks tsiklitootjatel viga on, et sama tehnoloogiat ei oska kasutada ja mõni teeb sellist põrgulärmi, et on mitme kvartali kaugusele kuulda |
|
Ükski normaalne inimene ei ostaks hääletut siklit
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
02.06.2021 20:01:13
|
|
|
Sõitnud vaheldumisi el/ben. Benaautol on lag kui gaasi vajutada
Mõnus vaikne on aeglastel sõitudel, või kui vaja hiilida koju/kodust välja.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
02.06.2021 20:07:17
|
|
|
napoleon kirjutas: |
ot: |
See on huvitav, et bensiinimootoriga autod on jah kohati nii vaiksed, et ei kuulegi. Aga huvitav miks tsiklitootjatel viga on, et sama tehnoloogiat ei oska kasutada ja mõni teeb sellist põrgulärmi, et on mitme kvartali kaugusele kuulda |
|
ot: |
Suurem osa on veel talutav, aga siin üks sõidab sellisega ringi, et juba poole linna pealt on kuulda, kuhu suunas masin liikumas on. Majast mööda sõidab, siis kogu maja väriseb. Isegi ükski veok pole suutnud sellist efekti tekitada. Muidu lärmajad ei huvita, aga sellele kutsuks küll misiganes põhjusel politsei. See ei saa lihtsalt legaalne olla. |
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.06.2021 20:11:20
|
|
|
Võiks ka märgid tulla siklitele nagu rekkadel see L märk ees. Kui vastavat märki pole, siis ala äärelinnas sõitmine keelatud Elektrikad saaks siis igal pool liikuda.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
ullivilli
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.06.2004
|
02.06.2021 22:12:30
|
|
|
napoleon kirjutas: |
ullivilli, esimeses postis tõid välja enda uuringu tasuvusest ja jõudsid järeldusele, et väga ikka ei tasu ära. Miks sa nüüd neid elektrilisi niiväga kaitsma oled asunud?
Kui peres on kaks autot, siis võib muidugi olla üks pisike elektrikas millega linnas sõita ja teine mahukam diisel või CNG kui on vaja pikemaid otsi sõita või poest külmkapp koju vedada.
Aga kui on ainult üks auto, siis elektriline teab mis praktiline pole. Kes tahab sõita vaikuses ja kellele hoopis meeldib V8 nurrumine on juba maitse asi |
V8-d ei tasu ära ning üldse on Dacia kõige mõistlikum uus auto, mida osta on võimalik (Sh tegelikult ka Duster on uskumatult hea auto)
Sisimas mulle elektrikad meeldivad ja kui ma seda endale lubada saaks, sõidaks täiesti sirge seljaga linnas, lähiümbruses ja vaat et TLN-TRT otsad Elektriga. Ega minugi hobide juures, elektrikaga lihtne poleks, kuni kuskil metsa sees laadida ei saa. Samas ei ole hobid ka ei tasu ära, ainult kulud kaasnevad nendega. Elektriga on linnas sõit väga mõnus, täiesti vaikne ning kiirendus midagi sellist, mida fossiiliveskid ei võimalda.
Peamine küsimus ongi mis põhjusel endale sõiduk soetatakse ning mis on reaalne eelarve, mida endale lubada saab.
Üle 20% oma kuu sissetulekust sõidukile kulutada (sh kütus, kindlustus, remont jne) on ebamõistlik ehk auto 5a liisingu juures ei tohiks maksta rohkem, kui aastapalk. Palju meil autosid valikusse nii jääb?
Janis kirjutas: |
Võiks ka märgid tulla siklitele nagu rekkadel see L märk ees. Kui vastavat märki pole, siis ala äärelinnas sõitmine keelatud Elektrikad saaks siis igal pool liikuda. |
Mitmes riigis ongi sisuliselt nii.
Kui päris keelatud ei ole, maksad kopsakaid makse ning siin tuleb mängu näiteks pistikuhübriid, mille saad siis linna sisenedes lülitada täiselektrile ning makse vältida.
_________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
lehto08
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.09.2005
|
26.06.2021 23:11:01
|
|
|
Elektriautode kaitseks ütleks, et te pole arvestanud auto hooldus- ja remondikulusid. Elektriautol on need põhimõtteliselt olematud.
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
izzo
HV kasutaja
liitunud: 09.05.2003
|
27.06.2021 07:47:01
|
|
|
Tasuvusaeg sõltub sellest, kui palju sulle sõitmise eest makstakse. Muidu ei tasu sõita.
_________________ elisa: saad viie euro eest kuus nokia telefoni! |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
27.06.2021 08:19:12
|
|
|
lehto08 kirjutas: |
Elektriautode kaitseks ütleks, et te pole arvestanud auto hooldus- ja remondikulusid. Elektriautol on need põhimõtteliselt olematud. |
mis on hoolduskulud?
Remonditakse, kui midagi perse läheb/kisub. Aga hooldamine?
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
27.06.2021 09:08:58
|
|
|
lehto08 kirjutas: |
Elektriautode kaitseks ütleks, et te pole arvestanud auto hooldus- ja remondikulusid. Elektriautol on need põhimõtteliselt olematud. |
Einoh - need on ikka samas suurusjärgus tavaautoga + natuke hinnalisa. Kõik mis liigub, see kulub - pidurid, veermik. Kuna varuosa tootjaid on palju vähem siis on jupid kallimad. Üks hoolduskulu komponent on kõige määravam - aku tuleb keskmiselt iga 5 aasta pärast uus osta ja see on 4-5 kohaline summa! See kulu on tavaautoga võrreldes eriti valus.
|
|
tagasi üles |
|
|
netmaster
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
27.06.2021 10:42:03
|
|
|
Hiid kirjutas: |
mis on hoolduskulud? |
hoolduskulud on need kulud, mida peab tegema, et regulaarselt välja vahetada kuluvad osad enne, kui midagi hullemat juhtub. Nagu näiteks õlid koos filtritega, hammasrihm, jne. Veermiku kulumine sõltub väga palju sellest, kus ja kuidas sõidetakse ja selle osad üldiselt hoolduskulude alla ei lähe ja tehakse vastavalt vajadusele. Mul puudub küll kogemus, kuid elektriautol on palju vähem liikuvaid osi, mis peaks tähendama, et regulaarse hoolduse kulud peaks väiksemad olema. Minul on näiteks kõige kallimad hooldused olnud need, kus vahetati hammasrihm ja siduriketas. Elektriautol pole kumbagi.
Keegi ei vaheta elektriauto akut iga 5 aasta tagant. Äärmisel juhul vahetatakse üksikuid elemente. Aku vahetamise teema on laual pigem 10 ja rohkema aasta tagant.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
27.06.2021 10:46:18
|
|
|
Sõltumata definitsioonist, tuleb kestvalt autoga sõitmiseks kulutusi teha. Kõik osad kuluvad. Piduriklotsid, trumlid kuluvad kohe kindlasti ja neid on vaja korduvalt vahetada sõltumata sellest, kas hooldus on plaanitud või mitte. Kui aku on ikka pekkis siis tuleb see välja vahetada. Piduriklotsid samuti , kui need liiga kulunud on.
Elektriautode akude üksikelemente pole mõtet vahetada - kui esimene üksikelement on kutu, on lähiajal kõik ülejäänud ka kutud. Aku üksikelement juba ohutsest lähtuvalt EI tohi olla tavakodus vahetatav.
5 aastat on pärit elektriauode müüja informatsioonist (MIEV) ja päris paljudel läkski aku peale 5a. vahetusse. Ja maksis natuke vähem kui 5 kohaline summa!
|
|
tagasi üles |
|
|
netmaster
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
27.06.2021 11:17:41
|
|
|
Kui veermik on enamvähem sarnane, siis muid liikuvaid osi on elektriautol siiski oluliselt vähem. Nagu ma ütlesin, siis terve mootori laialilammutamist nõudvad hooldused on oluliselt kallimad, kui piduriklotside vahetus. Mitsubishi kasutas oma esimestel autodel mingeid eriti õnnetuid akusi ja sellest ka see 5a. probleem. Kohalik taksojuht rääkis, et nende Leafide akud on vahetusse läinud peale 200000 km läbimist, mis on tavakasutajale umbes 10-12 aastat. Hübriidide akud pole küll päris võrreldavad, kuid Toyota esinduses öeldi mulle, et nemad pole ühtegi akut vahetanud. Isegi 20a. vanused Priused sõidavad siiani tehaseakudega.
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/kui-hasti-peab-elektriauto-eestis-vastu-esimesed-tulemused-parast-300-000-km-kaes/
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
27.06.2021 12:31:38
|
|
|
lehto08 kirjutas: |
Elektriautode kaitseks ütleks, et te pole arvestanud auto hooldus- ja remondikulusid. Elektriautol on need põhimõtteliselt olematud. |
Arvestades kord aastas hoolduse pale 200-300€ siis isegi see ei päästa hinnavahet uute sõidukite vahel.
remondikulud on selline ennustamatu väärtus. Samahästi kui benamootori puhul võib mõni rihm vms otsad anda võib elektrikäru puhul elektroonikas miskit otsad anda... Et suht suhteline.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
netmaster
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
27.06.2021 13:07:13
|
|
|
elekti- ja tavalise auto hinnavahet ei päästa hetkel miski.
Kuigi, mõnel juhul on 100€ kallimat igakuist liisingut lihtsam maksta, kui ootamatut 500€ hoolduse arvet.
Nagu minupoolt viidatud artiklis öeldi, pole neil mootori pool ühtegi probleemi olnud. Sama ütles mulle ka Toyota esindus, kui ma hübriidi ostsin. Väidetavalt ei ole nad ~20 aasta jooksul hübriididel ühtegi elektroonikaprobleemi leidnud. Praegu läheb sellel hübriidil 4. aasta ja 0 probleemi. Ma peaks mainima ka, et naise hübriidi hooldusarved on palju väiksemad, kui minu diislil.
Tegelikult võiks sel teemal sõna võtta keegi, kellel on ka päriselt täiselektriline auto.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
27.06.2021 13:11:07
|
|
|
Tesla kasutas oma mõlemas konsoolis nvidia mooduleid, millel oli väga odav NAND ja logimine oli suht maxi peal. Seega need surid üsna kähku ja miski hetk pidi ligi 2k€ maksma paranduse eest.
Hinda praeguseks alandatud.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
netmaster
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
27.06.2021 13:22:11
|
|
|
see pole mootori elektroonika rike. Pigem nagu tagurdamiskaamera või raadio oma. Nagu ma aru saan, siis aasta alguses kuulutas Tesla, et kutsub tagasi kõik selle probleemiga autod ja remondib need oma kuludega.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
|