Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
degrass
HV kasutaja
liitunud: 23.12.2004
|
19.03.2021 17:25:33
|
|
|
olavsu1 kirjutas: |
degrass, kui ekspedeeritud vedu siis UPS toob koju kätte. |
Kas see on tavaline v6i ekspress tellimus?
Saadetakse Amazoni enda laost?
_________________ ˄28 The term "troll" refers to internet users–in this context, paid operatives–who post inflammatory or otherwise disruptive content on social media or other websites.
Nie wieder ist jetzt |
|
tagasi üles |
|
|
shushlik
HV vaatleja
liitunud: 26.09.2014
|
19.03.2021 20:27:19
|
|
|
Vahur kirjutas: |
Saksa keeles ongi Eesti Estland. |
No ongi, aga postifirma luges välja miskipärast Iceland.
|
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
19.03.2021 20:35:38
|
|
|
shushlik kirjutas: |
Vahur kirjutas: |
Saksa keeles ongi Eesti Estland. |
No ongi, aga postifirma luges välja miskipärast Iceland. |
Mitte postifirma, vaid eelmainitu poolt palgatud pooliku hariduse ja miinimumpalgaga pagulastöötaja, kelle teadmised ongi nii kasinad, arvan ma.
Noh, inimlik eksitus ei ole ka muidugi välistatud, ma loodan.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
19.03.2021 20:56:31
|
|
|
olavsu1 kirjutas: |
degrass, kui ekspedeeritud vedu siis UPS toob koju kätte. |
mida tähendab ekspedeeritud vedu?
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
pyrex
Aeg Maha 2a
liitunud: 05.08.2004
|
19.03.2021 21:11:50
|
|
|
Sai tellitud amazon.de-st kraami, kaks eset. Kohale jõudes polnud need ikkagi need. Saatsin tagasi, oma kulude ja kirjadega. Kui pakk lõpuks amazonini jõudis andsid nad teada, et üks ese on pakist puudu, et lakkugu ma panni. Olen rahast ja asjades ilma.. Support-i tüütamine ka ei toimi, alatu suunatakse edasi "Special team-i" juurde ja sealt enam kontakti ei tule...
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
animal
HV kasutaja
liitunud: 13.03.2007
|
19.03.2021 21:17:24
|
|
|
pyrex kirjutas: |
Sai tellitud amazon.de-st kraami, kaks eset. Kohale jõudes polnud need ikkagi need. Saatsin tagasi, oma kulude ja kirjadega. Kui pakk lõpuks amazonini jõudis andsid nad teada, et üks ese on pakist puudu, et lakkugu ma panni. Olen rahast ja asjades ilma.. Support-i tüütamine ka ei toimi, alatu suunatakse edasi "Special team-i" juurde ja sealt enam kontakti ei tule... |
Kas müüja oli Amazon ise või mingi muu müüja seal? Olen elus 4-5 korda ehk asjad tagasi saatnud (tavaliselt, kui miski on puruks vms) ja pole kunagi pidanud oma kulu ja kirjadega tagastama. Kohe pärast postitamist foto postikviitungist neile ja pmst. koheselt kõik postikulud tagastatud.
Neist teistest müüjatest, kes Amazoni platvormi oma kaupade müügiks kasutavad, olen püüdnud üldjuhul hoiduda, kui just tagasiside pole tõesti veenev.
_________________ Mulle vōib müügiks/vahetuseks pakkuda mängude steelbook- ja collectors editione. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
19.03.2021 21:28:25
|
|
|
Jah, amazoni endaga asi lihtne, teistega keeruline jamada
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
20.03.2021 01:49:02
|
|
|
pyrex kirjutas: |
Sai tellitud amazon.de-st kraami, kaks eset. Kohale jõudes polnud need ikkagi need. Saatsin tagasi, oma kulude ja kirjadega. Kui pakk lõpuks amazonini jõudis andsid nad teada, et üks ese on pakist puudu, et lakkugu ma panni. Olen rahast ja asjades ilma.. Support-i tüütamine ka ei toimi, alatu suunatakse edasi "Special team-i" juurde ja sealt enam kontakti ei tule... |
Miks omade kuludega?
Kui saad vale või katkise toote, siis valid tagastuse ja omakorda vastava põhjuse (wrong/damaged item), peale mida prindid välja eelnevalt tasutud postisedeli, mille tagastatavale pakile kleebid ja see teine, väiksem sedal, läheb paki sisse.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
Vahur
HV Guru
liitunud: 01.10.2006
|
20.03.2021 02:16:28
|
|
|
SKG, Eestis ei ole neil eelnevalt tasutud post, maksavad pärast tagantjärele kinni.
|
|
Kommentaarid: 456 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
386 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
22.03.2021 19:11:01
|
|
|
Amazon on ikka saamatu küll (eks tegelikult pigem neid ei koti lihtsalt).
Sai kiiruga üks ost tehtud nädal tagasi (kiiruga kuna tegemist oli GPU'ga mis muidugi sekunditega läinud) ja valitud vale pangakaart nimekirjast, sel hetkel seal raha polnud. Naljakas, et isegi käisin panga lehel kinnitamas ja peale seda Amazon tänas ilusasti ostu eest, pikalt ei saatnud. Ma muidugi peale ostu sooritamist sain kohe aru, et oot, vale kaart ju ja läksin muutma maksemeetodit; valid nimekirjast teise kaarti, paned Continue ja tuleb error, palun proovi hiljem uuesti.
Proovisin muuta kohaletoimetamise meetodit (ka seda polnud aega kiiruga üle vaadata, tegelt tahtsin seda kallimat ja kiiremat varianti), samuti error. Mõnda aega hiljem tuli ka teade, et payment method declined ja update payment.
Võtsin ühendust suppordiga, ütlesid, et nad proovivad ja sama probleem, eskaleerivad ja 24-48h pärast võetakse minuga ühendust.
Ma samal ajal tegin ka ülekande sinna kaardile, et noh kui ei saa muuta, siis võtku samalt kaardilt maha, öeldi ju, et iga 24h tagant üritatakse uuesti raha maha võtta. Tegelt aga iga 24h tunni tagant tuleb kiri, et ikka declined, mis siis, et raha olemas. Keegi ühendust kah ei võtnud 2 päeva jooksul. Kontakteerusin uuesti, jälle bla bla, nemad ei tea, nemad ei oska, nemad ei saa, eskaleerivad ja minuga võetakse ühendust. Muidu aga mina süüdi, väidetavalt kaart või pank declinib pidevalt (ignoreerides kõiki muid erroreid mis ei lase tehinguga ühtegi liigutust teha). Ütlesin, et ok, eks te uurige aga kuna saamatud, siis ostan gift voucherid ja maksan nendega; sama pidin tegema ka jaanuaris kui teise ostuga sarnane probleem oli (siis küll minu süüd polnud, raha oli koguaeg olemas kontol ja sai ka mitu kaarti proovitud, lihtsalt said decline pidevalt; pealegi oli tegemist teise pangaga üldse).
Amazoni kontol nüüd täpselt selline summa peal mis vaja toote maksmiseks, ostu peal on nupp Apply (gift voucher balance) aga kui vajutad, siis tuleb error "Error redeeming the gift voucher. The promotional code of the specified gift voucher is incorrect" kuigi ma ei sisesta ju mingit voucherit, raha on juba kontol olemas. Võtsin jälle nendega ühendust ja jälle ei suudeta midagi teha. Öeldi, et näha seal automaatne payment workflow, proovivad selle maha võtta ja peale 24h saavad nad ise käsitsi proovida, võtavad peale seda ühendust. See oli siis 3 päeva tagasi ja iga päev kui ise ühendust võtan öeldakse sama; hea veel kuidas lisatakse "I can see your previous contact still has your case for a follow-up for today and you will be contacted by her as well", mis siis, et see lubadus oli mitmeid päevi tagasi.
8 tunni pärast saab tellimus automaatselt canceli, hetkel veel tüüpidel inglise keelne support ei tööta (.es poest ostetud, need alustavad kell 10), varsti siis viimane katse aga pmst juba alla andnud. Pärast läheb siis veel nendega kakluseks, et gift voucherite raha tagasi saada kuna need said võetud puht seetõttu, et nad süüdistasid minu kaarti/panka ja näis olevat ainuke viis ära maksta.
(Neil nii vigane süsteem, et kui annab .es poes errori ja pakub suunata sind tagasi oma konto peale, siis avaneb .it leht...)
EDIT: Tellimus saigi canceli.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Laifstaile
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.05.2005
|
22.03.2021 20:43:54
|
|
|
tellisin kaks blurayd
tellisin 13.03.2021 ja just nati tagasi võtsin itella automaadist välja....raha läks pangakontolt maha 18.03...lubati 25.03...väga hea tava saadetise kohta...
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
22.03.2021 20:59:45
|
|
|
5 tööpäeva võiks nagu viimane piir olla euroopa sisese tavasaadetise puhul.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
Laifstaile
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.05.2005
|
22.03.2021 21:12:51
|
|
|
uk...nii, et ei ole euroopa liidu sisene...
UK...BE...DE...DE...LT ja sealt itella...
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
22.03.2021 21:38:57
|
|
|
Clover, kas Eesti kliendile siis pole nii, et lisad VISA või MasterCardi oma kontole ja asi on unustatud. Mis läbi panga lehe kinnitamine?
Kahtlaselt palju jamamist sul läbi tehtud. Ega sul mingit blokeerijat brauseril peal pole? Miks telefoni app-i ei kasuta?
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
22.03.2021 21:54:30
|
|
|
SKG, loe teemat, direct debit värk, mis Eestis ei tööta. Hirmuga ootan kui järgmist kaarti peaks lisama
https://www.amazon.de/-/en/gp/help/customer/display.html?nodeId=GZQJ5W5UN32NC9QH
Vahet pole, et me seal kirjas oleme
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
22.03.2021 22:33:30
|
|
|
SKG kirjutas: |
Clover, kas Eesti kliendile siis pole nii, et lisad VISA või MasterCardi oma kontole ja asi on unustatud. Mis läbi panga lehe kinnitamine?
Kahtlaselt palju jamamist sul läbi tehtud. Ega sul mingit blokeerijat brauseril peal pole? Miks telefoni app-i ei kasuta? |
Selles mõttes, et mul kaardid juba pikalt olnud ja pidevalt ostan nendega, isegi nüüd kui oli jama ostsin selle summa ulatuses paar gift kaarti, üks ühega teine teisega, et nad läbi testida, mõlemaga töötas. (Üks SEB ja teine LHV).
Amazonist ostmine pidevalt erinev. Üks kord ostad ja läheb kõik läbi ilma lisaliigutusteta, teine kord aga kui hakkad maksma, siis tuleb authorization leht ette ja suunab panka sisselogima ja seal maksma, peale mida vajutad ”Tagasi kaupmehe juurde”, umbes nagu ikka nt pangalingiga makstes. Ammu ju vast kõik kaardid sellised, et peab autoriseerima. Mul tunne ongi, et Amazonil probleeme, et alati ei suuna panka (kuigi ka sellised tehingud üldiselt lähevad läbi).
Seekord muidugi oli kogu ostuprotsess erroris, samad vead olid ka äppis, testisin. Seetõttu nad kah ei saanud midagi muudetud, samad errorid. Soovitati canceldada ja uuesti tellida aga no kuidas sa teed kui kaup oli sekunditega otsas. Nad muidugi veel ka täna minu järelpärimistele süüdistasid mind, et noh näed staatus on pendingpayment ja ma rääkigu pangaga miks saab declined, mis siis, et ma räägin unustage see pangakaart, mul nüüd raha amazoni kontole kantud balance’na, et miks ka sellega maksta ei saa annab errorit. Et noh kui raha juba niigi amazoni käes ja ikka maksta ei saa siis midagi väga nihu.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
22.03.2021 22:40:35
|
|
|
Miks üldse nii maksta ja endale probleeme tekitada?
Lisa uus kaart kasutades 16-kohalist kaardinumbrit, kuupäeva ja 3-kohaline turvakood. Ei mingit jama.
Olen üle 10 aasta klient olnud. Iga nädal tellin mitmeid asju. Pole kordagi makseprobleeme esinenud.
Kaarti ei saa lisada?
Spoiler
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
22.03.2021 22:57:51
|
|
|
SKG kirjutas: |
Miks üldse nii maksta ja endale probleeme tekitada?
Lisa uus kaart kasutades 16-kohalist kaardinumbrit, kuupäeva ja 3-kohaline turvakood. Ei mingit jama.
Olen üle 10 aasta klient olnud. Iga nädal tellin mitmeid asju. Pole kordagi makseprobleeme esinenud.
Kaarti ei saa lisada?
Spoiler
|
Tundub, et te tõesti ei loe. Nii ongi kahe panga kaardid lisatud, üldiselt kõik korras. Seekord üks kaart sai decline ja teise kaardi peale amazon ei lasknud vahetada maksemeetodit.
Gift voucherid ostsin ainult selletõttu, et kaartidega ei olnud ju errorite tõttu võimalik maksta. Võiks ju arvata, et lõige lollikindlam meetod. Pmst niiöelda laed raha Amazoni kontole ja hiljem oma balance ulatuses osta mida tahad. Kes oleks arvanud, et ka see hakkab erroreid viskama.
Pangalehel verifitseerimine pole isegi mingi Eesti asi, Amazoni lehel kah ilusasti kirjas sellest:
https://www.amazon.de/-/en/gp/help/customer/display.html/ref=hp_left_v4_sib?ie=UTF8&nodeId=GVVYMGYFHWPU7MFD
Spoiler
The payment experience changed across online retailers. When you complete checkout, or select the Buy now with 1-Click box from a product detail page, you may be redirected to your bank's website to verify your payment. This is an additional step that is being introduced as a result of an EU regulation to enhance your security when shopping online.
To maintain high security standards, your bank may give you instructions to verify your purchase. This new experience is only applied to some purchases, payments, and subscriptions.
To verify your card payment:
Follow the instructions on your bank's website.
One way a bank may ask you to verify is to use a unique security code.
Check your phone or email inbox to retrieve your code and enter the code as prompted.
Alternatively, your bank may ask you to verify the purchase using fingerprint or facial recognition technology, if you have this in place.
Once complete, you're directed back to Amazon and will get a confirmation that your order processed successfully.
Verification may be required when you use a credit or debit card to complete an order, or sign up for a new subscription, and may be required if you change your payment method.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Dijital
HV Guru
liitunud: 09.06.2003
|
22.03.2021 23:27:34
|
|
|
Täna tellisin Saksa Amazonist, lisasin SEB kaardi numbri sinna, mingit turvakoodi ei küsitudki, ainult kaardi number, kehtivus ning kelle nimi on kaardil. Kaup juba teel, peaks reedel jõudma kohale ennustuste järgi.
_________________ Mobrog tasustatud küsitluste paneeli affiliate link: KUTSE |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
olavsu1
külaline
|
23.03.2021 00:09:08
|
|
|
jaank kirjutas: |
olavsu1 kirjutas: |
degrass, kui ekspedeeritud vedu siis UPS toob koju kätte. |
mida tähendab ekspedeeritud vedu? |
Kas tõesti ei tea sellist ametimeest nagu ekspediitor (expeditor) mõnel pool öeldakse logistik?
amazonil on saatmisel kaks valikut expedited või tigupost.
|
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
23.03.2021 00:09:15
|
|
|
Varsti tuleb kiri, et su sepa direct payment ei läinud läbi, makse arve + teenustasu ära
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
23.03.2021 00:11:15
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Varsti tuleb kiri, et su sepa direct payment ei läinud läbi, makse arve + teenustasu ära |
Tõenäosus on suur jah
Aga kelle ämber see siis on, et see sepa direct ei funka, meie pankade omad?
Juhuseid veel piisavalt vähe, et nad ei viitsi lille liigutada?
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
23.03.2021 00:13:44
|
|
|
Ämber on mõlemapoolne ilmselt, meie pangad ei teota ja amazon lolli järjekindlusega surub seda.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
23.03.2021 00:17:37
|
|
|
Iga päev järjest rohkem hakkab neid erroreid ju tulema...keegi võik lõpuks aru saada, et ei tööta
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
datas0ft
HV vaatleja
liitunud: 25.06.2007
|
23.03.2021 00:48:33
|
|
|
See on see 1 click buy probleem. Kui lisad asja korvi, liigud korvi ja maksad ei ole kaartidega neid suunamisi Amazon puhul veel täheldanud. Ostan saksast ja ka prantsusmaalt erinevaid vidinaid. Samuti ka maksnud mitmel teisel lehel Amazon Pay abil, kui see valik on olnud, nii Eesti kui ka Soome pangakaartidega.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
|